Minimalistliku pagari kaalulangus

Magustoidud on mõeldud nautimiseks ja vegan versioonid ei erine. No-Bake Superfood Energiabatoonid Ambitsioonikas köök Need energiabatoonid ei anna teile supervõimeid, kuigi nad uhkustavad muljetavaldava superkoosseisuga toidud— mõtle pistaatsiapähklitele, chia seemnetele, Medjooli datlitele ja goji marjadele. Kui teil on juurdepääs pliidile, võite valida ka praetud või praetud muna. Selles retseptis kasutatakse kirsikreemi paksendamiseks agaripulbrit 13,75 dollarit 4-oz-koti kohta Amazon. Mina otsustasin teha lihtsa asja veel lihtsamaks ning meisterdasin endale just mulle sobiliku suuruse ja disainiga meigikoti. Portsjoni kohta 1 baar : kalorit, 14 g rasva, 28 g süsivesikuid, 3 g kiudaineid, 4 g valku

Lillkapsas istetianaGetty Images Toored köögiviljad, nagu lillkapsas, on suurepärased kiudaineallikad, mis hoiavad teid kogu päeva täis, ütleb Valdez. Ta soovitab seda süüa koos hummuse või meie lemmik salatikastmega. Banaanid Jevgen RomanenkoGetty Images Banaanid on veel üks suurepärane kiudainete allikas ja terve puuvili, ütleb Valdez.

Proovige süüa Kreeka jogurti ja tumeda šokolaadiga. Porgand supermimikriGetty Images Porgand on koormatud kiudainetega 3,58 g kiudaineid 1 tassi kohtamis aitab teil kogu päeva kauem täis hoida, ütleb Valdez. Kuna need on magusad, proovige neid smuutisse lisada.

Super Vegan kauss peterselli-kašupähklipestoga

Topeltšokolaadist banaanileivapulgad Ambitsioonikas köök Need batoonid näevad dekadentlikud välja, kuid see on ainult illusioon - banaanid, mandlijahu ja kookosjahu ümardavad selle magusa Paleoga heakskiidetud maiuse koostisosad. Slim alla oma pahkluud pakub retsept veganiks muutmise asendajaid.

Portsjoni kohta 1 baar : kalorit, 9,1 g rasva, 15,5 g süsivesikuid, 4 g kiudaineid, 3 g valku Õhupritside seadistused SkinnyTaste Fritüür päästab taas päeva, muutes kaks korda praetud plantainidest tervisliku suupiste.

Need pehmed kiibid sobivad ideaalselt guacamole kastmiseks.

keha treener 15-minutilise rasvapoleti

Portsjoni kohta: kalorit, 0 g rasva 0 g küllastunud27 g süsivesikuid, 12 g suhkrut, mg naatriumi, 2 g kiudaineid, 1 g valku Tervislikud porgandikoogikaeraküpsised Ambitsioonikas köök Ärge vältige neid, sest nende nimes on sõnad 'kook' ja 'küpsised' Portsjoni kohta 1 küpsis : kalorit, 6,6 g rasva, 9 g süsivesikuid, 2 g kiudaineid, 2,4 g valku Viilutatud tomat, millele on puistatud fetat ja oliiviõli Getty Images See soolane roog rõõmustab teie maitsemeeli.

Tomatid pakivad umami maitset, feta kaalulangus dalchini tangu ja natuke soola. Portsjoni kohta: kalorit, 11 g rasva 5 g küllastunud5 g süsivesikuid, 4 g suhkrut, mg naatriumi, 1 g kiudaineid, 5 g valku No-Bake Superfood Energiabatoonid Minimalistliku pagari kaalulangus köök Need energiabatoonid ei anna teile supervõimeid, kuigi nad uhkustavad muljetavaldava superkoosseisuga toidud— mõtle pistaatsiapähklitele, chia seemnetele, Medjooli datlitele ja goji marjadele.

Te ei saa hüpata kõrgeid hooneid ühe köidetuna, kuid saate selle hilisel pärastlõunal toimuva konverentskõne hõlpsalt lahendada. Portsjoni kohta 1 baar : kalorit, 14,2 g tasuta rasvapoletid turul, 26,9 g süsivesikuid, 6 g kiudaineid, 4,5 g valku Krevetid ja kokteilikaste Getty Images Krevetid on suurepärane lahja valgu allikas ja neid on lihtne igast supermarketist eelküpsetatud leida.

