Rasva kaotuse ajakava, Atleetvõimlemine

Viimased Artiklid Kas pole kindel, kust alustada? Puuviljas olevad kiud tagavad suhkrute aeglasema imendumise, nii et te ei saa nii halba suhkrutippu ja pärast seda dippi.

Prinditav sprinditreeningu ajakava Kui hüppate elliptilisele või jooksulindile ja tsoonite 30 minutit, vajab teie treeningstrateegia abi - eriti kui teie eesmärk on rasvade põletamine ja kaalu langetamine.

10 EVIDENCE BASED BENEFITS OF COCONUT OIL - 10 BENEFÍCIOS DO ÓLEO DE COCO COM BASE EM EVIDÊNCIAS O

Vaja on vaid ühte väiksemat näpistamist: intervalltreening. Sprint on rasvade kaotuse üks kõige keerulisemaid ja tõhusamaid treeningprogramme.

  • Kuidas järgida lõikamisdieeti kehakaalu langetamiseks | Toit | May
  • Rasvakaotuse SARM-id - SARM-i pood Suurbritannias
  • Kuidas kaotada lihasrasva
  • 8 kõhna kuninganna 8 rasva kaotuse saladust! - Atleetvõimlemine

Lühikesed kogu aktiivsusega perioodid esitavad teie lihastele ja energiasüsteemidele väljakutse, et intensiivseid jõupingutusi teha palju tõhusamalt kui tavaline püsiseisundiga kardiotreening.

Lisades selle oma olemasolevasse kardiorutiini lisaks regulaarsele jõutreeningulekiirendate rasvade kaotust ja paljastate kogu raske töö, mida olete teinud. Kui teie keha on mõne tegevusega kohanenud, peate selle viima järgmisele tasandile. Püsiseisundi südamest ei piisa Tundide kaupa elliptilisel kohal käimine on nii igav kui ka rasvade kaotuse jaoks uskumatult ebaefektiivne. Tavalise püsiseisundiga treeningu abil muutute aeroobseteks tegevusteks üha tõhusamaks, mis aitab suurepäraselt parandada aeroobset tervist ja kardiovaskulaarset vastupidavust.

Kuid mida tõhusam olete antud aeroobse treeningu juures, seda vähem muutub see metaboolselt nõudlikuks ja seda vähem kulutate rasva.

Kuhu läheb rasv kaalust alla võtmisel?

Ja madalama intensiivsusega püsiseisundiga kardiotreening võtab kauem aega, tavaliselt minutiliste või kauem kestvate rünnakute korral ning kui seda tehakse liiga palju, on see lihasmassi suurendamisele või säilitamisele kahjulik. Vaja on kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet maksimeerida oma aega ja rasva kadu. Sprinditreening säilitab spetsiaalselt rasva kaotuse ajakava raskelt teenitud lihased, purustades rasva, et paljastada teie lahja kehaehitus ja näidata oma sportlikkust.

Sprintimise päästikud põhjustavad suuremat rasva kadu Harjutus pärast hapniku tarbimist EPOC on nähtus, kus teie hingamissagedus püsib tundide kaupa pärast intensiivset treeningut kõrgena, et taastada kogu kõrge intensiivsusega treeningu ajal kaotatud hapnik. Põhimõtteliselt tuleb kogu õhk, mille järele sprindimise ajal ahhetate, tagasi maksta.

Põletage rasva kodus (10 ideed)

Selle tulemusena otsib teie keha hapnikku, et jõuda tagasi algtasemele, hoides teie hingamissagedust ja ainevahetust kõrgena kaua pärast treeningu lõppu. Ühes Nad jõudsid järeldusele, et võrreldes pideva, madalama intensiivsusega aktiivsusega toovad sprindivahemikud tõepoolest kaasa suurema EPOC suurenemise.

rasva kaotuse ajakava

See tõus võib toimuda kauem kui 24 tundi sobivate kestuse ja intensiivsuse kombinatsioonidega, mis viib kehakoostise paranemiseni. Teisisõnu aitab EPOC teie kehal kasutada kogu päeva jooksul rohkem kaloreid keharasva põletamiseks.

Poks vs. Rasvakaotuse kaalu tõstmine

Teie uus südamerütm Kui olete valmis sprindiga alustama, on siin kaks suurepärast võimalust oma käima tõmbamiseks. Selles programmis saate sprinti kaks korda nädalas ja jõutreeningut kolmel päeval nädalas.

