Parim kiirus rasva poletamiseks jooksulint

Proovige seda HIIT jooksulindi treeningut, et jõutreeningu lõpetada, ja laske seda kuuekomplekti kohe kuvada. Siiski on oluline meeles pidada, et treenimiseks sihtsageduse tsoonis ja HIIT-i jaoks on vaja minutit varuda madala intensiivsusega soojenduseks ja jahtumiseks rasvapõletus- ja taastumistsoonis.. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid. HIIT-treeningu ajal tõuseb maksimaalne sagedus üle löögi.

10-minutiline jooksulindi lööklaine

Treeningud minutiline jooksulindi lööklaine Millal kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT tuli ja kogus populaarsust kui parim viis rasva põletamiseks lihast kinni hoides, inimesed hakkasid oma jooksulintidest pettuma.

Need pikad kiiruskäigud tõusul - millest keegi tegelikult algust ei nautinud - muutusid järsku vähem ligitõmbavaks. Kuid see ei tähenda, et jooksulint ise oleks vananenud. Jooksurada on omaette väga tõhus rasvavõitlusvahend. Järgmisel jooksulintreeningul kõrge intensiivsusega põhimõtteid rakendades saate suurendada sessiooni ajal põletatava rasva hulka - palju vähem aja jooksul. HIITi eelised Lühikeste ja intensiivsete treeningute toit poletada nagu rasva on seotud taastumisjärgse seisundiga.

parim kiirus rasva poletamiseks jooksulint kaalulangus 14 paeva jooksul

Kui töötate rohkem, on teil südame ja ainevahetuse kiirus veidi kõrgem, see tähendab, et teil on põletades rohkem kaloreid nii taastumisperioodil kui ka tegelikult treenides. Kuid kui suurt väljamaksmist HIIT tegelikult pakub võrreldes traditsioonilise püsiseisundiga südamega?

Mõned uuringud on näidanud, et HIIT põletab kuni üheksa korda rohkem rasva kui traditsiooniline kardiovaskulaarne treening ja hoiab teie ainevahetust kõrgemal kui 24 tundi pärast seda.

parim kiirus rasva poletamiseks jooksulint kuidas te kaalu kaotuse protsenti

See tähendab, et jätkate kalorite põletamist kaua pärast treeningu lõpetamist. HIIT aitab rasva põletada, säilitades samal ajal lihaseid, stopp-start-treeningusüsteemi abil, mis on ülekantav peaaegu igale treeningule.

Nagu nimigi ütleb, ühendab HIIT kõrge intensiivsusega, kaloreid põletava aktiivsusega perioodid madala intensiivsusega taastumisperioodidega, kestusega iga seanss nii vähe kui 10 minutit.

Warto kupić podwójny wideorejestrator? #MOTODORADCA

Proovige seda HIIT jooksulindi treeningut, et jõutreeningu lõpetada, ja laske seda kuuekomplekti kohe kuvada. Treening See treening võtab 10 minutit. Alustage kolme minuti jooksul kerge sörkjooksuga ja lõpetage seejärel 10 minutit ühe alloleva taseme väärtuses.

Pärast lõpetamist kõndige jahtumiseks kolm minutit.

Kas jooksulint on parem välimine jalutuskäik?

Kui olete kõrgtaseme läbinud ja vajate rohkem väljakutseid, proovige varieerumiseks lisada väike kalle või proovige täpselt sama treeningut statsionaarsel jalgrattal. Kui seda õigesti teha, on see väga keeruline, võite proovida mõnda teist programmi, mille taastamise aeg on veidi pikem.

See kurnab süsivesikute varusid sügavalt, et viia keha kiiremini rasvapõletusrežiimi. Pidage meeles, et see treening on mõeldud teie lahja faasi kiireks riputamiseks, mitte kokku panemise etapiks, kus proovite suurust maksimeerida. Ma ei soovitaks seda treeningut pärast rasket jalaseanssi.

  • Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid
  • Kaalulangus maratoni tempos
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  • minutiline jooksulindi lööklaine - lihased ja vormisolek

Sama treeningu võiksite saada statsionaarse jalgratta, krossitreeneri, sõudja, trepikomplekti abil väljas või isegi lihtsalt jalgpalliväljakul. Kõigil on alati oma parim kiirus rasva poletamiseks jooksulint ja alati on teatud treeningstiilide kohta midagi negatiivset öelda. Intervalltreeningu juures on oluline see, et töötate nõutava aja jooksul maksimaalse jõudlusega.

Sellest olulisem on see, et suurema tõenäosusega saavutate suurepäraseid tulemusi, kui valite endale meelepärase treeningvormi.

Võitke selle 40-minutilise jooksulindi treeninguga igavus ja tõrviku rasv

Nii et lihtsalt valige mõni varustus ja hankige koolitus! Jooksurada on üsna universaalne varustus, mida kõik teavad.

  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  • Ultraheli rasva poletamiseks
  • Elliptilised Vs. Jooksulint - Mis On Parem Kaalulanguse Ja Toniseerimise Jaoks? | Fitness
  • Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid - Tervis - sõstalkerfestival.ee

Kuid saate neid protokolle rakendada oma lemmiktegevuste jaoks ja saada suurepäraseid tulemusi. Mark Moon on Austraalia juhtiv fitnessitreener, veregrupidieedi ekspert ja Get Fit Fast veebisüsteemi looja.

Neli motiveerivat minutilist treeningut hõlmavad jõudu, südame- ja südametegevust, sirutamist ja taastumist ning rattasõitu!

parim kiirus rasva poletamiseks jooksulint iwatch 3 kaalulangus