Juhusliku rasva kadu. Kulturismi juhend

Uute kookosõli tervislikku kasu kinnitamiseks soovitatakse täiendavaid uuringuid. Kui teil on juba näiteks neljapakk, võite olla vaid mõne nädala kaugusel. Toitumise ja metabolismi aastaaruanne avaldas sarnase uuringu.

Kas äädikas põleb ja vähendab keharasva?

Kroonilise uuringu tulemused näitavad, et kookospähkliõli näitavad positiivsed ravimid võivad olla väga supertoit. Teistes uuringutes on kookospähkliõli uuritud ja näidanud, et see võib aidata immuunfunktsiooni, neuroloogiliste häirete ja diabeedi puhul nimetada vaid mõnda.

Teadlased on samuti jõudnud järeldusele, et kookosõli aitab vähendada rasvade kadu, eriti kõhupiirkonna ümber. Need leiud on kindlasti aidanud kookospähkliõli turustamisel rasva kaotada imerahvas. Selle avalduse populaarsus on ergutanud paljudel inimestel kasutada kehamassi vähendamiseks kookosõli. Flipsides on uuringuid skeptiliselt väidetega, mis esitavad vastandlikke vaateid, nii et kookoseõli jääb tervise ja tervisliku seisundi vastuoluliseks subjektiks ja jätab meile teada, kas päevane annus tõesti aitab vähendada keha rasva.

Kas kõik on hype?

Võtke tass või kaks kohvi.

Kookosõli ajalugu Kookospähklid Cocos nucifera pärinevad troopikast pärit kookospähist või palmist. Neid loetakse ka puruks, sest need koosnevad kolmest kihist: väliskarp välimine kihtmesokarp puuvilja koorik ja endokarp puuviljad.

Kookospiima on tarbitud ja kasutatud paljudes põlvkondades meditsiiniliselt. Kas see on tervislik rasv? Kookosõli sisaldab rohkesti keskmise ahelaga rasvhappeid MCFA-sid. Kui õli ekstraheeritakse värskest kookospiimast neitsi kookosõlivõib MCFA kogus kasvada kuni 85 protsenti. Keskmise ahelaga rasvhapped on lipiidid, mis metaboliseeruvad kergesti ja mida ei ladustata rasvkoes nagu pika ahelaga rasvhapped LCFA.

Kuidas kaotada kõht rasva 1 kuu jooksul?

Kuna MCFA-del on lühem keemiline kett, võivad nad seedetraktist imenduda ja transportida maksa. Kui juhusliku rasva kadu jõuavad maksa, metaboliseeritakse need energiaks. See protsess võimaldab MCFA-dele väiksemat võimalust luua rasvaparteid. Kuna kookosõli on meie toidus oluliselt erinev muudest rasvadest, võib seda pidada tervislikuks rasvaks. Keskmise ahelaga rasvhapped MCFA-d on sellest erinevad õlid ja rasvad.

MCFA-d lahustatakse teisiti, mis juhusliku rasva kadu viinud paljude meditsiiniliste seisundite alternatiivseks raviks kookosõli. Keha rasva vähendamine? Kas ma võin päevas võtta kookosõli supilusikatäit, mis aitab vähendada keharasva?

juhusliku rasva kadu

See on muutunud populaarseks aktiivsetele täiskasvanutele, sportlastele ja üksikisikutele, kes soovivad kaalust alla võtta. Paljud inimesed on juba hakanud lisama kookoseõli selle tervisliku kasu saamiseks. Tundub, et keskmise ahelaga rasvhapped MCFA-d lagundatakse, aitab suurendada ainevahetust ja suurendada energiat.

Ainevahetuse suurendamine suurendab meie võime põletada rasva. Selle tulemusena on kookoseõli muutunud spordialase toitumise põhiosaks ning on näidanud, et see parandab sportlikku jõudlust. Paljud spordiplatsid ja -joogid kasutavad praegu turustatava koostisosana kookosõli. Kookosõli näib olevat soodne meie ainevahetuse ja keha rasva. See on stimuleerinud teadusuuringuid, et uurida, kas kookosõli võib kasutada kaalutõusuks.

