Kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust.

Loodan, et need näpunäited aitavad teil saada parema ja hea tooniga keha. Kui te ei ole taimetoitlane, peaksite koos taimetoitlaste valguallikatega valima lahja valgu valikud, näiteks kala, kanarind ja kalkun.

Enne pesemist eemaldage plaaster. Peske haavad voolava leige veega, kuivatage haav ja haava ümbruse nahk õhu käes või õrnalt tupsutades. Vältige haava venitamist ja hõõrumist.

Puhastage haav antiseptikuga, laske kuivada ning seejärel asetage haavale uus plaaster. Plaastrit tuleb vahetada iga kord peale duši all käimist või üle päeva kuni haavaõmbluste eemaldamiseni. Niidid eemaldatakse Haavavalu korral võtke arsti määratud valuvaigistit. Nii õmblusniitidega haav kui ka eemaldatud niitidega haav võib avaneda, seetõttu vältige raskuste tõstmist ning piirake füüsilist koormust kolme nädala jooksul peale operatsiooni.

Haavapõletik tekib pärast bariaatrilist kirurgiat harva. Normaalne haav võib olla kipitav, hell või tuim, nahapinnast veidi kõrgem või kergelt punetav, haava ümbruses võib esineda sügelemist või verevalumeid.

Kuidas pingutada lahtist nahka pärast kehakaalu kaotamist

Võtke ühendust arsti või õega, kui haav ad on muutunud erepunaseks, haava piirkond on turses ja kuumab. Suitsetajatel on neli korda suurem risk mao-peensoole ühenduse haavandi ja ahenemise tekkeks peale mao bypass operatsiooni võrreldes mittesuitsetajatega.

Suitsetamine võib põhjustada ka mao- ja sooleärritust. Võite tunda hirmu, olla ebakindel või tujukas. Ebamugavustunnet võivad tekitada ka sotsiaalsed olukorrad, kuna pole võimalik süüa ja juua nii nagu varem. Pärast operatsiooni toimuvad Teie elustiilis suured muutused.

Ebareaalsed eesmärgid, oodatust väiksem kaalulangus, toitumise muutumine koos hormonaalsete muutustega ja kaalulangusest tekkiv üleliigne nahk võivad viia operatsioonijärgse depressioonini.

kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust

Bariaatrilistel patsientidel esineb teistest sagedamini varem diagnoosimata ja ravimata psüühikahäireid ärevus, depressioon, söömishäiredmis võivad pärast operatsiooni süveneda.

Asjakohase psühholoogilise ja psühhiaatrilise abiga on need reeglina seljatatavad ja mööduvad. Suhted perekonna ja sõpradega võivad muutuda, sest nad ei ole harjunud nn uue Teiega.

  • Magnetilised salendavad sisetallad
  • Venitusarmid ja väljaveninud kõht!:(
  • Kuidas pinguldada lõtvunud nahka kaalu langetamise ajal - Sobivus -
  • Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada - Nahahooldus -
  • Võtke koju sõnum Suure kaalu kaotamine on muljetavaldav saavutus, mis vähendab oluliselt teie haigusriski.
  • Kuidas slim down 5kg 1 nadal

Mõnel juhul parandavad muudatused kehakuvandis ning enesehinnangus patsiendi seksuaalelu ja suurendavad suhtes lähedustunnet. Samas võib Teie muutumisest end ohustatuna tunda suhte teine osapool.

kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust

Ravimid pärast operatsiooni Bariaatriline kirurgia muudab Teie edaspidist ravimite kasutamist. Oluline on operatsioonijärgselt ravimeid võtta nii, et see oleks Teile ohutu.

Jooge pidevalt väikeste lonksude kaupa, söögikordadest eraldi minutiliste vahedega, vähemalt 1,2 liitrit päevas. Iivelduse ja kõhulahtisuse ennetamiseks tuleb mahlad lahjendada, vältige väga kuumi või külmi ning gaseeritud jooke. Tavaliselt algab operatsioonijärgne dieet nii selgete vesi kui ka läbipaistmatute mahlad, mehud, jogurt, keefir vedelike joomisega.

Igal puuviljal on teatud kogus looduslikke suhkruid koos vitamiinide, mineraalide ja kiudainetega, mis toetavad teie üldist tervist ja aitavad naha pinguldamisel pärast kaalulangust. Võite süüa marju, viinamarju, banaani, papaiat, kiivi, arbuusit, muskusmelonit, mangot, apelsini, õuna jms.

