Vein poletab rasva, Kas teie klaas punast veini aitab ka teie kehal põletada rasva rakke?

Kuna seda ei saa säilitada, peab keha esmatähtsaks alkoholi töötlemist ja peatab kõigi teiste toitainete ainevahetuse, mis tähendab, et mis tahes tarbitud süsivesikud põletatakse vähem ja jagunevad suhkruteks ning säilitatakse seejärel paks. Inimesed võivad alkoholi tõttu teha valesid toiduvalikuid, 'ja nad tarbivad lõpuks veinis sisalduvate kalorite kõrval rohkem kaloreid. Kuna alkohol on toksiin, ei saa teie keha seda säilitada, kuna see sisaldab toitaineid nagu valk, rasvad ja süsivesikud. Portsjoni suurus valiti selleks, et uuring oleks paremini kohaldatav inimese dieedile.

Kuigi mõned mugavustoidud on friteeritud, juustuga kaetud või suhkruga pakitud, võivad mõned aidata teil kaalust alla võtta.

Collard rohelised

Võta hunniku lahing järgmiste hubaste söömistega. Kuum šokolaad Kakao on pakitud antioksüdantidega, mis vähendavad teie kortisooli taset - stressihormooni, mis põhjustab teie keha kõhurasva klammerdumist. Tegelikult leidis üks Cornelli ülikooli uuring, et kuumas šokolaadis on antioksüdantide kontsentratsioon kuni viis korda suurem kui mustas tees. Rahvusvahelise ajakirja Sport Sport Nutrition and Exercise Metabolism uuringute kohaselt võib kuuma šokolaadi süsivesikute ja valkude kombinatsioon aidata ka teie lihastel raskest treeningust kiiremini taastuda.

vein poletab rasva

Kaneeliribu lisamine suurendab veelgi teie ravimise kasu tervisele - see sisaldab ühendeid, mis hoiavad insuliini vereringest välja ja rasva ei talleta, kirjutab Gidus.

Collard rohelised Selle südamliku köögivilja ühekordne serveerimine annab kõigest 46 kalorit. Portsjon sisaldab ka rohkem kui teie päevas soovitatavad A- ja K-vitamiinide annused, mis võivad teie immuunsussüsteemi tugevdada tervisliku ainevahetuse tagamiseks, ütles PhD Jonny Bowden, toitumisspetsialist ja raamatu " tervislikumat mugavustoitu Maal" autor. Lisaks sisaldab tassitäis rohelisi 7,6 grammi kõhutäidet.

USA põllumajandusministeeriumi uuringud näitavad, et kiudainerikka toidu söömine võib vähendada teie keha süsivesikute kalorite imendumist.

Sisuturundus

Kana nuudlisupp "Inimesed, kes söövad puljongi- või köögiviljapõhist suppi enne sööki, tarbivad vähem kaloreid," ütleb Rania Batayneh, MPH, toitumisspetsialist ja ajakirja The One One dieedi autor. Just suppi söömine aitab söömist aeglustada, nii et teie kehal on aega täiskõhutunde märkamiseks. Lisaks pakivad kana-nuudlisordid valku, vitamiine ja kiudaineid, mida vajate oma ainevahetuse taaselustamiseks ka pärast sööki.

Siin on, mida sa pead teadma. Kui su Valentinipäeva kuupäev küsib, kas soovite sel nädalavahetusel valge veini või punast värvi, mõtle oma armastuse värvile.

Kohv Teie vana sõber Joe võib anda rohkem kui teie tuju. Samuti võib see kiirendada teie ainevahetust tänu tervislikule antioksüdandi klorogeense happe CGA annusele, mis suurendab teie keha rasvade energiatarbimist, väidab Bowden. Samuti on uuringud näidanud, et keemiline ühend võib aeglustada glükoosi vabanemist vereringesse pärast sööki, samal ajal alandades insuliini resistentsust, et vältida kehakaalu tõusu.

Valige tugev värk: mitmed hiljutised uuringud on leidnud, et kofeiin väikestes annustes enne treeningut võib parandada jõudlust ja aidata lihastel rekordilise ajaga taastuda.

vein poletab rasva

Pott rösti Kui valk läbib huuli, hakkab see rasva vastu võitlema. Teie keha peab valkude lagundamiseks ja energia saamiseks kasutamiseks rohkem vaeva nägema, mis tähendab, et selle seedimisel põletate rohkem kaloreid, väidab Gidus.

vein poletab rasva

Samuti võtab kõhu maha jätmine rohkem aega, hoides sõna otseses mõttes kauem kõhtu täis. Kaerahelbed Üks tass sooja gooey kaerahelbeid sisaldab 4 grammi kiudaineid ja 6 grammi valku - see on kombinatsioon, mis aeglustab süsivesikute seedimist, vähendab teie insuliinivastust ja hoiab kauem täismahus, kirjutab Batayneh.

Tegelikult hinnati ajakirjas European Journal of Clinical Nutrition avaldatud uuringus 38 tavalist toitu ja leiti, et kaerahelbed olid kolmandad täidisega. Võimaluse korral vali teraseks lõigatud kaerahelbed, mida töödeldakse vähem kui teisi sorte ja mille tulemuseks on madalam glükeemilise indeksi skoor, mis näitab, kui palju toit suurendab teie veresuhkrut. Röstitud porgandid Kõrvale või oma lemmikliha hulka segades täidab porgandi kõrge vee- ja kiudainesisaldus teid kiiresti.

