Alternatiivne paeva paastumise rasva kadu

Nelja tunni toitumisfaasis peaksid inimesed veenduma, et nad tarbivad palju köögivilju, valke ja tervislikke rasvu. Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega?

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu shrink fat burner arvustused

Peaaegu kõik, kes on kunagi dieedil olnud, vastaksid kõlava "Jah! Mis saaks siis, kui rasvapõletus oleks sama lihtne kui teie hormoonide optimeerimine ja teie keha juba toodetud vähetuntud ensüümi tootmise stimuleerimine? See ensüüm, millele viidatakse kui hormoonitundlikule lipaasile HSLon looduslik ensüüm, mis vastutab kehas rasvarakkude lagunemise eest ja koos insuliiniga määrab, kui kiiresti ja tõhusalt meie alternatiivne paeva paastumise rasva kadu rasva raiskab.

VAHELDUV PAAST: TäIELIK JUHEND - RETSEPTID -

Lihtsamalt öeldes tahame hoida oma HSL-i tootmise tugevana, hoides samal ajal oma insuliini rasva salvestamise hormoon madalal tasemel, et tõhusalt rasva põletada. Kui kumbki süsteem töötab vähem kui optimaalselt, seisavad meie keha vastu kõikidele liigse kehakaalu kaotamise katsetele, isegi kui võtame rasva põletavaid toidulisandeid või dieedime tugevalt.

Suurepärane asi HSL-i juures on see, et saame oma keha treenida rohkem seda tootma teatud tüüpi treeningute ja söömiskavade kaudu - pole vaja pille ega toidulisandeid. Allpool on toodud mõned näpunäited, mida oma iganädalasele rutiinile lisada, et hoogustada HSL-i tootmist ja kiirendada ainevahetust.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -

Vahelduv paast Populaarsed mantrad "söömist ei tohi kunagi vahele jätta" ja "süüa kuus söögikorda päevas" langevad kiiresti vahelduva paastumise eeliste loendi laienedes kiiresti kõrvale. Lisaks pikaealisuse suurenemisele ja põletiku vähendamisele on katkendliku paastumise üks peamisi eeliseid rasva kadu isegi ilma intensiivse kaloripiiranguta.

  • Peaaegu kõik, kes on kunagi dieedil olnud, vastaksid kõlava "Jah!
  • Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.
  • Väljavaade Perioodilise paastumisega on palju erinevaid viise.

Paastudes muutub kogu meie ainevahetuskeskkond, pannes aluse HSL-ile rasvapõletuse võlu arendamiseks. Paastumise faasis suureneb kasvuhormoon GHsamal ajal kui insuliini väheneb.

See insuliinitaseme alandamine on ülioluline, kuna insuliin on hormoon, mis vastutab kehas rasva talletamise metathione sleming kõrgel tasemel, mitte ei põle. Kui see hormonaalne keskkond on seatud, käivitub HSL, mis võimaldab teie rakkudest vabaneda rasva, et seda energiat tarbida põletada.

  1. Ma tahan oma nagu vahendada
  2. Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks - Toitumine / toitumine
  3. Kiire Kiire On selge, et katkendlik paast ei takista teid aja jooksul söömast seda, mida soovite.

Vahelduva paastu rasvapõletusjõu raha sissetoomine hõlmab mitmeid erinevaid meetodeid ja teie jaoks kõige sobivama lahenduse leidmiseks võib vaja minna katse-eksituse perioodi.

Populaarsete meetodite hulka kuuluvad: Hommikusöögi vahelejätmine : see paastumismeetod hõlmab söömist lühema aja jooksul ja hõlmab päeva esimese söögikorra söömist lõuna ajal kella 12—13, teise toidukorraga umbes kell 7—20, seejärel paastumist järgmise lõunani.

Kes saab teha vahelduvat paastu?

Alternatiivne paastumine: Selle meetodi puhul kasutatakse terve päeva tühja kõhuga vähem kui kalorit, seejärel "sööma" järgmisel päeval, vaheldumisi iga päev või ülepäeviti. Oluline on meeles pidada, et paastumise ajakava saab üles ehitada vastavalt teie vajadustele, kuna iga keha on erinev.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu keskmine kaalukaotus optifast 800

Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT HIIT hõlmab vahelduvaid intensiivse intensiivsusega treeninguperioode - sprindid, ringtreeningud jne - lühikese puhkeajaga, kokku 15 kuni 30 minutit treeningut. Lisaks spordisaalis veedetava aja lühendamisele on HIIT tõestatud, et rasvakaotuse korral on see teiste kardiovormidega võrreldes parem kui tänu oma võimele mobiliseerida keha rasvavarusid kasvuhormooni suurendamise, insuliini vähendamise ja keha esmase rasvavarude vähendamise kaudu ensüümi lipoproteiini lipaas LPL.

Oluline on kõik oma "lõhkemise" faasis pingutada. Näiteks sprintige maksimaalse pingutusega 30 sekundit, taastage 60 sekundit ja korrake seda kokku 15 kuni 30 minutit.

Vahelduv paast 101 - juhend algajatele

Teage, et kui olete algaja, saate oma sprindi või "töö" aja üles ehitada. Selle põhjuseks on asjaolu, et HSL vabanemine on tegevusetuse ajal tõsiselt piiratud, samal ajal kui lihaste kokkutõmbumine suureneb, isegi kui see kokkutõmbumine toimub niisuguste ilmsete tegevuste ajal nagu seismine ja kõndimine.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu d-fine fat burner

Kogu päeva rasvapõletusvõimaluste suurendamiseks proovige lülituda tööl seisvale lauale või alternatiivne paeva paastumise rasva kadu televiisori vaatamise ajal seismist. Nende meetodite kasutamine käivitab teie HSL-i tootmise, pakkudes teile sisseehitatud serva, mis aitab poletage rasva kogu paeva tõhusamalt rasvapõletada.

alternatiivne paeva paastumise rasva kadu paanikahood parast kaalulangust

Toimetaja Valik.