5 kg kaalulangus 1 nadal. Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon

Kuidas kaalust alla võtta kiiresti; The kleit on aeg. Saab ennast korraks hellitada.

Hoiatus Kas inimene võib ühe nädalaga kaalust alla võtta 1,5 kg? Muidugi, isegi kui see arv ületab tegelikult soovitatava kaalukaotuse, mis on umbes — grammi nädalas.

tina malone kaalulangus reklaam

Kui olete sellest huvitatud, peate kõigepealt tegema arstiga nõu oma ideaalse kaalu kohta. Seejärel määrake kalorite arv, mida peate selle ideaalse arvu saavutamiseks iga päev põletama.

Loote kaal raseduse ajal nädala kaupa - Toitumine

Kalori põletamise kiirendamiseks ärge unustage ühendada ülaltoodud toiminguid treenimise ja tervislike toitude söömisega, ah! Lisaks veenduge, et otsite ka võimalusi oma energia ja entusiasmi säilitamiseks, et saaksite pühenduda koostatud plaanile.

poletage rindkere rasva kaalu

Samm 1. Enne kalorite kärpimist, et kaotada nii palju kaalu, kui soovite, mõelge kõigepealt, kui palju kaloreid te iga päev põletate. Põhilise ainevahetuse kiiruse arvutamise protsessi lihtsustamiseks võite kasutada veebis kasutatavaid kalkulaatoreid, mis on saadaval erinevatel veebisaitidel. Tegelikult on palju erinevat tüüpi valemeid, mille abil saate arvutada oma metaboolset baaskiirust. Ehkki mõisted on erinevad, peate siiski oma pikkuse ja raskuse ümber arvestama sentimeetrites cm ja kilogrammides kg.

Seadke uus päevane kalorieesmärk, et saavutada kalorite defitsiit päevas.

Võimalik kaalust alla võtta nädalal 5 kg

Kuna 1,5 kg on samaväärne 10 kaloriga, peaksite dieedimuudatuste tegemise ja treenimisega vähendama iga päev kalorit. Kui teate, kui palju kaloreid päevas põletate, kaalulangus ja halb hingeohk uue päevase kalorite eesmärgi jaoks lahutada Kuid veenduge, et naised ei söö vähem kui kalorit päevas ja mehed ei söö vähem kui kalorit päevas.

Näiteks kui teie põhiline ainevahetuse kiirus onsiis võite tarbida kuni kalorit päevas, et tekitada kalorite defitsiiti. Väidetavalt kaotab see nii tehes nädalaga 1,5 kg kaalu.

dieedi Ma lähen jõusaali ja ma ei saa kaalust alla võtta kandidoos

Kui teie ainevahetuse kiirus on 2tähendab see, et teie kalorite piirmäär päevas on ainult kalorit. See arv on liiga väike ja seab teid mitmesuguste terviseriskide, näiteks südameprobleemide ja neerukivide haiguste tekkesse.

Sööge vähemalt kalorit päevas ja seadke endale eesmärk põletada treeninguga iga päev täiendavalt kalorit. Jälgige kehasse sisenevat toitu rakenduse või spetsiaalne toidupäevik.

Kui sööd nii, et kehakaal tiksub pidevalt tõusujoones, sisaldab sinu toit tõenäoliselt liiga palju süsivesikuid ja soola.

Ainus viis tagada, et keha ei tarbi liigseid kaloreid, on jälgida iga päev kõiki tarbitavaid toite ja jooke, kas mobiiltelefonirakenduse või spetsiaalse toidupäeviku abil.

Proovige loendada iga toidu ja joogi kaloreid, et teada saada, kui palju kaloreid tarbite. Seejärel registreerige tulemused rakenduses või spetsiaalses toidupäevikus.

Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?

Näpunäited: Kui kasutate rakendust oma igapäevase toidutarbimise jälgimiseks, saate automaatselt tuvastada iga päev tarbitud kalorite koguarvu. Kui aga 5 kg kaalulangus 1 nadal käsitsi, tuleb kaloraaž arvutada ka käsitsi. Ükskõik, millist meetodit te kasutate, leiate Internetist või raamatutest teavet toitude kalorisisalduse kohta.

Suurendage köögiviljade ja puuviljade tarbimist, et põletada kehas rohkem kaloreid. Mõlemad on väga toitainerikkad ja energiatihedad toiduallikad. Teisisõnu, puu- ja köögiviljad sisaldavad väga palju kiudaineid, vitamiine ja mineraale, kuid neil on väga madal rasva- ja kalorsus.

Seetõttu proovige igal toidukorral süüa pool taldrikut puu- ja köögivilju.

