Keha rasva poletamine raseduse ajal, Tselluliiti parasjagu - stalkerfestival.ee

Võtke kaasa tervislik suupiste. Näiteks kui teed pastat või pastavormi, siis pane poole pasta asemel juurikaid — lillkapsast, suvikõrvitsat, tomatit, brokolit, jne. Süsivesikuid üldse on vaja energiaks. Ma ei poolda ei toitumise ega treenimise puhul ekstreemsusi, vaid selliseid asju, mis on jätkusuutlikud ja et suudad seda elustiilina teha.

Kägu Kui selliste trennidega ei õnnestu rasvapolstrist vabaneda, siis on asi ikkagi toitumises. Võiksid seda natuke rohkem kirjeldada. Insanity on mu meelest liiga ekstreemne.

Hoiatus Rinnaga toitmine on kasulik mitte ainult imikutele, vaid enamik naisi saab kasu ka täiendavate kalorite põletamisest, et vähendada raseduse ajal kaalutõusu.

Kuid kaalulangetamine rinnaga toitmise ajal peab toimuma ettevaatusega.

Ehitada lihaseid ja põletada rasva samal ajal

Teisalt, süües õigeid toite, liikudes ja hoolitsedes enda eest, saate toetada oma sünnitusjärgset kaalulangust. Imetamine ja põetamine on aeganõudvad ülesanded, mis võivad viia mõtteni, et kaalulangus pole võimalik.

Evidence-Based Weight Loss: Live Presentation

Vaid mõne muudatusega oma päevakavas leiate aga turvalise ja taskukohase kaalulangetusmeetodi, mis sobib teie ajakavaga ja beebi vajadustega. Pidage lihtsalt meeles, et teie keha peab rinnaga toitmise ajal säilitama lisakaalu 2,25—4,5 kg. Nii ei saa te raseduseelse kaalu juurde tagasi enne imetamise lõppu. Sammud 1.

spark slim alla

See kõlab vastumeelselt, kuid regulaarse söömine kehakaalu langetamiseks on oluline. Imetamise ajal peaksite sööma vähemalt kalorit päevas ja enamik naisi vajab sellest palju rohkem.

Paastumine pole hea mõte ja võib olla ohtlik, kui taastute sünnist ja toidate last rinnaga. Liiga väheste kalorite tarbimine võib ka kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel kahjulik olla.

Kuidas imetamise ajal kaalust alla võtta

Imetamine põletab täiendavalt — kalorit päevas ja on näidatud, et see aitab enamikul naistel üldise sünnitusjärgse kaalulanguse korral isegi ilma kalorite piiramiseta.

Lisaks tervislikus toidus sisalduvatele kaloritele peaksite sööma piisavalt, et see kalorivajadus oleks täidetud. Uuringud ei ole näidanud olulist seost emade vähenenud kaloraaži ja rinnapiima tootmise vahel. Liiga väheste kalorite söömine võib aga suurendada terviseriske keha rasva poletamine raseduse ajal suurendada väsimustunnet.

kaalulangus 7 nadalat sunnitusjargne

Regulaarne söömine ja suupisted aitavad vähendada nälga, hõlbustades söömise kontrollimist. Kui lasete end näljasena tunda, leiate suurema tõenäosusega tervislikuma võimaluse asemel kõige mugavama toidu. Kui te ei saa piisavalt kaloreid, läheb teie keha näljarežiimi, mida nimetatakse ka termogeneesiks, mis on energiakulu, sealhulgas kalorite põletamise vähendamiseks kohanemisvõimeline. See võib mõjutada kehakaalu langust. Võtke kaasa tervislik suupiste.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥 – Erik Orgu blogi

Nälja vähendamiseks on suurepärane võimalus süüa suupisteid, mis sisaldavad söögikordade vahel pähkleid, õunaviile või porgandeid. Ükskõik, kas töötab kodus või väljaspool, ei ole imetaval emal palju aega. Nii et valmistage tervislikud suupisted ette, kui teil on vaba aega. Hoidke tervislikke suupisteid imetamise ajal käeulatuses.

Imetamine sunnib mõnda aega paigal istuma ja puhates siruta käsi suupistete järele. Hoidke kauakestvaid suupisteid, nagu pähklid või kuivatatud puuviljad, beebi- või mähkmekotis või hoidke neid autos, et oleksite hõlpsasti väljas olles väljas. Peske kõik puu- ja köögiviljad. USA Toidu- ja Ravimiamet FDA soovitab värskeid puu- ja köögivilju loputada jooksva vee all vahetult enne söömist, tükeldamist või toiduvalmistamist. Pole vaja kasutada müügilolevaid seepe ega pesemisvahendeid.

