Poletage rasva kiirus metabolismi

Ainult arst saab teha kindlaks, kas on tegemist kilpnäärme haigestumisega ja kas kaalutõus on just sellest tingitud. Tegelikult: Sinu lihasmass paneb hoopis paika sinu ainevahetuse kiiruse ja selle määra. Vedelikupuudus ainult nõrgestab lihaseid, mis muudab treeningud ja taastumise raskemaks. Kaalulangetamise ajal satub enamik inimesi sellesse platoo punkti — kaaluseier on justkui kinni kiilunud, mõõdulint valmistab pettumust ja ainus, mis muutub — kahjuks kasvavas tempos — on frustratsioon. Küsimuste korral saada mulle e-kiri. Neil on suur roll söödava toidu muundamisel energiaks, mis on teie ainevahetuse funktsiooni põhiolemus.

Kui keha ei saa piisavalt toitu, tekib nälg, mis paneb keha rasvavarusid põletamise asemel alles hoidma.

poletage rasva kiirus metabolismi

Paranda taastumist puuviljade, köögiviljade ja oomega-3 rasvhapetega Põletik tekib enamasti loomulikult peale tugevat jõutreeningut. See juhtub lihaste lõhustumisel, mis aitab neil tugevamaks ja suuremaks saada ning lõpuks ka rasva põletada.

Kaheksa parimat toiduainet rasvapõletuseks

Kuigi seda tüüpi põletik on kasulik, võid aidata lihastel kiiremini taastuda süües köögivilju, puuvilju ja oomega-3 rasvhappeid. Tarbi valke terve päeva jooksul Valgud on peale treeningut taastumiseks üliolulised, kuid samuti oluline on neid süüa iga toidukorra ning suupistega. See soodustab lihaskasvu ja aitab kõhtu täis hoida, mis mõlemad on kaalu langetamise juures vajalikud.

Uuringud on ka näidanud, et inimesed, kes einete vahel snäkke tarbivad, söövad põhitoidukordade ajal vähem. Vürtsita oma eineid Vürtsikad toiduained sisaldavad looduslikke kemikaale, mis ainevahetust kiirendavad.

Toitumisnõustaja soovitab: kuidas süüa, et raskuste tõstmisega rasva põletada?

Toidu valmistamisel sellele supilusikatäie rohelise või punase chilli lisamine annab ainevahetusele hoogu juurde. Efekt on ajutine aga kui armastad sageli vürtsikaid toite tarbida, on mõju suurem.

Loe, kuidas saad ilma suurema vaevata kulutada kalorit nädalas 4 Kui sööd suuri eineid pikkade vahedega, aeglustub ainevahetus toidukordade vahel.

Mis kõige tähtsam, uuringud on isegi leidnud, et pähklid võivad teie ainevahetust kiirendada. Täisterad Täistera on kompleksne süsivesik, mis koosneb pikemast suhkrute sarjast. See tähendab, et teie kehal võtab nende lagundamine kauem aega, nii et ainevahetus põleb pidevalt pikemat aega.

10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva põletada?

Neil on suur roll söödava toidu muundamisel energiaks, mis on teie ainevahetuse funktsiooni põhiolemus. Täpsemalt seostatakse Bvitamiini sageli kehakaalu langusega, kuna see suurendab ainevahetust ja annab pikaajalist energiat. Töödeldud terade asemel valige kindlasti täistera.

Home Nr. Kas ainevahetuse kiirus mõjutab rasvumist? Kui on tõsiselt soov saledaks saada, siis peaks lõpetama ainevahetuse süüdistamise ja võtma õppust allpool toodud eksiarvamustest ja faktidest. Eksiarvamus — keharasva hulk mõjutab ainevahetuse kiirust.

Otsige täisterajahu, kinoa, pruuni riisi, otra, maisi ja kaera. Probiootilised toidud Kääritatud toidud, nagu jogurt, keefir, kimchi ja hapukapsas, aitavad teie soolestikus suurendada heade bakterite hulka. Need bakterid vastutavad suures osas toidu seedimise eest teie soolestikus ja hõlbustavad toitainete omastamist.

poletage rasva kiirus metabolismi

Neid happeid toodab maks ja nende peamine ülesanne on lagundada soole ülaosas olevaid rasvu. Kui probiootikumid võivad mõjutada sapphapete ainevahetust, võivad need muuta seda, kui palju teie keha toidust imendub.

