Rasva poletamine jooksulint rutiin, 3 Rasvapritsitööd

Jätkake selles tempos kolm minutit. Näiteks: Jooksurada saab kasutada aastaringselt. Lisaks, kui eelistate kodus trenni teha, võivad jooksulindid muutuda hõlpsalt ka teie koduse spordisaali osaks.

kaalulangus karne ka tarika

Kuid on võimalik, et head asja on liiga palju. Ehkki puusa suuruse määrab suuresti geneetika, võib liigse rasva põletamine südamega aidata.

Igasugune tavaline kardiorutiin on efektiivne.

2. Leidke oma rasvapõletustsoon

Mõni tüüp võib töötada kiiremini ja säästa teie aega - võib-olla rohkem hula ringingu jaoks. Näpunäide Lõppkokkuvõttes on igasugune kardiotreening kasulik puusade salendamiseks, kui seda pidevalt järgite ja tervislikke toitumisharjumusi järgite või säilitate.

Laigude vähendamise müüt Pole ühtegi kardiotüüpi, mis oleks spetsiaalselt teie puusadele suunatud. See lihtsalt ei toimi nii.

kuidas poletada rasva puusadel

Cardio aitab teil põletada kaloreid, mis on puusa ümber rasvana - nagu ka kõikjal mujal teie kehal. Rasva põletamisel näete rasva kadu kätes, näol, kõhus ja puusades.

Enim Küsimusi

Võite hakata rasva kaotama nendes teistes piirkondades, enne kui näete muutusi soovitud rasva kadumise piirkonnas. Pea sellest kinni ja saad tulemused, mida soovid.

fwy kaalulangus

Kardiotüübid Südameid võib pidada kõigeks, mis tõstab teie südame löögisagedust ja hoiab seda teatud aja jooksul seal. Süda peab rohkem tööd tegema, et saada teie töötavatesse lihastesse hapnikku ja verd ning see võtab energiat.

1. Kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT)

Teie keha kalorite energiaks muundamise protsessi kaudu põletate rasva. Seetõttu loetakse paljud tegevused südameks - jooksmine, ujumine, rattasõit, sõudmine, aeroobikatunnid, matkamine, suusatamine, tantsimine, isegi muru niitmine, kui peate piisavalt palju vaeva nägema.

Kategooria: Tervislik Eluviis Isegi kui olete kardisõltlane, saate seda teha siseruumides jooksmine jooksulint võib muutuda eriti igavaks, muutes selle viimaseks, mida teha soovite. Kuid kui ilm on kohutav, reisite või on nii hilja, et te ei soovi pimedas jooksu proovida - me oleme teid katnud! Oleme 10 palli järginud jooksulint treeningud see saab põletada rasva ja hoida asjad huvitavad.

Kõik, mida teete, ajab teid higistama ja pisut - või palju - õhupuudusse, teeb oma tööd. Parim kardiotüüp puusade suuruse vähendamiseks on see tüüp, mis teile meeldib ja mida te regulaarselt teete. Kui te seda regulaarselt ei tee, ei saa te rasvade kaotamiseks vajalikku kaloridefitsiiti säilitada.

Kas teil on igav joosta paigas? Saate maksimeerida oma aega jooksulindil peale kallaku tõstmise. Kardiotreeningu maksimeerimine intervallidega.

Treeningu intensiivsusest Lisaks järjepidevusele mängib teie edukuses rolli ka intensiivsus. Kolmas ja viimane voor algab 2-protsendilise tõusuga, tõuseb 3-protsendilise tõusuni ja lõpeb 4-protsendilise tõusuga.

See on tasuta, saate seda teha peaaegu kõikjal ja see põleb kuni kalorit 30 minuti jooksul.

Ta jahtub minutilise jalutuskäiguga nullprotsendilise kaldega. Sellise HIIT-rutiini kaasamisel oma tervisekavasse on lisaks lugematul hulgal eeliseid ainevahetuse kiirendamine ja rasvade põletamine.

Ühes ajakirjas avaldatud uuringus BMC endokriinsed häiredülekaalulised osalejad, kes sooritasid vaid 12 lühikest minutilist HIIT-treeningut, parandasid insuliinitundlikkust muljetavaldava 23 protsendi võrra! Vaadake veel rohkem võimalusi vormi saavutamiseks - kiiresti Kuulsuste treeneri oluline trikk kiireks kaalulanguseks.

Laigude vähendamise müüt

Alandage tagasi algasendisse. Bitseps lokid Hoidke riba otsad mõlemas käes ja seisake mõlema jalaga laiuse keskel riba keskel. Kui peopesad on suunatud ettepoole, küljele lähedalt reied ja küünarnukid, tõstke käed õlgadele. Hoidke randmeid sirgelt.

Hankige sisse, pääsege välja ühega neist 10 kiirest rutiinist.

Peaksite seda tegema 4 korda. Walk 2: Fat Blast Eesmärk: põletada rasva suure intensiivsusega südame liigutustega, suurendades samal ajal keha tugevust.

  1. MILLINE SüDAME ON HEA PUUSALIIGESE VäHENDAMISEKS? - TERVIS -
  2. 8 rasvapõletusega jooksulindi treeningut - Tervislik Eluviis
  3. Ideaalne kaalulangus keskne mass littleton
  4. Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin.
  5. Rasva põletamine joostes: 14 sammu (piltidega) - Kaalu Kaotama
  6. Dieet ja jõutreening Suurte puusade omamine on oma eelised.

Kestus: 41 min 5 min Soojendage kõndides lihtsas tempos; töötada kiirelt. Seisa jalga koos, käed puusad.