Parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Spordijalatsid peaksid olema hea polsterdussüsteemiga. Kui väljas valitseb suvine leitsak, mida niigi raske taluda, siis oleks tervislikum sel päeval trenn vahele jätta, kaelani vette pugeda või piirduda kõndimisega. Kui otsus pilt võtta ja jooksulindil seista tuli kohese ülevaatena, peate alustama nullist. Loe materjalist.

Kaalulangetuseks jooksmine on peaaegu parim treening. Muidugi oleks absurdne rääkida rasvajooksjate puudumisest, kuid pöörake tähelepanu veel ühele detailile.

Kehakaalu treenimist eelistavate inimeste seas on rasvavaeseid, kuid aeroobse treenimisega jooksmine, ujumine või jalgrattasõit tegelevate inimeste seas, isegi pool-amatööride tasemel, pole rasvunud inimesi märgatav.

Alumine rida on optimaalne rasvapõletus aeroobse treeningu ajal. Jooksmine on üks neist ja jooksulint võimaldab teil kardiotreeninguid efektiivsemaks muuta. Klasside üldreeglid Normaalse kehakaalu kaotamise alustamiseks peate süsteemi kinni pidama. Selleks peate teadma - ja omama vajalikke funktsioone. Kõigile täpsustatud tuleb lisada tavaline varustus, mis vähemalt koosneb see ei tähenda ainult tossudes jooksmist, vaja on ka muid riideid, kuid tossud on kõige olulisem element ja tavalisest rajast.

Näiteks kui teil on liigeseprobleeme, peate raja amortiseerima. Üldiselt peaksite kõigepealt natuke jooksuteooriat uurima ja varustust koguma.

Ära unusta Parem on kaaluda üksikasjalikumalt täpselt kaalust alla võtmise reegleid: lühidalt öeldes koosnevad need reeglitest vastavus kahele meetodile: toitumine; treeningud. Peale selle vajadus normaalselt taastuda ja kogeda vähem stressi. Kui soovite kaalust alla võtta, peate mitte ainult rajal sörkima, vaid ka dieedi, pädeva ja ratsionaalse menüü. Lühidalt kõige olulisematest faktidest Toitumisest ja treenimisest räägime teile eraldi lõikudes, nüüd märgime tabelisse kõige olulisemad faktid.

Süsivesikud hoiavad kehas 4 grammi vett. Vastavalt sellele, kui soovite täpselt kehakaalu vähendada, peate vähendama süsivesikute kogust ja eemaldama vee. Esiteks, treenides eriti aeroobselt põletatakse vett ja räbu. Seetõttu pole eriti mõistlik kaaluda enne ja pärast treeningut. Eriti kui teil on treenimata keha.

Jooksuraja efekt. Jooksurada koju

Alguses saate kaalust alla, kuid ainult vähendades kehas toksiinide ja vee hulka. Nii põletate isegi intensiivse treeningu ajal maksimaalselt grammi rasva. Peame sellest lähtuma ja üles ehitama järkjärgulise ja järkjärgulise kaalukaotuse programmi. Just sellisele tulemusele on parem keskenduda.

Kas parem on joosta väljas või jooksulindil? Siin on, kuidas otsustada

Alguses võib olla tulemusi ja kilogrammi, kuid need saavutatakse keha puhastades liigsest veest ja toksiinidest. Siis põletatakse rasvu aktiivselt, kui treenite monotoonselt ja pikka aega. Keha oksüdeerib rasvu.

parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva

Süsivesikud enne treenimist. Kui sa sõid ja tund aega rajal seisid, kulutab keha täpselt need vastuvõetud kalorid. Enne jõutreeningut on vaja süsivesikuid. Rasvapõletuseks on parem joosta kui piirangud puuduvad tühja kõhuga või 1—2 pärast sööki, sellest lähemalt eraldi.

Enne treenimist oravad. See on üsna vastuvõetav, need ei võimalda teil rasva saada, kuid lisaks ei lase need teil lihasmassi põletada. Intensiivne sörkjooks võib põletada mitte ainult rasva, vaid ka teie lihaseid.

Seetõttu peate dieedile lisama valku. Ärge keskenduge kaalule. Parem keskenduge oma keha mahule. Vaadake efekti, kui vaatate ennast peeglisse.

Õppige seda teavet ja saate selles paremini liikuda. Järgnevalt käsitleme teemat üksikasjalikumalt ja anname vajalikud selgitused.

parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva

Jooksmine on intensiivne koormus, millega keha üritab optimaalselt kohaneda ja te ei saa kui te pole jõudnud iseenda mõistmise sügavatesse etappidesse lihtsalt öelda kehale: põletage rasva. Keha kulutab energiat kõige mugavamal viisil.

