Kas jalgrattasoit poleb kohu rasva, Navigeerimine

See on siiski üks paljudest kardiotreeningutest, mida soovitab Füüsilise aktiivsuse juhised ameeriklastele vormis hoidma. Vesi aitab lihtsalt oma süsteemi puhastada. Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus Kuna rannahooaeg tiksub meile iga päevaga õnneks! Kas teatud hormoonide tahtlik manipuleerimine aitab meil neid eesmärke saavutada? Võib olla midagi kalorit.

Kõndimine ja rattaga sõitmine on mõlemad suurepärased ultimate kaalulangus oxnard kaalu langetamiseks, kuid kumb põletab rohkem rasva?

Kas higistamine põleb keha rasva?

Otsustamine võib taanduda teie elustiilile ja keskkonnale. Näpunäide Sa ei saa valesti minna ei rattaga sõitmise ega kõndimisega. Mõlemad on aeroobsed harjutused, mis tähendab, et need aitavad teil kaalust alla võtta ja aitavad teie südant tervena hoida. See sõltub sellest, milline treening sobib teie elustiiliga paremini.

Looge kalorite defitsiit

Kuidas keha põleb rasva See aitab mõista, kuidas keha rasva põletab, kui otsustate, kas kõndimine või rattaga sõitmine on teie jaoks harjutus. Keha saab energiat sellest, mida sööd kalorite kujul.

kaalulangus vaikelapsed

Kui sööte üle või ei kuluta lisakaloreid ära, salvestatakse need rasvana. Mayo kliiniku andmetel peate 1 naela rasva kaotamiseks põletama kalorit. Umbes 1—2 naela nädalas vähendamiseks oleks vaja dieedilt umbes — kalorit päevas vähendada. Tervisliku, pikaajalise kehakaalu langetamiseks soovitab Toitumis- ja dieetiakadeemia aeglast ja järjepidevat tempot.

Kuidas keha põleb rasva

Hea koht alustamiseks on toitumissuuniste ameeriklaste tabel, mis näitab, milline peaks olema teie kalorite tarbimine teie vanuse, soo ja selle järgi, kas elate istuva või aktiivse eluviisiga. See kasutab teie ühendatud teavet, et arvutada, kui palju kaloreid peate tarbima tervislikuma kehakaalu saavutamiseks.

Näiteks aastane naine, kes kaalub naela ja on 5 jalga, 2 tolli pikk, vajaks selle kaalu püsimiseks kalorit päevas. Tervislikule kaalule jõudmiseks soovitab tööriist süüa kalorit päevas. Jalgrattasport kaalulanguse jaoks Harvardi tervisekirjastuse põletatud kalorite tabeli põhjal on jalgrattasõit õige tee, kui teie eesmärk on põletada rohkem rasva ühes treeningus.

kaalulangus moon twp

Diagramm näitab, et inimene, kes kaalub naela ja jalgrattaga väljas mõõduka tempoga, põletab 30 minutiga kalorit. Sama kehakaaluga inimene, kes kõnnib mõõdukas tempos 30 minutit, põletab kalorit, mis on peaaegu kalorit vähem kui rattasõidul. Rattasõit võimaldab teil hõlpsalt vahetada ka mõõduka ja raskema treeningu vahel. Mõnel päeval võite valida, kas minna aeglaselt ja teistel päevadel võib-olla minna raskelt ja kiiresti.

Rattaga sõitmist peetakse aeroobseks treeninguks, mis vastavalt ajakirjas avaldatud Rattasõidu otsus võib langeda sinna, kus te elate ja milline on teie eelarve.

Kui te ei ela kohas, kus on rattateed või turvalised teed, ei pruugi rattaga kas jalgrattasoit poleb kohu rasva olla parim treeninguvalik. Samuti peate tegema esialgse investeeringu.

Tarbijaaruanded ütleb keskmiselt hea ratas, mille viimane hind on alates aprillist vähemalt dollarit.

Rattasõit pole imeline kõht-rasvapõletaja, mida otsite. See on siiski üks paljudest kardiotreeningutest, mida soovitab Füüsilise aktiivsuse juhised ameeriklastele vormis hoidma. Mõni muutuja, sealhulgas teie kehakaal ja pedaali kasutamise tugevus, määravad ära, kui palju kaloreid kulutate. Keharasva põletamiseks peate looma kalorite puudujäägi või kulutama energia saamiseks rohkem kaloreid kui päevas kulutate.

Teil on vaja ka kiivrit ja head sõidavad Kõndimine versus rattasõit Rattasõit võib küll rasva kiiremini põletada, kuid ärge lubage kõndimist kui head viisi kaalust alla võtta. Kui kaalute naela ja kõnnite tund aega minutilise miili tempos, olete Harvardi tervise kirjastuse andmetel kõndinud veidi rohkem kui neli miili ja põletanud kalorit.

kuidas slim alla kae rasva kiiresti

Saate muuta selle raskemaks treeninguks, liikudes mööda samme, mäkke ja jõul kõndides. Kõik need tõstavad teie pulssi ja suurendavad põletatud kalorite hulka. Nagu jalgrattaga sõitmine, on ka kõndimine aeroobne treening, mis tähendab, et saate kõndida vähem rasva kõhtu Kõndimisel on täiendav eelis sellest, et see on hea ka teie vaimsele tervisele.

kookospiima jogurt kaalulangus

Vastavalt Harvardi tervise kirjastuse