Kuidas valmistada maitsvat Buddha kaussi kaalulanguse jaoks

Lisaks muudab see suupistete aja väljamõeldavaks! Portsjoni kohta: kalorit, 1 g rasva 5 g küllastunud16 g süsivesikuid, 4 g suhkrut, mg naatriumi, 1 g kiudaineid, 14 g valku Turske tervislik Granola Ambitsioonikas köök Jätke poest ostetud asjad vahele ja võtke omatehtud granola sisse: vähendate suhkru ja muude mittevajalike koostisosade arvu, jättes palju ruumi erinevatele seemnetele ja pähklitele kõik kiudainerikkad ja oomega Beebiporgandid 'Kõik' -hummusega Getty Images Porgand ja hummus on suurepärane suupiste, nagu on, kuid lisades puistata kõike bagelimaitseainet näiteks see versioon kaupleja Joe's!

Söö 1 tassi beebiporgandiga. Portsjoni kohta: kalorit, 12 g rasva 5 g küllastunud27 g süsivesikuid, 12 g suhkrut, mg naatriumi, 10 g kiudaineid, 6 g valku Taimetoitlaste mustade ubade Taco karikad Ambitsioonikas köök Kui vajate veidi suuremat suupistet, mis pakiks valgu punti, proovige neid musta musta oa taco tasse. Nad on tehniliselt eelroog, kuid kõik see tähendab, et teil on külmutamiseks ja haaramiseks palju portsjonit, kui vajate täidist. Portsjoni kohta 1 tass : minimalistliku pagari kaalulangus, 5,4 g rasva, 17,6 g süsivesikuid, 2,6 g kiudaineid, 4,4 g valku See on maitsev süsivesikute, valgu ja tervisliku rasva kombinatsioon - mis veelgi olulisem - seda on ülimõnus süüa.

Tehke seda: Viilutage väike banaan vertikaalselt pooleks. Portsjoni kohta: kalorit, 10 g rasva 1 g küllastunud33 g süsivesikuid, 18 g suhkrut, 23 mg naatriumi, 4 g kiudaineid, 10 g valku Nautige toorest köögivilja, et suurendada oma kiudaineid ilma rasva või kaloreid lisamata. Muna röstsaial Getty Images See tervislik suupiste sobib suurepäraselt hommikusöögisõpradele - see on sama rahuldav kui söögikord, kuid veidi väiksem portsjon ei kaalu teid.

13+ parimat tervisliku kanakannu piruka retsepti kehakaalu langetamiseks

Plotkin soovitab mugavuse huvides kasutada kõvaks keedetud mune, mida saate ette valmistada või osta. Kui teil on juurdepääs pliidile, võite turtle kaalulanguse saatmine ka praetud või praetud muna.

Tehke seda : Rösti viil täistera röstsaia.

jalutage 5km paeva kaalulangus

Kõige peale pane üks muna, mis on keedetud teie eelistuste järgi. Portsjoni kohta: kalorit, 6 g rasva 2 g küllastunud20 g süsivesikuid, 4 g suhkrut, mg naatriumi, 3 g kiudaineid, 11 g valku Krõbedad bataadikartulid Küpsis ja Kate Kiirtoiduga minimalistliku pagari kaalulangus on klassikaline suupistete rünnaku nõrkus.

Sellepärast peaksite küpsetama selle asemel mõned maguskartulifriikad krõbedaks ja pehmeks suupisteks ilma igasuguse rasvata. Portsjoni kohta: kas sugav soojuse poleb rasva, 7,1 g rasva, 47,4 g süsivesikuid, 6,8 g kiudaineid, 3,6 g valku Šokolaadipiim Getty Images See võib tunduda lihtsalt midagi lastele mõeldud, kuid tegelikult on see üsna suurepärane suupiste - eriti treeningujärgse täiendamise jaoks tänu šokolaadist ja minimalistliku pagari kaalulangus saadud lihtsatele süsivesikutele.

Tehke seda: Segage 1 spl šokolaadisiirupit 1 tass 2-protsendises piimas. Portsjoni kohta: kalorit, 5 g rasva 3 g küllastunud25 g süsivesikuid, 21 g suhkrut, mg naatriumi, 1 g kiudaineid, 8 g valku Virsiku- ja meepopsikad Küpsis ja Kate Muidugi on Kreeka jogurti puuviljadega lisamine tervislik suupiste.

eemaldage rasva kaest

Kuid kui peate asju ümber lülitama, võtavad need popsicles kõik jogurti parfee tervislikud eelised ja suruvad need maitsvateks külmutatud maiustusteks, mis sobivad ideaalselt basseini ääres nautimiseks.

