Viise rasva poletamiseks magamise ajal

Sedasorti süsivesikud peaksid moodustama suurema osa meie toiduvalikust. Selleks on palju erinevaid võimalusi ning kõhurasva põletamiseks ei ole ühte kindlat suunda. Süsivesikud lagundatakse glükoosiks, mis jõuab energiaallikana vere kaudu vajalikesse kudedesse. Põhimetaboolne kiirus varieerub inimeselt inimesele sõltuvalt paljudest teguritest, millest ainult mõnda saab muuta: Kõrgus ja kaal: Mida suurem on inimese keha, seda rohkem on vaja toimimiseks kaloreid. Planeeri eineid Võta üks päev, et valmistada ette eined terveks nädalaks. Kui see tundub tuttav, siis võite olla kindel, et rasva tõhusaks põletamiseks on palju tervislikke võimalusi.

Tantsutreener Joel Juhti neli soovitust tervislikumaks uueks aastaks 1 Kui on soov kaloreid põletada, on kasu igasugusest liigutamisest — selleks ei ole oluline ilmtingimata tund aega treenida. Küll aga peaks jälgima, kui efektiivselt sa kaloreid põletad.

Kuigi magamine nõuab palju vähem energiat kui enamik päevaseid tegevusi, on see siiski aktiivne periood meie aju ja teatud muude keha funktsioonide jaoks.

Näiteks HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening kiirendab ainevahetust ning aitab põletada rasva veel kuni 38 tunni jooksul pärast trenni. Kui eelistad lihtsat kardiotrenni, siis ei ole ka põhjust muretseda: Ameerika südameühingu andmetel võrdub kolm minutilist kõrge intensiivsusega kardiotrenni viie minutilise mõõduka trenniga.

Ka vaid kümme minutit kõrge intensiivsusega treeningut on kasulik.

6 nadala rasva poletamine rutiinne slimming banana retseptid

Võib ju arvata, et kui organismis pole vabalt saada toidust saadud kaloreid, mida treeningu ajal energiaks kulutada, võtab ta kasutusele rasvavarud, kuid uuringute andmeil ei vasta see tõele. Sestap võta enne kardiotreeningut kasvõi midagi pisikest, sest täiesti tühjaga kõhuga ei tasu treenida. Kui treenid madalama intensiivsusega ehk pulsisagedusel, mida nimetatakse rasvapõletustsooniks, põletad sa tõesti valdavalt rasvu.

Kuid kokkuvõtteks on oluline pigem see, kui palju kaloreid sa kokku põletad. Joostes põletad 30 minutiga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt, kõndides aga sama ajaga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt. Ehk siis: suurema intensiivsusega treenides on võimalik rohkem rasva põletada.

a5 kaalulangus pawn stars parast kaalulangus

Kui sa just ei tee ülesmäge sprinte või ei kasuta ratta puhul sellist käiku, kus pead pedaalide sõtkumiseks tõsist jõudu rakendama, ei ole su treeningul ilmselt eriti lihast kasvatavat toimet ja seepärast peaksid sa lisaks tegema jõutrenni. Kükid, jõutõmbed ja väljaasted on need, mis aitavad sul treenida jala- ja tuharalihaseid. Lisaks teeb jõutreening sinust parema jooksja ja rattasõitja.

turgi touseb kaalulangus kookospahklioli rasvapoletusomadused