Maksimaalne rasva kadu minimaalne seadmed. 9. Tugevvool - Tehnilised nõuded mitteeluhoonetele

Tuleb meeles pidada, et südame löögisagedus sõltub soost: meestel on see umbes lööki minutis ja naistel kõrgem - Kanalisatsioonitorudesse kogunev aine võib sellist ainet mitte ainult täielikult ummistuda, torude kaudu voolu peatades, vaid on ka torudele hävitav, eriti kui need on valmistatud materjalidest, mis on korrosioonile allutatud. Rasva põletamine ei toimu.

Mis on pulsi rasva põletamine Te olete oma pulsivööndite arvutamise teinud, arvutanud südame löögisageduse ja selle maksimaalse sageduse. On vaja valida optimaalne kehalise aktiivsuse tüüp ja mõista, millises pulsis põletatakse rasva.

Vaadake allolevat tabelit. See sisaldab kalorite tarbimist ja põletatud rasva kogust sõltuvalt südame löögisagedusest, koormuse tüübist ja tugevusest. Nagu näete, algab aktiivse rasva põletamise protsess indikaatoriga lööki minutis. See on suurepärane algajatele, neile, kes ei ole parimal füüsilisel kujul ja alustavad regulaarselt spordikoolitust. Vaata - kalorite tarbimise suhteline intensiivsus väheneb tõsiselt koormuse suurenemise tõttu sörkimise ajal. Kuidas arvutada pulsi rasva kadu Rasva põletamise impulsi arvutamine peaks toimuma maksimaalse südame löögisageduse alusel.

Nende piiride tasemel tagab südamelihas hapnikule erineva juurdepääsu kudedele ja see sõltub otseselt sellest, kas rasva kadu toimub treeningu ajal või mitte. Mis juhtub nende piirkondade piiril? Selle režiimi rasvapõletamise treeningu minimaalne kestus on minutit.

Rasvapüügi arvutamine

Formula carvonena Martti Karvonen on soome füsioloog, kes on välja töötanud viisi sportlaste südame löögisageduse piiride arvutamiseks. Selle abil saate arvutada maksimaalne rasva kadu minimaalne seadmed südame löögisageduse optimaalselt efektiivsete rasvapõletuste jaoks. Karvoneni meetod võimaldas kindlaks teha, et selline väärtus on umbes keskel, rahulolu südame löögisageduse indeksite ja maksimaalse sageduse vahel ning sõltub keha seisundist ja sportlase soost.

Pea meeles, et valem on arvutatud professionaalsetele sportlastele, astme korrutamisega intensiivsuse koefitsiendiga saab kõigepealt vahele jätta. Karvoneni meeste valem Millisel pulsil on inimestel rasva põletatud?

9.1 Kasutatav alusdokumentatsioon

Arvutamisel tuleb kasutada minimaalset ja maksimaalset intensiivsustegurit 0,5 kuni 0,8. Kasutatav valem on sama. Klasside kogukestuse ajal tõstab ta järk-järgult intensiivsuse koefitsienti kuni kõrgeima - 0,8. Südame löögisageduse arvutamine südame suhtes Võite kasutada spetsiaalseid online-kalkulaatoreid, mis võtavad arvesse kõiki teie individuaalseid parameetreid - vanus, pikkus, kaal, planeeritud koormus, harjutuste liik jne.

Atleetvõimlemine

Arvutused tehakse, võttes arvesse tulevaste klasside koormust, ühe klassi kestust. Arvutamisel on võimalik kasutada Karvoneni valemit, mille intensiivsusfaktor on naistel 0,6, meestel 0, Impulss töötamise ajal Käitamine viitab treeningu dünaamilisele tüübile, seega on eriti oluline määrata jooksev südame löögisageduse tsoon ise, kui kasutate kehakaalu langetamist.

