Poletage tsukli rasvapoleti ulevaade

Sööme vähem ja treenime rohkem ning keha toodab vähem energiat, mis põhjustab küllastumatut toiduisu ja vähendab liigse kaalu põletamist puhkeajal keskmiselt kalori võrra päevas.. Konkreetsete kehapiirkondade soojendamiseks on vaid mõned võimalused, kuid sauna, kuumade vannide, massaaži, kiirete treeningute või isegi neopreenist vööde kasutamine kõhu jaoks pole sellest vaatepunktist nii loll idee..

Seda protsessi nimetatakse lipiidide oksüdeerimiseks. Rasv probleemsetes piirkondades naistel reied ja tuharad ning meestel taljekülgedel olevad rasvavoldid vabaneb palju aeglasemalt kui teistest rasvarakkudest.

See on tingitud asjaolust, et neil on kahte tüüpi retseptoreid. Meie peamisi rasva vabastavaid hormoone nimetatakse katehhoolamiinideks - tuntud adrenaliiniks ja norepinefriiniks. Need hormoonid toimivad rasvkoe alfa- ja beeta-retseptoritele ning saadavad signaali vabanemise kiirendamiseks või aeglustamiseks.

Beeta retseptorid kiirendavad vabanemist, alfa retseptorid aga aeglustavad seda. Nad toimivad keha peamist rasva vabastava ensüümi ehk hormoonitundliku lipaasi aktiivsuse kiirendamise või aeglustamise kaudu. Nii et poletage tsukli rasvapoleti ulevaade eemaldamiseks probleemsetes piirkondades on vaja teha kõik, et suurendada beeta retseptorite aktiivsust ja vähendada alfa aktiivsust.

Insuliinitundlikkus ja probleemne rasv Valdav enamus inimesi mõistab suurenenud insuliinitundlikkust valesti.

Tundlikkus ja resistentsus sõltuvad suuresti kehakudede tüübist. Näiteks on probleemrasv insuliinitundlikum ehk teisisõnu vähem insuliiniresistentne kui tavaline rasv. Insuliini mõju rasvarakkudele on vähendada hormoonitundliku lipaasi aktiivsust, nii et insuliinile vastupidavamad rasvarakud varuvad vähem usn kaalulangus vedelik ja vabastavad rohkem rasva.

Rasvade ladestumine probleemsetes piirkondades pole mitte ainult insuliini suhtes tundlikum, vaid insuliin suurendab ka alfa retseptori aktiivsust. Seetõttu ei ole insuliin meie liitlane naiste puusade ja tuharate ning meeste külgedel ja vöökohtadel.

Teos sisaldab ka teisi hormoone. Kilpnääre aktiveerib beeta-retseptoreid ja aeglustab alfa-retseptorite aktiivsust. Kõik, mis häirib kilpnääret, raskendab rasvade ladestumisega võitlemist ka "rasketes" piirkondades.

tugevad koverad rasva kadu

Naiste suguhormoonid - östrogeenid - suurendavad alfa retseptorite aktiivsust. Naiste kõrge östrogeenitase igakuise tsükli ajal on aeg, mil "raske" rasva vastu on kõige raskem võidelda. Kehatemperatuur ja verevarustus Teine ebameeldiv hetk - probleemsed piirkonnad on verega vähem varustatud, seetõttu on isegi rakkudest rasva eraldumisel raske seda põletamiseks teisele alale viia.

See on alfa retseptorite tulemus. Mida rohkem on neid mõnes kehaosas, seda vähem verd sinna läheb. Rasvavoltid külgedel vööl ja puusadel asuvad vereringe keskmest südamest kaugemal ja on seetõttu külmemad kui muud kehapiirkonnad. Selle teabe praktiline kasutamine on üsna väike. Konkreetsete kehapiirkondade soojendamiseks on vaid mõned võimalused, kuid sauna, kuumade vannide, massaaži, kiirete treeningute või isegi neopreenist vööde kasutamine kõhu jaoks pole sellest vaatepunktist nii loll idee.

Kas nad suudavad olukorda drastiliselt muuta, ei saa keegi kindlalt öelda, kuid inimesed teevad veelgi kummalisemaid asju, et vabaneda naistel puusade ja tuharate rasvakogumitest ning meestel vöökoha külgedel olevatest voldikutest. Kuidas eemaldada rasva probleemsetes piirkondades Lõpeta nälgimine Mida rohkem teadlasi uurib ainevahetust, seda rohkem on nad veendunud, et dieedid, mis tüüpi "söö vähem, treeni rohkem", on püsivate ja jätkusuutlike muutuste üks suuremaid takistusi.

