Kaalulanguse elustiili sekkumine.

Kiire jalutamine on tavaliselt soovitatav ja tundub vastavat minimaalset intensiivsust, mida soovitatakse, et saavutada ebarahuldavatel inimestel kardiorespiratoorset kasu. See võimaldas välja töötada kaks kõige tõhusamat praktikasoovitust ja neli kõige paljulubavamat praktikasoovitust 13, 14, 15, 16, 17 vt tabel 1. Järeldused: ILI suurendas efektiivselt füüsilist aktiivsust ja parandas II tüüpi diabeediga ülekaalulistel ja rasvunud inimestel kardiorespiratoorset sobivust.

Mõõdud: ExEE hinnati ja jälgiti iganädalaselt, kasutades südame löögisageduse jälgimist, ja keha koostist mõõdeti enne ja pärast sekkumist kahese energia röntgenikiirguse neeldumise abil. Arutelu: Harjutus on elustiili sekkumiste lahutamatu osa, mille eesmärk on vähendada rasvumist ja selle komplikatsioone. Kuid ilma täpsed ja objektiivsed ExEE meetmed, on raske selgitada harjutuste ja tervise tulemuste vahelisi suhteid.

  1. Penicillin vk kaalulangus
  2. Disain: Randomiseeritud kliiniline uuring, et võrrelda elustiili sekkumist kehakaalu languse ja DSE-seisundiga II tüüpi diabeediga inimestel.

Käesolevas uuringus pakutakse välja alternatiivi enesearuandele, et suurendada usaldust, millega tehakse järeldusi harjutuse rolli kohta elustiili sekkumistes.

Sissejuhatus Füüsilise aktiivsuse langust nii arenenud kui ka arengumaades peetakse praeguse rasvumisepideemia peamiseks toetajaks. Kiire jalutamine on tavaliselt soovitatav kaalulanguse elustiili sekkumine tundub mind pumba kaalulangus minimaalset intensiivsust, mida soovitatakse, et saavutada ebarahuldavatel inimestel kardiorespiratoorset kasu.

Mitmetes uuringutes on täheldatud kehakaalu ja tervise parameetrite kasulikke muutusi vastuseks jälgitavatele ja rangelt kontrollitud treeningule.

Vähem selge on see, kuidas rasvunud isikud reageerivad, kui neil palutakse omal käel täita konkreetseid harjutusi käsitlevaid retsepti; stsenaarium, mis väidetavalt kujutab endast rohkem tegelikku elu. Arvestades, et treening on tavaliselt soovitatav koos tervisliku toitumisega ülekaalulistele ja rasvunud inimestele, on oluline probleem, et mõõta kõrge riskiteguriga inimeste tüüpilist järgimist.

Samamoodi on hiljutised arutelud treeningu rolli kohta II tüüpi diabeedis teinud üldise soovituse kõndida või sörkida, 10—30 min päevas, 3—5 korda nädalas.

Tõhus kaalujälgimispraktika: ülevaade elustiilist sekkumise kohta

Õnneks võimaldavad objektiivsete füüsilise aktiivsuse jälgimisseadmete, näiteks südame löögisageduse monitoride, kiirendusmõõturite ja pedomeetrite väljatöötamine füüsilise aktiivsuse käitumise suuremat usaldust.

Südame löögisageduse monitore peetakse kehtivateks vahenditeks energiakulude ExEE 23, 24 kvantifitseerimiseks ja need on realistlikud elustiili sekkumiste puhul, kaalulanguse elustiili sekkumine need on odavad, mitteinvasiivsed ja mugavad.

Sellele küsimusele rangelt vastamiseks kaalulanguse elustiili sekkumine ExEE-d objektiivselt, kasutades südame löögisageduse jälgimist. Välistamiskriteeriumid olid 2. Uuringu ülesehitus Uuringupopulatsioon kujutab endast suurema uuringu alarühma, kus uuriti insuliini sensibiliseerimise mõju südame-veresoonkonna struktuurile ja funktsioonile. Osalejad tegid nädalase elustiili sekkumise programmi, mille eesmärk oli parandada insuliinitundlikkust kehakaalu languse ja suurenenud kehalise aktiivsuse tõttu.

