Eemaldage nagu fat nadalas

Nende toitude asendamine toitvamatega on lihtne. Te saate kõike iseenda kohta öelda.

KUIDAS KAOTADA JALGADE RASVA PäRAST RASEDUST - TERVIS -

Nõuanded ja ohutus Naised kipuvad kaotama umbes poole raseduse ajal omandatud kaalust kuue nädala jooksul pärast sünnitust, teatab USA riiklik meditsiiniraamatukogu. Ärge laske end sellest heidutada, kui leiate, et jalgades on lisarasv pikka aega pärast lapse sündi. Kuigi jäsemete rasva ei ole võimalik kohapeal vähendada, aitab kehakaalu langetamine, tehes treeningutes ja toitumisharjumustes mõningaid muudatusi, vähendada rasva kogu kehas - ka jalgades.

Nagu alati, küsige enne raseduse järgset kaalu langetamist oma arsti nõusolekut. Dieet õige Kaalu langetamiseks peate kulutama eemaldage nagu fat nadalas kaloreid kui eemaldage nagu fat nadalas iga päev.

fat burn ampullen

Üks nael rasva on ligikaudu võrdne kaloriga; kalorite päevase defitsiidi tekitamine aitab teil nädalas põletada umbes 1 kilo rasva. Seda on kõige lihtsam teha, vähendades treeningu abil oma päevast kaloraaži kalori võrra ja põletades kalorit päevas.

kaalulangus ems-i kaudu

Keskenduge madala rasvasisaldusega piimatoodete, lahja valgu, täisteratoodete, puuviljade, köögiviljade ja madala rasvasisaldusega piimatoodete söömisele. Vähendage või eemaldage toidud, nagu karastusjoogid, alkohol, magustoidud ja praetud toidud, mis on täis ebatervislikke kaloreid ja rasva.

slimming ule 50

Lisaks peaksite päevas jooma vähemalt 8 tassi vett, mis aitab kaalust alla võttes rasva välja loputada. Tehke seda Tehke 30—40 minutit kardiovaskulaarseid harjutusi, mis on suunatud teie jalgadele viiel päeval nädalas. Näiteks minge oma uue beebiga rattaga sõitma, sörkima või jalutage kiirelt ümbruskonnas. Lisage treeningusse intervalltreening, kus saate oma rutiini intensiivsust kindla aja jooksul suurendada.

  • Ideaalne u kaalulanguse ulevaated
  • Kuid kahjuks ei ole sellised puudused nagu liiga mahukad kõht ja rasvad voldid külgedel nii haruldased.
  • Et tõhusalt võidelda rasvaga näol, on oluline valida sobivad meetmed vastavalt probleemi väljendusastmele ja asukohale.

Näiteks sõitke oma jalgrattaga ühe minuti jooksul nii kiiresti kui võimalik ja seejärel vähendage kiirust kaks minutit mõõduka tempoga. Korda treeningu ajal nii mitu korda kui võimalik. Intervalltreening aitab põletada rohkem rasva ja kaloreid kui traditsiooniline treening ning see võib aidata teie sportlikku vastupidavust suurendada.

Vihje 2: Kuidas eemaldada rasv kõhul ja külgedel

Suunake oma jalad Tehke jõuharjutusi, mis töötavad teie jalgadega vähemalt kahel järjestikusel päeval nädalas. Ehkki jõutreening ei aita teil vähendada ainult jalgade rasva, võib see aidata teil kogu keha rasva kaotada. Seda seetõttu, et jõutreening suurendab ainevahetust, mis võib aidata teil kaloreid ja rasva põletada.

Jõutreening aitab tugevdada ja määratleda ka jalgade lihaseid, mis võib anda neile parema välimuse. Parimate tulemuste saavutamiseks tehke harjutusi, mis töötavad korraga mitmel jalalihasrühmal, näiteks kopsud, sammud ja kükid. Ärge unustage kogu keha jõutreeningu raames teha ka kõhulihastele ja ülakehale mõeldud harjutusi. Nõuanded ja ohutus Oodake vähemalt kuus nädalat pärast sünnitust, enne kui proovite kaalust alla võtta.

Account Options

Varem kaalust alla võtmine võib teie tervist ja taastumist kahjustada. Ole kannatlik. Raseduse ajal võttis kehakaalu tõus üheksa kuud; peaksite eeldama, et selle kaotamine võtab vähemalt nii palju aega. Imetamise ajal olge toiduained mis poletavad rasva kaalulanguse. Piisava piima tagamiseks vajab teie keha iga päev piisavas koguses kaloreid.

Liiga kiiresti kaalust alla võttes võib keha toota vähem piima. Selle vältimiseks ärge kaotage rohkem kui 2 kilo nädalas. Kui leiate, et kaotate rohkem, lisage oma päevale tervislik suupiste.