Päevad on spetsiaalselt kavandatud selleks, et võimaldada täielikku taastumist ja optimaalset sooritust kõigis harjutustes. Esmaspäev: ülakeha jõutreening Teisipäev: Sprindid Kolmapäev: Alamkeha jõutreeningud Neljapäev: Puhke reede: Sprindid Laupäev: Kogu keha jõutreening Pühapäev: Puhkus Soojendus: hea soojendus rasva kaotuse ajakava keha ette tegevuseks, suurendades südamiku ja lihase temperatuuri, äratades samal ajal närvisüsteemi, et suurendada jõudlust ja vähendada vigastuste võimalust.

Rasva kaotamine kõhul

Mäkkejooksud: 40—60 meetrit umbes kuus kuni 12 sekundit sprindi kohta kiirustage mõõduka kaldega mäel 85 protsendil oma maksimaalsest kiirusest.

Kõndige mäest alla tagasi ja puhake täieliku taastumise jaoks veel 60— sekundit.

rasva kaotuse ajakava

Esimesel nädalal alustage kuupaeva kaalulangus sprindiga, lisades igal nädalal ühe sprindi kuni kaheksa sprintiet keha üle koormata, sundides paranemist ja kohanemist. Mäest ülesjooksmise nurk hoiab ära ületõmbamise, mis on sprinditehnikas levinud viga, mis võib viia reie pingutuseni, eriti kui te pole mõnda aega jooksnud.

Üks lihtne muudatus, mis maksimeerib rasva kadu

Jooksuraja sprindid: alustage algava sprindi kiirusena kiirusega 8—11 miili tunnis ja suurendage jooksukiirust 0,5 mph iga sprindi kohta. Töötava mehaanika säilitamiseks ja ülepingutamise vältimiseks kasutage 0,5—2-protsendilist kallet.

rasva kaotuse ajakava

Tehke sekundilised sprindid sekundilise puhkusega kõigi sprintide vahel, alustades kuue sprindiga cbd kaalulanguse ulevaated nädalal.

Lisage üks sprint nädalas, suurendades samal ajal kiirust, mis sobib teie võimete tasemega. Intervalltreeningu lisamine treeningusse Kui tegelete ainult keharasva põletamise ja konditsioneerimise parandamisega, lisage julgelt veel üks sprindipäev või pärast raskuste tõstmist.

Kui eesmärk on parandada jõudlust, spurdige kohe pärast soojendust ja enne tõstmist, et aktiveerida oma närvisüsteem ja valmistada keha jõusaalis rohkem raskusi tõstma. Enne vastupanu treenimist pole sprintimine teie ainus võimalus, kuid see on parim variant sprindivõime parandamiseks ja vigastusohu vähendamiseks, samal ajal keharasva põletades.

SARM-id rasva kadu jaoks

Vastavalt NSCA teemale "Essentials of Strength and Conditioning" "" Ühendvõimsuse ja põhiharjutused nõuavad kõigi harjutuste kõrgeimat oskuste ja kontsentratsiooni taset ning väsimus mõjutab neid kõige enam ". Nii et kui olete treeningu ajal väsinud, kasutate suurema tõenäosusega kehva tehnikat ja seetõttu on teil suurem vigastuste oht.

Ärge minge kõike ega mitte midagi Sponsor: Kui soojad ilmad lähenevad kiiresti, võib teil tekkida põletus, et rasv kiiresti langeks. Kyla Fordi nende 8 pro-näpunäite abil saate oma rasvapõletusvõimalusi maksimeerida! Sponsor: Kui tegemist on kõhnumisega - nagu näiteks rippitud abs, rannavalmis kõhn - võivad mõned kaubanduse nipid teha vahet heade ja erakordsete tulemuste vahel. Söögikordade asemel ja jõhkrate kolm päeva päevas toimuvate kardioseansside asemel tehke nutikad, pikaajalised, säilitatavad muudatused. Kas pole kindel, kust alustada?

Kui plaanite sprindi ajal maksimumini jõuda, jätke kas vastupanutrenn vahele või minge raskustele kergemaks. Korralik vorm ja ohutus on alati tähtsamad kui enda surumine. Sprint vabastab teie sisemise sportlase, paljastades rasva kaotuse ajakava ajal teie lõhenenud füüsise. Järgige seda sprindiprotokolli koos vastupanukoolituse ja tervisliku, tasakaalustatud toitumisega ning maksimeerite jõusaalis kuude jooksul pingutusi.

  • PõLETAGE RASVA KODUS (10 IDEED) - SOBIVUS -
  • ÜKS LIHTNE MUUDATUS, MIS MAKSIMEERIB RASVA KADU - TERVIS -
  • 15 naela kaalulangus nadalas
  • Rasva kaotamine kõhul | Nõuandeid | May

Prinditav sprinditreeningu ajakava.