Selleks, et tõesti teada, kas kookospähkliõli päevane annus töötab rasva vähendamiseks, peame vaatama tõendeid. Uuringud ja järeldused Kookospähkliõli on saanud hulgaliselt tervisega seotud eeliseid, sealhulgas keha rasvade vähendamist.

juhusliku rasva kadu

Oleme seda turustanud kui tervislikku rasva optimaalseks sobivuseks. Kuulsused kasutavad seda ja toitumisspetsialistid soovitavad kookosõli tervisliku toitumise osana. See kõik on hea ja hea, kuid ilma tõenditeta nõuete toetuseks on see tõesti lihtsalt kuulmine. Online-allikad, näiteks USA riiklikud tervishoiuinstituudid PubMed on suurepärane koht usaldusväärsete uurimistööde ja uurimistulemuste leidmiseks.

Kroonilises uuringus on uuritud kookosõlist kasu tervisele. Uuring 1 Riiklikes tervisekeskustes avaldatud artikkel viitab kookosõlile, mis aitab vähendada kõhuõõne rasvumist. Osalejad jagunesid kahe gruppi, kes said nädalase perioodi jooksul kas kaks supilusikatäit soja- või juhusliku rasva kadu.

Naistele tehti ka ülesandeks jälgida madala kalorsusega toitu kapslit päevas ja jalutada 50 minutit päevas. Kliinilised andmed koguti üks nädal enne ja üks nädal pärast katseperioodi. Kookospähkliõli rühmas ilmnes kõrge tihedusega lipoproteiini HDL kolesterooli tõus võrreldes sojaõli kasutavate naiste vähenemisega.

Fresh articles

HDL-kolesterool on hea asi, mida tahame kehas kõrgemal tasemel. Kookospähkliõli tarbivad osalejad vähenesid ka madala tihedusega lipoproteiinide LDL kolesterooliga, samal ajal kui sojauba rühmas suurenes. LDL-kolesterool on halb asi, mida tahame kehas madalamal tasemel.

Mõlemal rühmal oli kehamassi indeks BMI langus, kuid ainult koertelõli võtnud grupp vähenes talje suuruses. Sojaõli kasutavasse rühma kogu kolesterool suurenes ja kookospähkliõli täiendavate naiste puhul vähenes. Vastupidiselt teistele uuringutele näitavad need leiud, et kookosõli ei tõsta kolesterooli ega soodusta keha rasva vähenemist kõhupiirkonnas.

Uuring 2 Toitumise ja dieetteadmise akadeemia ajakiri avaldas analüüsi, mis sisaldas arvukalt keskmise ahela triglütseriidide MCT ja keha koostisega uuringuid. Selliste segatud ülevaadetega, mis käsitlesid MCT-sid, nagu kookospähkliõli, tundsid nad, et uuringuid on vaja hinnata. Eesmärgiks oli määrata, kas MCT-d suurendavad ainevahetust ja suurendavad rasvade põletust juhusliku rasva kadu. Kombineeritud leiud näitasid keskmise ahelaga rasvhappeid MCFAset parandada keha koostist võrreldes pikema aheldusega rasvadega.

Uuringus osalejad, kes võtsid MCFA-sid, nagu kookospähkliõli, vähenesid kehakaalu, vööümbermõõdu ja keharasva protsendi võrra. Kuigi paljudes uuringutes ei leitud piisavalt teavet ja avastati kaubanduslik eelarvamus, jäi nende üldine tähelepanek positiivseks.