Püüdke aeglaselt kaalust alla võtta.

Teisipäeval, Arutelu käigus. Kannatavad rasvade, siis see kõik toob lõpuks kaasa toitainete defitsiidi ja toksiinide ülekülluse kehas, See protsess toimub maksarakkude arvelt.

Pärast kehakaalu langetamist peaksite ootama vähemalt 2 kuud pärast sünnitust. Kuid selle 2 kuu jooksul peaksite saama toituda tervislikult ja vältida võimalikult palju rämpstoitu.

hip sliming puksid

Mõistlik eesmärk on kaotada umbes 0,7 kg nädalas. Vältige trendikaid dieete, kehakaalu langetavaid toksiine, kiire kaalulanguse lubadusi, rasva põletavaid tablette, kehakaalu langetamise tablette ja looduslikke toidulisandeid. Need võivad olla riskantsed kellelegi ja eriti riskantsed imetavale naisele. Uuringud näitavad, et liiga kiire kehakaalu langetamine tekitab kardiovaskulaarsüsteemile täiendavat stressi.

Sünnitus ja imetamine avaldavad teie kehale piisavalt survet, seega peaksite selle lisamist vältima. Kiiresti kaalust alla võttes põletab keha rasva põletamise asemel tavaliselt lihaseid ja kaotab veekaalu. Keha rasva poletamine raseduse ajal muudab kaotatud kaalu säilitamise palju keerulisemaks kui siis, kui kaal langeks pikemas perspektiivis. Kõik naised ei kaota kaalu pärast sünnitust imetamise ajal võrdselt.

kuidas poletada jalgade rasva

Mõelge oma kaalukaotuse kavale kui pikaajalisele tervislikule eluviisile, mitte ajutisele eesmärgile. Ära kaota oma tahet, kui kaal ei lange täpselt nii, nagu lootsid.

Rasva põletamine

Esimeste nädalate jooksul pärast sünnitust võite kiiresti kaalust alla võtta, kuid pidage meeles, et kõik kaalud ei kao nii kiiresti. Ärge oodake kiireid kaalulangetamise tulemusi. Keha raseduse ajal saavutatud kaalu kaotamiseks võib kuluda aasta või rohkem. Kui te pole oma isikliku treeneri, dieediarsti ja ettevõttesisene lapsehoidjaga kuulsus, võtab kaalu langetamine aega.

Mõnel naisel on imetamise ajal raske kaalust alla võtta, kuid pärast lapse võõrutamist on kaal märkimisväärne. Selle põhjuseks võib olla unepuudus ja kehvad elamisharjumused, mis põhjustavad ülesöömist. Keha sekreteerib raseduse ja imetamise ajal hormooni prolaktiini ka piimatootmise stimuleerimiseks. Mõned uuringud näitavad, et hormooni prolaktiini kõrge tase võib pärssida ainevahetust. Kaalukaotuseesmärgi hindamisel pidage meeles, et teie keha kannab rinnaga toitmise ajal tavaliselt umbes 1,35 kg rohkem rinnakudet.

Valige tühjade kalorite asemel raua, valgu ja kaltsiumi rikas toit või rasva- ja suhkrurikas toit. Valgurikkad toidud on eriti olulised, kuna need hoiavad teid kauem täisväärtuslikumana.

Püüdke vältida toitu, mis läbib palju töötlemist, või lihtsaid süsivesikuid, nagu valge leib, valge riis, küpsised ja maiustused. See aitab teil kaalust alla võtta, mõjutamata teie toitumisalast tervist.

Kuidas toimub rasvade põletamine kehas

Toiduallikate hulka kuuluvad täistera, rohelised lehtköögiviljad ja tsitrusviljad. Munad ja piimatooted, tailiha, sojatooted ja lihaasendajad, oad, läätsed, pähklid ja täisteratooted sisaldavad kõik valku.

Kaltsiumi jaoks proovige suurendada oma piimatooteid või rohelisi lehtköögivilju. Lisaks võib leida kaltsiumiga rikastatud tooteid nagu puuviljamahlad, teraviljad, sojapiim, jogurt ja tofu.

Vältige kõrgelt töödeldud toitu, kõrge rasvasisaldusega toitu, suhkrut ja kofeiini.