Kui palju peaks rase naine kaalus juurde võtma, sõltub tema esialgsest kaalust. Normaalse tõusu kontrollimiseks peate järgima peamisi soovitusi: õppige sööma õigesti, toitumine peaks koosnema mitmesugustest kvaliteetsetest ja värsketest toodetest, tailiha kujul olevatest valkudest - vaja on küülikut, kalkunit, kana, kala, kodujuustu, juustu, jogurtit ja täispiima; köögiviljad ja rohelised aitavad kaalu stabiliseerida; eelistada tuleks ka traditsioonilisi puuvilju ja marju; rasvad peaksid olema taimeõlide, seemnete, pähklite kujul, on oluline kontrollida portsjoni kogust; emale ja lapsele kasulikke süsivesikuid leidub teraviljas ja täisteraleibus ning parem on keelduda liigse kaalu jahu toodetest; soola piiramine aitab vältida turset, tasub kontrollida ka suhkru, poe mahlade ja maiustuste tarbimist; rasedate naiste füüsiliste harjutuste komplekt valmistub sünnitusprotsessiks ja ei võta liigset kaalu, kiirendab ka järgnevat taastumisperioodi. Rase naine ei tohiks nälgida ja dieeti pidada.

Seega jääb keha kahtlemata terveks ja täis, kuigi kehasse sisenevate kalorite arv väheneb kiiresti. Näiteks võite hommikusöögi ajal süüa õunu ja apelsine, hommikusöögiks rohelist lehtsalatit ja õhtusöögil aurutatud köögivilju.

Rafa Nadal vs Daniil Medvedev: Extended Highlights - Nitto ATP Finals 2019

Suurendage rasvavaba valgu ja toodete tarbimist meierei madala rasvasisaldusega. Valk ja tooted meierei madala rasvasisaldusega kalorite sisaldus on väiksem kui kõrge rasvasisaldusega versioonil, kuid see aitab teil end pärast selle söömist kauem täisväärtuslikuna hoida.

Seetõttu tarbige rohkem nahata kanarinda, lahja veiseliha või sealiha, pähkleid, tofut ja munavalget. Lõika tagasi lihtsad süsivesikud ja rafineeritud suhkur.

leovit kaalulangus Lyudmila on dieedil osta

Valge pasta, valge riisi ja valge leiva kalorisisaldus võib olla sama kui täisteratoodete versioonidel. Erinevust teeb aga see, et lihtsad süsivesikud on kaotanud suurema osa kiudainesisaldusest. Selle tulemusel ei pruugi te pärast lihtsate süsivesikute söömist kaua täis olla ja teil on potentsiaal süüa neid liiga palju.

toonige see ohukeste retseptide ules

Seetõttu asendage kehas kiu tarbimise suurendamiseks lihtsad süsivesikute allikad täistera pasta, täisteraleiva ja pruuni riisiga. Näpunäited: Kontrollige toidu pakendil olevaid silte ja vältige toite, mis sisaldavad lisatud suhkrut, valget jahu või muud tüüpi suhkrut ja lihtsaid süsivesikuid. Proovige vahelduvat paastu pidama kinni struktureeritumast toitumiskavast. Vahelduv paastumine võimaldab teil süüa toitu iga päev 8—tunnise akna kaudu. Nii saab teie seedesüsteem 14—16 tundi puhata päevas ja see aitab teil piiratud söögiakna korral vähem süüa.

Valige aktiivsel ajal söömiseks aken. Näiteks võite süüa iga päev kella 7— Plaanile viidates võite süüa hommikusööki kell 7, lõunat kell 11 ja õhtusööki kell 2. Või võite süüa ka kella 10— Plaanile viidates saate hommikusööki süüa kell 10, lõunat kell Tegelikult julgustatakse enamikku inimesi tegema minutit mõõduka intensiivsusega kardiovaskulaarseid treeninguid nädalas. Kui soovite siiski kaalust alla võtta, tuleb seda kestust muidugi pikendada.

Seetõttu seadke eesmärk treenida vähemalt 5 päeva nädalas, millest igaüks kestab umbes 30 minutit.

Loote normaalne kaal rasedusnädala järgi

See aitab teil saavutada kalorite 5 kg kaalulangus 1 nadal päevas. Valige tegevus, mis teile meeldib, et seda oleks lihtsam läbi viia. Proovige jaotada üks treeningtund väikesteks rühmadeks, kui olete ajaliselt piiratud. Näiteks võite treenida 10 minutit 3 korda päevas või 15 minutit kaks korda päevas, kui te ei saa treenida 30 minutit korraga. Leidke lihtne viis kogu päeva jooksul sammude arvu suurendamiseks. Pidage meeles, et iga põletatud lisakalor viib teid eesmärgile lähemale.

Seetõttu otsige alati lõbusaid viise oma aktiivsuse suurendamiseks! Mõned neist on: Parkimine sissepääsust eemal asuvas kohas Väljuge bussist või rongist peatuses või jaamas, mis asub sihtkohast pisut kaugemal, ja kõndige sihtkohta Minge lifti asemel treppidele Jalgrattasõit või jalgsi jalgsi ostlemine või kooli või tööle sõitmine Tegema pushup või kükitama kui televiisorist vaadatavat rapid kaalulangus terviseprobleemid täidavad reklaamid Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid HIITet põletada rohkem kaloreid.

HIIT on intervalltreening, mis on väga efektiivne kehas kalorite taseme vähendamiseks. Selleks peate lihtsalt vaheldumisi mõõduka ja kõrge intensiivsusega treeningu vahel vahetama ja seejärel korrake seanssi paar korda.