Portsjoni kohta 1 popsicle : kalorit, 4,4 g rasva, 31,3 g süsivesikuid, 1,3 g kiudaineid, 3,9 g valku Valged oad ja oliivist tapenaad Getty Images 'Viimasel ajal olen olnud kinnisideeks kalamata oliivist tapenaadist,' ütleb Kendra TolbertRD. Portsjoni kohta: kalorit, 4 g rasva 0 g küllastunud20 g süsivesikuid, 1 g suhkrut, mg naatriumi, 6 g kiudaineid, 6 g valku Valguküpsiste tainas Linnutoidu minimalistliku pagari kaalulangus Võib-olla ei meeldi mõte faux-küpsisetainast valmistatud kikerhernestest, vanilliproteiinipulbrist ja mandlivõist Ma mõtlen, kui tegemist on tervisliku küpsisetainaga või ei küpsisetainas, võtame tervislikku sorti, aitäh.

Kuupäevad ja pistaatsiapähklid Getty Images 'See on tavaline puuviljade ja pähklite kombinatsioon, kuid veidi keerukam,' ütleb Tolbert. Kuupäevadel on mee-sarnane magusus, mis ühendub pistaatsiapähklite tugeva maitsega magustoiduna tunduvaks suupisteks. Tehke seda: Kombineerige 2 dillita datlit 2 spl pistaatsiapähklitega.

Portsjoni kohta: kalorit, 7 g rasva 1 g küllastunud40 g süsivesikuid, 33 g suhkrut, 35 mg naatriumi, 5 g kiudaineid, 4 g valku Mandlirõõmu valgupallid Linnutoidu söömine Kella 15 paiku kontoris on peaaegu võimatu kommikaussi vältida. Andke endale hilisemat söögiisu rikkumata. Portsjoni kohta 1 pall : kalorit, 7 g rasva, 9 g süsivesikuid, 2 g kiudaineid, 5 g valku Edamame meresoolaga Getty Images Plotkin armastab piserdada edamame, kas selle kestas või väljaspool, natuke meresoolaga.

Lisaks taimsele valgule saate kiudaineid ja korraliku annuse kaaliumi. Portsjoni kohta: kalorit, 8 g rasva 1 g minimalistliku pagari kaalulangus8 g süsivesikuid, 2 g suhkrut, mg naatriumi, 1 g kiudaineid, 8 g valku Kapsalaastude minimalistliku pagari kaalulangus on suurepärane viis selle soolase krõbina saamiseks ilma kogu rasvata.

Portsjoni kohta 1 kamp : kalorit, 14 g rasva, 7 g süsivesikuid, 3 g kiudaineid, 3 g valku PB-šokolaadiõun Nachos Getty Images See kõlab hullumeelselt, kuid on tegelikult hästi tasakaalustatud suupiste, ütleb Plotkin. Saate valku ja palju kiudaineid, mis aitavad aeglustada tumedast šokolaadist saadud vähese lisatud suhkru seedimist hoides ära keskpäeva pärastlõuna krahhi.

Portsjoni kohta: kalorit, 13 g rasva 4 g küllastunud35 g süsivesikuid, 25 g suhkrut, 74 mg naatriumi, 7 g kiudaineid, 4 g valku Šokolaadiga kaetud banaaniharjad Linnutoidu söömine Miski toidupulga söömise kohta muudab selle lihtsalt lõbusamaks - eriti kui see toit on šokolaadiga kaetud ja maitseb nagu peaks selles olema millal keha poleb rasva rohkem kaloreid kui see on.

Portsjoni kohta 1 pop : kalorit, 9 g rasva, 21 g süsivesikuid, 6 g kiudaineid, 2 g valku Mikrolaineahjus muna Taco Getty Images Looge oma mikrolaineahi loovalt ja tehke maitsev suupiste, mis sisaldab piisavalt valke, et teid järgmisele toidukorrale viia. Tehke seda: 'Pange üks muna mikrolaineahjus kasutatavasse kruusi ja küpseta 90 sekundit,' ütleb Plotkin.

Portsjoni kohta: kalorit, 10 g rasva 5 g küllastunud11 g süsivesikuid, 1 g suhkrut, mg naatriumi, 3 g kiudaineid, 11 g valku C-vitamiini troopiline roheline smuuti Jeanette'i tervislik eluviis Selle C-vitamiini smuuti vahustamiseks keskmine kaalulangus varrukaga pea ootama haigusperioodini, kuid see aitaks kindlasti katku tõrjuda, kui see kontoris ringi käib.

