Rasva poletamine hiit sprint

HIIT on südame-veresoonkonna kasutada. Rasvapõletuse pulsikalkulaator Ühendage kalkulaatorisse oma vanus ja puhkepulss. Tegelikult on 30 minutit aeglases tempos püsimist lihtsam kui 15 minutit maksimaalset kiirendust - esimesel juhul kulub rohkem kaloreid. Miks tee on hea kõhurasva põletamise seisukohast?

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas. Rasvapõletavad HIIT-treeningud on suurepärane võimalus maksimaalse rasva koguse põletamiseks lühikese aja jooksul. See tähendab, et HIIT-i korral on lihased intensiivse treeningu väikeste puhangute ajal hapnikupuuduses. See omakorda aitab kehal rasva põletada isegi 24—48 tundi pärast seda, kui olete jõusaalist lahkunud! Niisiis, kui otsite "treeningut", et kaotada klapp ja toon üles, siis HIIT see!

Siin on 15 HIIT-harjutust, mis kulutavad 4 minutiga rohkem kaloreid kui 60 minutit kardio.

HIITi võti

Siin on näidissoojendusrutiin. Soojendusrutiin Pea kallutamine - 1 komplekt 10 kordust Kaela pöörded - 1 komplekt 10 kordust Õlgade pöörded - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 kordust Randme pöörded - 1 komplekt 10 kordust Talje pöörded - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigese pööramine - 1 komplekt 10 kordust Püsivad varbad - 1 komplekt 10 kordust Külgmine lunge - 1 komplekt 10 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seismine küljel - rasva poletamine hiit sprint komplekt 10 kordust Nüüd, kui olete andnud märku, et keha on ette valmistatud mõneks ägedaks treeninguks, võite alustada HIIT-harjutusi.

Olen koostanud kogu keha HIIT treeningu rasva kadumise kava jaoks, mida saate kasutada. Alustame 1. Samuti täitke kõik harjutused, enne kui kordate neid teist ja kolmandat korda suurema korduste arvuga. Harjutuste vahel ei tohi puhata.

13 PARIMAT HIIT-TREENINGUT RASVA PõLETAMISEKS JA LIHASTE KIIREKS KASVATAMISEKS - SOBIVUS -

Burpees Burpees haarab kõik teie keha lihased. Siht: Vasikad, neljakordsed, reieluud, südamik, rind, õlad, triitseps, biitseps, tuharad ja latid. Burpee tegemiseks toimige järgmiselt. Sammud Oletame osalist kükitamise asendit. Hoidke selgroog neutraalsena, raskus kannadel, õlgadel kinni pigistatud, tuharad välja lükatud ja käed ees.

HIIT koolitus

Kükitõmme ja puudutage põrandat mõlema peopesaga. Toetage alakeha, sirutades jalad taha.

  • 18 naela kaalulangus
  • Kui soovite kiiresti kaalust alla võtta, saab HIIT-i abil oma ainevahetust ära kasutada kuni 24 tundi pärast treeningut.
  • Kõigi nende eeliste saamiseks tuleb HIIT-i siiski õigesti kasutada ja teie intensiivsus peab olema kõrge.
  • Caynax HIIT - kõrge intensiivsusega intervalltreening Oled sa kunagi tahtnud põletada keharasva ja saada täiuslik abs?
  • Kõhurasva kiire põletamine (fotoga) - Vihjeid -

Hoidke varbad põrandal painutatud. Tehke push-up. Painutage küünarnukid ja puudutage oma rinnaga põrandat ning seejärel kaalulangus paistes kaed tagasi kükitõukeasendisse. Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade lähedale ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles.

Kestus: minutit 2.

15 HIIT harjutust kaalulangetamiseks ja lihaste kasvatamiseks

Kõrged põlved Shutterstock Selle harjutuse peamine eesmärk on tõsta põlved nii kõrgele kui võimalik. See HIIT kulutab kindlasti palju kaloreid. Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad.

Siit saate teada, kuidas teha kõrgeid põlvi. Sammud Seisa sirgelt. Hoidke oma jalgu õlgade laiuselt ja vaadake otse ette. Hüppa, too parem põlv üles ja aseta parem jalg tagasi põrandale. Hüppa ja vii vasak põlv üles ja aseta vasak jalg põrandale tagasi. Tehke seda vaheldumisi ja suurel kiirusel.

Mis on pulss

See peaks välja nägema nii, nagu sörkiksite kohapeal, välja arvatud see, et põlved rasva poletamine hiit sprint kõrgemad. Harjutuse sooritamisel võite hoida käed ees sirutatuna ja lasta põlvedel oma peopesasid puudutada. Kestus: 2 minutit 3.

maksimaalne kaalulangus 30 paeva jooksul kuidas maksimeerida kaalulangust 3 nadala jooksul

Nad kulutavad tohutult kaloreid ja töötavad järgmiste lihastega. Siht: Vasikad, quadid, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, tuharad ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid või hüppeid.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Sammud Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Pange vasak jalg ette, hoidke selgroogu sirgena, painutage põlvi ja laskuge alla. Parema jala reieluu peaks olema põrandaga risti.

slimming shirti varrukad 85 lb kaalulangus

Hüppa ja pane enne maandumist parem jalg ette, vasak reieluu risti põrandaga. Hüppa ja enne maandumist pane vasak jalg ette. Tehke seda suurema intensiivsusega.

Account Options

Tehke iga harjutust 45 sekundit ja tehke iga harjutuse vahel 15—20 sekundiline paus. Üles-välja hüpped tungrauad Shutterstock Tungrauad on lõbusad ja mitte kurnavad. Ja väike modifikatsioon võib muuta need HIIT või anaeroobseteks harjutusteks. Siht: Vasikad, neljarattalised, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, istmikud, õlad, latid ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid. Sammud Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses ja õlad lõdvestunud.

Vaata otse edasi. Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas. Samaaegselt liigutage käsi külgedelt üle pea. Hüppa uuesti ja vii käed ja jalad tagasi algasendisse. Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas ning liiguta käsi samal ajal külgedelt ette. Kestus: 45 sekundit [Loe: Kuidas tungrauad aitavad kaalust alla võtta] Puhkus - sekundit 5. Mägironijad Shutterstock Kas soovite oma tuuma kujundada?

10 minute Interval Sprint (HIIT) workout for Endurance \u0026 Fat loss

Kas mägironijad. Siin on peamised ja sekundaarsed lihased, millega see harjutus töötab. Siht: Alumised kõhulihased, ülakõhud, viltused, õlad, triitseps, latid, reieluud, tuharad, neljarattalised ja vasikad. Mägironijaid saate teha järgmiselt.

  • Kaalulanguse arutelu
  • Sprintide intervallide teostamine annab tõhusa treeningu, nagu ka lihtsalt jooksvalt sörkimine.
  • Kõhurasva põletamine — 15 nippi lameda kõhu saamiseks märts 9, Kaalulangetus Kes meist ei tahaks hüpata riietesse ilma suurema vaevata?
  • Viis kardiotreeningu kohta käivat müüti, mida uskuda ei maksa Liigume.
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia

Saa planku asendisse. Asetage käed õlgade laiusest veidi laiemaks ja hoidke südamikku kinni. Paremat põlve tõmmake rinna poole, puusasid tõstmata. Viige parem jalg tagasi oma asendisse ja tõmmake vasak põlv rindkere poole. Viige oma vasak jalg tagasi oma asendisse. Tehke seda suurema kiirusega puusasid tõstmata.

84 lb kaalulangus kokku lean loksutus kaalulangus kommentaare

Kestus: 45 sekundit.