Kuidas te oma kaalulanguse jalgimist

Mida sa oleksid märganud, kui nagu kaalu tõstmiseks on, et kuigi teie kaal tõusis riided hoida läheb oma harjutusi hakkas paremini sobiv. Õige on küll küllastunud rasvhapete leidub peamiselt loomse päritoluga toidus tarbimist piirata, kuid et rasvade kogus ei langeks allapoole soovitatavat, peaks menüüsse lisama kala, pähkleid, seemneid ja õli. See ei pea olema just spordisaali külastamine. Pidage lihtsalt meeles, et teie keha peab rinnaga toitmise ajal säilitama lisakaalu 2,25—4,5 kg.

Hoiatus Rinnaga toitmine on kasulik mitte ainult imikutele, vaid enamik naisi saab kasu ka täiendavate kalorite põletamisest, et vähendada raseduse ajal kaalutõusu.

„Minu kavas on väikesed võidud, et aidata mind üle finišijoone.“

Kuid kaalulangetamine rinnaga toitmise ajal peab toimuma ettevaatusega. Teisalt, süües õigeid toite, liikudes ja hoolitsedes enda eest, saate toetada oma sünnitusjärgset kaalulangust.

  • Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi!
  • Kaalulangus raputage hommikusook
  • Tahtmatu kaalulangus parast 50
  • Kuidas mõõta oma kaalu?
  • Uks nadal keto ei ole kaalulangust
  • Kaalulangus 280 naela
  • Sleimming monokini

Imetamine ja põetamine on aeganõudvad ülesanded, mis võivad viia mõtteni, et kaalulangus pole võimalik. Vaid mõne muudatusega oma päevakavas leiate aga turvalise ja taskukohase kaalulangetusmeetodi, mis sobib teie ajakavaga ja beebi vajadustega.

Pidage lihtsalt meeles, et teie keha peab rinnaga toitmise ajal säilitama lisakaalu 2,25—4,5 kg. Nii ei saa te raseduseelse kaalu juurde tagasi enne imetamise lõppu. Sammud 1.

Toitumis- ja trenniplaanide loomine

See kõlab vastumeelselt, kuid regulaarse söömine kehakaalu kuidas te oma kaalulanguse jalgimist on oluline. Imetamise ajal peaksite sööma vähemalt kalorit päevas ja enamik naisi vajab sellest palju rohkem. Paastumine pole hea mõte ja võib olla ohtlik, kui taastute sünnist ja toidate last rinnaga. Liiga väheste kalorite tarbimine võib ka kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel kahjulik olla.

Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine Microsoft rakendus Excel Maci jaoks ette nähtud Microsoft rakendus Excel Exceli veebirakendus Rohkem Vähem Tervislikuks hakkamine võib tähendada eri inimestele erinevaid asju.

Imetamine põletab täiendavalt — kalorit päevas ja on näidatud, et see aitab enamikul naistel üldise sünnitusjärgse kaalulanguse korral isegi ilma kalorite piiramiseta. Lisaks tervislikus toidus sisalduvatele kaloritele peaksite sööma piisavalt, et see kalorivajadus oleks täidetud. Uuringud ei ole näidanud olulist seost emade vähenenud kaloraaži ja rinnapiima tootmise vahel.

Account Options

Liiga väheste kalorite söömine võib aga suurendada terviseriske ja suurendada väsimustunnet. Regulaarne söömine ja suupisted aitavad vähendada nälga, hõlbustades söömise kontrollimist. Kui lasete end näljasena tunda, leiate suurema tõenäosusega tervislikuma võimaluse asemel kõige mugavama toidu.

Kui te ei saa piisavalt kaloreid, läheb teie keha näljarežiimi, mida nimetatakse ka termogeneesiks, mis on energiakulu, sealhulgas kalorite põletamise vähendamiseks kohanemisvõimeline.

lee syat-kaalulangus

See võib mõjutada kehakaalu langust. Võtke kaasa tervislik suupiste. Nälja vähendamiseks on suurepärane võimalus süüa suupisteid, mis sisaldavad söögikordade vahel pähkleid, õunaviile või porgandeid. Ükskõik, kas töötab kodus või väljaspool, ei ole imetaval emal palju aega. Nii et valmistage tervislikud suupisted ette, kui teil on vaba aega. Hoidke tervislikke suupisteid imetamise ajal käeulatuses. Imetamine sunnib mõnda aega paigal istuma ja puhates siruta käsi suupistete järele.

Hoidke kauakestvaid suupisteid, nagu pähklid või kuivatatud puuviljad, beebi- või mähkmekotis või hoidke neid autos, et oleksite hõlpsasti väljas olles väljas.

12 viisi oma kaalulanguse säilitamiseks

Peske kõik puu- ja köögiviljad. USA Toidu- ja Ravimiamet FDA soovitab värskeid puu- ja köögivilju loputada jooksva vee all vahetult enne söömist, tükeldamist või toiduvalmistamist.

Pole vaja kasutada müügilolevaid seepe ega pesemisvahendeid. Püüdke aeglaselt kaalust alla võtta. Pärast kehakaalu langetamist peaksite ootama vähemalt 2 kuud pärast sünnitust.

