Kuidas poletada kohurasva 3 nadala jooksul,

Näiteks kui suitsetate sõidu ajal, närige nägu, et hoida suu kinni või laula oma lemmiklaulu. Ärge oodake jätkuvat kehakaalu langust. Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid HIIT. Eeldatakse, et monoküllastumata rasvad asendavad ebatervislikke rasvaallikaid nagu transrasvad või küllastunud rasvad. Kaalukaotuse stagnatsiooni ületamiseks vaadake üle oma harjumused näiteks hoolikalt jälgides toitumist ja treenimist , vähendades kaloreid ja suurendades treeningrutiini.

Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -

Kodu Vihjeid Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kui kõhu ümbru on veidi ravane, on ee normaalne. Ehkki kahe nädala jookul on või Sisu: Näpunäited Kui kõhu ümbrus on veidi rasvane, kreatiin kaalulangus see normaalne. Siiski on mõistetav, kui soovite kõhtu lamedamaks muuta, et see õhem välja näeks.

Ehkki kahe nädala jooksul on võimatu kogu kõhurasva kaotada, võite kaalu ja üldise keharasva kaotamise kaudu kiiresti kõhurasva kaotada. Kõik, mida peate tegema, on süüa õiget toitu vähendada selle käigus kaloreidlisada oma treeningrutiini ja järgmise kahe nädala jooksul elustiili muuta. Jätkake jõupingutusi, et kaotada rasva kadu 7 paeva jooksul kõhurasva pikema aja jooksul!

Nende tarbimine vähendab isusid poole võrra, süüa päevas ligi kalori jagu vähem ja samuti aitavad need põletada argiselt kalorit rohkem. Nende järjepidev tarbimine on iseäranis tõhus relv kõhurasva vastu.

Samm 1. Köögiviljad on suhteliselt madala kalorsusega ning sisaldavad palju vitamiine, antioksüdante ja kiudaineid, et hoida teid tervena ja täis.

vahelduva paastumise ja rasva kaotuse uuring kaalulangus vaakum

Kalorite vähendamiseks järgmise 2 nädala jooksul sööge umbes 2—3 tassi köögivilja päevas. Proovige süüa värvilisi köögivilju iga päev! Alustage sööki köögiviljade ja roheliste söömisega, enne kui hakkate sööma kalorset toitu, näiteks valke ja süsivesikuid.

Tarbi rohkem lahja valk igal söögikorral, et lihaseid kiiremini kasvatada. Valk aitab kasvatada lihasmassi, mis tähendab, et kogu päeva jooksul kulutatakse rohkem kaloreid - isegi istudes! Valige munavalged, kala, kana või punased liharibad, millel on väga väike rasvkate. Muud valguallikad peale liha, mis võivad teie lihaseid toita, on tofu, tempeh, seitan, herned, herned ja läätsed.

Enim Küsimusi

Veenduge, et saaksite piisavalt kaltsiumi ja D-vitamiin. Piimatooted sisaldavad teadaolevalt kaltsiumi ja D-vitamiini, nii et lühema aja jooksul võite kaalust alla võtta. Alla aastased naised ja alla aastased mehed vajavad päevas mg kaltsiumi ja RÜ D-vitamiini. Valgurikas kreeka jogurt, lehma- või pähklipiim ja madala rasvasisaldusega juust võivad tekitada täiskõhutunde ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis käsib kehal rohkem rasva varuda.

Valige magustatud jogurti lisatud maitsega tavaline jogurt või väga vähese suhkruga jogurt. Kui tavaline jogurt on liiga lahja, lisage mõni värske maasikas või melon. Juust mozzarella värske, juust feta, kitsejuust ja juust suvilad on suurepärane juustuvalik. Piimatooted, näiteks rohelised köögiviljad nt krae, lehtkapsas, brokkoli marutaud, sojaoadapelsinimahl, koogid kuklid Suurbritannia, sojapiim ja teraviljad suurendavad ka kaltsiumi ja D-vitamiini tarbimist.

Asendage rafineeritud terad kiudainerikaste täisteratoodetega. Rafineeritud terad näiteks valge leib, nisujahust pasta ja valge riis on vähem toiteväärtus kuidas poletada kohurasva 3 nadala jooksul täisteratooted, mis hoiab teid täis ja vähendab südamehaiguste, rasvumise, teatud vähkide ja diabeedi riski.