Lisaks näeb see lihtsalt ilus välja! Röstitud kikerherned Getty Images 'Kui soovite midagi soolast ja krõbedat, minimalistliku pagari kaalulangus röstitud kaalulangus ja unetus tänu valgu- ja kiudainekombinatsioonile palju parem variant kui laastud,' ütleb ta.

Jessica LevinsonRD. Röstitud temperatuuril ° F 30 minutit.

Lihtsalt Quinoa nõusolek Teenib: 4 kalorit, 23,5 g rasva, 3,8 g küllastunud rasva, 73 mg naatriumi, 73,3 g süsivesikuid, 12 g kiudaineid, 3,9 g suhkrut, 18,7 g valku serveeritakse 2 spl kastmega Valmistatud kinoa, toores lehtkapsas, röstitud köögiviljade ja omatehtud india-tahini kastmega segust, on see üks Buddha kauss, millest te ei taha ilma jääda. Lisaks sellele, et sellel roogil on rikkalik maitsetundlikkus, mis kindlasti rahuldab teie maitsemeeli, sisaldab see roog rohkem kui protsenti päevasest C-vitamiinist. See sisaldab ka kolmandikku päevasest rauast - toitainest, mis aitab hapnikku kogu kehas transportida - väga oluline funktsioon! Kas on ülejääke?

Lase veidi jahtuda, siis söö. Üks partii teeb kolm portsjonit. Portsjoni kohta: kalorit, 8 g rasva 1 g küllastunud17 g süsivesikuid, 2 g suhkrut, mg naatriumi, 4 g kiudaineid, 5 g valku Avokaado šokolaadivaht Šokolaadiga kaetud Katie Sai küpsed avokaadod? Pange need avokaadod ebatraditsiooniliselt heaks kasutamiseks, segades need šokolaadiga selle tervisliku, kreemja, täiesti mitte maitsva avokaadovahu jaoks.

Portsjoni kohta: kalorit, 13,1 g rasva, 11,1 g süsivesikuid, 7,2 g kiudaineid, 3,1 g valku Mandlivõi kreekerid Getty Images 'Maapähklivõi kreekerid on kiire võimalus jooksvatele inimestele, kuid pakendatud suupistel võib olla palju varjatud koostisosi ja kaloreid,' ütleb Shamera Robinson, RD.

Selle asemel tehke seda ise.

KAAL BHAIRAV UJJAIN - BHARTHARI GUFA - BHARTHARI KI KATHA - UJJAIN DARSHAN - Kala Bhairava Stotram

Tehke seda: Määri 1 unts täistera kreekerite vahel 1 spl mandlivõid või mis tahes pähkli- või seemnevõid. Portsjoni kohta: kalorit, 12 g rasva 2 g küllastunud23 g süsivesikuid, 2 g suhkrut, mg naatriumi, 5 g kiudaineid, 8 g valku See retsept paneb kaunid marjad ja banaaniviilud säravate maitsetega tsitruselistele ja piparmündile, et muuta teie igav puuviljasalat julge.

Kodune popkorni Getty Images 'Popkorn on suurepärane suupiste, mida täita,' ütleb Robinson tänu kõigile kiudainetele.

Hea uudis: šokolaad on vegan. Kuid veganmagustoidud võivad muuta teie vaatenurka, milline võib olla maitsev magustoit. Need parameetrid on palju vähem piiravad, kui võite arvata.

Ja te ei pea ka tavalistest asjadest kinni pidama. Üles lisage oma lemmik ürdid või vürtsid. Portsjoni kohta: kalorit, 6 g minimalistliku pagari kaalulangus 1 g küllastunud28 g süsivesikuid, 0 g suhkrut, 15 mg naatriumi, 5 g kiudaineid, 4 g valku Banaanimokka smuuti Tüdruk läks gurmaaniks Nüüd ei pea te valima oma keskpäeva minimalistliku pagari kaalulangus ja millegi toiteväärtuse vahel - see smuuti ühendab külma keedukohvi külmutatud banaanide ja kakaopulbriga, et tervislik suupiste saaks kofeiini.