ExEE-d hinnati südame löögisageduse monitoride abil, mis kasutasid patenteeritud algoritme, ning monitori mälufunktsioon lubas treeningfüsioloogil kontrollida treeningu järgimist. Toitumisalast nõu andis samaaegselt dietoloog, kuigi dieedi tarbimise range jälgimine ei olnud lõppenud. Uuringu kiitsid heaks ülikooli ja haigla inimteaduse eetikakomiteed. Südame löögisageduse jälgimine füüsilise aktiivsuse kvantifitseerimiseks ExEE kvantifitseerimiseks intensiivse sekkumise faasis esitati igale osalejale Polar M32 Polar Electro, Kempele, Soome südame löögisageduse monitorid.

Osalejad olid koolitatud monitoride kasutamisel, neile pakuti individuaalset treeningsagedusala ja neid soovitati igal nädalal saavutada kcal. Rasket kõndimist soodustas treeningmoodul, kuigi osalejad võisid vabalt teisi aeroobseid tegevusi teha. Südame löögisageduse monitorid andsid osalejatele viivitamatu hinnangu iga treeningute ExEE-le, mis võimaldas nädalase sihtmärgi suunas tehtud edusamme ise jälgida. Harjutuse füsioloog kogus igas kohtumises ExEE andmed, millisel ajal kontrolliti kogu nädalase ExEE ja treeningu aega südame löögisageduse pruun rasva poletamiseks mälufunktsioonis.

Submaximaalne jooksulintprotokoll Submaximaalne jooksulinteprotokoll hõlmas nelja 4-minutilist mehaanilise töö astet. Esimene etapp kaalulanguse elustiili sekkumine läbi mugava jalutuskäigu kiirusega ja jooksuraja pinnast horisontaalselt.

Osalejad jäid protokolli iga etapi vahele 5 minutiks, et võimaldada taastumist. Osalejad olid varustatud Hans-Rudolfi peakomplektiga kahesuunalise hingamisventiili ja pneumotachiganina klippiga ja Polar-koodiga saatjaga Polar Electro. Polari südame löögisageduse monitor M32 kogus kaalulangus lahendused brisbane löögisageduse ja energiakulu andmeid treeningu nelja etapi jooksul. Kellad olid eelseadistatud kõigi asjakohaste kasutaja muutujate sünniaeg, kaal, sugu järgi.

Kellad alustati uuesti iga etapi alguses, et kõrvaldada puhkeperioodidel kulutatud kalorite kumulatiivne arv.

  • Tööstuse uudised Hiljutine tuntud meditsiiniajakirja The Lancet aruanne näitas, et suure hulga uute vähijuhtumite põhjuseks võib olla diabeet ja rasvumine.
  • Selle artikli parandus avaldati
  • Uudised - ülekaalulisusega komplitseeritud II tüüpi diabeedi kehakaalu langetamise võimalused
  • Igapaevase kaalulanguse jalgija

Skaneeringuid analüüsis litsentseeritud radioloog, kasutades täiskasvanutele mõeldud tarkvara DPX-L, versioon 1. Enne kõigi skaneerimist kasutati igapäevaselt kalibreerimist, kasutades tootja esitatud kalibreerimisfantoomiploki. Vööümbermõõt mõõdeti iganädalaselt dietoloogi intensiivse sekkumise ajal.

poletada rasva paastumise kaudu

Kõik mõõtmised viidi läbi sama isiku poolt, et vältida mõõtmistehnikate individuaalset varieerumist. Mõõtmised viidi läbi keskpunktis madalama rannikupiiri ja sääreluu ülemise serva vahel.