Täisterad sisaldavad ka palju kiudaineid, mis võivad kahe nädala jooksul puhitust vähendada. Täistera leib võib siiski olla lihtne asendaja kinoa, looduslik riis, läätsed, pähklid, brüssel, brokoli, kaerahelbed, õunad, banaanid, linaseemned linaseeme ja chia seemned sisaldavad palju kvaliteetset kiudu. Kui olete naine, proovige saada 25 grammi kiudaineid päevas ja 40 grammi kiudaineid, kui olete mees.

Ehkki kuni grammi süsivesikute söömist päevas kalorsusega dieedi korral peetakse normaalseks, vähendage järgmise 2 nädala jooksul tarbimist umbes 50— või grammi süsivesikute kohta päevas, et aidata kaalust alla võtta paar kilo kiiremini.

Asendage küllastunud rasvad küllastumata rasvadega, mis sisaldavad oomega 3. Tervislikud rasvad nagu avokaado, oliiviõli, linaseemned, chia seemned, pähklid ja maapähklivõi sisaldavad oomega 3 rasvhappeid kõik need aitavad reguleerida seda, kuidas keha põletab ja rasva salvestab.

Need hoiavad teid ka pingestatud ja täis, nii et te ei söö oma järgmisel söögikorral üle. Inimestel, kes söövad rohkesti oomega 3 sisaldavaid toite, on siseorganite rasva s.

Rasv ei ole madala kalorsusega toit, seega jälgige, kui palju portsjonit sööd! Proovige järgmise 2 nädala jooksul piirata oliiviõli ja maapähklivõi tarbimist kuni 2 supilusikatäit 6 tl päevas või 2—3 portsjonit.

Oomega 3 rasvhapete päevane soovitus on meestel 1,5 grammi ja naistel 1 grammi. Ärge unustage oomega 3 ja oomega 6 tasakaalus hoida! Mille allikas on nafta safloor, päevalilleõli, maisiõli, sojaõli, päevalilleseemned, kreeka pähklid ja kõrvitsaseemned.

Söö täistera suupisteid, tailiha ja tervislikke rasvu. Suupisted on olulised veresuhkru taseme stabiilsena hoidmiseks ja ainevahetuse kiireks toimimiseks.

tervislik toit slim alla kaalulangus 25 naela

Siiski on oluline, kuidas ja kui tihti te suupisteid näete! Suhkru suupistete söömise asemel sööge terveid toite, näiteks puuvilju, pähkleid või täisteratooteid. Sööge suupisteid ainult siis, kui olete näljane ideaaljuhul põhitoidukordade vahel ainult kaks korda päevas ja kaalukaotuse kiirendamiseks pidage kinni — kalori vahepaladest. Hoidke alati tervislikke suupisteid kotis, laual või autos kus iganes viibiksite keset hommikut või õhtut nälja saabudes.

Pakendatud valk ja snäki baar kipub sisaldama palju lisatud suhkruid, ebatervislikke rasvu ja töödeldud koostisosi. Serveerimissuuruse ja koostisosade loendi kontrollimiseks lugege hoolikalt silte.

Kuidas põletada kaks korda kiiremini rasva ja hoogustada lihaskasvu

Näiteks, smuuti valk jogurti, mandlivõi ja kaerahelbedega või õunaviil kuidas poletada kohurasva 3 nadala jooksul spl või 6 tl maapähklivõi, päevalillevõi või mandlivõiga hoiab teid kauem täis tervisliku valgu, rasva ja kiudainetega. Vältige magusaid jooke ja toite. Inimestel, kes joovad soodat või mahla, samuti suhkrut sisaldavaid toite, on liigne kalorite ja suhkru tõttu kõrge kõhurasv. Seetõttu jooge järgmise 2 nädala jooksul ainult vett ja piirake magustoitudega üks kord nädalas, et saaksite kiiresti kaalust alla võtta.

3 VIISI KõHURASVA KAOTAMISEKS 2 NäDALAGA - VIHJEID -

Kui lubate endale, jälgige oma portsjonite suurust! Kui teil on magusaisu, andke endale maasikatest või tumedast šokolaadist mõlemad sisaldavad antioksüdante looduslikke suhkruid.

