Kuidas pingutada nahka kaalulangus

Tema jalgadel Parim viis puusade ja jalgade tsooni pingutamiseks on harjutus. Olukorda raskendab vedeliku puudumine, vähenenud elastiini ja kollageeni osakaal. Selles piirkonnas nahk on oluliselt venitatav ja venitatav nahk kõhupiirkonnas väheneb eriti aeglaselt.

Pilt on illustratiivne. Kui oled otsustanud kaalust alla võtta, siis tasub juba kaalukaotuse ajal hoolt kanda naha eest, et hiljem poleks nurinaks põhjust. Aja jooksul muutub nahk vähem elastseks. Kõige selgemini on naha väljavenimist enamasti märgata kõhul, rindadel, istmikul, reite sisekülgedel ja kätel.

10 viisi, kuidas nahk peale kaalukaotust uuesti trimmi saada

Genius Beauty pakub välja mõned ilureeglid, mis aitavad naha elastsust säilitada. Kaalu langeta aeglaselt. Kui kaalukaotus on järjepidev ja kulgeb aeglases tempos, taastub nahk paremini. Paljudel on kihk kiiresti saledaks saada, kuid tasub arvestada, et kui rasv koguneb aegamööda, kulub ka nahal venimiseks ja tagasi tõmbumiseks omajagu aega. Nahale on parim, kui kaalu kaob ühes kuus alla kolme kilo.

kuidas pingutada nahka kaalulangus

Ära dieedita. Toitu mitmekülgselt - söö nii puuvilju, aedvilju, liha, kala kui ka süsivesikuid. Menüüs peaks olema kõike, kuid piisavalt väikestes kogustes. Pole vaja kaotada kuus kilo. Ekstreemdieetide taga on sageli suur veekaotus, mis ei lase ka nahal korrektselt taastuda. Nälgimisega kahanevad eelkõige lihased, mitte rasvaprotsent ja selle tulemusena võtad natukese aja pärast taas juurde.

Kuidas nahka pärast kehakaalu langetamist pingutada? 10 võimalust

Joo rohkem vett. Vesi puhastab organismi ja aitab säilitada vajalikku niiskustaset, mis on oluline naha elastsuse säilitamiseks.

Karasta end. Duši all käies tee endale harjumuseks, et kõige pealt masseerid nahka käsna või pesulapiga ja seejärel karastad end jaheda loputusveega.

Kümme viisi, kuidas veninud kõhunahka pinguldada

Karastamine on värskendav, kuid aitab ka nahka pringimaks muuta ja kaalu kaotada, sest turgutab vereringet. Kui oled olnud mõni minut kuuma vee all, keera vesi sekundiks jääkülmaks. Parima tulemuse nimel korda seda kaks kuni kolm korda. Kasuta regulaarselt kehakoorijat.

kuidas pingutada nahka kaalulangus

Et pärast kaalukaotust nahka pinguldada, tuleks kasutada kehakoorijat kuni kaks korda nädalas. Koorimine eemaldab surnud naharakud ja mustuse, parandab vereringet. Selle tulemusena on nahk pehmem ja kauni kumaga. Õpi end masseerima. Hea, kui saad seda teha salongis, kuid kui see pole võimalik, saab massaaži õppida ka kodus. Kõhumassaaž on väga efektiivne meetod naha pinguldamiseks.

Lama selili ja pigista õrnalt oma kõhunahka. Näpista nahka päripäeva edasi liikudes. Tee seda üha tugevamini, kuni nahk muutub kergelt punakaks. Massaaži lõpuks kanna nahale niisutavat kreemi.

  • Võimalused naha pingutamiseks pärast kehakaalu langetamist kodus - Stenokardia May
  • 10 viisi, kuidas nahk peale kaalukaotust uuesti trimmi saada | Buduaar
  • Kümme viisi, kuidas veninud kõhunahka pinguldada - Tervis - sõstalkerfestival.ee
  • 3 paeva nadalas kaalulangus rutiinne
  • Kuidas pingutage naha pärast kaalulangus ilma operatsioonita ja tarbetuid kulusid?

Vaata ka videot artikli lõpus! Kasuta nahka pinguldavaid kehakreeme. Kreemide eesmärgiks on naha pinguldamine kõhul, rinnal, puusadel ja kätel. Pinguldavad kreemid aitavad nahal uueneda, vähendavad mõningal määral venitusarme ja parandavad jumet.

Proovi kehamähiseid. Merevetikatega kehamähised on naha pinguldamise kuidas pingutada nahka kaalulangus suund.

kuidas pingutada nahka kaalulangus

Mähis küllastab nahka kollageeniga, mis hoiab nahka pringina. Enamasti kuulub mähise juurde ka termoteraapia.

kuidas pingutada nahka kaalulangus

Söö probiootikume. Lisa oma menüüsse kasulikke baktereid, söö kuidas pingutada nahka kaalulangus või joo keefiri. Probiootikumid muudavad seedimise aktiivsemaks ja aitavad valkudel paremini imenduda.

Võimalused naha pingutamiseks pärast kehakaalu langetamist kodus

Lisaks on aminohapped vajalikud sidekoele. Tee trenni. Sport aitab kaalu langetada ja tõstab tuju. Seejuures pole oluline, millist treeningut harrastad, peaasi, et see sulle meeldib. Regulaarne treening tagab hea vormi ja teeb terveks, kuid see peaks olema süstemaatiline, mitte ajutine.

Siis kestavad tulemused ka oluliselt kauem.