Kui ma higi olen ma poletades rasva

Haarasin nurgast laua ja silma jäänud koormusetõstjad ehk jalatakistid. Söö proteiinirikast hommikusööki ja lõunat, kuna see aitab sul põletada rohkem rasva kui vähese proteiinisisaldusega söök. Just sellepärast, et vees olid elementaarsemad sammud, tempo aeglasem ja ei tundnud higistamist. Keharasva saab seejärel redutseerida atsetüül-CoA-ks lipolüüside ja seejärel beetaoksüdeerimise teel , kuid see nõuab palju rohkem hapnikku ja seetõttu ei kasutata seda glükogeeni kasutamisel. Teiseks ei saa ATP-d ühest rakust teise rakendada - iga rakk teeb oma rakuhingamist iseseisvalt. Sorri, aga see on tõsi.

Juba kümme minutit pärast trenni algust pidin hakkama higi pühkima, steppimine võttis naha korralikult märjaks. Mida aeg edasi, seda rohkem lisandus väikseid lihtsaid sammukombinatsioone. Ükshaaval oli neid teha lihtne, kuid kui tunni lõpupoole sai neist sammukestest kokku veidi pikem jada harjutusi, läks asi pisut keeruliseks.

Kohati tundsin, et mu jalad ei jaksa väsimusest sammu pidada, mistõttu tegin puhkamiseks mõnikümmend sekundit lihtsaid põhisamme ja treening jätkus vastavalt kavale. Lõpetuseks olid lihasharjutused ja lõdvestus. Trennist tulles olin positiivselt väsinud ja ootasin huviga järgmist võimalust sama korrata.

Kas higistamine põletab rasva? Siit saate teada tõe

Mulle tundub, et lihtsam treening toimus vees. Just sellepärast, et vees olid elementaarsemad sammud, tempo aeglasem ja ei tundnud higistamist.

Saalis toimuv stepp oli pisut tempokam, pannes higi voolama nagu kevadisel mahlakasel, olgugi et tegemist oli lihtsate sammukombinatsioonide ja madalal pulsisagedusel treenimisega. Mõnusad ja tõhusad trennid on kahtlemata mõlemad.

Marek Kaks küsimust; inimese ainevahetuses ei saa rasva suhkruks muuta - selle võib lülitada Krebsi tsüklisse ja nii "põletada" kui atsetüül-CoA-d, kuid glükolüüsi sisenemine on pöördumatu.

Kui põletada sisemist rasva

Teiseks ei saa ATP-d ühest rakust teise rakendada - iga rakk teeb oma rakuhingamist iseseisvalt. Tänan kõiki. Huvitav arutelu. Tundub, et järeldus on see, et massi kaotate ainult eritumise st jäätmete kõrvaldamise ja väljahingamise kaudu. Mõnes mõttes tundub see ilmne, kuid ma arvan, et kunagi pole valus küsida, kas toimub mõni muu protsess, millest te ei tea. Boonusena tänu Marek-le mõistan nüüd ainevahetuse protsessi veidi paremini.

kui ma higi olen ma poletades rasva

Mis puutub ATP-sse, siis see on õige, kuid on tõsi, et ATP-d kasutatakse isegi lihasrakus endas erinevatel eesmärkidel kui kokkutõmbed, olles üldine energiaallikas.

Nii et ma ei arva, et see osa minu vastusest on vale, vaid võib lihtsalt segadust tekitada. Kui jah, siis näib see lisavat veel ühe meetodi. Nii et meil on nüüd eritumine, väljahingamine ja see, mida ma juhuslikult nimetan "raku lekkimiseks".

kui ma higi olen ma poletades rasva

Kas see kõlab täpselt? Noldorin: haha, mitte mingil juhul.

Steppimine põletab rasvu

Võib-olla oleksin pidanud lisama selgesõnalise hoiatuse, et see on lihtsalt võhiku vastus; Ma tean ainult üldist ülevaadet, mille olen õppinud, sest mul on huvi biokeemia ja jooksmise vastu :- Marek: messikoht. Kui aus olla, siis seni, kuni mõistate natuke keemiat, on ülejäänu peamiselt ainult mälu! Te ei tohiks kasutada mõistet "suhkur". See on üsna ebatäpne seetõttu ebateaduslik ja vikipeedia andmetel viitab see üldiselt "peamiselt sahharoosile, laktoosile ja fruktoosile".

Teema: Kuidas rasva põletada?

Nii galaktoosil laktoosist kui ka fruktoosil sahharoosist on glükoosist erinevad metaboolsed teed. Artefacto:, glükoos on kindlasti suhkur ja vikipeedia artikkel ei väida teisiti, kui loete tähelepanelikumaltnii et kui pole reaalset vajadust eristada erinevat tüüpi suhkruid, ei pea see minu meelest selgesõnaliseks.

Veelgi enam, kui suhkru ainevahetust vastandatakse ainult rasvade ainevahetusele. Marek Nõuan, et peaksite seda ATP-d muutma; asjaolu, et rakuline hingamine peab eksisteerima paralleelselt kõigis rakkudes, on lihtsalt Kuid normaalsete inimeste jaoks, kes soovivad vormi saada, peaksite dehüdratsiooni vältimiseks asendama selle kaotatud kaalu vee või spordijoogiga.

Kui sisenete treeningusse dehüdreerituna, ei pruugi te üldse higistada. Teie keha temperatuur tõuseb, kuid ei suuda uuesti tõhusalt jahtuda.

kui ma higi olen ma poletades rasva

Selle tulemuseks on vähenenud sooritusvõime. Seetõttu on hüdratatsioon oma tulemuslikkuse eesmärkide saavutamisel ülioluline. Tarbige umbes pool liitrit, kuni alustate treeningut, ja vähemalt 0,3 liitrit iga 20 minuti järel treeningu ajal. Lõpuks võite uuesti juua 0,5 liitrit see võib aidata ka lihaste kogunemisel. Professionaalne näpunäide: Kaaluge ennast enne ja pärast treeningut ning võrrelge neid kahte numbrit. Kui skaala ütleb, et olete kaalust alla võtnud, jooge kohe vedelikke.

Parimal juhul 0,5 liitrit, et korvata iga kaotatud kilogramm. Kuigi ma tean, et see on lihtsalt ütlus inimeste motivatsiooni säilitamiseks, teate nüüd, et see pole tõsi. Rohkem higistamine ei tähenda suurema rasva kadu. Sa higistad, sest su keha vajab lihtsalt termoregulatsiooni. Mida raskemini treenid, seda rohkem higistad, sest tõstad kehatemperatuuri tasemeni, mis sunnib keha jahutamiseks rohkem higistama.