Teadus- ja arendustegevus USA teadlased väidavad, et veini joomine võib aidata teil rasva põletada USA teadlaste arvates aeglustab puu- ja köögiviljades leiduvat taimse kemikaali ellagiinhapet ka rasvarakkude kasvu - ühendi "varem teadmata funktsiooni". Nad lisavad, et leid on märkimisväärne, kuna kemikaal võib aidata leida viise, kuidas vähendada ülekaaluliste inimeste maksa kahjulikku rasva ja seega parandada maksafunktsioonikasutades dieeti tavaliste toitudega, näiteks viinamarjadega. Vägev muskaadiin Muscadine viinamarjad on tumepunane sort, mis on pärit USA kaguosast ja mida tavaliselt kasutatakse veini valmistamiseks ja sadama valmistamiseks. Neid viinamarju on juba mitu aastat nimetatud tervisetoiduks märkimisväärses koguses resveratrooli - teise taimekemikaali - jaoks, mis on varem ette nähtud kolesterooli alandamiseks ja südame isheemiatõve riski vähendamiseks.

Röstige neid parema kaloripõletuse saamiseks: Arkansase ülikooli teadlased leidsid, et kraadi juures röstitud porgandid sisaldavad kolm korda rohkem antioksüdante kui toored porgandid. Saksamaa Ulmi ülikooli Veelgi enam, punases veinis looduslikult leiduv aine, mida nimetatakse kaltsiumpüruvaadiks, aitab rasvarakkudel rohkem energiat põletada, kirjutab Gidus. Samal ajal olid sisehaiguste arhiivis avaldatud Nii et jooge, kuid pidage kinni vaid ühest klaasist - iga 6-untsine portsjon sisaldab umbes kalorit.

vein poletab rasva

Kõrvits Ära lase pirukatel sind lollitada. Üks tass seda head teie jaoks mõeldud kõrvitsat sisaldab USDA andmetel kõigest 46 kalorit ja 3 grammi kiudaineid.

Lisaks on kõrvits suurepärane antioksüdandi beetakaroteeni allikas, mis võitleb kehas oksüdatiivse stressi ja põletiku vastu, mis on seotud suurema rasvavaruga, ütles Gidus.

Kuum šokolaad

Tšilli Kui supp on täidis ja valk ehitab lihaseid, on chilil seda kõike ja veel. Tomatitest koosnev kiudaine ning ubadest ja veiselihast koosnev valk ning see takistab ülesöömist. Lisaks sellele võib kapsaitsiin, ühend, mis annab cayenne'ile, tšillipaprikale ja jalapeñodele soojust, samuti rasva põletada, ütles kaalukaotuse spetsialist ja juhatuse poolt kinnitatud sisearst Sue Decotiis, MD.

Vürtsid vallandavad teie sümpaatilise närvisüsteemi - mis vastutab nii võitlusest või lendudest põhjustatud reageerimise kui ka vürtsidest põhjustatud higistamise eest - et suurendada teie päevast kaloripõletust umbes 50 kalori kohta, ütleb ta.

See võrdub umbes 5 naela kaotatud ühe aasta jooksul. Nad on ka suurepärased tervislikud küllastumata rasvad, mis võivad teie vöökohta nühkida.

vein poletab rasva

Austraalia Newcastle'i ülikooli Röstitud kartulid Spudidel pole taljesõbralikku mainet, kuid tegelikult on nad toitaineid täis, väidab Gidus. Kartulipüree Bataadi söömine vein poletab rasva takistada suhkru ladestumist rasva kujul vöökoha ümber. Bataadis on rohkesti karotenoide - taimede oranžid ja kollased pigmendid, mis aitavad kehal reageerida insuliinile, samuti CGA leidub ka kohvis.

Punase veini joomine aitab rasvu põletada

Karotenoidid ja CGA aeglustavad keha glükoosist ja insuliinist vabanemist, ütles Bowden. Millionaire matchmaker kaalulangus on maguskartul vein poletab rasva kiudainetega, mis aeglustab seedimist ja takistab veresuhkru langemist - ja teie nälg ei teki. See lugu ilmus vein poletab rasva õigel ajal Toimetaja Valik.

San Francisco Vein ja kaal: kuidas vein mõjutab teie vöökohta? Sõltumata sellest, kas soovite saleneda, plaanite kogu keha ümberkujundamist või püüate lihtsalt vältida mõne lisakilo suurenemist, on veini ja kaalu vaheliste suhete kohta palju vastuolulisi arusaamu. Uuringute, artiklite ja arvamuste üleküllus võib muuta selle joomisharjumuste muutmise otsustamise raskeks. Ja veiniklaasis olevate kalorite kaalumine ei tähenda ainult hea välja nägemist. Haiguste tõrje ja ennetamise keskuse CDC andmetel on enam kui kolmandik Ameerika täiskasvanutest rasvunud, suurendades südamehaiguste, insuldi, II tüüpi diabeedi ja teatud tüüpi vähi riski.