Ehitada lihaseid ja põletada rasva samal ajal

Tervislik toitumine aitab kaalulangetamisel mitte ainult, vaid parandab ka rinnapiima toiteväärtust. Rämpsu- või ebatervislikud toidud ning kiirtoidud suurendavad ainult tühje kaloreid, mitte säästvat energiaallikat, et saaksite hoolitseda enda ja oma lapse eest. Soola, suhkru ja lisaainete vältimine töödeldud toidus on teie üldisele tervisele parem.

Asendage rasvas sisalduvad kalorid madala rasvasisaldusega ja kõrge valgusisaldusega toiduainetega. Olge ettevaatlik puuviljamahlades ja soodades peituvate suhkrute suhtes, sest need lisavad ainult toiteväärtuseta kaloreid. Paljud soodad sisaldavad ka kofeiini, mida tuleks piirata vähem kui tassi keha rasva poletamine raseduse ajal.

Rohkem tarbimine võib mõjutada teie beebi ja teie magamisharjumusi.

lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Jälgige oma edusamme. Seal on palju loomingulisi edetabeleid, mis aitavad jälgida, mida kaalu langetamise ajal saavutate. Kaalulangusgraafikud aitavad teil jälgida, kui palju kaalu olete kaotanud päevas, nädalas, kuus või isegi aastas.

Teema: Kuidas rasva põletada?

Exceli arvutustabeli abil saate luua oma diagrammi. See programm aitab jälgida teie jaoks kõige asjakohasemat teavet.

Hoiatus Rinnaga toitmine on kasulik mitte ainult imikutele, vaid enamik naisi saab kasu ka täiendavate kalorite põletamisest, et vähendada raseduse ajal kaalutõusu. Kuid kaalulangetamine rinnaga toitmise ajal peab toimuma ettevaatusega. Teisalt, süües õigeid toite, liikudes ja hoolitsedes enda eest, saate toetada oma sünnitusjärgset kaalulangust. Imetamine ja põetamine on aeganõudvad ülesanded, mis võivad viia mõtteni, et kaalulangus pole võimalik. Vaid mõne muudatusega oma päevakavas leiate aga turvalise ja taskukohase kaalulangetusmeetodi, mis sobib teie ajakavaga ja beebi vajadustega.

Laadige alla kaalukaotuse tabel. Väikese veebiotsingu abil näete palju erinevaid kaalulangetamise tabeleid. Paljud graafikud on saadaval tasuta allalaadimiseks ja printimiseks. Internetis on saadaval palju muud tüüpi kehatabelite tüüpe. Saage inspiratsiooni sellest, mida teised on teinud teie enda tabeli loomiseks. Kui otsustate salvestada igapäevaseid graafikuid, peaksite kaalumiseks ja salvestamiseks valima iga päev sama aja.

Pidage meeles, et jenna kaalulangus on kehakaal kõige madalam hommikul. Kui olete oma kaalu jälgima hakanud, on sellest kerge kinnisidee saada. Proovige teha piiratud graafiku märkmeid. Vältige kaalumist rohkem kui üks kord päevas ja ärge pettuge kaalu kõikumisest üles ja alla.

Püüdke oma stressi vähendada. Lapse kasvatamise ajal tekkivat stressi on raske käsitleda, kuid proovige seda nii palju kui võimalik vältida. Stress võib mõjutada teie kehakaalu langetamise plaani. Kui olete stressis, vabastab teie keha hormooni kortisooli, mis suurendab teie söögiisu ja paneb teid rohkem sööma.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥

Stress põhjustab keha ka kõhuõõnes rohkem "vistseraalset rasva", just seal, kus soovite kõige rohkem kaalu kaotada. Stressi vähendamiseks kirjutage päeval üles oma tunded ja pettumused, nii et need ei hoia teid öösel ärkvel. Pidage emaduse, imetamise kogemuste ja kehakaalu langetamise päevikut.

Räägi oma tunnetest. Arutage teiste emadega võrgus või isiklikult põetamise ajal väljakutseid. Püüdke keskenduda beebiga õnnelikele hetkedele, selle asemel et mõelda emaks olemise raskustele. Pidage meeles, et teie lapse rinnaga toitmise periood on väga lühike. Küsi abi.

kuidas eemaldada gut-rasva

Kui tunnete, et olete imetamise ja emaduse kohustustest üle koormatud, otsige abi ümbritsevatelt. Veenduge, et teie mees oleks nõus koormat oma õlgadele jagama. Võite paluda vanavanematel hoolitseda vanemate laste eest või aidata toite valmistada. Sellised lihtsad harjutused nagu kõndimine võimaldavad kiiret ja tõhusat kehakaalu reguleerimist, sealhulgas kõhuõõne kaalujälgimist.