Lõppude lõpuks töötab reegel, mis ületab anaeroobse piiri, kui rasvapõletamine peatub, nagu ka teiste treeningute puhul. Kasutage impulsi mõõturit, siis ei pea te oma südame löögisageduse mõõtmiseks peatuma. Pärast impulsi jõudmist lööki - mine sammu juurde ja taastage see lööki. Kõigepealt ületab hingamise ja südame löögisageduse taastumise perioodide kestus suuresti sõiduaega. Ärge heitke meelt, jätkake treeningut aja jooksul, jooksu segmendid asendavad kõndimise täielikult.

Kõige efektiivsem impulssala maksimaalne rasva kadu minimaalne seadmed põletamiseks: kuidas arvutada rasvade põletamise impulss naistele ja meestele Paradoksaalne olukord - inimene, kes hoolikalt spordiga tegeleb, ja need lisarahad ei kiirusta lahkuma.

Seda sellepärast, et selle eesmärgi saavutamiseks on vaja arvesse võtta organismi töö erinevaid parameetreid, sealhulgas südame kokkutõmbumist treeningu ajal.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Õigesti arvutatud impulss rasva põletamiseks - viis kiire kaalulanguseni. Miks see nii on? Rasva ainevahetuse üldine kontseptsioon koormuse all Organismide elutähtsate tegevuste alus kõige lihtsamast kuni kõige keerulisemaks, mis on inimene, on ainevahetus ja energia. Inimeluga kaasneb pidev tarbimine, mis on vajalik keha normaalseks toimimiseks. Ja orgaaniliste ainete keemiline ümberkujundamine: Metaboolset protsessi nimetatakse ainevahetuseks. Selle maksumus varieerub sõltuvalt lihaste aktiivsusest, ümbritsevast temperatuurist, söögikordadest möödunud ajast.

Kõige olulisemad allikad on rasv ja glükogeen. Glükogeen on kergem energiaks muundada ja esimest korda põletada ning siis tuleb rasva.

Impulsi tsoonid

Tegelikult, lühikese treeninguga vähem kui 30 minutitsuureneb süsivesikute tarbimine ja algab pikem vähemalt 40 minutit lipolüüs - rasva oksüdeerumine või lihtsalt rasva põletamine. Rasv pärast vere rasvkoest vabastamist transporditakse lihastesse ja põletamiseks on vaja hapnikku ja ensüüme.

Suurendades intensiivsust mitte kestust! Millisel pulsil on põletatud rasv pulsivöönd? Peamine erinevus tavalise treeningu ja rasva põletamise vahel on harjutuste intensiivsus. Ta omakorda sõltub südame löögisagedusest ja jaguneb tsoonideks: Soojenduse taastamise piirkond.

Arendab kopse, südant, keha tervikuna. Pikkus 20 min. Tekib kestvus, stimuleeritakse liigset. Kestab 40 min. Sobib kõigile.

  1. Kuidas arvutada pulssi rasva põletamiseks õigesti - Rõhk
  2. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine - Mahlad May
  3. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!
  4. Kolm suurepärast rasva kaotamise tehnikat ühendavad jõud, et intensiivistada treeninguid ja tulemusi.

Kaal väheneb nahaaluse kihi vähendamise teel. Rasva põletamine on tõhus, kuigi aeglaselt. Aeroobne tsoon. Arendab südame jõudu. Selleks ajaks - 10 min.

poletage 2 kg rasva poletage rindkere rasva kaalu

Sobivuse ja vastupidavuse paranemine. Rasva ja süsivesikute põletamine kalorikulude suurenemise tõttu. Lihaskude ehitamine Kestvusvöönd. Kestus 2—10 min. Tekib lihaste väsimus, ilmneb hingamisraskused. Selles ei võeta arvesse rasva põletamise pulssi. Sobib kogenud sportlastele. Rasvad ei põle, sest nende oksüdeerimisel ei piisa hapnikust. Saadaval sportlastele, kuna keha töötab piiril, veedes kõik reservid.

Anaeroobne-alaktaat võimaluste piiril tsoon.

Määrige rasvapüügi töömaht: kus: t - ajaparameeter rasvade eraldamiseks separaatoris, min.

