Kuidas poletada rasva ulemise keha. Kui palju rasva ma saan ühe nädala jooksul põletada?

Alustamiseks lamage lamedalt põrandal näoga allapoole. Noh, esiteks pole üldse tähtis, kui palju te kaalute!

Magage hästi, et vähendada rasva Teie ülakõhu õhupallid, kui teil on siseorganites ja nende ümber kuduv siseorganite rasv.

kuidas poletada rasva ulemise keha

Rasv toimib tegelikult nagu endokriinne organ, põhjustades põletikku ja vabastades ühendeid, mis soodustavad südame-veresoonkonna haigusi, II tüüpi diabeeti ja muid terviseprobleeme. Õnneks reageerib see ülakõhu rasv klassikalistele kehakaalu langetamise jõupingutustele, sealhulgas dieedile ja treeningutele.

Kuidas kaotada rasva - Ettevalmistused May

Kuigi te ei saa oma keha rasva otseselt põletamiseks suunata, muudab vistseraalse rasva bioloogiliselt aktiivne olemus selle kaotamise lihtsamaks. Dieet ülakõhu rasvade kaotamiseks Rasvade, sealhulgas kõhu ülaosas põletamiseks peate looma kalorite puudujäägi, nii et kulutate rohkem energiat kui sööte. Päevane puudujääk — kalorit annab kaotuse umbes 0,5—2 naela nädalas.

Kiiremini kaotamine ei ole tavaliselt jätkusuutlik, kuna peaksite vähendama kaloreid kehasse ebatervisliku punktini.

Kuidas põletada ülakõhu rasva

Kui soovite välja selgitada oma täpse kalorite vajaduse, aitab veebikalkulaator või dieediarst eesmärki sihtida. Lihtne viis kalorite vähendamiseks ja keha rasvapõletuse ergutamiseks on mittetoituvate toitude vähendamine.

Küpsised, jäätis, alkohol, sooda ja töödeldud suupisted täidavad teie dieeti "tühjade" kaloritega - mis sisaldavad ainult väheste kuidas poletada rasva ulemise keha energiat - mis panevad teie kõhu laienema.

kuidas poletada rasva ulemise keha

Samuti püüdke oma toitumisharjumusi täpsustada, et tarbiksite peamiselt täisteratooteid, lahjaid valke, värskeid köögivilju ja puuvilju ning madala rasvasisaldusega piimatooteid. Kalorite kontrollimiseks jälgige oma portsjonite suurust. Maitsesta puista peale röstitud mandleid, sidrunimahla ja värskeid ürte.

  1. Kuidas rasva tagasi kaotada: 10 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  2. Keharasva nende ekstreemsuste saavutamine võistluse ajal on tavaline tava.
  3. Tervislik kaalulangetus kodus — kuidas püsida õigel teel?
  4. Tervislik kaalulangetus kodus – kuidas püsida õigel teel? - MyFitness

Pähklid, nagu ka röstitud mandlid, pakuvad olulisi rasvu. Nautige iga päev mõnda väikest portsjonit tervislikke rasvu; 2 tl oliiviõli, veerand avokaadot või mõned pähklid on head valikud.

Hoiatused Muud jaotised On palju tooteid, programme ja moeröögatusi, mida reklaamitakse pidevalt kui kiireimat ja lihtsamat viisi soovimatust rasvast vabanemiseks. Mõni neist dieedidest on tõepoolest kiire viis kaalulanguseni, kuid enamasti on selle mõju lühiajaline. Päeva lõpuks pole tervislikumat ega edukamat viisi rasva põletamiseks kui pikaajaliste harjumuste väljatöötamine, et süüa õigeid toite ja saada palju õiget liikumist. Rasva põletamiseks mõeldud dieedi ja treeningprogrammi võtmine võtab aega ja pühendumist, kuid tulemused - saledam, tervislikum keha ja pikem eeldatav eluiga - on seda väärt.