Seega, kui sa sõid enne süsivesikute treenimist, töödeldakse neid süsivesikuid jooksmise käigus. Siit edasi tuleks teha olulised järeldused: ära joo täis kõhuga - kehakaalu langetamiseks pole see praktiliselt efektiivne, arendate ainult lihaseid ja vastupidavust; soojendage täis kõhuga- Intensiivne soojendus annab teile võimaluse kulutada osa energiast ja seejärel rasva põletada.

Parim võimalus on tunnid hommikul. Trenni saate teha ka pärastlõunal pärast tööd: kui olete lõunat söönud, kuid pole veel õhtusööki söönud.

parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva

Teine võimalus on jõu ja aeroobse treeningu kombinatsioon. Muidugi ei saa kõik endale lubada kahetunniseid tunde, kuid kui te ei soovi rasva poleti kohurakk kinnistuda, siis kaalulangetamiseks peaksite kõigepealt umbes tunni jooksul tegema simulaatoritel harjutust ja seejärel tund aega kestvat tundi rajal.

Parimad jooksulindid parimad jooksumasinad, mis aitavad teil end vormis hoida - Tervis -

Teiseks tunniks hakkab keha lihtsalt rasvakihist ressursse otsima. Me ei liigu eksootikadesse ja pakume paari, mida peetakse kehakaalu langetamiseks klassikaliseks võimaluseks: õige kasutamise korral annavad need suure efekti.

Mõned jooksulindid võimaldavad teil koormust automaatselt juhtida: reeglina nimetatakse seda suvandit sihtmärgiks, kus valite määratud treeninguperioodi jaoks pulsi sihtväärtused. Proovige selle käigus anda aktiivses faasis kõik parim. Selle treeningu puhul tuleb 2. Saate aktiivsele faasile slimming tummy intensiivsema koormuse ja lisaks kasutada kalle.

Lisaks, kui teie võimalused seda võimaldavad, saate teha aktiivsema ja pikema haakimise. Selle treeningu põhiolemus on rasvapõletuse alustamine aktiivses faasis, mis jätkub puhkefaasis. Haakefaasi tõus võimaldab teil aktiivselt rasva põletada, kuid kuidas slim alla oma rindkere rasva ajal joosta väga mõõdetud tempos.

Eriti oluline on valida õige. Me rääkisime sellest eraldi artiklis. Intensiivne kõndimismuster Tegelikult ei erine need programmid käitamisest. Peamine erinevus on siin piirangud: vanuse järgi; tervis kehakaalu järgi. Sörkimine pole vaevuste näiteks või tõttu kellelegi kättesaamatu, kuid on saadaval; Keegi on keelatud joosta, kuni kaalulangus langeb vastuvõetavamatele parameetritele. Ühel või teisel viisil sörkimine võib anda samasuguse parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva.

Saate saavutada soovitud pulsisageduse parameetrid ja sageli mitte liiga erinevad. Klasside jaoks võta kasutusele jooksuprogrammid, mille käigus peaksite parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva kiirust optimaalseks kõndimiseks ja koormust vastavalt teie praegusele olukorrale.

Tehnika on muidu identne: intervallkõnd või pulsi sihttsoon. Ettevaatust Kui teil on tervisega seotud piiranguid, konsulteerige esmalt jooksulindiga kehakaalu kaotamise osas oma arstiga. Kuidas treenimise ajal süüa?

parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva

Kaks peamist toodetmillele peate tähelepanu pöörama: veele ja köögiviljadele. Vesi soodustab ainevahetust ja võimaldab teil end toksiinidest vabastada. Muidugi lisab vesi kaalu, kuid aktiivse treenimisega on parem rohkem juua. Köögiviljad küllastatud kiudainetega, mida keha ei imendu, kuid soodustab seedimist ja annab täiskõhutunde. Kiudained annavad seega "negatiivse" kalorisisalduse, see tähendab, et keha kulutab seedimisele energiat, kuid ei võta kaloreid. Ja üldiselt on köögiviljad kaalulangetamiseks rohkem kui tervislik variant.