Kuidas mõõta oma kaalu? Seisab kaalud ei kavatse olla ainus determiner oma kaalu. Tegelikult, mis ainult annab osa pilti ja kui proovite kaotada kaalu see tegelikult olla raskendavad seista ulatuses iga päev ja kaaluda ise. Kaal on mõõtmise kogu keha, kuid puuduvad paljud osad keha, sealhulgas rasva sa poest ja lihaseid.

Kuid selle 2 kuu jooksul peaksite saama toituda tervislikult ja vältida võimalikult palju rämpstoitu. Mõistlik eesmärk on kaotada umbes 0,7 kg nädalas. Vältige trendikaid dieete, kehakaalu langetavaid toksiine, kiire kaalulanguse lubadusi, rasva põletavaid tablette, kehakaalu langetamise tablette ja looduslikke toidulisandeid. Need võivad olla riskantsed kellelegi ja eriti riskantsed imetavale naisele.

Uuringud näitavad, et liiga kiire kehakaalu langetamine tekitab kardiovaskulaarsüsteemile täiendavat stressi.

Testimise kehakaalu

Sünnitus ja imetamine avaldavad teie kehale piisavalt survet, seega peaksite selle lisamist vältima. Kiiresti kaalust alla võttes põletab keha rasva põletamise asemel tavaliselt lihaseid ja kaotab veekaalu.

See muudab kaotatud kaalu säilitamise palju keerulisemaks kui siis, kui kaal langeks pikemas perspektiivis.

mis on parim kaalulangus toit suua

Kõik naised ei kaota kaalu pärast sünnitust imetamise ajal võrdselt. Mõelge oma kaalukaotuse kavale kui pikaajalisele tervislikule eluviisile, mitte ajutisele eesmärgile. Ära kaota oma tahet, kui kaal ei lange täpselt nii, nagu lootsid.

Esimeste nädalate jooksul pärast sünnitust võite kiiresti kaalust alla võtta, kuid pidage meeles, et kõik kaalud ei kao nii kiiresti. Ärge oodake kiireid kaalulangetamise tulemusi. Keha raseduse ajal saavutatud kaalu kaotamiseks võib kuluda aasta või rohkem.

Passive Income: 5 TRUTHS TO MAKE PASSIVE INCOME ONLINE (2021)

Kui te pole oma isikliku treeneri, dieediarsti ja ettevõttesisene lapsehoidjaga kuulsus, võtab kuidas te oma kaalulanguse jalgimist langetamine aega. Mõnel naisel on imetamise ajal raske kaalust alla võtta, kuid pärast lapse võõrutamist on kaal märkimisväärne.

Selle põhjuseks võib olla unepuudus ja kehvad elamisharjumused, mis põhjustavad ülesöömist. Keha sekreteerib raseduse ja imetamise ajal hormooni prolaktiini ka piimatootmise stimuleerimiseks. Mõned uuringud näitavad, et hormooni prolaktiini kõrge tase võib pärssida ainevahetust. Kaalukaotuseesmärgi hindamisel pidage meeles, et teie keha kannab rinnaga toitmise ajal tavaliselt umbes 1,35 kg rohkem rinnakudet.

24h rasvapoleti keha en sobib

Valige tühjade kalorite asemel raua, valgu ja kaltsiumi rikas toit või rasva- ja suhkrurikas toit. Valgurikkad toidud on eriti olulised, kuna need hoiavad teid kauem täisväärtuslikumana. Püüdke vältida toitu, mis läbib palju töötlemist, või lihtsaid süsivesikuid, nagu valge leib, valge riis, küpsised ja maiustused. See aitab teil kaalust alla võtta, mõjutamata teie toitumisalast tervist. Toiduallikate hulka kuuluvad täistera, rohelised lehtköögiviljad ja tsitrusviljad.

Lisa sooviloendisse Installi Kas soovite teada oma keha statistikat ja hoida kaalu rekord? Kas soovite teada oma keha massiindeks ja jälgida oma kaalu?

Munad ja piimatooted, tailiha, sojatooted ja lihaasendajad, oad, läätsed, pähklid ja täisteratooted sisaldavad kõik valku. Kaltsiumi jaoks proovige suurendada oma piimatooteid või rohelisi lehtköögivilju.

Kuidas mõõta oma kaalu?

Lisaks võib leida kaltsiumiga rikastatud tooteid nagu puuviljamahlad, teraviljad, sojapiim, jogurt ja tofu. Vältige kõrgelt töödeldud toitu, kõrge rasvasisaldusega toitu, suhkrut ja kofeiini. Tervislik toitumine aitab kaalulangetamisel mitte ainult, vaid parandab ka rinnapiima toiteväärtust. Rämpsu- või ebatervislikud toidud ning kiirtoidud suurendavad ainult tühje kaloreid, mitte säästvat energiaallikat, et saaksite hoolitseda enda ja oma lapse eest.

Soola, suhkru ja lisaainete vältimine töödeldud toidus on teie üldisele tervisele parem.