Rasva poletamine fitness rutiinne

Üks annus peaks olema minutit enne treeningut. Jooksmine, sörkimine ja rattasõit teevad lisaks sadadele kaloritele tunnis põletamisele tööd ka südames ja kopsudes ning toniseerivad jalgu, reie ja tuharaid. Kuidas põletada rasva ja kasvatada kvaliteetset lihasmassi, kasutades Anabol Elite Testo? SOBIVAD KÕIK KORDA: vestid tihendus saab lamedamaks rasva kõhu ja mao,korrektset kehahoiakut ja aitab teil higi kiiresti rasva põletamine ja kõtu kontrolli,mehed talje treener vest jaoks weightloss kuum neopreenist korsett body shape võib olla kulunud alla igasuguseid särke või shaperwear. Treeningu sooritamisel on polüfenoolide peamine roll toimida antioksüdandina. See tähendab lühidalt 2 ülakeha treeningut ja 2 jala treeningut nädalas.

Viited Polüfenoole on seostatud kõigega alates kaalulangusest kuni südame terviseni, treeningutest kuni taastumiseni, kuid mis on parim viis oma rutiini täiendamiseks? Polüfenoole on viimastel aastatel olnud kogu uudises, kuid mis pagana need on ja kuidas saate neid eesmärkide saavutamiseks aidata?

Polüfenoolidel, mida leidub kohvis, rohelises tees, tumedates marjades, kakaopulbris, leht rohelistes ja isegi mõnes vürtsis, on põletikuvastased ja antioksüdatiivsed omadused. Seetõttu on nende esinemine paljudes taastumist soodustavates ja rasvapõletuslistes toidulisandites.

Kuidas polüfenoolid aitavad teil rasva põletada ja parandavad taastumist - Atleetvõimlemine

Mis on polüfenoolid? Polüfenoolid on ühendite klass, mis esinevad looduslikult erinevates toitudes, mida me tarbime. Polüfenoolid on nende keemilise koostise alusel rühmitatud alaklassidesse. Mõned polüfenoolide alaklassid, millest olete juba varem kuulnud. Kvertsetiin kuulub flavonoidide perekonda, samas kui stilbeenide hulka kuuluvad sellised ühendid nagu resveratrool, mis on punases veinis südametervislik ühend.

Treeningu sooritamisel on polüfenoolide peamine roll toimida antioksüdandina. Treening kahjustab lihasrakke, vabastades vereringesüsteemi hävitavad vabad radikaalid.

rasva poletamine fitness rutiinne slimming aloe vera

Kontrollimata võivad need väga reageerivad molekulid rakke ja mitmesuguseid kehalisi protsesse hävitada. Antioksüdandid polüfenoolid neutraliseerivad vabad radikaalid, muutes need stabiilsemateks molekulideks. Seetõttu saate nende võimsate ühenditega täiendades vähendada vabade radikaalide oksüdatiivset kahjustust, vähendades üldist kahju ja soodustades kiiremat taastumist.

  1. Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  2. Madal testosteroon on kõike seda, mida üks mees ja sportlane ei vaja.

Kahju ja taastumise tasakaalustamine Treenitud lihased kogevad kahte erinevat, kuid omavahel seotud kahjustuste lainet. Esmased kahjustused tekivad koormatud liikumisega lihaskiududele põhjustatud stressi otseses tagajärjel, mida nimetatakse ka vastupidavusharjutuseks.

Pärast seda kahjustust vabastavad lihaskiud kemikaalid, mida nimetatakse vabadeks radikaalideks, mis võivad ümbritsevatele rakkudele täiendavat kahju tekitada, isegi kui need rakud kaalulangus puramiidi toidujuhend olnud esmased.

Seda nimetatakse sekundaarseks kahjustuseks. Esmapilgul võivad sekundaarsed kahjustused tunduda halvad.

1.0 Mile Happy Walk - Walk at Home - Walking Workout

Ometi ei rasva poletamine fitness rutiinne ilma stressorita kohaneda. Seetõttu ei ole hoone tugevuse, suuruse ja jõudluse eesmärk kahjustamise minimeerimine, vaid kahju ja taastamise vahelise tasakaalu optimeerimine.

