Rasvapoletite vahelduv paastumine,

Toortoitumine ei sobi sel ajal, kui esinevad seedesüsteemi probleemid. Seda peetakse palju säästlikumaks kui paastupäevadel täispaastu tegemine, kuid see on sama tõhus. Seega võib katsetada vahelduva lühiajalise paastuga, mis võib tervist positiivses suunas mõjutada.

Paastudes väheneb insuliin järsult 4. Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust. Inimese kasvuhormoon HGH : Kasvuhormooni tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6. Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kasvu 7, 8, 9.

Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine. Pikemad paastuajad võivad aga ainevahetust pärssida Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks.

Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni. Mõnda aega söömata jätmine ei ole midagi ohtlikku, kui oled üldiselt tervislik ja toitainetega varustatud.

See hõlmab vähendatud insuliini, suurenenud kasvuhormooni, tugevdatud epinefriini signaaliülekannet ja väikest metabolismi hoogustumist. Vahelduv paast aitab teil vähendada kaloreid ja kaotada kaalu Peamine põhjus, miks vahelduv paastumine toimib kaalulangusena, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid.

Vahelduvpäeva paast: põhjalik algajate juhend - Toit -

Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist tühja kõhuga. Kui te ei kompenseeri söömise perioodil palju rohkem söömist, tarbite vähem kaloreid.

Värske Kaalukaotuse määra uurimisel kaotasid inimesed vahelduva paastuga umbes 0,55 naela 0,25 kg nädalas, vahelduva paastumisega aga 1,65 naela 0,75 kg nädalas 2. Need tulemused on väga muljetavaldavad ja näitavad, et vahelduv paast võib olla kasulik kaalulangus.

Palun sisesta oma kasutajakonto andmed: Tagasi Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades Avaldatud

Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad. Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Atleetvõimlemine

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet. Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama.

Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta.

Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele. Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega? Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid.

rasvapoletite vahelduv paastumine

Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus. Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid. Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes.

Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega? See on hea küsimus.

Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused! Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu. Kui te pole kunagi varem isiklikult neid žongleerida proovinud, võib neid kahte jälitust olla äärmiselt keeruline tasakaalustada.

Vahelduv paastumine võimaldab teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude tarbimine, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud. Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki. Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi.

Kui vaadata kõrge süsivesikusisaldusega sööki, langeb paljude nende geenide aktiivsus. Kuidas oleks BCAA-dega?

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine

Loomkatsed on järjekindlalt näidanud, et pikaajaline ja lühiajaline paastumine suurendab autofaagiat ning on seotud hilinenud vananemise ja kasvajate riski vähenemisega 46, 47, 48, Lisaks on näidatud, et paastumine suurendab näriliste, kärbeste, pärmseente ja usside eluiga Lisaks on raku uuringud näidanud, et paastumine stimuleerib autofaagiat, mille tulemuseks on mõju, mis võib aidata teil tervena püsida ja kauem elada 51, 52, Seda kinnitavad inimeste uuringud, mis näitavad, et ADF-i dieedid vähendavad oksüdatiivseid kahjustusi ja soodustavad muutusi, mis võivad olla seotud pikaealisusega 9, 15, 52, Tulemused näivad väga paljulubavad, kuid ADF-i mõju autofagiale ja pikaealisusele tuleb uurida põhjalikumalt.

See protsess võib vananemist aeglustada ja aitab vältida selliseid haigusi nagu vähk ja südamehaigused. Kas vahelduv paastumine põhjustab nälgimisrežiimi? Peaaegu kõik kaalulangusmeetodid põhjustavad rasvapoletite vahelduv paastumine mõningast langust 55, Seda mõju nimetatakse sageli nälgimisrežiimiks, kuid tehniline termin on adaptiivne termogenees.

Kui piirate oma kaloreid tõsiselt, hakkab keha energiat säästma, vähendades põletatud kalorite arvu. See võib põhjustada kehakaalu kaotamise ja armetu olemise Kuid näib, et ADF ei põhjusta seda ainevahetuse kiiruse langust.