Proovige HIIT-i teha jalgsi, joostes, jalgrattaga sõites või ujudes. Üks näide HIIT-i kasutamisest jooksulint on kõndida 4 minutit, joosta 4 minutit, uuesti kõndida 4 minutit ja jätkata sama protsessi 30 minutit. Kui HIIT tehakse jalgratta abil, saate tsüklida kaalulangus abc 13 kiirusel 4 minutit, seejärel tsüklil suurel kiirusel 3 minutit, siis naasta mõõdukale kiirusele 4 minutit jne.

Nende tundide kaudu saate põhjalikumalt tutvuda HIIT-i kontseptsiooniga, samuti põletada rohkem kaloreid ja kaotada kaalu. Suurendage lihasmassi, tehes jõutreeninguid. Nii toimides suureneb kahtlemata rasvavaba lihasmass kehas. Selle tulemusel on põletatud kalorite arv veelgi suurem! Eelkõige on see meetod efektiivne ainevahetuse kiiruse suurendamisel ja hõlbustab kehal kalorite defitsiidi saavutamist.

kaalulangus on alati kulm

Seetõttu tehke igal nädalal jõutreeninguid vähemalt 30—45 minutit. Kasutage ükskõik milliseid seadmeid, mida soovite lihasmassi ehitamiseks. Näiteks võite kasutada takistusriba, barbellid, jõutreeningumasinad või isegi ilma tööriistadeta jõutreeningud. Treenige igal jõutreeningul kõiki peamisi lihasgruppe.

Peamised käsitletavad lihasrühmad on käe- jalalihased, seljalihased, tuharad, kõhulihased ja rinnalihased. Üldiselt soovitavad tervishoiutöötajad patsientidel kaalust alla võtta vaid — grammi nädalas. Täpsemalt võiks selle eesmärgi saavutada, vähendades umbes — kalorit nädalas!

Cappuccino kohv aitab salenemisega raamat laiskaks kaalust alla võtta

Kuna teie eesmärk on raskem, ärge kõhelge muudatuste tegemisest, kui seda on raske saavutada. Näiteks võiksite kõigepealt võtta eesmärgiks grammi kaalulangus. Kuna neid eesmärke on lihtsamini saavutada, suureneb teie motivatsioon, kui need saavutate! Peale selle saate selle motivatsiooni säilitamiseks luua ka autasustamise süsteemi. Näiteks võite premeerida ennast lihtsate asjadega, kui saavutate soovitud 5 kg kaalulangus 1 nadal eesmärgi, näiteks saada maniküür, osta uusi riideid või võtta puhkust randa.

Otsige tuge lähimatelt inimestelt.

Loote kehakaalu suurenemist mõjutavad tegurid

Usu mind, iseenda motiveerimine on veelgi raskem, kui pole kedagi, kellele oma eesmärke jagada! Seetõttu jagage vähemalt oma plaane usaldusväärse sõbra või sugulasega ja selgitage, kuidas nad saavad teid toetada. Näiteks võite paluda neilt abi ebatervislike toitude pakkumisel või helistage kord nädalas, et saada teavet oma edusammude kohta.

ulemine kasi salendav

Kui teil ei ole sõpru või sugulasi, kellega soovite oma kaalust alla võtta, proovige liituda kohaliku, võrguühenduseta või veebipõhise tugigrupiga, mis mahutab sarnaste eesmärkidega inimesi. Näpunäited: Kui teil on raske oma dieeti muuta või tervislikku toitumist säilitada, proovige probleemist rääkida professionaalse terapeudiga. Asjatundlik terapeut võib soovitada tõhusaid viise emotsionaalse söömise sageduse vähendamiseks, samuti koolitada teid 5 kg kaalulangus 1 nadal ja murelikuks teie kehasse siseneva toidu suhtes.

Hoolitse enda eest hästi. Enda hea hoolitsemine on pikaajalise kaalukaotuse programmiga pühendumise väga oluline aspekt. Kui soovite kaotada iga nädal 1,5 kg, peate olema positiivse mõtteviisiga ja uskuma, et praeguseks olete jõudnud parima versioonini iseendast!

Selle tulemusel on teil lihtsam säilitada rutiinne söömis- ja treenimisharjumus ning jõuda igal nädalal ideaalse kehakaalu eesmärgini. Enda eest hoolitsemine on järgmine: Saage igal õhtul 7—9 tundi und Võtke aega, et teha tegevusi, mis teile meeldivad Stressi vähendamiseks rakendage lõõgastusvõtteid Näpunäited Tees või kohvis sisalduv kofeiin võib kiirendada teie kaalulangusprotsessi. Seetõttu proovige tarbida 1—2 tassi kohvi või teed hommikusöögimenüü kohta või enne treeningut, et tõsta kehas energiataset.

lee syat-kaalulangus

Hoiatus Ärge kandideerige krahhi toitumine dieedi pidamine väga lühikese aja jooksul või mis tahes dieedimeetodit, mis tundub ohtlik. Kuigi te kaotate kaalu väga kiiresti, ei püsi tulemused kaua.