Kaalulangus vs maratoni aeg, Maraton: kas, kus ja millal?

Neil, kes tegid nende kahe kombinatsiooni mille lõpuleviimiseks kulus kaks korda rohkem aega , olid samad kaalulangetustulemused kui neil, kes tegelesid lihtsalt südamega. Regulaarselt harjutades saate tugeva südamiku, mis parandab teie kehahoiakut, toonust ja füüsilist koormust. Niisiis, kui hüpata jooksulindile, võtab liikuva platvormiga harjumine vaid mõne sekundi. Kuidas kulutab treening energiat?

No täiesti lõpp! Mäletate, mida ma pärast oma eelmist maratoni mõtlesin?

w rasva poleti

Las ma meenutan teile, sest ma ise mäletan seda kõike, nagu oleks see eile olnud: Ja mida ma nüüd plaanin? Ma sain eelmisel maratonil nii tugevalt kõrvetada, et tõmbasin igasugusele rekordite püüdmisele ja maratonimõtetele vee peale. Mul oli vaja restarti, uut algust, pingelangust.

Nii ma seda How the hell did all that happen? Päriselt ka.

Elliptilised Vs. Jooksulint - Mis On Parem Kaalulanguse Ja Toniseerimise Jaoks? | Fitness

Järsku on kohustuste hulk mitmekordistunud ja paratamatult hakkavad mingid kohustused kannatama, kui teistele rohkem tähelepanu pööran. Igav pole mul mitme kuu jooksul enam kordagi olnud, vabast ajast rääkimata.

Aga mis ma siin ikka oma rasket elu kurdan. Kunagi kevadel see juhtus.

  1. KARDIO VS KAAL: MIS ON TEIE TREENINGUEESMäRKIDE JAOKS PAREM? - HEALTHS -
  2. Piperiini kaalulanguse uuring
  3. Kiire viise rasva poletamiseks kodus
  4. Swift ja pühendunud tõstjad vs kardiohuvilised.
  5. Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid - Spordiklubi Sparta
  6. Maraton: kas, kus ja millal? – Nourish, Train & Flourish
  7. Walking and Running Pace and Speed ​​Kalkulaator

Minu viimane päriselt raske jooks oli minu sünnipäevajooks Laias plaanis on edasi kõik jooksurindel paremaks läinud. Esimene tõsine murdepunkt oli Portugali laager. Enne ärasõitu tegin veel trennis selle üle nalja, et mina lähen kaalulangus vs maratoni aeg puhkama, päevitama, sööma ja natuke jooksma.

No ja mis te arvate, mida ma seal tegin? Ja see oli alles kõige algus… Ega siin mitte mingi saladust ei olnud: et joosta, tuleb joosta.

Mis vahe on: jõutreening vs kardiotreening

Soovituslikult tuleb seejuures normaalkaalus olla, mitte kõikuda normaalkaalu kehamassiindeksi ülemises otsas või sellest veel kõrgemal. Kui midagi on veel viimastel kuudel võrreldes eelnevate aastatega kardinaalselt muutunud, on see minu eneseusk. Vähemasti jooksuradadel on mu vaimne meelestatus nii õiges kohas, kui olla saab.

apex kaalulangus

Ma usun endasse nii roppu moodi. Elus esimest korda tundsin tunnet, et ma võin jooksma jäädagi. Jalad elasid jooksud ilusti üle ja taastusid, isegi luuümbris tegi ülimalt harva muret.

maasika kaalulangus masin

Kõige imelikum kogu asja nhs valikute kaalulangus retseptid oli see, et teised spordialad isegi ei tõmmanud mind. Kui varasemalt on minu jaoks emotsionaalselt väga raske olnud basseinist, rattast ja kangist eemale hoida, et selle aja arvelt rohkem joosta, siis nüüd ma muud ei tahtnudki, kui jälle rajale minna, normaalse tempo ja pulsiga joosta, endal hing sees laulmas.

Ma ei keelanud endale seda ega kahetse seda otsust karvavõrdki.

Jõutreening vs aeroobne treening

Kui ma midagi selle aastaga õppinud olen, siis seda, et ükski äärmus ei ole hea. Kui ma tahan kooki, siis ma söön kooki; kui ma tahan BodyPumpi, siis ma lähen BodyPumpi. Tundub, et see loogika töötab, nii vaimset kui ka füüsilist vormi, õnnelikkust ja rahulolu silmas pidades.

Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on? Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening. Arvatakse, et kui südame löögisagedus suureneb ja väljub n-ö rasvapõletustsoonist, ei põleta keha energia saamiseks enam rasvu, vaid süsivesikuid. Nii treenitaksegi sageli ühes kindlas pulsivahemikus ühtlase aeglase tempoga ja pika kestusega, uskudes, et nõnda õnnestub kõige paremini rasva põletada.

Kes siin pikemalt lugemas on käinud, see teab, et aprill-mai-juuni olid minu jaoks väga edukad trenni- ja võistluskuud. Jooksukilomeetreid sai meeletult kogutud, isiklikud rekordid muudkui langesid ja jooksuvorm saavutas Narva Energiajooksuks kõigi aegade tipu.

Kuidas valida oma esimene maraton

Kõike seda siis nende eelpool nimetatud saja muu rinde kõrval. Ma ise ka ausalt ei tea, kuidas ma selle kõigega toime tulin. Juuni lõpust juuli keskmeni lammutasime 3 nädala jooksul ära oma kodu, iseenda vaimse ja füüsilise tervise ning jooksuvormi. Ma ei jaksanud enam joosta!

alpha treeningu rasvapoletite

Jalad olid pärast iga jooksu lihasvalu täis. Vaimselt oli jube raske, sest ma polnud enam harjunud nii aeglaselt liikuma ega sellist tempo ja pulsi suhet nägema. Hambad ristis ja hing paelaga kaelas pushisin end kaks nädalat kehvadest trennidest läbi, sest lootsin, et kui mingi maht jälle alla saab, peab keha uuesti ellu ärkama. Keha ärkaski ellu. Nädal enne Ööjooksu jooksin pika jooksu jälle hea tundega, jalad läksid lennukaks ega teinud enam häda, pulss ja tempo hakkasid looma.

1. Aeroobne treening

Tahtsin lühidalt kokku võtta, aga tuli ikka sõna. God damn it. Täna lihtsalt ei oska lühidalt kirjutada. Mõtted on kuskil hajali. Tartu vs Tallinn: vormikõver vs pikad jooksud Jõudsimegi tänasesse päeva. Kui juunikuus mõtlesin ma tõsiselt sellele, et kui suvel trennid hästi lähevad, siis võiksin ma ju sügisel maratonile minna.

treeningnõuanded

Mitte ainult võiks, aga tahtsin. Midagi jäi justkui veel sisse. Pulss oli tegelikult kaalulangus vs maratoni aeg kohta isegi madal bpm. Jalad pidasid vastu. Tekkis mingi enesekindlus, kuid samas ma ju tean, et poolmaratoni põhjal ei tohi maratoni jaoks liiga palju järeldada, sest maraton on midagi hoopis teisest klassist… Noh, nüüd ma siin siis olen: tahan, aga ei julge.

Fresh articles

Olen ju kaks oma eelmisel aastal seatud kolmest kriteeriumist täitnud: Kaal sai alla võetud, poolik sai alla kahe tunni ära joostud. Kui päris aus olla, siis senini olen teinud ma ju poolmaratoni jaoks spetsiifilist trenni. Projekti raames lubatud maratoni treeningplaani ma kahjuks kunagi kätte ei saanudki.