Pirni kuju rasva kadu, Kuidas teie keha kuju muutub vanusega

Toimib keha jaoks ühe varuenergia allikana. Valge rasv ehk "rasvkude" tähistab rasvarakkude kooslust, mida nimetatakse adipotsüütideks.

Ringrong lõhkeainega pirnikujulise keharasva juurde Sa pead oma ema tänama pirnikujulise keha eest.

Kehakujud ja rasva kadu

See tähendab, et teie keha rasva varumine määratakse suuresti geneetika abil. Kuid see ei tähenda, et teile oleks määratud äikesereied ja sadulakotid.

Tervislik toitumine ja rohke treenimine võivad aidata teie rasvavarusid kõigis õigetes kohtades soovitud õhema kuju jaoks. Näpunäide Tervisliku toitumise ja regulaarse treeningu abil saate pirnikujulist keha saledamaks muuta.

t dex rasva poleti kaalulangus loma linda

Kehakujud ja rasva kadu Sajad geenid teie kehas määravad rasva ladustamise koha. Inimesed, kellel on õunakujuline keha, hoiavad rasva keskkoha ümber.

Neil võivad olla õhukesed käed ja jalad, kuid vöökohas veidi lisapolstrit. Pirnikujulised kehad kipuvad puusas, reites ja tagumikus rasva kinni hoidma.

Keharasv, kuju ja tervis

Teie ülakeha võib olla õhuke, kuid alakeha on raskem ja paksem kui soovite. Saate seda muuta. Kui pühendute rasvade põletamiseks vajalikule ja kannatlikkust, näete, et mõõtmised hakkavad vähenema ja riided sobivad paremini.

Kuid, on vaja olla oma ootuste suhtes realistlik. Kui teil on lai vaagen, võivad teil ka pärast salenemist olla laiad puusad, kuna te ei saa oma luustiku struktuuri muuta. Isegi õhukestel pirnikujulistel naistel on puusad laiemad.

vbloc-ravi kaalulanguse uuring kaalulangus 4 kuu parast

Tõde täppide vähendamisest Kõik tahavad leida võlupalli oma probleemsetele aladele. Õunakujulised inimesed võivad lamedama kõhu lootuses lõputult krõmpsutada.

Mis on inimese kehas

Või võite teha tonni kardiot, kuid ei näe alakehas mingeid muutusi, kuigi käed ja nägu on õhemad. See on sellepärast, et rasva kadu jaoks ei saa te oma kehapiirkondi sihtida.

Kaloreid ja rasva põletades kaotate kogu keha rasva. Kuid see rasv võib tulla teie keha kõikjalt mujalt, enne kui näete oma puusades ja reites salenemist.

Pirnikujulised kehad on seotud parema tervisega võrreldes teiste kehatüüpidega. Enamik naisi on Ameerikas pirnikujulised, enamik mehi aga õunakujulised. Kahjuks ei ole võimalik teatud tüüpi keharasva valikuliselt sihtida, mis tähendab, et pirnikujulise kuju jaoks pole dieeti. Loe rohkem: 7 rasva kadumise põhimõtet Keharasv, kuju ja tervis Üldiselt soovite, et teie keha rasv oleks võimalikult minimaalne. See pole ainult esteetilistel eesmärkidel, vaid seetõttu, et keharasv võib suurendada teie riski erinevate haiguste, sealhulgas ainevahetushäirete ja südame-veresoonkonna probleemide tekkeks.

Pirnikujuline kaalulangus võib olla pettumust valmistav sest piirkonnad, kus keha hoiab rasva kinni, on sageli viimased kohad, kus ta sellest lahti laseb. See rasv on teie keha kaitse. Igaks juhuks, kui tekib energiapuudus, soovib teie keha veenduda, et sellel on varusid. See ei anna neist nii kergesti loobuda.

Kuidas hormoonid teie figuuri mõjutavad. 1. osa: östrogeen - Tooted May

Looge kalorite defitsiit Rasva kadu on keeruline. Seda mõjutavad geneetika, vanus, sugu, stress, hormoonid, terviseseisundid, ravimid ja paljud muud tegurid. Uus energia rasva poleti, suurt rolli mängib kalorite ülejääk.

