Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Olgu sellega kuidas on, selles uuringus uuriti veepaastu, mis kestab alla 24 tunni ja millest lõviosa toimub magamise ajal. Kuulake oma keha ja tehke seda, mis teile kõige paremini sobib. Maiusta tumeda šokolaadiga Kui tunned magusaisu, vali piimašokolaadi asemel tume maiuspala. Siin on nimekiri muudest tegevustest, mida saate kalorite põletamiseks teha. Pidage meeles, et üldine elustiil, eriti toitumine, mängib kehakaalu suurenemisel või kaotamisel suuremat rolli kui treeningute ajastus. Seega, süües 6 korda päevas, toimub 6 korda ka ainevahetuse kiirenemine, tavalise kolme või nelja asemel.

Kiire näpunäited paastu südame tegemiseks Kas keegi on kunagi soovitanud teil tühja kõhuga trenni teha?

rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Kardio tegemine enne toiduga söömist või ilma, muidu tuntud kui paastunud kardio, on treening- ja toitumismaailmas kuum teema. Nagu paljud tervisesuundumused, on ka fänne ja skeptikuid. Mõni inimene vannub seda kiire ja tõhusa viisina rasva kaotamiseks, teised aga usuvad, et see on aja ja energia raiskamine.

Kiire kardio ei tähenda tingimata, et peate kinni vahelduvast paastuharjumusest. See võib olla nii lihtne, kui minna hommikul esimest korda jooksma ja pärast seda hommikusööki sööma.

Achat mackins stewart

Rääkisime kolme fitness- ja toitumisteadlasega paastu südame eelistest ja miinustest. Nad pidid ütlema järgmist.

  1. Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus
  2. Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel.
  3. 30 paeva kaalulanguse koolitus
  4. Rasvade põletamine ilma veeta
  5. Koolitus süsteem rasvade põletamiseks
  6. Tihe rindkere ja kaalulangus
  7. Toitumine keelatud toidule Koolitus süsteem rasvade põletamiseks Käsiraamat " Korter üürile - närvesööv hobi või rikkuse allikas?

Proovige seda: palavik südamega võib aidata teil rohkem rasva põletada Jooksuraja või püstise ratta löömine enne söömist kardioseanssi on populaarne kaalulanguse ja treeningringides. Sageli on peamine motivaator võimalus rasva põletada rohkem. Aga kuidas see töötab? Ta osutab mõnele väikesele uuringule, mis soovitab treenida hommikul pärast 8—tunnist paastu magamise ajal, et saaksite põletada kuni 20 protsenti rohkem rasva.

Rasvade põletamine ilma veeta

Siiski on ka uuringuid, mis näitavad, et see ei muuda üldist rasva kadu. Jäta see vahele: kui soovite proovida lihasmassi lisada, on rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret kardiotreeningut söömine hädavajalik Kuid teadke, et lihasmassi lisamisel ja lihasmassi säilitamisel on erinevus.

Selle põhjuseks on asjaolu, et kui teie keha otsib kütust, pole aminohapped nii soovitavad kui ladustatud süsivesikud ja rasv.

Satrazemis väidab, et teie kiire energiavarustus on piiratud ja liiga pika aja jooksul liiga kõvasti treenimine põhjustab paastugaasi lõppemist või potentsiaalselt rohkem lihaste lagundamist.

Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel. Ja mitte ainult, tuleb süüa ka õigeid asju õiges koguses, et ainevahetus oleks kiire ning six-pack paljastuks.

Lisaks lubab ta, et pärast trenni söömine võimaldab teil neid kauplusi täiendada ja parandada treenimise ajal tekkinud lihaste lagunemist. Proovige seda: teile meeldib see, kuidas teie keha paastuvat kardiot tehes end tunneb See põhjus võib tunduda mõttetu, kuid pole harvad küsimused, miks me midagi teeme, isegi kui see teeb teid heaks.

Sellepärast ütleb Satrazemis, et otsus proovida paastunud kardioga isiklikku eelistust. Jäta see vahele: jõudu ja kiirust nõudvad tegevused tuleb läbi viia kütusega kõhus ACSM-i sertifikaadiga isikliku treeneri David Chesworthi sõnul peaksite kaaluma söömist enne nende treeningute tegemist, kui vajate treenimist, mis nõuab suurt jõudu või kiirust.

Ta selgitab, et glükoos, mis on kiireim energiavorm, on energia ja kiirusega seotud tegevuste jaoks optimaalne kütuseallikas.

võimlemine kehakaalu Viktoria lopyreva kehakaalu tõus enne kaalukaotust kaotamiseks muusikaga

Seetõttu, kui teie eesmärk on saada kiireks ja võimsaks, soovitab ta kindlasti pärast söömist kindlasti treenida. Proovige järele: kiirest südamest võib abi olla, kui teil on seedetrakti stress Enne kardiotööd istudes sööki või isegi suupisteid, võib treeningu ajal tekkida iiveldus.

Kui te ei saa suurema söögikorraga hakkama või kui teil pole söödute seedimiseks vähemalt kaks tundi aega, võiksite paremini tarbida kiire energiaallikaga midagi või teha südamega paastunud olekut.

Jäta see vahele: teil on teatud tervislikud tingimused Kardio tegemiseks tühja kõhuga peate olema suurepärase tervisega.

Koolitus süsteem rasvade põletamiseks

Satrazemis ütleb, et peate arvestama ka tervisliku seisundiga, mis võib põhjustada eemaldage rasva kohuga madala vererõhu või madala veresuhkru taseme tõttu, mis võib seada teid suuremasse vigastuste ohtu. Kiire näpunäited paastu südame tegemiseks Kui otsustate proovida paastunud kardiot, järgige turvalisuse tagamiseks järgmisi reegleid: Ärge ületage 60 minutit kardiot ilma söömata.

rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Valige mõõduka kuni madala intensiivsusega treeningud. Fasseeritud kardio sisaldab joogivett - seega püsige hüdraatuna.

rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Pidage meeles, et üldine elustiil, eriti toitumine, mängib kehakaalu suurenemisel või kaotamisel suuremat rolli kui treeningute ajastus. Kuulake oma keha ja tehke seda, mis rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret kõige paremini sobib. Kui teil on küsimusi selle kohta, kas peaksite tegema paastunud kardiot või mitte, kaaluge nõu saamiseks registreerunud dietoloogi, personaaltreeneri või arstiga.

Site wide poll

Tal on bakalaureuse kraad liikumisõpetuses ja magistrikraad nõustamises. Ta on veetnud oma elu inimeste tervise, heaolu, mõtteviisi ja vaimse tervise tähtsuse harimisel.

Full House Take 2: Full Episode 17 (Official \u0026 HD with subtitles)

Ta on spetsialiseerunud keha ja keha ühendamisele, keskendudes sellele, kuidas meie vaimne ja emotsionaalne heaolu mõjutavad meie kehalist võimekust ja tervist. Soovitatavad Portali