Kestab 3 kuni 15 sekundit. Arendab maksimaalset vastupidavust, mida iseloomustab tugev vahelduv hingamine. See on tema sõnul - "lihaste põletamine".

hunger valud rasva poletamine vaike kiudude neuropaatia ja kaalulangus

Ainevahetuse tooted on organismis lagunenud, kuid väga halvasti saadud. Rasva põletamine ei toimu. Niisiis, südame löögisagedus mõjutab keha erinevatel viisidel, kui tead, kuidas arvutada pulss, milles rasv põletatakse, võite kaotada kaalu, treenida vastupidavust või ehitada lihaseid. Pulse tsoonid treeningu ajal Naistel Keha loomuliku töö ilma koormuseta puhkeasendis tarbib nõrgem sugu vähe rasva.

Seetõttu on naiste puhul, kes soovivad vabaneda liigsest, haridus on kohustuslik. Kõige tõhusamad rasvapõletamise vormid on ujumine ja pikamaa sõitmine.

Südame löögisageduse monitor muudab optimaalse taseme kindlaksmääramise lihtsamaks, sest töötamise ajal on rasvapõletuse impulsi arvutamise probleemi lahendamine problemaatiline. On maksimaalne rasva kadu minimaalne seadmed jälgida pulssi sujuvat kasvu - südame lihaste järkjärguline pumpamine kiirendab ainevahetust ja aitab vähendada kõige problemaatilisemate külgede kogust. Meestel Seega on meestel suurem lihasmass liigsete ladestuste põletamiseks, mis sobivad suurema koormuse ja südame-veresoonkonna lihaste pumbamise suurema rütmi jaoks.

co kuni jest rasva poletamine stratera kaalulangus taiskasvanud

Koolitusindikaatorite normid erinevad pulsist, milles rasva põletatakse naistel. Kiiruse vaheldumine loob head eeldused rasva põletamiseks. Kui pulss siis tõuseb, siis wicked tuuni kaalulangus lühikese aja jooksul, meeste ainevahetus kannab positiivset loksutamist.

Kuidas arvutada rasva põletamise impulss? Südamelöökide rasvapõletussageduse arvutamiseks piisab keha parameetrite esialgsetest mõõtmistest ja õppida, kuidas arvutada rasva põletamise pulss. Pulse puhata.

hrm fat burning zone kiire lihtne tervislik kaalulangus

Mõõdetud 1 minuti jooksul. Löögi maksimaalne sagedus MPP. Määratakse valemiga miinus aastate arv. Arvutusi saate alustada. Arvutusvalem Südame löögisageduse soovitud väärtuse kindlaksmääramiseks, mis tekitab koolituse ajal parima rasva põletamise efekti, pakutakse erinevaid võimalusi.

Kuid kõige teaduslikult usaldusväärsem meetod sihtkoormuse impulsi arvutamiseks on Karvoneni valem. Vastavalt nn modifitseeritud Karvoneni valemile määratakse koolituse intensiivsus: intensiivsus protsentides võrdub maksimaalne HR koolituse ajal miinus HR puhkeolekus korrutatuna maksimaalne HR miinus HR puhkeolekus.

Kuidas arvutada? Iseseisvalt arvutage rasva kadumise pulss lihtne. Seda sagedust on lihtne hooldada jooksmise, ujumise, tantsimise ja aeroobika ajal. Pool tundi mõõdukat treeningut "sööb" umbes kilokalorit ja vähendab rasvavarusid.

Sisu Siit saate teada, kuidas ma oma uued koolide rasva kadu programmid välja mõtlesin See viis jõutreeninguni. Sealt sain aru, et tahan olla profispordi tugevustreener. Läksin kinesioloogiakooli, mis viis seejärel füüsilise füsioloogia magistrikraadini.

Treeningu ajal Harjutus loob energiapuuduse, mille tagajärjel organism vabastab vereringesse hormoonid ja ensüümid. Et kulutada rohkem energiavarusid, peab koolitus, võttes arvesse rasva põletamise pulssi, olema intensiivne ja pikk.

Kui töötate Running on dünaamilise koolituse tüüp.