Analüüsi järeldused näitavad, et MCFA-d võivad oluliselt vähendada kehakaalu ja koostist. Nad soovitavad veel suuri, hästi kavandatud uuringuid, et kinnitada MCFA tõhusust ja sobivat annust kehalise rasva vähendamiseks. Uuring 3 Malaisias viidi läbi katseuuring kakskümmend rasvunud, kuid muidu tervislikel osalejatel.

Uuringu eesmärk oli teha kindlaks, kas neitsioliiviisiline kookosõli vähendab kõhuõõne rasva. Uuringute vabatahtlikud olid vanuses 20 kuni 51 aastat. Iga osaleja läbis kliinilise läbivaatuse ja mõõtmise enne katseperioodi ja pärast seda. Neile anti kaks supilusikatäit 30 ml neitsi kookosõli, mis oli jagatud kolmeks pooleks tunniks enne struktureeritud dieedi söömist.

juhusliku rasva kadu

Uuring viidi läbi kuue nädala jooksul. Uurimistulemuste kohaselt näitasid kõigi vabatahtlikega neitsi kookospähkli tarbimise vähenemine kõhuõõnes rasva, eriti meessoost osalejate puhul.

Samuti teatati kehamassi protsendi ja kehamassiindeksi BMI vähenemist. Keskmise ahelaga rasvhapete rikas virgin kookosõli MCFA tundub olevat odav ja ohutu täiendus keharasva vähendamiseks.

Uuringu piirangud hõlmasid uuringut lühiajaliselt ja kontrollrühma puudumist. Samuti märgiti, et pilootuuring ei sisaldanud osalejate pikaajalist järelevalvet. Uute kookosõli tervislikku kasu kinnitamiseks soovitatakse täiendavaid uuringuid. Uuring 4 Teises uuringus võrreldi keskmise ahelaga triatsüülglütserooli MCT õli oliiviõli, peamiselt pika ahelaga rasvhappeid. Uuringu eesmärk oli kindlaks teha, kas MCT-õli vähendas keha rasva ja kaalus paremini kui oliiviõli.

Uuringus osales kokku 49 ülekaalulist, kuid teisiti terved mehi ja naisi vanuses 19 kuni 50 aastat.

On olemas tõendeid nende toitainete rolli kohta kehakaalu reguleerimisel. Me uurisime kirjandust alates Sellesse analüüsi kaasati alg- ja keskharidus. Kaks uuringut teatasid, et kaltsiumi täiendav kaltsiumikasv suurendab oluliselt rasva kadu kalorite piiramise ajal 1, 8 ja 2, 2 kg võrra, kolm leiti erinevust vahemikus 1 kuni 3, 5 kg, kuid olid statistiliselt mitteolulised, samas kui üheksa uuringut olid kahemõttelised ± 0, 7 kg. Andmed D-vitamiini lisamise kohta kaalulanguse ajal olid liiga väikesed, et teha kindlaid järeldusi.

Enne uuringut tegi iga inimene meditsiinilise juhusliku rasva kadu, mis hõlmas mõõtmisi, täis kehas DXA skaneeringuid, CT-skaneeringuid ja röntgeni. Katseid korratakse nädalase katseperioodi lõppedes. Meeste osalejatele õpetati sööma struktureeritud toitu, mis koosneb kalorist päevas ja naised tarbisid kalorit. Toidu osa oli küpsetatud kook, mis oli küpsetatud kas 10 grammi keskmise ahelaga triatsüülglütserooli MCT õli või oliiviõliga.

juhusliku rasva kadu

Vabatahtlikud jagunesid juhuslike rühmade hulka ja ei teadnud, millist õli nad tarbivad päevas. Need, kes MCT õli sisaldasid kapsasid, näitasid võrreldes oliiviõli rühmas suuremat kehakaalu kaotust. Kuigi mõlemad rühmad vähenesid kogu keharasva protsendi ja pagasiruumi massi osas, olid MCT-rühma tulemused märkimisväärsed. Teadusuuringute järeldused osutavad, et MCT-õli osana kehakaalu langetamise programmist suurendab keharasva langust.