Parim aeg puuviljade söömiseks on hommikul või kohe pärast trenni. Võite ka mahlad mahlad või valmistada kokteile ja juua alati, kui tunnete soovi suupisteid. Köögiviljad Köögiviljad on koormatud toitainetega. Lubage endale süüa nii palju lehtköögivilju kui soovite! Võite teha köögivilja-täistera võileiba, salatit või mahla. Köögiviljadega saate ka köögiviljadega sisse visata mõne kalkuni peekoni, kana rinna või kala, et muuta köögiviljade tarbimine meeldivaks. Kuumus muudab köögiviljades olevad vitamiinid passiivseks.

Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada

Seetõttu on toores köögivilja söömine parim. See tagab, et teie keha saab kõik toitained puhtal kujul. Enne toorelt söömist peske köögiviljad korralikult läbi. Kui aga toores köögivilja söömine on teie jaoks keeruline, tarbige nii keedetud kui tooreid toite.

Toiduvalmistamine aitab kaasa teatud toitainete vabanemisele ja imendumisele. Valk Kui olete taimetoitlane, peaksid teie toiduvalkude peamine allikas olema kaunviljad, oad, soja ja pähklid. Kui te ei ole taimetoitlane, peaksite koos taimetoitlaste valguallikatega valima lahja valgu valikud, näiteks kala, kanarind ja kalkun.

Süsivesikud ja rasvad Kui arvate, et süsivesikute ja rasvade täielik ärajätmine on teile kasulik, siis eksite.

Teie keha koosneb veest, valkudest, süsivesikutest ja rasvadest koos teiste kemikaalidega. Rakud koosnevad rasvadest ja valkudest. Mida parem on teie naha tervis, seda kindlam on see.

Seetõttu tagab mõõdetud rasvade tarbimine naha hea tervise. Sööge mõõdetud proportsioonides häid süsivesikuid näiteks mitme teraviljaga või poleerimata riisi ja rasvu selitatud võid või india pähkleid. Piima Piimatooted nagu piim, juust, jogurt ja pett on rikkalikud kaltsiumi- anorgaanilise fosfaadi- ja valguallikad 1. Need toidavad ja hooldavad lihaseid ja luid 2.

Võite süüa jogurtit või rakendada seda kehamähise või maskina. Munades on palju valke ja vitamiine 3. Söö igal asenduspäeval üks terve muna.

Arstide sõnul toimige järgmiselt, kuidas pinguldada lahtist nahka pärast kaalulangust

Samuti võite naha toorest munavalget määrida, et kortsud ja lõtv nahk kaoks. Jõutreening Pilt: Shutterstock Kui te pole kunagi varem jõutreeningut proovinud, tehke seda kohe. See aitab taastada just naha all asuvaid lihaseid ja muudab teie naha pinguldatuks. Harjutage jõutreeninguid või kalisteenikat kolm korda nädalas ja te hakkate erinevust märkama teise nädala lõpuks. Samuti on oluline, et treenides treeniksite rohkem kaloreid.

See hoiab teid pinges, te ei tunne end nõrgana ja see aitab kasvatada lihasmassi.

5 näpunäidet naha tugevdamiseks pärast kehakaalu kaotamist

Toonige oma kõht Kui kaotate kõhupiirkonnast äkki palju kaalu, siis kõht vajub alla. Selleks, et veenduda, et teil pole kõhulappi, toonige oma kõht.

kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust

Lihtsad harjutused, nagu jalgade tõus, istumine, krõksud, õhurattasõit ja külgsillad, aitavad teil saada tasase ja toonuses kõhu. Proovige neid harjutusi umbes minutit päevas. Meresoolavann Meresoolad teevad naha pinguldamise ja noorendamise puhul imesid.

kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust

Need aitavad vereringes, mis muudab teie naha pinguldatuks ja ühtlasi ka kuma. Meresoolavannid on turul hõlpsasti kättesaadavad. Võite neid kasutada leige veega. Veelgi enam, teadlased väidavad, et kaalulangusoperatsiooniga patsiendid moodustavad vähem uut kollageeni ja nende koostis on noore, terve naha kollageeniga võrreldes halvem 2, 3, 4.