Arvustused

Varasemad uuringud on näidanud, et täiendamine teatud tüüpi polüfenoolidega võib parandada antioksüdantide koguvõimet, suurendades keha võimet taluda suurenenud oksüdatiivset stressi. Kuigi see ei tähenda tingimata paremat jõudlust, mõjutab see taastumise tempot ja kvaliteeti.

Kui teil on eriti intensiivne võistlusperiood ja te ei suuda täielikult puhata ja taastuda, võib polüfenoolidega täiendamine minimeerida põletikku ja lasta kehal valmistuda järgmiseks võistluseks või intensiivseks treeninguks. Mõelge lisamisele polüfenoolidega nagu jäävannide kasutamisele - kui neid lühikese aja jooksul õigesti kasutada, võivad need aidata teil liiga peksa saada, nii et olete alati valmis võistlema.

JO-JO EFEKTI KÕRVALDAMINE. NÄLJA EEMALDAMINE. KEMIKAALIDEVABA.

Polüfenoolid ja keha koostis Üks uuringute valdkond, mis näib näidavat polüfenoolidega täiendamise lubadusi, on paranenud keha koostis. Enamik polüfenoolilisandi efektiivsust hindavaid uuringuid on keskendunud flavonoidide spetsiifilise alatüübi, mida nimetatakse katehhiinideks, kasutamisele. Katehhiine leidub peamiselt teedes, kakaos ja tumedat värvi puuviljades, näiteks murakad, kirsid ja vaarikad. Teatud tüüpi katehhiinid, näiteks epigallokatehhiingallaat EGCGon rohelise tee ekstrakti aktiivsed ühendid, mis on populaarne toidulisand.

rasva poletamine fitness rutiinne top 50 rasva poletavad toidud

Katehhiinide peamine ülesanne kehas on pärssida ensüümi katehhool-O-metüültransferaasi, mis osaliselt vastutab norepinefriini lagunemise eest. Norepinefriin osaleb suuresti rasvavarude mobiliseerimises. Seega, kui norepinefriin säilib, saate rasvavarudest oma keha treenimiseks rohkem energiat anda.

Kaalutlused Reie ja kõhu rasvast vabanemine on paljude naiste jaoks murettekitav, kuna rasv koguneb nendesse piirkondadesse.

Selle tõuke maksimaalseks ärakasutamiseks võtke EGCG enne treeningut. Treeningutest tingitud norepinefriini tõus aitab võimendada EGCG-vastust ja suurendada rasva tarbimist, mitte ainult mobiliseerida. Lihtsamalt öeldes - vabastatud rasvavarud lukustatakse ja laaditakse pärast EGCG-ga täiendamist, kuid neid tuleb kasutada või rasva poletamine fitness rutiinne hoitakse neid lihtsalt uuesti.

rasva poletamine fitness rutiinne tervislikud toidud mis takistavad kaalulangust

Siit ka treeningu tähtsus. Kui palju peaksite tarbima? Isegi 90 milligrammi EGCG sissevõtmine samaaegselt väikeste kofeiinikogustega 50 milligrammi suurendab märkimisväärselt energiakulu võrreldes katehhiinivaba joogiga. Lisaks on tõestatud, et EGCG suurendab rasva oksüdatsiooni kiirust, sõltumata kofeiini tarbimisest. Nii et kui soovite parandada taastumist - ilma jäävanni valuliku külmutamiseta - ja suurendada kehakaalu parandamiseks rasvakaotust, proovige lisada oma rutiini mõned polüfenoolilisandid!

Viited Myburgh, K. Polüfenoolilisand: kas treeningu sooritamisel või oksüdatiivsel stressil on kasu?

Täppide vähendamine

Spordimeditsiin, 44 1 Powers, S. Treeningutest põhjustatud oksüdatiivne stress: rakulised mehhanismid ja mõju lihasjõu tekkele. Füsioloogilised ülevaated, 88 4 Sumners, D. Montmorency kirsimahl vähendab lihaste kahjustusi, mis on põhjustatud intensiivsest jõutreeningust.

Goldfarb, A. Meditsiin ja teadus spordis ja liikumises, 43 3