Burning love kaepidemed ja tagasi rasva

Jätkake pöörlemist uue jõutreeningu ja tungrauade vahel vähemalt 30 minutit. Siin pani Love Sweat Fitness Katie Dunlop kokku seitsmeharjutuse treeningtreeningu, mis jätab teid hingetuks ja uniseks. Pöörake ühe vedeliku liigutusega tagasi keskele ja pöörake vasakule, viies parema põlve vasaku küünarnukiga vastavusse.

Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem.

burning love kaepidemed ja tagasi rasva rasva kadu vs kaalulangus

Kuigi te ei suuda konkreetset kehapiirkonda vähendada, on rasva võimalik põletada kõikjal, kaasa arvatud teie armukäepide. Regulaarne kardiotreeningutel ja jõutreeningutel osalemine aitab teil oma armastuse käepidemetest lahti saada. Lisaks treenimisele on rasvade kadu soodustamiseks oluline muuta dieeti. Rasva põletamine Tehke igal nädalal vähemalt minutit mõõduka tempoga kardiovaskulaarset tegevust.

Rasva põletamine

Valige treeningu ajal kõige rohkem kaloreid eraldavad tegevused. Kui sörkimine on ebamugav, proovige jalgrattaga siseruumides või väljas. Pedaalimine kiirusel 12 kuni 13,9 mph põletab ka umbes kalorit naela kohta.

burning love kaepidemed ja tagasi rasva piimavaba kaalulangus menuu

Korraldage oma ringtreeningute rutiin. Alustage südamiku ja selja toniseeriva harjutusega, näiteks keerutamisega kükitades. Vaheldumisi suure intensiivsusega kardiotegevusega, näiteks tungrauade hüppamine.

burning love kaepidemed ja tagasi rasva kaalulanguse vest

Jätkake pöörlemist uue jõutreeningu ja tungrauade vahel vähemalt 30 minutit. Valige toidud, mis on madala kalorsusega, kuid hoiavad siiski täiskõhutunnet, nagu näiteks kiudainerikas toit.

Kaota armastuse käepidemed, kui põletada asemel külmutada

Söö köögivilju, puuvilju ja täisteratooteid. Muude heade võimaluste hulka kuuluvad lahjad valguallikad, nagu kaunviljad, nahata kana ja madala rasvasisaldusega piimatooted. Tehke igal nädalal vähemalt minutit mõõduka tempoga kardiovaskulaarset tegevust. Külgmine prõks Toonige külgmise krõmpsuga.

Lütfen çeviriye yardım edin:

Alustage põlvili. Pange oma kaal vasakule küljele ja asetage vasak käsi tasakaalu saavutamiseks põrandale. Laiendage oma paremat jalga aeglaselt umbes puusakõrgusele, hoides põhilihaseid kokkutõmmatuna. Asetage käsi pea taha ja suruge kere parema jala poole.

Lütfen metinlerin düzeltilmesine yardımcı olun:

Korrake harjutust mõlemal küljel kuus kuni kaheksa korda. Toonige külgmise krõmpsuga. Kükita koos keerutustreeninguga Rasvapõletuseks kasutage keerdharjutusega kükki.

Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem. Kuigi te ei suuda konkreetset kehapiirkonda vähendada, on rasva võimalik põletada kõikjal, kaasa arvatud teie armukäepide.

Alustage seistes. Laiendage oma jalgu umbes õlgade laiuselt. Langetage kükitamisasendisse ja keerake ülakeha paremale.

Kasutage liikumise lõpuleviimiseks oma südamelihaseid. Naaske algasendisse ja tehke kaheksa kuni 12 kordust mõlemal pool keha.

burning love kaepidemed ja tagasi rasva kaalulangus oru palavik

Näpunäited Ärge pingutage selja- ja südamelihaseid kaks päeva järjest. Näiteks kui töötate südamiku ja tagasi kolmapäeval, oodake lihasrühmade uuesti töötamiseks vähemalt reedeni.

Arutlege oma arstiga oma eesmärkide üle rasvade ja armastuse käepidemete kaotamiseks. Ta aitab seada tervislikke eesmärke vastavalt teie oludele. Rasvapõletuseks kasutage keerdharjutusega kükki.