Alumine joon: Märkimisväärse kaalutõusu ajal venitatud nahk kaotab pärast kaalukaotust sageli tagasitõmbumisvõime kollageeni, elastiini ja muude elastsuse eest vastutavate komponentide kahjustuste tõttu. Naha elastsuse kaotust mõjutavad tegurid Pärast kehakaalu langust põhjustavad naha lõtvust mitmed tegurid: Ülekaalu aeg: Üldiselt, mida kauem keegi on olnud ülekaaluline või rasvunud, seda lõdvem on tema nahk pärast kaalulangust elastiini ja kollageeni kaotuse tõttu.

Kaotatud kaalu summa: Kaalulangus naela 46 kg või tüüpilisemalt põhjustab rohkem rippuvat nahka kui tagasihoidlikum kaalulangus. Vanus: Vanemal nahal on vähem kollageeni kui nooremal ja kipub pärast kaalukaotust olema lõtv 5. Geneetika: Geenid võivad mõjutada teie naha reageerimist kehakaalu suurenemisele ja kaotamisele.

Päikese käes viibimine: On tõestatud, et krooniline päikese käes viibimine vähendab naha kollageeni ja elastiini tootmist, mis võib kaasa aidata naha lõtvumisele 6, 7.

Kuidas pingutada lahtist nahka pärast kehakaalu kaotamist | Toit | May

Suitsetamine: Suitsetamine vähendab kollageeni tootmist ja olemasoleva kollageeni kahjustusi, põhjustades lõtva, longus nahka 8.

Alumine joon: Naha elastsuse kaotust kehakaalu muutuste ajal mõjutavad mitmed tegurid, sealhulgas vanus, geneetika ja aeg, kui kaua keegi on ülekaalus olnud. Liigse lahtise nahaga seotud probleemid Massiivse kaalukaotuse tõttu tekkinud lõtv nahk võib põhjustada füüsilisi ja emotsionaalseid väljakutseid: Füüsiline ebamugavus: Liigne nahk võib olla ebamugav ja häirida normaalset tegevust.

Kehv kehakuvand: Kaalukaotusest tulenev lõtv nahk võib avaldada negatiivset mõju kehapildile ja meeleolule 12, Alumine joon: Lahtise naha tõttu võib tekkida mitmeid probleeme, sealhulgas füüsiline ebamugavus, piiratud liikuvus, naha lagunemine ja kehv kehapilt.

5 näpunäidet naha tugevdamiseks pärast kehakaalu kaotamist ()

Looduslikud abinõud lahtise naha pinguldamiseks Järgmised looduslikud abinõud võivad parandada naha tugevust ja elastsust inimestel, kes on kaotanud väikese kuni mõõduka kehakaalu. Viige läbi vastupidavustreening Regulaarse jõutreeninguga tegelemine on üks tõhusamaid viise lihasmassi suurendamiseks nii noortel kui ka vanematel täiskasvanutel 14, Lisaks sellele, et aitate põletada rohkem kaloreid, võib lihasmassi suurenemine aidata ka lõtva naha väljanägemist.

Võtke Kollageen Kollageeni hüdrolüsaat on väga sarnane želatiiniga. See on töödeldud vorm kollageenist, mida leidub loomade sidekoes.

Bariaatrilise patsiendi käsitlus enne ja pärast kirurgilist sekkumist - Ravijuhend

Ehkki seda pole suurema kaalukaotusega seotud lahtise nahaga inimestel testitud, näitavad uuringud, et kollageeni hüdrolüsaadil võib olla naha kollageeni kaitsev toime 16, 17, Kontrollitud uuringus suurenes kollageeni tugevus märkimisväärselt pärast nelja-nädalast täiendamist kollageenipeptiididega ja see toime püsis kogu nädalase uuringu vältel Kollageeni hüdrolüsaati tuntakse ka kui hüdrolüüsitud kollageeni.

See on saadaval pulbrina ja seda saab osta looduslike toiduainete kauplustes või veebist.

  • Rock ronimine rasva kadu
  • Jääge vedelaks Pilt: Shutterstock Joo päevas 2 liitrit vett.
  • Kaalulangus nbme

Teine populaarne kollageeni allikas on luupuljong, mis pakub ka muid tervisega seotud eeliseid. Tarbi teatud toitaineid ja püsi hüdraatuna Kollageeni ja tervisliku naha muude komponentide tootmisel on olulised teatud toitained: Valk: Piisav valk on tervisliku naha jaoks ülioluline ning aminohapetel lüsiinil ja proliinil on otsene roll kollageeni tootmisel.

C-vitamiin: C-vitamiin on vajalik kollageeni sünteesiks ja aitab kaitsta nahka päikesekahjustuste eest