Ole rasvapõletuseks füüsiliselt aktiivne Füüsiline aktiivsus aitab teil ülakõhus rasva põletada. Duke'i ülikooli teadlased leidsid Uuringus sörkisid inimesed siseorganite rasva märkimisväärseks vähendamiseks 12 miili nädalas.

Kuidas südame rasva põletada

Sama läbisõidu katmine madalama intensiivsusega kiirel jalutuskäigul pakub tõenäoliselt samu eeliseid. Vastupidavustreening lisaks kardiovaskulaarsele tegevusele parandab teie jõudu ja aitab kasvatada lihasmassi. Kuidas poletada rasva ulemise keha lihasmassi korral põleb ainevahetus tugevamalt, mis muudab kehakaalu langetamise lihtsamaks.

Tehke nädalas vähemalt kaks jõutrenni, mis käsitlevad kõiki suuremaid lihasrühmi, tehes vähemalt ühe kaheksa kuni 12 kordusega komplekti.

kuidas poletada rasva ulemise keha

Krõmpsud, keerdumised ja plangud võivad aidata teil tugevamat kõhtu välja töötada, kuid ükski harjutus ei ole suunatud otse kõhurasvale. Lisades kogu päeva jooksul rohkem liikumist, lisatakse teie kõhu rasva põletamise jõupingutusi.

Nihelge, kiirustage telefonitsi olles ja tehke majapidamistöid igal võimalusel. Nende väikeste liikumiste kaudu kasutatud kalorid annavad kokku rohkem kaloreid. Elustiili sammud ülakõhu rasvade vähendamiseks Suitsetamisest loobumine toob arvukalt kasu tervisele, üks neist on ülakõhurasva vähem arenenud.

Suitsetamine suurendab tõenäosust, et liigsed kalorid kogunevad teie kõhtu. Elu stressiga toimetuleku õppimine, olgu see siis arved, töö või sotsiaalne suhtlus, aitab teie kehal kõhurasva põletamisel tõhusamalt töötada.

Kuidas kaotada rasva

Stress põhjustab teil hormooni kortisooli välja pumbata, mis liigse sisalduse korral sunnib ihaldama rasvaseid, suhkrurikkaid toite ja lisakaloreid ebatervisliku kõhurasvana. Jooga, meditatsioon, ülesannete delegeerimine ja päevikute koostamine on viisid, kuidas aidata teil vähem stressi tekitada ja potentsiaalselt naela langetada.

Magage hästi, et vähendada rasva Uni ei tähenda ainult erksust ja puhata; see võib mõjutada ka teie keha rasva. Regulaarne magamine vähem kui viis tundi ööpäevas või üle kaheksa võib põhjustada vistseraalse rasva kogunemist.

Uuring, mis hõlmas viie aasta analüüsi ja avaldati ajakirja Sleep Riiklik ma tahan oma nagu vahendada märgib, et ka vanematel täiskasvanutel võib esineda liiga vähese unega seotud tervisekomplikatsioone, sealhulgas seost diabeediga. Halvad uneharjumused muudavad kõhu rasvapõletusele keskendumise raskeks.

  • Teie elg on kaalulangetamie kava ük rakemaid kohti ravade toonimiek ja kaotamiek.
  • Kiire kaalulangus sigade
  • Kaalulangus veve kommentaare
  • Itaalia makaronid efektiivne toit on odav ja kiire kehakaalu langetamiseks Kuidas põletada rohkem rasvu?
  • Kuidas põletada rasva kiiremini ja tõhusamalt harjutamisel

Unine olek vallandab hormoonid, mis tekitavad näljatunde ja suruvad maha rahulolu. Väsimustunne võib panna ka treeningu ja lisaliigutuse vahele jätma.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia

Kõhu ülemise rasva põletamise võime parandamiseks seadke uni prioriteediks. Minge korralikul ajal magama ja looge magamiseks positiivne õhkkond. Teie tuba peaks olema pime, jahe, vaikne ja ilma tehnoloogiliste häireteta.