Sellel postitusel on 1 vastus

Ühes 8-nädalases uuringus võrreldi tavalise kaloripiirangu ja ADF-i mõju. Samal ajal säilitasid ADF-is osalejad oma esialgse ainevahetuse kiiruse. Selle metaboolse kiiruse languse, sealhulgas lihasmassi säilimise vastu võivad olla ADF-i mitmed toimed. Põhjus võib olla see, et ADF aitab säilitada lihasmassi.

Kas see sobib ka keskmise kehakaaluga inimestele? ADF ei ole kasulik mitte ainult kaalulangus - see võib pakkuda kasu tervisele ka neile, kellel pole rasvumist. Nälja tase püsis kogu uuringu vältel siiski üsna kõrge.

Lihasmassi kasvatamine

Nad spekuleerisid, kas ADF-i muudetud dieet koos ühe väikese toidukorraga paastupäevadel võiks olla rasvtumata inimestele paremini talutav. Veel üks kontrollitud uuring hõlmas ülekaalu ja keskmise kehakaaluga isikuid.

  • Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise.
  • Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.

See näitas, et pärast ADF-i dieeti 12 nädala jooksul vähendas rasvamass ja põhjustas soodsaid muutusi südamehaiguste riskifaktorites 8. Sellegipoolest annab ADF üldiselt palju vähem kaloreid kui teil on vaja kaalu säilitamiseks, mis on kaalu kaotamise põhjus.

Kui te ei soovi kaotada kaalu ega rasvamassi või kui teil on alustamiseks keskmine kaal, sobivad teile tõenäoliselt paremini muud toitumisviisid. Uuringudki näitavad, et suhkru tarbimine on tugevalt seotud suurenenud rasvumisriski, II tüüpi diabeedi ja südamehaigustega.

rasvapoletite vahelduv paastumine

Kui on soov langetada kaalu, siis peaksite kindlasti jälgima lisatud suhkrute sisaldust oma toidus ja neid kindlasti vähendama. Oluline on lugeda pakendite peal olevaid kirju, sest isegi tervisliku snäki nime kandvad toidud võivad sisaldada lisatud suhkruid.

Kuidas teha vahelduvat paastu

Söö vähem rafineeritud süsivesikuid Rafineeritud süsivesikute hulka kuuluvad suhkur ja terad, millest on eemaldatud kiulised ja toitvad osad. Nende hulka kuuluvad näiteks valge leib ja pasta. Uuringud näitavad, et rafineeeritud süsivesikute söömise tagajärjel võib toimuda hüppeline veresuhkru taseme tõus, mis tekitab paari tunni pärast näljatunnet, isusi ja suurendab toidutarbimist.

Rafineeritud süsivesikute söömine on tugevalt seotud rasvumisega.

rasvapoletite vahelduv paastumine

Seega on oluline valida sellised süsivesikud, kus on säilinud selle naturaalsed kiud. Kasuta söömisel väiksemaid taldrikuid Väikeselt taldrikult söömine on aidanud paljude inimestel tarbida vähem toitu.

See nipp küll ei toimi kõigi peal, kuid eelkõige aitab väiksema taldriku kasutamine just ülekaalulisi inimesi. Proovige kontrollida oma portsjonite suurust või lugege kaloreid Väiksem toidu tarbimine on kaalulangusel võtmetähtsusega. Mõned uuringud tõestavad, et oma toidu pildistamine või toidupäeviku pidamine aitab hästi kaalust alla võtta. Hoia tervislik toit enda kogu aeg enda lähedal Kui järsku peaks kõht tühjaks minema, siis on hea, kui olete selleks puhuks endale kõrvale valinud tervisliku toidu.

Vastasel juhul on tühja kõhuga kerge minna meeeldivamat vastupanu teed ning valida mõni kiire ja ebatervislikum snäkk.

Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab

Soovituslikult võiks enda lähedal alati hoida puuvilju, pähkleid, beebiporgandeid, jogurtit või keedumuna. Söö vürtsikaid toite Tšillipipar sisaldab kapsaitsiini vürtsikat ühendmis kiirendab ainevahetust ja aitab vähendada söögiisu.

Aja möödudes võib inimestel aga tekkida kapsaitsiini vastu tolerantsus, mis võib piirata selle aine pikaajalist mõju.