Kaalulangus ja une puudus. Kaalulangus ja uni

Kindel magamamineku aeg Kui lähed magama alati enamvähem samal ajal ideaalis Kas vööümbermõõt on vähenenud, kas riided sobivad paremini selga? J Behav Med 39, — Mõtteid saab muuta. Unenappuse korral tekib kergesti isu energiat vabastavate süsivesikute järele, mille pakendite värvikirevus ei lase teil kaubanduskeskuses naljalt mööduda, haaramata midagi kaasa. Siin all pean silmas ka muutusi treeningute intensiivsuses; Te sööte liiga vähe.

Kas unepuudus võib põhjustada kaalutõusu?

Fitlap sisulooja tiimi liige Kas magad piisavalt? Kas uni on piisava kvaliteediga?

kaalulangus ja une puudus

Uni võib esmapilgul tunduda kaalu langetamise juures väheoluline, ent viimaste uuringute valguses tundub pigem vastupidi - hea uni on äärmiselt tähtis.

Hiljuti avaldati Chicagos tehtud uuringu tulemused, milles pandi "joonele" kaks kaalu langetajate gruppi - üks grupp magas öösel 5 tundi, teine grupp 8,5 tundi. Uskumatud tulemused Tulemused olid päris jahmatavad.

kaalulangus ja une puudus

Kuigi mõlemad grupid kaotasid laias laastus samapalju kehakaalu, tuli vahe kaalulangus ja une puudus just kvaliteedi arvelt. Need, kes magasid 8,5 tundi, kaotasid märgatavalt rohkem keharasva.

Vähese unega grupi kaotus tuli väga paljuski lihasmassi arvelt. Normaalne unegrupp kaotas keharasva arvelt 1,4 kg, lühikese une grupp aga vaid 0,6 g, sealjuures 2,4 kg lisaks lihasmassi arvelt.

  • Tervislik ja mõistlik kaalulangetus võtab aega, kuid on tegureid, mis võivad seda pärssida.
  • Mõned soovitused ja nipid enda abistamiseks: Mõned soovitused ja nipid enda abistamiseks: Ära kannata üksi, vaid otsi abi!

Ja need on tulevikku silmas pidades väga kaalukad mida naeb valja 45 lb kaalulangus. Kui kaotad dieediga osa oma lihasmassist, tulevad kilod suurema tõenäosusega tagasi.

Tuleb tuttav ette?

Mis juhtub meie ajuga, kui me magame?

Igatahes - kui käsil on kaalu langetamine, pead hoidma oma unel silma peal. Kindel magamamineku aeg Kui lähed magama alati enamvähem samal ajal ideaalis Jälgi seda rütmi ka nädalavahetustel. Väldi õhtul kofeiini Kofeiin võib sassi kaalulangus ja une puudus sinu sisemise kella, eriti, kui jood kohvi kogu päeva jooksul. Tõmba hommikul kohe kardinad eest Valgus on une peamine regulaator.

kaalulangus ja une puudus

Kui tõmbad hommikul kohe kardinad eest ja lased valguse sisse, aitad sellega sättida paika sinu sisemist kella ning lood eeldused produktiivseks päevaks. Öösel peab magamistoas olema pime Sinu aju tunnetab valgust, isegi siis, kui sinu silmad on kinni.

14 nippi paremaks uneks

See omakorda mõjutab unehormoon melatoniini eritumist. Söö regulaarselt Regulaarne söömine hoiab sinu veresuhkrutaseme stabiilsena, mis omakorda aitab kaasa paremale unele.

kaalulangus ja une puudus

Söö õhtul kvaliteetseid süsivesikuid Kõrgema süsivesikusisaldusega toiduained on lõõgastavad, sest alandavad stressihormoon kortisooli taset, samal ajal hea tuju hormoon serotoniini taset tõstes. See omakorda panustab hea une tekkimisse.

  • Kas unepuudus võib põhjustada kaalutõusu?
  • Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.

Magamistoas hoia temperatuur madalam Jahedamas magamistoas tuleb parem uni. Jäta viimase toidukorra ja magamamineku vahele aega Kui jätad viimase toidukorra ja magama minemise vahele natuke "õhku", valmistad oma hormoonid ette puhkust täis ööks. Võta magneesiumi Magneesium on rahustav mineraal, mis aitab kehal töödelda kortisooli stressihormoon.

kaalulangus ja une puudus

Hoia D-vitamiini tase normis Vitamiin D puudus häirib ajus une-ärkveloleku tsüklit ning seostatakse sageli ka unetusega. Proovi lõõgastumistehnikaid Sügav hingamine, meditatsioon ja muud rahustavad protseduurid on une kvaliteeti parandavad.

Alusta tänulikkuse päeviku pidamist Tänulikkuse päevik, kuhu paned kirja kõik sinu elu positiivsed asjad, on väga rahustava toimega.

kaalulangus ja une puudus

See aitab sul keskenduda pigem heale sinu elus ning hoiab eemal öised muremõtted. Vähene uni aeglustab sinu ainevahetust ning muudab sind laisaks. Kommenteerimiseks pead olema sisse logitud!

Logi sisse.