Portsjoni kohta: kalorit, 7,2 g rasva, 46,9 g süsivesikuid, 4,9 g kiudaineid, 14,3 g valku Kastmiseks kasutage 1 tassi porgandi- minimalistliku pagari kaalulangus kurgipulki. Portsjoni kohta: kalorit, 3 g rasva 1 g küllastunud18 g süsivesikuid, 9 g suhkrut, mg naatriumi, 4 g kiudaineid, 9 g valku Küüslaugu tilli päevalille kastmine Minimalistlik pagar Kui te ei tegele kikerhernestega, kuid ihkate hummuse tekstuuri, andke päikeselillele kastet - see on valmistatud põhimõtteliselt samamoodi, kuid kikerherneste asemel seemnetega.

Ja täpselt nagu hummus, maitseb see ka toorköögiviljadega suurepäraselt. Kodujuust mandlite ja meega Getty Images 'See kreemjas-krõmpsuv-magus kombo pole võrreldav,' ütleb Robinson.

minu tervislik kaalulangus

Kodujuust sisaldab rikkalikult valku, mandlid aga lisavad krõmpsutamist ja tervislikke rasvu. Ja vihje mee teeb asjad magusaks, ilma et peaksite suhkrulisandist üle parda minema.

Portsjoni kohta: kalorit, 10 g rasva 2 g küllastunud12 g süsivesikuid, 10 g suhkrut, mg naatriumi, 2 g kiudaineid, 17 g valku Kuldse piima suupisted Minimalistlik pagar Kui teil pole aimugi, mis on kuldne piim, jätate sellest ilma. See piimavaba jook, mida tavaliselt serveeritakse kuumalt, on koormatud põletikuvastase kurkumi ja ingveriga - ja nüüd saate nautida kuldse piima maitset ja kasu tervisele kaasaskantavates väikestes suupistehammustustes, mis on madala kalorsusega, madala süsivesikusisaldusega ja madala rasvasisaldusega.

kaotada kehakaalu kohandada meelt, et kaotada kaalu põlvede piirkonnas

Portsjoni kohta 1 hammustus : 96 kalorit, 6,5 g rasva, 7,5 minimalistliku pagari kaalulangus süsivesikuid, 1,6 g kiudaineid, 2,9 g valku Jicama pulgad ja Guacamole Getty Images 'Guacamole on tavaliselt lemmikkastmete nimekirjas, kuid tortillalaastud pole ainus krõbe asi, mida saate sellega siduda,' ütleb Robinson.

Portsjoni kohta: kalorit, 8 g rasva minimalistliku pagari kaalulangus g küllastunud16 g süsivesikuid, 2 g suhkrut, 91 mg naatriumi, 10 g kiudaineid, 2 g valku Kreemja draakoni puuviljasmuuti kauss Minimalistlik pagar See smuutikauss on suurepärane viis draakoniviljadega katsetamiseks, kui te pole seda kunagi varem proovinud, segades troopilist puuvilja vaarikate, banaanide ja valgupulbriga täidisnupiks.

Portsjoni kohta 1 kauss : kalorit, 1,6 g rasva, 48 g süsivesikuid, 10,4 g kiudaineid, 8,1 g valku Veiseliha või Türgi jerky rosinatega Getty Images 'Ideaalne suupiste on kaasaskantav ja pakitud rahuldavat lahja valku,' ütleb Nicole rodriguezRD.

Veiseliha jerky sobib arvele ja enamus kaubamärke pakivad vähem kui grammi valku vähem kui kalori jaoks. Otsige vähem kui mg naatriumi untsi kohta. Paar rosinatega, et saada mõned energiat minimalistliku pagari kaalulangus süsivesikud ja kiudained täita.

Lihtsa toitumise lihtsamaks

Tehke seda: Kombineerige 1 unts jerky 2 spl rosinatega. Portsjoni kohta: kalorit, 1 g rasva 1 g küllastunud19 g süsivesikuid, 3 g suhkrut, mg naatriumi, 1 g kiudaineid, 15 g valku Suhkruvabad kookospähklibaarid Minimalistlik pagar Pange Hershey baar maha ja võtke selle asemel üks neist suhkruvabadest baaridest. Valmistatud toitaineterikkast jaanikaunapulbrist mis sarnaneb kakaopulbriga, kuid on magusamon see maitsvate, kuid teile kasulike koostisosade jõujaam.

Võiksite selle paaritada mõne värske puuvilja või väikese portsjoni rasvata kreeka jogurtiga. Portsjoni kohta 1 baar : kalorit, 11,2 g rasva, 5 g süsivesikuid, 2,6 g kiudaineid, 1,2 g valku