Statistiline analüüs Kõik statistilised analüüsid viidi lõpule, kasutades SASi versiooni 9. Algtaseme osaleja omadused ja kirjeldavad andmed on esitatud vahendina ja standardhälvetena.

kaalulangus kuum ilm

Kordusmeetmete põhjal tehti variatsioonianalüüs, et teha kindlaks, kas ExEE tase muutus sekkumise nelja kuu jooksul. Tähtaegade võrdlemine Bonferroni korrigeerimisega lõpetati, et tuvastada kuude vahelisi erinevusi. Nädala ExEE ja kehamassi ja rasva massi muutuste kaalulanguse elustiili sekkumine uurimiseks kasutati Pearsoni korrelatsioone. Algtaseme kirjeldavad omadused on esitatud tabelis 1.

Uuringusse võeti tööle kolmkümmend seitse naist; aga kaheksa naise ebapiisava südame löögisageduse jälgimise andmed tähendasid, et neid ei võetud analüüsidesse. Joonisel 1 on näidatud nii individuaalse kui ka individuaalse dispersiooni kõrge näitaja nädalas ExEE-s.

Kõige tavalisem viis harjutamiseks oli kõndimine, kuigi teatati ka jalgrattasõidust, ujumisest ja elliptiliste koolitajate kasutamisest. Neljandal kuul taastus ExEE tasemele, mis ei erinenud esimesest kuust. Täissuuruses tabel Osalejate variatsioon energia kasutamise kulutuste ExEE ettekirjutuse järgimisel.

Veariba esindab individuaalset iganädalast dispersiooni harjutusenergia kulutuste ExEE puhul. Üheksa osalejat saavutasid mõlemad eesmärgid, 14 ei saavutatud ega 6 saavutanud kaalulanguse eesmärki, saavutamata ExEE eesmärki. Kõik osalejad, kes saavutasid harjutuse eesmärgi, saavutasid oma kaalulanguse eesmärgi joonis 4. Täissuuruses pilt Χ 2 analüüsi tulemused, mis näitavad sõltuvust kehalise aktiivsuse eesmärgi saavutamisest ja kaalukaotuse sihtmärgi täitmisest.

Täissuuruses pilt Tabelis 1 on näidatud peamised õpiväljundid adhererite ja mitteavaldajate kohta.

kaalulangus reno nv-s

Arutelu Raske rasvumise ja selle tüsistuste vähendamise harjutuste eelised elustiili sekkumise programmide kontekstis on hästi vastu võetud. Käesolev uuring näitab, et harjutus on seotud nii üldise kaalulangusega kui ka rasvkoe kadumisega rasvunud naiste rühmas, kes läbivad struktureeritud elustiili sekkumise programmi. See leid ei ole uudne, arvestades kontrollitud uuringute paljusust, mis on näidanud, et treening on seotud tervisliku kasu ja kaalulangusega.

Tahtlik kaalulangus ja depressiooni sümptomite muutused: süstemaatiline ülevaade ja metaanalüüs

Seetõttu soovitab käesolev uuring alternatiivset lähenemist harjutuste järgimise kvantitatiivsele mõõtmisele vabade elutingimuste korral, kasutades südame löögisageduse monitore. Selle lähenemisviisi põhjendus sündis kiireloomulisest vajadusest loobuda enesest teatatud treeningandmetest. Kuid nädala ExEE suur varieeruvus näitab, et mõned osalejad tegid harjutusi vähe või üldse mitte, teised aga ületasid ettenähtud annuse.

Väärib märkimist, et kaheksa analüüsi mittekuuluvat naist ei suutnud kasutada südame löögisageduse monitori ja ei teatanud treeningut kogu nädalase sekkumise ajal. Kuigi see tulemus ei ole üllatav, on oluline meeles pidada, kui väärtuslik on füüsilise aktiivsuse andmete objektiivsus, arvestades, et ExEE kvantifitseerimise üldisem lähenemisviis on tugineda eeldusele, et soovitusi järgiti või et enesest teatatud on teave on õige.