See kehtib eriti probleemsete piirkondade kohta.

Mis on probleemne rasv

Selle meetodi järgimisel siseneb meie keha tugeva metaboolse kompenseerimise režiimi. Soojusvahetuse protsess meie kehas muutub. Sööme vähem ja treenime rohkem ning keha toodab vähem energiat, mis põhjustab küllastumatut toiduisu ja vähendab liigse kaalu põletamist puhkeajal keskmiselt kalori võrra päevas.

keskmine kaalulangus vees kiiresti

Teisisõnu, keha ehitab end uuesti vastu, et taluda edasist energia- ja keharasva kadu, ning samal ajal muutub seetõttu tõenäolisemaks, et kogu see protsess lõpeb pikaajalise ülesöömise ja liigsöömisega.

Ja arvake ära, kuhu tagastatud rasv koguneb? Täpselt nii, just nendes kohtades, kus proovisite sellest esialgu lahti saada! Seetõttu viivad dieedid lõpuks lisaks kaalutõusule ka probleemsed alad veelgi vastupidavamaks.

Meie keha teeb seda kahel viisil: see suurendab rasvkoes insuliinitundlikkust ja aeglustab kilpnääret. Mis kallutab tasakaalu pigem alfa-retseptorite kui beeta kasuks. Selle tagajärjel võib keharasv muutuda veelgi suuremaks ja sellega on raskem toime tulla.

Kaks võimalust traditsiooniliste dieetide asendamiseks Peame tegema ühte kahest asjast: peaksime kas vähem sööma ja vähem liikuma või rohkem sööma ja rohkem treenima.

Siin on suurimad reeglid, mida tuleks meeles pidada. Ärge dieeti igavesti: Et asi oleks selge, ei, kaalu kaotamiseks ei pea te kogu ülejäänud elu dieedil olema.

Mida mitte teha, on jätkuvalt vähem süüa ja rohkem liikuda. Söö vähem ja tee vähem trenni. Selles tehnikas mängivad suurt rolli madala intensiivsusega harjutused, näiteks kõndimine.

Ja väike jõutreening terve nädala vältel. Seda meetodit saab kaardistada 3: 2: 1 toitumis- ja treeningmeetodina. Sama on treenimise ja taastumisega. Massaaž ja jooga 3 korda nädalas, 2 traditsioonilist jõutreeningut ja 1 tund aeglast kõndimist iga päev.

Söö rohkem ja tee rohkem trenni.

Atleetvõimlemine

Samal ajal on kalorite ja süsivesikute tarbimine üsna märkimisväärne, et toita suures koguses intensiivset füüsilist koormust.

Seda tehnikat võib kirjeldada kui 3: 2: 2. Tarbige süsivesikuid koos hommikusöögiga ja pärast intensiivset treeningut. Sama suhe kehalises tegevuses: 3 jõutreeningut, 2 metcon-treeningut MetCon - metaboolse konditsioneerimise treening, mida kasutatakse sageli CrossFitis ja 2 regulaarset kardiotreeningut nädalas. Mõlemad meetodid võivad vähendada keha vastupanuvõimet rasvade põletamisele, kuid eelistatakse teist lähenemist "söö rohkem ja tee rohkem", sest ainevahetus ei aeglustu ja toimub rasvapõletus.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? Teraviljad Ühes foorumis avaldati hiljuti arutelu rasvade vastu võitlemisest probleemsetes piirkondades.

Tsükli dieedid Ükski neist meetoditest ei ole täielikult harjumust kujundav. Ainevahetus kohaneb ja kohaneb pidevalt. Dieedirattasõitu kasutatakse kompensatsioonimehhanismi petmiseks. Samal ajal püsib kilpnäärme aktiivsus kõrge, leptiini tase ei lange liiga madalal ja insuliinitundlikkus püsib vastuvõetaval tasemel.

Kalorite, hormoonide ja probleemse rasva osas on oluline leida magus koht. Ole stimulantide suhtes ettevaatlik: Kui te ei saa oma päeva alustada ilma tassita kohvi ja joote kogu päeva jooksul veelsiis olge stimuleeriva rasvapõletuse valimisel ettevaatlik. Enamik rasvapõletajaid sisaldavad kofeiini, yohimbiini või muid stimulante, kui nad just ei ütle, et nad on stimulantidevabad.

