Kondimine poleb rasva

Ära unusta jõusaali! Mida kõnnitrenniks vaja on?

kuidas eemaldada lisaaar keskmine kaalulangus taimetoitlane

Kõndimine ja sörkimine on tõhusad nii kalorite põletamiseks kui ka südame-veresoonkonna tervise parandamiseks. Rasva põletamise osas eeldavad paljud inimesed, et sörkimine on tõhusam kui kõndimine. Kuid kõndimine võib olla sama tõhus kui sörkimine, kui kõnnite piisavalt kondimine poleb rasva piisavalt kõrge intensiivsusega.

kaalulangus puu madanenud hammaste kaalulangus

Kiirus ja energiakulud Kuid selle uuringu jooksukiirus oli kaks korda suurem kui kõndimiskiirus. Teises ajakirjas "Sports Medicine and Physical Fitness" avaldatud uuringust selgus, et samal kiirusel sama kiirusega kõndides ja sörkides põletasid kõndijad sama palju või rohkem energiat kui sörkjooksjad.

piimane allergia kaalulangus kuidas poletada rasva rasva soomist

Intensiivsus ja rasvade värbamine Ajakirjas "The Doctor and Sports Medicine" avaldatud artiklis märgiti, et mõõduka intensiivsusega tegevustel, nagu näiteks kerge sörkimine, on rasva oksüdeerumise määr kaalulangus peavalud janu kui madala intensiivsusega kõndimisel.

Kuid suurema intensiivsusega kõndimine võib põhjustada sarnase rasvapõletustegevuse.

6 teaduslikku nippi kõhurasva kaotamiseks, mis kindlasti töötavad

Ajakirjas "American Journal of Clinical Nutrition" avaldatud artiklist selgus, et 65 protsenti maksimaalsest hapnikutarbimisest tehtud vastupidavusharjutused värbasid ligi kaks korda rohkem rasva kui tegevused, mida tehti 25 protsendi maksimaalsest hapnikutarbimisest. Kestus ja rasvade värbamine Aeg, mille veedate kõndides versus sörkjooksu, mõjutab seda, kui palju rasva põletate, eriti kui sörkida kiiremini kui kõndida.

Ameerika Südameassotsiatsiooni Kuid kui teil on suurem tõenäosus kõndimisprogrammi säilitamiseks, on kõndimine pikas perspektiivis ilmselt parem valik rasvade põletamiseks.

parim viis keha rasva poletamiseks ja lihaste hoidmiseks 83 naela kaalulangus