Teie keha kasutab toidust saadud kaloreid energiana. Mida see ei saa kohe kasutada, see salvestub tulevaste vajaduste jaoks rasvana. Ja see hoiab seda seal, kus on geneetiliselt ette nähtud selle säilitamine pirnikujulises inimeses.

Rasva kaotamiseks peate vähendama kalorite tarbimist, nii et keha peatab energia ülejäägi ja hakkab kaevama juba seal olevatesse ladustatud rasvadesse. Tarbitavate kalorite vähendamine ja treeningu abil kalorite põletamine loob vajaliku puudujäägi.

Fresh articles

Kui hoiate seda kalorite defitsiiti aja jooksul, näete, et puusades ja reites hakkavad teie rasvavarud vähenema. Põletage kaloreid südame treeningu abil Liikumine on teie üldise tervise jaoks ülioluline, kuid see on ka peamine viis, kuidas saate kontrollida oma energiakulu ja tasakaalustada seda oma kalorite tarbimisega.

Kui teie päevane kalorite vajadus onkuid te tarbite pidevalt kalorit päevas, võib treeningu kaudu kalorit põletada kaalu langetamine, isegi ilma dieeti muutmata. Kuid lisaks vähem kalorite söömisele liikumine võib tekitada veelgi pirni kuju rasva kadu puudujäägi.

Kui treenite 30—60 minutit päevas, võite päevas kulutada — kalorit, sõltuvalt teie aktiivsusest ja intensiivsusest, millega treenite. Siin on mõned hinnangud kalorite kohta, mida naelane inimene võib 30 minuti jooksul erinevate tegevuste tegemisel põletada: Aeroobika: kalorit Mõõdukas tempos jooksmine: kalorit Mõõdukas tempos jalgrattasõit: kalorit Hüppenöör: kalorit Pirni kuju rasva kadu tempoga jooksmine: kalorit Intensiivsus on võti Mida raskem on töö, seda rohkem kulutate kaloreid ja seda kiiremini saavutate pirnikujulise kaalulanguse.

Kuigi te ei pea alustama sprinti ega tapma end iga päev südamega, mõistke, et lihtsalt iga päev jalutades ei jõuta soovitud tulemusteni.

KUIDAS SALENEDA PIRNIKUJULIST KEHA - TERVIS -

Iga treeningu ajal proovige intensiivsust natuke rohkem suurendada. Osta südamekell ja hoia pulsil silma peal. Mida rohkem saate selle ohutult kätte saada, seda rohkem kulutate kaloreid. Suhteliselt lihtne viis oma intensiivsuse suurendamiseks on intervalltreeningute tegemine. Hüppa jooksulindile või velotrenažöörile.

Pärast soojendamist pumbake intensiivsus kogu pingutuseni.

Related Content

Jookse või rattaga nii kiiresti kui võimalik 30—60 sekundit. Seejärel viige tempo taastumiseks mugavale tasemele. Kui teie pulss on stabiilsem, korrake intervalli, proovides seekord natuke rohkem suruda. Pole tähtis, kas teil on praegu ainult kõndimiseks sobivus.

ejercicios kaalulangus kumme salendav toiduainete

Kasutage treeningintervalli, et kõndida nii kiiresti kui võimalik, seejärel naaske oma tavapärasele tempole. Intervalltreeningud pole tõhusad mitte ainult rasvade põletamiseks, vaid paljud inimesed leiavad ka, et need on huvitavamad kui püsiseisundiga treeningud sest nad pole nii üksluised. Tehke kaks või kolm neist oma iganädalasesse kardiorutiini, vaheldumisi mõõdukama püsiseisundiga kardiotreeningutega. Ehitage kogu keha lihaseid Miks tõstaksite raskusi, kui soovite vähendada oma reite ja puusade suurust?

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Teie keha muutub vananedes palju muutusi, muutudes peaaegu iga natuke teie - juuksed, küüned, nahk, luud, süda, kopsud ja palju muud - ning kas te alustate õuna või pirniga, tõenäoliselt ka kogu keha kuju vahetus ajaga. See metamorfoos tuleneb teguritest, mis jagunevad kahte põhikategooriasse: neid, mida te ei saa kontrollida, ja neid, mida saate.