Kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi

Diagonaaltõsted See harjutus aitab teie õlgu toonida. Parim oli aga see, kui Stacie tuli köögis minu juurde ja kallistas mind. Hoidke õlavarre keha lähedal ja keerake üks hantel õlani. Tagasi TOC juurde Need on parimad viisid oma paksudest kätest vabanemiseks.

Võib-olla proovite kaalut alla võtta, et teil olek toonue käed, ei olek enam rava lehvitamit ja väriemit. Naite jaok on käivarre rava kaotamiek vaja teha käte harjutui, m Sisu Sammud Võib-olla proovite kaalust alla võtta, et teil oleks toonuses käed, ei oleks enam rasva lehvitamist ja värisemist. Naiste jaoks on käsivarre rasva kaotamiseks vaja teha käte harjutusi, mängida sporti ja osaleda tegevustes, mis kasvatavad käelihaseid ja hoiavad tervislikku toitumist.

Individuaalne eelistus on oluline Rasva põletamine võib aidata toonides lihaseid näidata ja vähendada teie üldist keha suurust, muutes selle paljude inimeste jaoks sobivaks eesmärgiks. Kuigi igat liiki liikumine pakub teie kehale ja emotsionaalsele tervisele eeliseid, on kõndimine ja jooksmine teiste spordialadega võrreldes suhteliselt lihtne.

Mõlemal aeroobse treeningu võimalusel on eeliseid ja puudusi.

kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi

Jagatud omadused Nii kõndimine kui ka jooksmine võivad FitDay andmetel energiat parandada, vererõhku langetada, kolesteroolitaset vähendada, haiguste riski vähendada ja emotsionaalselt paremini tunda. Saate aastaringselt kõndida ja joosta, tingimusel et kannate sobivaid riideid ja hüdreerite korralikult.

Lisaks varustuse ostukuludele on need mõlemad odavad ja neid saab teha üksi või koos sõbraga. Kuna jooksmine ja kõndimine on mõlemad aeroobsed treeningud, peetakse neid rasva põletamisel efektiivsemaks kui ainult anaeroobseid treeninguid, näiteks jõutreeninguid, vahendab Medical News Today.

Rasvapõletuse jooksmise eelised Jooksmine on kõndimisega võrreldes jõulisem treening, mis tähendab, et treenides kulutate rohkem kaloreid ja rasva.

  1. Kohvi ja kaalulanguse kasu
  2. Tervis Ülakeha hantlitreening, mis aitab naistel rohkem rasva põletada Päike on välja, relvad välja.
  3. Kuidas Maa välimised kihid rändavad tagasi ja edasi - Ruum -

Suure mõjuga treening, näiteks jooksmine, võib olla tõhusam teatud tüüpi rasvade, sealhulgas nahaaluse ja kõhuõõne keharasva põletamisel, võrreldes vähese mõjuga harjutustega, näiteks kõndimisega, kirjutab "Journal of Obesity".

Jooksmine võib aidata ka rasvade oksüdeerumist lihastes, rasvade tõhusamat lagundamist.

Suure intensiivsusega treening, sealhulgas jooksmine, aitab samuti teie ainevahetust tõsta ja see püsib kõndimisega võrreldes kauem kõrgemal, vahendab "U. News and World Report". CNN Health teatab, et vaheldumisi vaheaegade kaupa jooksmine ja kõndimine võiksid mõlemast kasu tuua.

kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi

Rasvapõletuse jaoks kõndimise eelised Jooksmist peetakse suure mõjuga spordialaks, seega võib see olla liigestele raske. Kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi võib olla rasvunud või ülekaaluliste inimeste jaoks problemaatiline, kuna lisaraskus mõjutab teie põlvi ja pahkluud.

See murranguline uuring näitab, kuidas saavutada tervislik kaalulangus ja kaotada kõhurasva. Kaalukaotus Pole saladus, et kaalulangus pole lihtne. See võtab aega ja pühendumist ning kui olete jõudnud sinnamaani, et olete lihtsalt haige ja väsinud soovimatute tulemuste nägemata jätmisest või proovite dieedihulluseid, mis lihtsalt ei toimi, pole te üksi. Sellepärast olen võtnud oma elutööks õppida kõike, mida teada saada kuidas kõhurasva kiiresti kaotada. Kuid miski pole minu terviseajakirjanduse aastates mind ette valmistanud murrangulisteks uuringuteks, mis seda näitavad täpselt kuidas me saame oma rasva geenid välja lülitada ja kaalu peaaegu automaatselt kaotada.

Kui olete jooksmise ajal vigastatud, ei saa te täiendavat rasva põletada enne, kui olete sportimiseks piisavalt taastunud. Kõndimine võib olla rasvade põletamise parem pikaajaline plaan ülekaaluliste inimeste puhul. Madala intensiivsusega treeningud, näiteks kõndimine, võivad lõpuleviimiseks tugineda rohkem rasvavarudele kui kalavarudele, mis on ajakirja "Edge" andmetel tõhus viis rasvapõletuse vastu võitlemiseks.

kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi

Madal või mõõdukas treening ei põleta aga rasva nii kiiresti kui kõrge intensiivsusega treeningud. Jalutajate rasvapõletust ja kalorite põletamist on võimalik kiirendada, võttes ette künkaid ja lisades plyomeetrilisi andmeid, näiteks kükid ja põlvini ulatuvad astmed, kirjutab CNN Health.

Enne hommikusööki tehke kiire jalutuskäik

Individuaalne eelistus on oluline Kõndimine ja jooksmine loovad mõlemad võimalused rasva põletamiseks, nii et osa teie otsusest peaks olema seotud isikliku eelistusega. Kuigi jooksmine võib kulutada rohkem kaloreid ja rasva kiiremini, võite treenida harvemini, kui jooksmine ei meeldi või suudate joosta vaid väga lühikest aega. Pühendumine regulaarsele jalutuskäigule, mitte perioodilistele või haruldastele jooksuseanssidele, võib pikemas perspektiivis oma rasva põletavate eesmärkide jaoks mõistlikum olla.

kuidas poletada rasva relvadel ja tagasi