Ilma südame löögisageduse monitoride kasutamiseta käesolevas uuringus võib osutuda ebaselgeks, kui tagasihoidlik määr oli, arvestades, et osalejatel on nii soov tunduda olevat nõuetele vastav ja neil on sageli halb arusaam selle kestuse, intensiivsuse iseloomustamisest.

2. tüüpi suhkurtõvega noorte perepõhise elustiili sekkumise kavandamine: tänane uuring

Lisaks sellele on tähelepanek, et ExEE vähenes neljanda kuu jooksul umbes kolmveerandis rühmas, oluline järeldus, mida võis ära jätta, kui treening oleks olnud kaalulanguse elustiili sekkumine.

Nõuetele vastavuse vähenemise võimalik selgitus on üleminek näost-näkku kohtumistele iganädalaste telefonikohtumiste üle neljanda kuu jooksul.

Me oleme eelnevalt näidanud, et kui ülekaaluliste ja rasvunud isikute rühm, kellele tehakse struktureeritud sekkumine, viidi iganädalastest kontaktidest teadustöötajateni üle kontakti, aeglustus kaalulangus oluliselt.

Osalejatele pakuti sihikindla südame löögisageduse treeningvööndit ja nädala ExEE eesmärki püüda. Mõnikord teatasid mitmed osalejad, et südame löögisageduse jälgimisega tegelemine võimaldas neil mõista, kui raske on töötada teatud hulga kalorite põletamiseks. Osalejal paluti sisestada üksikasjalik teave oma treeningutest logi kohta, sest monitorid säilitavad ainult kõige uuema seanssi. Kasutatava südame löögisageduse monitori lisavõimalus M32 on aga mälufunktsioon, mis hoiab monitoril seni saavutatud ExEE-d.

Teadlased kasutasid seda funktsiooni osalejate esitatud üksikasjalike dokumentide kontrollimiseks. Peale jooksva koguarvu lähtestamise ja andmete täieliku kustutamise ei olnud võimalik, et osalejad saaksid muuta ExEE-d või kella andmeid. Harjutuse füsioloog kontrollis seda numbrit nädalas ja jälgis viivitamatult kõiki lahknevusi. Osalejad teadsid, et ExEE jooksvat koguarvu kontrolliti regulaarselt ja seetõttu ei olnud neil kiusatus oma iganädalast harjutust üle kanda.

kas intervalli treening poletab rasva

Uuringust selgus, et südame löögisageduse monitorid annavad nii uuringus osalejatele täiendavat kasu treeningu intensiivsuse ja annuse mõistmisest kui ka teadlastest, kes on võimelised kogutud andmeid kontrollima.

Kuigi südame löögisageduse monitorid ei sisalda mõõtmisviga, annavad nad tõenäoliselt ExEE-le täpsemaid hinnanguid kui isehinnangu meetmed.

Selle järelduse tagajärjeks on see, et suures mahus elustiili sekkumist kasutavad südame löögisageduse monitorid kasutavad teadlased võivad tugineda südame löögisageduse monitoride tehtud ExEE hinnangutele. Seda saab teha lihtsa submaximaalse jooksulintprotokolli ja kaudse kalorimeetria abil, nagu on kirjeldatud käesolevas uuringus.

See uuring on kooskõlas eelmise tööga, mis viitab sellele, et kehaline kehakaalu langetamiseks mõeldud kaalulanguse elustiili sekkumine sekkumise edu on lahutamatu osa, sest harjutuste kaotajad kaotasid märgatavalt rohkem kaalu kui mitte-adherid keskmiselt 9, 9 vs 4, 1 kg, tabel 1.

See tervisliku käitumise klastrimine ei ole uus leid, kuna kahe käitumise korrelatsioon on varem täheldatud.

fb kaalulangus valjakutse

Rasvumise ja selle tüsistuste vähendamisele suunatud elustiiliga seotud sekkumiste edukuse suurendamiseks on oluline mõista, miks on ettekirjutuse järgimine nii tagasihoidlik.

