Kuidas poletada ulemine jalg rasva kiiresti. Kas puutel ja reitel on liigne rasvapõletik?

Miks me vajame neid jalarasva põletamiseks? Palju kogemusi toob puusade siseküljele rasva.

hiitburn 7 paeva kiire rasva kadude ulevaated thermo slimming ampull

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku.

Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku. Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale. Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks.

Painutage rasva jalgadega. Kuidas kiiresti rasva eemaldada puusa siseküljel

Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole. Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist.

Как разобрать XBOX 360

Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved kuidas poletada ulemine jalg rasva kiiresti. Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale.

lm kaalulangus ime poletage rasva tagasi

Sirutage käed ja lükake tagasi üles. Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks

Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega. Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi. Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks.

Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga. Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre kaalulangus kuulik tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga.

Jalg simulaator, kuidas kaalust alla võtta

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre. Seda nimetatakse ka delfiinilauaks.

Hoidke vähemalt 30 sekundit.

keskmine kaalulangus 3 paeva varskendamine sooda sooda sidruni vee kaalulangus

Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale. Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid.

Kuidas kaotada kaalu puusades: viisid ja saladused

Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

Pigista põkk-põsed kokku.

Põlved Kuidas kaotada kaalu puusades: viisid ja saladused Oh neid probleemseid piirkondi, kust rasv ei taha lahkuda! Sellega seisis silmitsi iga naine, kes vähemalt korra üritas kaalust alla võtta.

Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral. Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud.

Tõstke oma puusad üles, kuni saate sirgjoone põlvedest õlgadeni.

Kuidas kaotada rasva

Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut. Seejärel tehke vastassuunalise jalaga. Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks.

  • Kuidas jalgadelt rasva põletada
  • Rasva kaotuse peavalu
  • Hantelpressid Treeningute vahel Peaasi on teha suured lihasgrupid nagu jalad ja tagasi töö, enamik glükogeenivarudest suhkur on olemas.

Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid. Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses.

kui palju kahe magede kaalulangus maksab kupsise impeeriumi kaalulangus

Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi. Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad. Tehke vähemalt 20 kordust. Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks. Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama. Hoidke oma selja tasane. Tõuse üles ja tee 20 kordust.