Veelgi parem, ühendage need kaks tumeda šokolaadiga kaetud maasika saamiseks! Ole tark, kui ostad toidukaupu.

Kui proovite kiiresti kaalust alla võtta, võib HIIT-treening pärast treenimist teie ainevahetust 24 tunni jooksul üles laadida. See tähendab, et teie keha jätkab kalorite põletamist kaua pärast treeningu lõpetamist.

Enamik toidupoode paneb kõik terviktoidud poe äärtesse ja enamik kiirtoite on keskmises vahekäigus. Pood mööda poe serva ja proovige oma ostukorvi täita värviliste puu- ja köögiviljadega. Järgmise 2 nädala jooksul ostke ainult täisteratooteid, puuvilju, köögivilju ja tailiha. Sööge väikeste portsjonite kaupa igal söögikorral. Õige portsjoni suuruse teadmine on kehakaalu ja rasva kaotamiseks hädavajalik. Ükskõik, kas teete süüa kodus või sööte restoranis eriti selles, kus pakutakse suuri portsjoneidpöörake suurt tähelepanu sellele, kui palju toitu tegelikult sööte.

Restoranis einestades jagage oma söögikorda sõbraga või võtke pool oma söögikorrast, et teil ei tekiks kiusatust üle süüa.

Tehke sörkjooks, jooksmine või kiire jalutuskäik, et järgmise 2 nädala jooksul iga päev kaloreid ja rasva põletada. Aeroobsed treeningud vabastavad ka endorfiinid, mis panevad sind pärast palju higistamist tundma end õnnelikumana ja enesekindlamalt.

Rõõmutunne aitab teil need 2 nädalat läbi elada, kui vähendate kaloreid ja liigute rohkem. See on kurnav, kuid ärge heitke meelt!

  • Kaalulangusrakendused mis jalgivad punkte
  • Kaalulangus arvutustabeli protsendina
  • Kuidas põletada kõhurasva

Enne uue treeningprogrammi alustamist pidage nõu oma arstiga. Kui olete spordi jaoks uus, alustage aeglaselt ja tehke kergeid treeninguid, kuni saate treenida kuni 30 või 40 minutit. Alustage näiteks 15 minutit sörkjooksust ja järgmised 15 minutit kõndimisest. Seejärel sörkige pärast esimest nädalat 30 minutit, suurendades oma tempot ja intensiivsust. Valige aeroobse treeningu vorm, mis teile meeldib, nii et soovite seda regulaarselt teha.

Valides endale meelepärase asja, muudate järgmise 2 nädala palju lihtsamaks. Ujumine, kickboxing, tantsimist ja mitmesuguseid muid spordialasid võib arvestada iga päev 30 minuti pikkuse aeroobse treeningu hulka. Mis iganes tegevuse valite, veenduge, et süda pumbaks kiiremini vähemalt 20—30 minutit, et te tõesti higistaksite. Ujumine on sport vähese mõjuga mis on hea, sest see ei vigasta liigeseid.

  • Fire starter fat burner
  • Slim alla kuid hoidke lihaseid
  • Kuidas treenida kõhurasva kaotamiseks: 14 sammu (piltidega) - Kõhurasva Kaotamine

Võtke sõprade või pereliikmetega tantsutunde, et oleks veelgi lõbusam! Lisage jõutreening oma treeningkavasse 3 korda nädalas. Tõstmine tõstab lihasmassi, mis on vajalik ainevahetuse kiirendamiseks ja rasva põletamiseks kogu päeva vältel.

parimad toidud rasva kaotuse kiirendamiseks hiit-jalgrattasoit rasva kadu

Jõutreeningu ja aeroobika kombinatsioon aitab kaalulangetamist kiirendada tõhusamalt kui ainult ühte tüüpi harjutusi tehes. Jõutreeningut ei arvestata aeroobse miinimumi - 30 minuti päevas - hulka. Kui te ei tea, kuidas kangit korralikult kasutada, kasutage raskuste tõstmise masinat kaalumasin.

Kui plaanite end iga paari päeva tagant kaaluda, pidage meeles, et lihas kaalub rohkem kui rasv.