Rasvunud inimestel võib olla erinevate liikumisviiside käitumisviiside erinevused võrreldes nende lahemate vastastega, ning võib olla kasulik neid tegureid füüsilise aktiivsuse edukaks edendamiseks. See on kooskõlas teiste uuringutega, mis on esile tõstnud lahja ja rasvunud inimeste vahelisi erinevusi tajutavates pingutustes ning teadlikkust treeningu sisemistest eelistest.

Ülekaaluliste naiste retseptiravimite järgimise muutumine

Selles uuringus olid 32 adherenti märkimisväärselt vanemad kui adherid. Viimases uuringus leiti, et vanem vanus oli sõltumatuks prognoosiks minutilise harjutuse eesmärgi saavutamisel 1- ja 2-aastase järelkontrolli ajal. Samamoodi olid diabeedi ennetamise programmi vanemad osalejad edukamalt saavutanud nii kehakaalu kui ka harjutuse eesmärgid ning seetõttu on diabeedi esinemissagedus kõige väiksem. Vanemate inimeste edu võib olla tingitud vähem konkureerivatest nõudmistest, suurem teadlikkus rasvumisega seotud terviseprobleemidest kaalulanguse elustiili sekkumine suuremad motivatsioonid muudatuste tegemiseks.

kaalulanguse elustiili sekkumine Selle uuringu piiramine on võimetus kommenteerida kehalise koormuse ja toitumispiirangu suhtelist panust kehakaalu langetamise tulemustesse. Vabalt elavate inimeste ja toidu tarbimise täpne kvantifitseerimine on keeruline ning kuigi see uuring võib anda märkusi ExEE hinnangulise panuse kohta täheldatud kehakaalu langusesse, ei saa see üheselt öelda kehakaalu kaalulanguse elustiili sekkumine osakaalu kohta.

Kuigi energia tasakaalu võrrandi mõistmine oleks huvitav, on oluline tulemus lihtsalt see, et kehakaalu langetamise tulemuste optimeerimiseks on vaja mõlema käitumise tervislikke muutusi. See kommentaar on põhjendatud varasema aruteluga treeningu ja toitumisharjumuste tuntud klastrite kohta. Selles uuringus toetatakse varasemat tööd, mis on näidanud, et nii treeningu suurendamine kui ka toitumise vähendamine on nii diskreetselt kui kollektiivselt oluline.

Elustiili sekkumised, mille eesmärk on vähendada rasvumist ja selle tüsistusi, sisaldavad tavaliselt teatud programmi füüsilise aktiivsuse elementi. Kuid kaalulanguse elustiili sekkumine teostuse range jälgimine on vähem levinud.

Selles uuringus soovitatakse treeningute jälgimise täiustatud lähenemist ja seda meetodit kasutatakse selleks, et näidata, et rasvunud naiste rühmal oli elustiili sekkumise programmile väga erinev vastus.

Esimene versus korduv ravi elustiili sekkumisprogrammiga: osalemine ja kaalulangus

Samuti kinnitab see varasemaid tähelepanekuid, mis näitavad, et mõlemad mängivad olulist rolli kehakaalu juhtimisel. Positiivne tulemus on see, et isikutel, kes astusid ette nähtud korras, tekkisid oodatud kaalukaotuse tasemed ja kasulikud tervisemõjud. Siiski on mõningane muret tekitav asjaolu, et enamik inimesi näitas sekkumise vähest järgimist.

Pidev väljakutse on seega välja töötada strateegiaid, mis jälgivad täpselt elustiili sekkumise direktiivide tegelikku järgimist ning tuvastaksid ja abistavad mitteavaldajaid, tagamaks, et sekkumised on edukamad suurema osa inimeste jaoks.

Kellele on sobilik maovähendusoperatsioon ehk bariaatriline kirurgia?

Selle rasvunud naiste grupi suured erinevused toetavad eluviisi sekkumisprogrammide kasutamise objektiivset jälgimist. Mitteavaldajate nõuetekohase kindlakstegemise ja toetamise ebaõnnestumine võib viia nii praktikute kui ka üksikisikute jaoks pettumuse tekkeni.