Kuigi te kindlasti armastate energiat, mis saadakse sellisest suurest kofeiini tarbimisest, kui segate rasvapõletusi mitme tassi kohvi või mõne muu kofeiini sisaldava joogiga, on stimulantide efektiivsus ülempiir - ja see on kõigil erinev.

Nagu selgitab toitumisspetsialist Alan Flanagan artiklis "Miks vähem magab rohkem keharasvu? Enamik inimesi, kes on rasvapõletajaid järjekindlalt kasutanud, võib teile rääkida vähemalt ühe loo ajast, kui nad said ühe doosi korral rohkem, kui nad kokku leppisid, ning higistasid, närvitsesid ja tundsid end pisut kehvasti.

Meie keha teeb seda kahel viisil: see suurendab rasvkoes insuliinitundlikkust ja aeglustab kilpnääret. Mis kallutab tasakaalu pigem alfa-retseptorite kui beeta kasuks.

Lisage arvustus

Selle tagajärjel võib keharasv muutuda veelgi suuremaks ja sellega on raskem toime tulla. Kaks võimalust traditsiooniliste dieetide asendamiseks Peame tegema ühte kahest asjast: peaksime kas vähem sööma ja vähem liikuma või rohkem sööma ja rohkem treenima.

Mida mitte teha, on jätkuvalt vähem süüa ja rohkem liikuda. Söö vähem ja tee vähem trenni.

Rasva põletamine keha erinevates osades

Selles tehnikas mängivad suurt rolli madala intensiivsusega harjutused, näiteks kõndimine. Ja väike jõutreening terve nädala vältel. Seda meetodit saab kaardistada 3: 2: 1 toitumis- ja treeningmeetodina. Sama on treenimise ja taastumisega.

igapaevase kaalulanguse logi leht

Massaaž ja jooga 3 korda nädalas, 2 traditsioonilist jõutreeningut ja 1 tund aeglast kõndimist iga päev. Söö rohkem ja tee rohkem trenni.

Samal ajal on kalorite ja süsivesikute tarbimine üsna märkimisväärne, et toita suures koguses intensiivset füüsilist koormust.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? Joogid Ühes foorumis avaldati hiljuti arutelu rasvade vastu võitlemisest probleemsetes piirkondades. See pole lihtsalt võimalik.

Seda tehnikat võib kirjeldada kui 3: 2: 2. Tarbige süsivesikuid koos hommikusöögiga ja pärast intensiivset treeningut. Sama suhe kehalises tegevuses: 3 jõutreeningut, 2 metcon-treeningut MetCon - metaboolse konditsioneerimise treening, mida kasutatakse sageli CrossFitis ja 2 regulaarset kardiotreeningut nädalas. Mõlemad meetodid võivad vähendada keha vastupanuvõimet rasvade põletamisele, kuid eelistatakse teist lähenemist "söö rohkem ja tee rohkem", sest ainevahetus ei aeglustu ja toimub rasvapõletus.

Tsükli dieedid Ükski neist meetoditest ei ole täielikult harjumust kujundav. Ainevahetus kohaneb ja kohaneb pidevalt. Dieedirattasõitu kasutatakse kompensatsioonimehhanismi petmiseks. Samal ajal püsib kilpnäärme aktiivsus kõrge, leptiini tase ei lange liiga madalal ja insuliinitundlikkus püsib vastuvõetaval tasemel.

Kalorite, hormoonide ja probleemse rasva osas on oluline leida magus koht. Näiteks nädalat "söö vähem, tee vähem", millele järgneb nädalat "söö rohkem, tee rohkem" peetakse väga populaarseks kombinatsiooniks. Naistel on soovitatav keskenduda igakuisele tsüklile. Östrogeeni madalaimat taset kehas täheldatakse nädal enne menstruatsiooni ja selle ajal. Seetõttu on sel perioodil alfa-retseptoreid palju lihtsam "petta". Sel ajal on kõige parem suunata kas rasvapoletid on terved, liikumine ja elustiil rasvapõletusele.

Kuid iha toidu järele suureneb ja hormonaalsete muutuste tõttu tekib näljatunne. Sellest efektist vabanemiseks on üks praktiline nõuanne: jooge vees lahustatud kakaopulbrit ilma suhkruta. Kakao tõstab dopamiini ja serotoniini - need on inimaju kemikaalid, mis menstruatsiooni ajal vähenevad. Sihtige konkreetseid piirkondi Kui me räägime suunatud tegevusest, ei pea me silmas ainult harjutusi. Me räägime õigest toitumisest, liikumisest ja mõnede toidulisandite võtmisest.

