Kas teie keha vajab rasva poletamiseks hapnikku. Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt?

Enne igasuguste toidulisandite ja muude sääraste ainete tarbimist konsulteerige oma perearstiga. Kalorite põletamise efekt Kuigi mõned inimesed ei usu ainevahetuse kiirenemisse kalorite "mahapõletamise" mõjusse , on see siiski olemas ja avaldab suurt mõju põletatavale rasvakogusele.

Mida süüa, et kiirendada ainevahetust ja põletada rasva

Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rasvkude põletamine ja kalorite põletamine Töö ajal on suurepärane võimalus kaalust alla võttaon oluline mõista rasvade põletamise ja põlemiskalorite vahe.

Rasv ja kalorsid ei ole samad asjad. Rasvad on meie keha leitud rasvad ained, mis võivad koguneda, seda rohkem me sööme.

Selle asemel kirjeldab kalorivarikui palju energiat on vaja toiduainete täielikuks metaboliseks, olgu selleks siis rasv, valk või süsivesikud. Kui alustate esmakordselt treeningut, kasutab keha peamiselt süsivesikuid kütusena.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Seda seetõttu, et süsivesikuid on palju raskem põletada kui rasva. Kuigi see võib aidata alustada kaalulangus, ei pruugi see rasva põletada. Selleks vajab teie keha hapnikku. Selleks peate kasutama seda punkti, kus teie süda on pumbas sihtmäära lähedal või lähedal. Selles etapis hakkab teie keha põletama rasvu kergemini kui süsivesikuid.

kui kaua paastumine kas teie keha poleb rasva

Rasvade ja süsivesikute võrdlus Treenimise ajal võib sõltuvalt treeningu kiirusest, kestusest ja intensiivsusest muuta kütuse kasutatava süsivesiku ja rasva suhet. Mõelge sellele järgmiselt: Suure intensiivse käitumise korral tugineb keha rohkem süsivesikutele lihtsalt sellepärast, et nad on kiirem energiaallikas.

parim rasva poletusseade

Nad annavad oma kehale energiakadu, mida see vajab, kui käivitada midagi nagu sprint. See on nagu paberile sobitus: see põleb kuumem ja kiiremini, kuid siis on see kiirelt läbi.

Pikemateks intensiivsemateks jookseb kehas järk-järgult süsivesikuid rasvana. Kuigi rasvad ei pruugi kütuseallikana olla kohe, on need säästlikumad. Selles mõttes on rasvade põletamine pigem küünla valgustamine: see põleb stabiilsemalt ja kauem. Samuti võite rasva kergemini põleda, kui olete tühja kõhuga, vaid lihtsalt sellepärast, et teie süsteemis on vähem süsivesikuid.

See ei kas teie keha vajab rasva poletamiseks hapnikku, et te peaksite töötama tühja kõhuga.

Mis on järelpõletuse efekt ja kas see on tõepoolest tõsi?

Selle asemel alustage oma hommikust kuni kalorsusega suupistega, mis on varustatud valgu ja süsivesikutega. See annab teile palju treeningut ja võib isegi pärast söögiisu vähendamist tegutseda. Põletamine rasva vs kehakaalu langus Kui teie eesmärk on rasvade põletamine, tundub mõistlik töötada aeglasema, kuid püsiva kiirusega, eks?

Asking Dr. Greger About Ex-Vegans, Oil, Etc.

Mitte tingimata. Madalama intensiivsusega harjutused võimaldavad teil põletada suurema osa kaloritest rasvist, töötades välja kõrgema intensiivsusega, tähendab, et te põletate üldiselt rohkem kaloreid. Ja see on koht, kus inimesed sageli segased. Pea meeles, et kalorid on väärtus - energiaühik, mis on määratud igale süüa toidule, kaasa arvatud rasv.

kunstlikud magusained takistavad kaalulangust

Kui te üritate kaalulangetada, siis pole oluline, millist kütust kasutate. Just sellepärast, et põletad rohkem rasva, ei tähenda see, et põletad rohkem kaloreid.

Kuidas Te saaksite effektiivselt kaloreid põletada

Kalorid on see, mida peate keskenduma. Lõpuks ei tähenda rasvade põletamine asju, kui te võtate rohkem kaloreid kui te metaboliseerite. Kaalu kaotamiseks peate põletama rohkem kui tarbite; see on nii lihtne. Kui töötate, seda raskem ja kauem te töötate, seda rohkem kaloreid te põletate.

10 asja, mida peate teadma, et rohkem keharasva põletada

Põletage piisavalt kaloreid ja järgige rasva. Kuidas põletada rohkem kaloreid Kui kulutate rohkem kaloreid, peaksite jooksma kõrgemal kiirusel, umbes 80 protsenti või 90 protsenti oma maksimaalsest südame löögisagedusest.

Viide Internetis on palju nõuandeid ainevahetuse kiirendamiseks. Vananedes on siiski üsna loomulik, et erinevad kehasüsteemid, sealhulgas ka ainevahetus, hakkavad aeglustuma. Kahjuks võib see põhjustada kehakaalu tõusu ja liigset rasva, mida keegi meist ei taha!

Sellel kiirusel ei tee te kõikvõimalikku sprinti, kuid töötate piisavalt hästi, et te ei saaks vestlust jätkata. Siiski on oluline, et te ei tööta kogu aeg samamoodi.

Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt?

Pärast igasuguse pingelist tegevust peate andma oma kehale võimaluse ennast taastuda ja taastada. Pärast jooksmist mitu kuud ja tugeva aluse ehitamist saate järk-järgult alustada ühe või kahe suure intensiivsusega jooksu nädalas. Teise võimalusena saate intervalltreeninguid, kus vahelduvalt kõrg- ja madal intensiivsusega treeninguid. Kui teete edasi ja muutute sobivamaks, saate pikendada nii intervallide kui ka korduste aega. Related Content.