Burn fat hupped jacks

Kui teil on halvad põlved, võite sooritada ainult esimese ringi. Plank Jack 3. He said it was a diet that he strongly recommend for patients with heart disease. Üks kõige tõhusamaid viise lõtvunud mao vastu võitlemiseks on kombinatsioon kardiotreeningutest ja lihaskorseti harjutustest. Power Jumping Jacks Oma keha treeningu väljakutse 5. Give it a try!!

Chloe Tingi koolitus: 6 HIIT treeningut + väljakutse 8 nädala jooksul

Oma rajaga Astmed: Saate kombineerida kumbki ujumisnärvi, mida teate ja olete rahul, nii et võite kõvasti kõndida oma treeningus, ilma et võita. Tehke vähemalt 4 burn fat hupped jacks 20 sekundit, seejärel korrake seda 4-minutilise tsükli lõpuleviimiseks.

ram kaalulangus

Handstand Push-Up: Kui sulle meeldib väljakutse ja suudad ennast tasakaalu tasakaalustada, võite kindlasti proovida mõnda käeshoitavat push-upi. Vajalik on: Treeningpartner Astmed: Selle saavutamiseks asetage põrandale tasapind ja laske jalgadel seina vastu ja toetage oma püstiasendit oma kätega.

amway fat burner hind

Hankige sõber, mis aitab teil positsiooni saada ja aitab teil püsida püsivalt. Kui asetage oma kohale, langetage kogu keha, painutades ainult oma küünarnukid, kui ülejäänud keha jääb joondatud.

Töötage, kuni olete vähemalt 2 tolli madalamad.

Rinnaga rasva kaotamise harjutused - Teostada

Pole vaja, et su pea jõuaks põrandani. Jumping Jacks: See ei vaja midagi.

20-minutilise jalutuskaigu kaotus

Need on üsna lihtsad, kuid neil on suur mõju lihastele. Astmed: Püsti seisma oma jalgadega koos ja käed külgedega. Hüppa ja võtke oma jalad lahti mugavas kauguses, samal ajal tõstke oma käed oma külgedest, kuni need ulatuvad üle pea ja kohtuvad.

Chloe Tingi koolitus: 6 HIIT treeningut + väljakutse 8 nädala jooksul

Hüpata tagasi algsele positsioonile. Tehke vähemalt kümme neist 20 sekundi jooksul. Push-Ups: Pöörlemine on hea, et tugevdada ülemist keha. Nad töötavad hästi ka torso lihaste jaoks.

Sammud: Oletame, et põrandal on plaat.

Rinnaga rasva kaotamise harjutused

Anna käsi üles kuni õlad. Hoidke oma varvasid ja käed kindlalt istutatud põrandale, suruge end ülespoole, et keha tõusta, kui hingate.

30 MINUTE FAT BURNING CARDIO WORKOUT(NO EQUIPMENT)

Alustage kaalulangus bobblehead hingake samal ajal. Do 10 neist, kuid parema tulemuse saavutamiseks aeglasemas tempos.

Lunge hüppab: Lunges sihivad alumise keha lihaseid, nagu gluteid, hamstringuid ja neljarattasemeid. Nad sobivad suurepäraselt nende kalorite kaotamiseks ja salenemisele oma reide, puusade ja tagumikuga.

Sammud: Alustage oma parema jala ettepoole ja paindes langevarasendisse ja samal ajal painutades oma käsi küünarnukidesse. Tõstke burn fat hupped jacks otse maa peal, jõudes oma käte peaga ja sirutades oma jalad õhku.

  • 4-Minutilist rasvapõletustreeninguid - Laps
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

Lülitage jalad üles ja laske laskuvas asendis tagasi maha. Protsessi korratakse võimalikult kiiresti 20 sekundi pärast. Mägironijad: See harjutus kasutab käe tugevust ja toonib lihaseid mööda käsi ja õlgu.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Full Body fat burning workout to lose weight If you're getting ready for a fat burning program to lose weight, this full body workout is a great choice to start with.

Samal ajal saab selja ja kõhu lihased hea treeningu. Jalgade puusad, põlved ja nelinurksed jalad on samuti painduvad, et hoida teid harjutuse liikumisel kindlalt, andes seega kogu kehale täieliku treeningu.

Sammud: Pöörake edasi, kuni su käed jõuavad põrandani. Teie positsioon peaks esindama lähtepositsiooni, mida sprinter eeldaks. Hüppa ja lülitage oma jalgade asendid, veendumaks, et satute oma varbadesse. Hoidke vaheldumisi, kuni teie 20 sekundit on üles tõusnud.

söömine Värske

Kasti hüppab: Kastid hüppavad on lõbusad ja nõuavad tõelist hüpet. Need aitavad tugevdada oma jalgade lihaseid ja edendada head tasakaalu. Kui kasutate intensiivset treeningut, võivad nad teie rasva sulatada.

Kõht on paljude naiste jaoks peamine probleem. Üks kõige tõhusamaid viise lõtvunud mao vastu võitlemiseks on kombinatsioon kardiotreeningutest ja lihaskorseti harjutustest. Pakume teile FitnessBlenderist Cardio ja Abs treeningust suurepärast valikut kõhutreeninguid, mis aitavad teil kaloreid põletada ja tugevdada kõhulihaseid.

Need on põnev viis nende kaloritega hüvastijätmiseks. Astmed: Seiske karbi ees ja hüpake mõlema jalaga. Te peaksite mõlema jalaga maanduma kasti ülaosas.

Burn Fat Fast: 6 kiiret rasvapritsimistreeningut

Hüpata kastist samamoodi. Korda 20 sekundit. Kui hüpped ei ole teie jaoks, võite proovida samm-sammult, kus hüpped asemel astuksite kasti ühe jalaga korraga ja tõuseksite samamoodi. Asendage oma astmelised jalad 20 sekundi lõpuni. See treenimine teie Tabata rutiinil tagab teile toonitud jalad ja suurepärase tasakaalu.

Vajalik on:.

  • Burn Fat Fast: 6 kiiret rasvapritsimistreeningut - Atleetvõimlemine
  • Chloe Ting on kuulus Austraalia blogija, kes toodab tõhusaid treeninguid kehakaalu langetamiseks ja probleemsetes piirkondades rasvast vabanemiseks.