Rasvapõletus toimub kogu kehas, sealhulgas poletage tsukli rasvapoleti ulevaade piirkondades. Normaalsetes tingimustes eemaldatakse "rasketes piirkondades" rasvakogumid palju aeglasemalt.

Seetõttu märkavad paljud inimesed, kui nad hakkavad kaalu langetama, et naistel alakehas ja meestel talje külgedel olevad voldid ei reageeri kuidagi ega paista veelgi suuremad. See pole kindlasti tõsi. Kuid kui kõigis teistes piirkondades väheneb rasvkude palju kiiremini, tekib illusioon, et probleemsed alad muutuvad veelgi hullemaks kui nad olid. Põletage rasva, toitke lihaseid Peab meeles pidama, et rasvade põletamine toimub kalorite vähenemise ja hormoonide reguleeritud töö tagajärjel.

Esimene samm on otsustada, milline osa meie tsüklilisest dieedist toob kaasa suurema kaalulanguse. Kasutage esimest osa parem on "söö vähem, tee vähem" on parem liigse rasva põletamiseks. Lisaks on abiks kaks toidulisandit. Need on rohelise tee ekstrakt ja forskoliin Forskolin. Mõlemad ained saadavad signaale rasvade põletamise kiirendamiseks sarnaselt adrenaliinigakuid mõjutamata alfa- ja beeta-retseptoreid.

Oluline on meeles pidada, et need on kõige tõhusamad, kui insuliini tase on madal.

Kas rasvapõletajad on ohutud?

Samuti on viise, kuidas alfa retseptori aktivatsioon otseselt blokeerida. Seda saab saavutada, võttes johimbiini, sünefriini või berberiini. Yohimbine HCL on ilmselt parim. Kuid seda on kõige parem kasutada näljatreeningute ajal ja sellele võib tekkida vastupanu immuunsus.

poletamine 1 kg rasva

Sellel võib olla ka tugev stimuleeriv toime mis pole alati hea. Berberiin on alahinnatud aine, mis alandab insuliinitaset ja millel on alfa-blokeeriv toime. Kasulikud järeldused Vaatamata üsna keerukatele mehhanismidele, väheneb võitlus rasvaga "rasketes" kohtades vaid mõne punktini: toitumine, kehaline aktiivsus ja toidulisandite võtmine.

  1. Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Teraviljad May
  2. Эти иссушающие ум мечтания были бесплодны.
  3. Lipo 6 black Hers cap Nutrex osta siin
  4. Kas rasvapõletajad on ohutud? - Atleetvõimlemine
  5. Kaalulangus mida mitte suua vihjeid
  6. Он взглянул на огромные пустыни, но его глаза вместо них видели воды, которые будут здесь через тысячу лет.

Teatud kehapiirkonna laadimine lootuses sellele rasva põletada on vähe kasu. Keha põletab rasvavarusid korraga kõikjal. Probleemsetes piirkondades naistel alakeha, meestel voldid vöö ja kõhu külgedel toimub rasvapõletus palju aeglasemalt.

kiire poletada rasva koht

Nad on kõrge resistentsuse tõttu kõrge insuliinitundlikkuse, kõrgema alfa-retseptorite arvu ja vähese verevarustuse tõttu. Traditsioonilised dieedid muudavad keharasva vastupidavamaks insuliini ja kilpnäärmehormoonide muutuste tõttu, mis suurendavad alfat ja vähendavad beeta-retseptorite aktiivsust.

Pidev liikumine "söö vähem, tee vähem" asemel "söö rohkem, tee rohkem" võib "petta" keha kompensatsioonimehhanisme.

toonimine reide parast kaalulangus

Alles pärast dieedi korrigeerimist kasutatakse "rasketes" piirkondades rasvade põletamise kiirendamiseks sageli järgmisi toidulisandeid: rohelise tee ekstrakt, johimbiin, berberiin, L-karnitiin, sünefriin, forskoliin. Kuidas eemaldada rasv kõhust ja külgedelt Liigne kaal, nagu iga lisakoormus, muudab elu vähem erksaks ja võtab ära nii emotsionaalse kui füüsilise jõu.

Lokaliseeritud rasvade ladestumine mitte ainult ei vähenda enesehinnangut, vaid rikub ka tervist. Kui olete üks neist, kes ei lepi probleemiga, vaid lahendab selle, on meie tänane artikkel kasulik. Täna saate teada, kuidas eemaldada rasva probleemsetest piirkondadest - kõht ja küljed. Kui soovite teatud kehaosadest rasva eemaldada, peate probleemile lähenema kõikehõlmavalt.