Kofeiin Kofeiin on võimas stimulant, mis on tuntud tänu sellele, et aitab teil "ärgata" ja suurendab ainevahetust.

See toimib blokeerides neurotransmitterit nimega adenosiin, mis põhjustab teiste neurotransmitterite vabanemist rohkem dopamiini ja norepinefriini.

See aitab teil tunda end erksama ja pingelisemana, mis omakorda võimaldab teil kauem treenida.

Kas ainevahetuse kiirus mõjutab rasvumist?

Inimestel, kellel on kilpnäärme ületalitus, on väga kõrge metaboolne määr ja alatalituse puhul on see aeglane. Aga enne, kui tembeldada kilpnääret kaalutõusu süüdlaseks, tuleb võtta arvesse, et see pole väga levinud probleem.

Uuringud näitavad, et kahel täpselt ühesuguse kehakoostisega, ehk võrdse lihas, luu ja rasvamassiga inimese ainevahetus kiirus võib tunduvalt erinev olla. See on ka üks põhjustest miks ei tasu ennast pidevalt teistega võrrelda ja miks ma pidevalt rõhutan, et see mis toimib ühel ei pruugi toimida teisel. See on energia kulu, mida meie organism vajab lihtsalt selleks, et elus püsida ja siia sisse ei ole arvestatud muud aktiivsusest tulenevat energiakulu. Näiteks 80kg kaaluval saledal mehel, kelle ainevahetus on terve, kulub baasainevahetusele juba kalorit päevas. Lisada siia veel treening ja muud tegevused, küündib see number ligemale

Ainult arst saab teha kindlaks, kas on tegemist kilpnäärme haigestumisega ja kas kaalutõus on just sellest tingitud. Seda võib nimetada juba üleriiklikuks epideemiaks.

poletage rasva kiirus metabolismi

On veel teisi hormoone, nagu adrenaliin, mis omavad seost kulutatava kalorihulgaga. Pole midagi lihtsamat, kui juua tass kohvi ja juba saab see hormoon impulsi kiirendada su ainevahetust — kofeiin teeb erksamaks, kuna suurendab adrenaliini taset veres. Südamelöögisagedus tõuseb ja see on peamine kofeiini toime kaloripõletuse ja ainevahetuse puhul, kuna ta mõjutab hormoone.

poletage rasva kiirus metabolismi

Tähtis on tark ja mõõdukas kasutamine — nii võib tõepoolest kofeiini abil põletada enam kaloreid ja seeläbi kontrollida kehakaalu. Eksiarvamus — kui kaalukaotusel tekib platoo ehk kaaluseisak, siis ilmselt on ainevahetus aeglustunud.

  • Viide Internetis on palju nõuandeid ainevahetuse kiirendamiseks.
  • Mustikaid peetakse kasulikkuse tõttu supertoiduks.

Tegelikult: Platoo on kindel märk, et su ainevahetus teeb oma tööd. Kaalulangetamise ajal satub enamik inimesi sellesse platoo punkti — kaaluseier on justkui kinni kiilunud, mõõdulint valmistab pettumust ja ainus, mis muutub kasvavas tempos on frustratsioon.

Mida süüa, et kiirendada ainevahetust ja põletada rasva

Käes on parim aeg, et hinnata ümber oma toitumine ja treeningkavad ning arutleda oma senise eduka kaalukaotuse üle. Enamik inimesi suudab suhteliselt kerge vaevaga kaotada ligikaudu 10 protsenti oma kehakaalust, jõudes punkti, kus järgmise 10 protsendi kehakaalu allavõtmine nõuab juba tugevat pingutust.

poletage rasva kiirus metabolismi

See reeglina ongi punkt, kus kaalukaotus ei käi samas tempos kui alguses. Teiseks, keha peab seda näljaks ja selle tulemusena langeb kilpnäärme hormoonitase ning puhkeseisundi ainevahetuse kiirus võib langeda 10—25 protsenti ja sa ei põleta enam nii palju kaloreid kui enne.

poletage rasva kiirus metabolismi

Siinkohal ununeb enamikel inimestest üks tõsiasi: kui kaal langeb, muutub keha kergemaks, mis tähendab, et väheneb ka päevas kulutatav kalorite hulk.