Kuidas leida keha rasva protsendi kaotust, Põhiparameetrid

Kui te ei anna keha energiat põhivajaduste jaoks, aeglaselt, kuid see toob kaasa probleeme. Mõõtmine õnnestunud Ja enne ühendust! Paksusemõõturi lõuad kinnitavad naha ja rasva voldiku ning mõõdavad paksu voldi paksust millimeetrites. Ta mängib meie kehas palju olulisi rolle. Mida suurem on rasva protsent kehas, mida vähem atraktiivne näeb välja nagu teie arv. Sageli on spordiga tegeleva isik kehakaalu kaotanud, kuid see lisab kaalu.

Bruno Mars - Just The Way You Are (Official Music Video)

Kuidas mõõta oma kaalu? Seisab kaalud ei kavatse olla ainus determiner oma kaalu. Tegelikult, mis ainult annab osa pilti ja kui proovite kaotada kaalu see tegelikult olla raskendavad seista ulatuses iga päev ja kaaluda ise.

kuidas leida keha rasva protsendi kaotust

Kaal on mõõtmise kogu keha, kuidas leida keha rasva protsendi kaotust puuduvad paljud osad keha, sealhulgas rasva sa poest ja lihaseid. Lihaste massi kaalub rohkem kui ladustada rasva; Kui olete kunagi kasutanud kaalu tõstmiseks ja mis oma peamiseks elatusallikaks kaotada kaalu, siis võib-olla saanud esialgu raskendatud.

Te võite isegi näinud oma kehakaalu langus hoolimata trenni asemel suurendada.

Diagnostilised saunakaalud – lihtsad, kiired ja mugavad abilised

Seda sellepärast, et ladustada rasva on muutunud lihaste massi. Mida sa oleksid märganud, kui nagu kaalu tõstmiseks on, et kuigi teie kaal tõusis riided hoida läheb oma harjutusi hakkas paremini sobiv. Te tunnete palju toonitud, sest rasv on vähenenud.

  1. Vee protsent kehas Vee osakaal kehas on inimkehas vedeliku kogus protsendina kogumassist.
  2. Keharasva nende ekstreemsuste saavutamine võistluse ajal on tavaline tava.
  3. Home Nr.
  4. Rasva kaotus quinoa
  5. Kuidas leida oma kehakaalu protsenti
  6. Kuidas leida oma kehakaalu protsenti by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Kasutage erinevaid näitajaid oma kehakaalu protsendi leidmiseks Kas sa saad kergemaks või sa kaotad lihaseid koos rasva?
  7. Kuidas mõõta oma kaalu?

Testimise kehakaalu Sa pead jälgima oma lihasmassi ning keharasva muutuste näidatakse vaja teada Kuidas mõõta oma kehakaalu ja määrata oma Kehamassiindeks on enne alustamist teostamisel. KMI on nn kehamassiindeks. See on kaks parameetrite keharasva mõõtmiseks: teie kaal ja pikkus.

Lihasmassi protsentuaalsed keskmised ja kuidas seda arvutada

Soovite kasutada BMI ja kaalumisi katsetada vedeliku tase kui vahend, mis tagab teil on kunstlikult pärast trenni. Te peate komplekt skaala, mis on korralikult kalibreeritud.

kuidas leida keha rasva protsendi kaotust

Kõige täpsem lugemine te soovite kaaluda ise avalikes ilma kõik riided või liigse accoutrements nagu juuksed lipsud ja Ehted.

Kui ei ole kehtestatud tariifide, kodus siis lihtsalt eemaldada oma kingad ja kõik liigne riietus. Täpse tulemuse osas vähendada keha rasva peaks olema kaalu rutiinist. Hommikul on parim, sest see on pärast hea öö puhata, kui teil on olnud midagi süüa ega juua.

Kuidas leida oma kehakaalu protsenti

Alati kaaluma ennast kui tühjendada põit, kui see võib ülekaalust. Kui kaalutakse ennast hommikul siis veenduge, et te kaalute endale iga kord koos välja töötada samadel tingimustel nagu te pärast või pärast saad off töö.

kuidas leida keha rasva protsendi kaotust

KMI arvutamine Vähendada keha rasva pead reaalne arv kehakaal, oma BMI ja kava, mis tagab nõuetekohase kaalulangusalustad.

Järgmise valemi abil saate arvutada oma Kehamassiindeks: kehakaal kilogrammides jagatakse kõrgusest meetrites ruuduline.