Siiski valku ei tohiks unarusse jätta. Kui sööte vähe valku, siis põletate treenimise käigus lihaseid, mitte ainult rasva. See ei tee haiget teada - Lühikesed põhinipid: tarbida rohkem, kulutada vähem - lihtne aritmeetika, mis salendava firma kaalukaotuse ABC: peate kulutama rohkem kaloreid kui tarbite; vähendada süsivesikuid - keskenduge valkudele ja ärge jätke tähelepanuta rasvu, vaid vähendage pisut süsivesikute sisaldust dieedis; fraktsionaalne toitumine - fraktsionaalne toitumine koosneb väikestest kordame, väikestest portsjonitest, mis imenduvad kehas paremini, need aktiveerivad ainevahetust, võimaldavad teil olla aktiivsemad ja aktiivsemalt kaalu vähendada; pidama kinni konkreetsest toitumiskavast; vesi - vesi tähendab kaalulangusena tõesti palju, kõige parem on vahetada kõik oma igapäevased joogid lihtsalt veeks või väikeste lisanditega näiteks sidruni veega; mitte ainult dieet - kui sööte lihtsalt vähe, hakkab keha rasvu talletama, seega ei pea te kaloreid ülemääraselt vähendama, vaid kulutama treeningutele ühtlaselt kogu keharaskuse.

Fraktsionaalse võimsuse reeglid on näidatud joonisel.

Jooksuraja efekt. Jooksurada koju

Kui soovite saavutada tulemust, siis intensiivse kaalukaotuse jaoks koostage endale selge nädala menüü, lugege kaloreid ja valige toodete optimaalne koostis. Hommikul proovige süüa rohkem süsivesikuid, õhtul - rohkem valku.

Mõned kasulikud videod Lõpuks vaadake kindlasti allolevat videot: Kui ühendate õigesti toitumise ja treenimisega ning peate kinni ajakavast, muutub kehakaalu kaotamine mõistlikuks ja kasulikuks protsessiks. Need näpunäited aitavad teil kehakaalu normaliseerida ja parandavad teie enda tervist. Kardiotreening on koolituse lahutamatu osa, mille eesmärk on inimest päästa liigsetest kilodest. Hea näide sellisest koolitusest on poletage rasva toksiinid. Jooksurajal kaalu võimalikult kiireks kaotamiseks on oluline kasutada tõhusaid programme.

Jooksurada on paljude kehakaalu kaotanud inimeste arvustuste kohaselt üks tõhusamaid simulaatoreid, sest tund selle peal treenimist aitab vabaneda — kcal. See saavutatakse treeningu intensiivsuse kaudu.

Lisaks on harjutustesse kaasatud kõik suuremad lihasgrupid ja see annab kaalu kaotamisele suure panuse. Kuidas treenida jooksulindil, et kaalust alla võtta? Nagu iga treeningu puhul, on kaalu langetamiseks mõeldud jooksulindil treenimisel ka mitmeid funktsioone, arvestades, milline soovitud tulemus saavutatakse palju kiiremini.

Seda tuleks teha hommikul, sest see aitab saavutada suurimat efekti.

parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva

Ainevahetuse märkimisväärse aeglustumise tõttu õhtul, kuna meie keha valmistub voodiks. Lisaks annab see terveks päevaks kasuliku elujõu.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia

Kui teie peamine eesmärk on kaalu alandamine, siis piisab treeningust nädalas. Rohkemaga muutub teie keha väga väsinuks, mis parim kiirus joosta jooksulint poletada rasva teie üldist heaolu. Algstaadiumites võib koolituse kestus olla ainult minutit, järk-järgult saate seda pikendada minutini.

Hommikueine peab olema hiljemalt 60 minutit enne treeningu algust. Kui sööte hiljem, on eelseisva treeningu mõju minimaalne ja aega raisatakse.

Samuti ärge sööge hommikusööki väga tihedalt. Hommikuse dieedi oluline komponent on keerulised süsivesikud või aeglased. Need imenduvad järk-järgult ja annavad kehale pikka aega küllastuslaengu. Keha suudab sissetulevaid aineid töödelda ja energiaressursside kujul rakkudesse saata.

Seetõttu ei kogune nad erinevalt lihtsatest süsivesikutest rasva kujul. Putru on alati peetud selliste süsivesikute heaks allikaks, nii et just sellest tulekski oma hommikut alustada. Lisaks võite kakaod keeta lõssis, mis suurendab teie vastupidavust, ja suhkru asemel on parem kasutada mett. Te ei tohiks kohvi juua, see tekitab südamele golo kaalulangus, mida ilma selleta treenimise ajal piisavalt laadida.

Soovitatav on juua vähemalt 2 liitrit vett päevas.

Järeldus Milline on parim rasvapritsitreening? Kardio muidugi! Aga kas teadsite, et kaks tavalist kardiomasinat, jooksulint ja elliptiline, suunatud erinevatele lihastele ja anda erinevaid tulemusi? Mõistes, millises kehaosas need kaks masinat töötavad, saate vastu võtta teadliku otsuse, millist masinat kasutada. See tahe aitab minimeerida vigastusi, aitab kaasa kehakaalu langusele, parandab lihastoonust ja tugevdab teie tuuma.