Kuidas poletada kohurasva lihtne. 9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida

Rasv põletab rasvu Vastuoluline, kuid tõsi — rasvapõletuseks on rasvu vaja. Filtreeritud vee eelised on juba ammu tunnustatud. Keha mähkimine on ilusalongide meetod, mis väidetavalt suudab kõhtu detokseerida ja salendada. Seda tuntakse kui "pärast sööki" "prandial" tähendab "toiduga seotud" või "täis" olekut, mis võib kesta tundi või rohkem, sõltuvalt sellest, kui palju ja milliseid toite te sööte. Seal on isasloomade isased on kõrge terviseoht ebakindlus, nende mao mõõtmed on üle 40 tolli või sentimeetrit.

Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk. Kas tehke suure intensiivsusega intervalltreeninguid HIITväga madala intensiivsusega kardiotreeninguid, nagu kõndimine, või ideaaljuhul kombinatsiooni mõlemast.

Kuna rasvkude lihastes väheneb, näete end rohkem toonuses ja vähem lõtv. Tugevdage oma südamikku Põhiharjutuste tegemine on siiski oluline. Krõbinad ja Janda istumised töötavad peamiselt suurimat kõhulihast - selgroogu painutavat rectus abdominis. See lihas surub kõhu teatud punkti, kuid on ka teisi lihaseid, millele peate tähelepanu pöörama.

2 NIPPI, KUIDAS ÖÖSEL kõhurasva põletada ja kaalust alla võtta | Buduaar

Sisemine ja välimine kaldus, mida mulle meeldib nimetada kuidas poletada kohurasva lihtne vööks, asuvad rectus abdominis'e külgedel. Need on lihased, mida kasutate selgroo küljele painutamisel või vöökohal väänates. Samuti tõmbuvad nad kokku kõhu kokkusurumiseks, nii et peaksite neid tegema sama kõvasti kui te teete rectus abdominis.

Keerutuse lisamine tõmblustele toimib nagu ka hantli külgmised painutused, kuid ole ettevaatlik, et mitte kasutada mingeid tõmblevaid liigutusi, eriti kui teil on olnud seljaprobleeme. Ristikujoonelised kõhulihased asuvad teie külgedel, kaldudest allpool. Sageli nimetatakse seda "madalamaks abs", need on lihased, millele peaksid keskenduma naised, kes üritavad pärast rasedust kõhtu kaotada.

kuidas poletada kohurasva lihtne

Ristmikku tugevdavad tõhusalt sellised harjutused, mis nõuavad ülakeha asemel jalgade tõstmist. Treeningu näpunäited tihedale kõhutähele Jalutamine Jalutamine paneb kõik kõhulihased tööle. Kõndimise ajal veenduge, et pööraksite käsi ja tõmbaksite oma keskosa sisse, ning pidage hoogsat tempot. Kui olete oma keha igapäevase jalutuskäiguga harjunud, on teil viha minna päev ilma selleta.

Aeroobse efekti saavutamiseks kõndige iga kord vähemalt kolmkümmend minutit ja jooge kindlasti palju vett.

kuidas poletada kohurasva lihtne

Jõutreening Jõutreening ei aita mitte ainult ainevahetust, vaid tugevdab ka luid. Lihase lisamine teeb imet ka vananedes teie energiataseme ja enesehinnangu osas. Jooga Jooga on võrdselt efektiivne keha, eriti abs ja selja tugevdamisel.

See parandab tohutult kehahoiakut, et luua kõrgem ja saledam välimus. Pilates ja paljud matipõhised harjutused on ka suurepärased alternatiivid. Oluline on see, et leiate tegevuse, mida soovite teha.

kuidas poletada kohurasva lihtne

See parandab oluliselt teie tõenäosust sellega kinni jääda. Kas Ab Vööd töötab?

kuidas poletada kohurasva lihtne

Paljud telereklaamid on nüüd pigivahendid, mis väidetavalt stimuleerivad lihaseid korduvalt treenima ilma treenimiseta. Ma isegi nägin infomercialit "ab vöö" kohta, mis väitis, et see teeb istme tööd 10 minutiga! Reklaamis on näidatud, et inimesed teevad erinevaid kõhuharjutusi valel viisil, vihkades selle iga sekundit, võrreldes naeratavate meeste ja naistega, kes käivad oma päevi koos nende ümber rihmaga "Ab-whatevers". Kui köitev! Mitmed nendes reklaamides olevad inimesed väidavad, et nende toodete kasutamise tõttu on talje ümber tollid kadunud.

Kuue pakkiga abs-tüüpi mehed krediteerivad seadet. See toidab vaatajaskonna pettumust kõhurasva kaotamise osas. Ainuüksi abs absoluutse tugevdamisega ja need masinad ei saaks seda tõenäoliselt palju teha lihtsalt ei tehta seda. Miks on see? Rasva pärast! Kui raske naine teeb päevas sadu krigiseid, võib tal tekkida tugev abs ja see võib pisut pingutada, kuid peidab neid ikkagi rasv ja ta ei näe välja õhem.

Ligikaudu 50 protsenti teie keharasvast kuidas poletada kohurasva lihtne otse naha all. Kas sa tead, kus see suurem osa ülejäänud on? Lihaste sees. Krõpsude tegemine ei vabane sellest rasvast ega ka telereklaamide vibreeriv vöö.

Nahaalune rasv - mis see on?

Meelelaad Kõige olulisem asi, mida peate tegema, on end vaimselt programmeerida. Ärge kasutage oma edusammude mõõtmiseks skaalat.

kuidas poletada kohurasva lihtne

Kui treenite raskustega, võite saada paar kilo, kaotades tolli ümber vöökoha. Selle asemel kasutage seda teksapükse, kuhu soovite jälle sobivad, või paari, mis sobib teile nüüd. Iga paari nädala tagant näete väikest muutust ja see peaks teile enesekindlust pakkuma.

Proovi 5 päeva tasuta!

Kõndige nii kõrgel kui võimalik. Kehahoia parandamiseks tehke iga päev selja ja jalgade sirutusi. Tööl sõites istuge kenasti ja sirgelt üles ja reguleerige tahavaatepeeglit nii, et te teaksite, millal te lamastate. Ärge laske oma õlgadel ettepoole kukkuda, kui olete oma laua taga. Neid asju tehes näete suurus väiksemaks. Geenid Ma vihkan seda öelda. Oleme kõik näinud "heade geenidega" inimesi ja mõelnud, kas neil on aimugi, kui õnnelikud nad on.

Tõenäoliselt nad seda ei tee, kuid see on okei. Pea seda tegelaskujude loomise kogemuseks. Kui süüdistate esivanemaid keskmises lihasmassis, ärge tundke end abituna. Peate lihtsalt natuke rohkem vaeva nägema kui mõned teised. Kardiovaskulaarse treeningu, tervisliku, tasakaalustatud, madala rasvasisaldusega dieedi ja mis tahes boonustegevuste abil saate ikkagi õhema silueti välja kujundada.

How I healed my ECZEMA naturally / with FOOD, MOVEMENT \u0026 HABITS (Rob Stuart)

See ei pruugi olla uudne lähenemisviis, kuid see tõesti toimib. Ma ei ütle teile, et see on lihtne, kuid see on tegelikult üsna lihtne. Vanuses, kus inimesed ei pea isegi praadi grillima, on kiusatus kulutada paar dollarit kiirparandusele.

Inimese anatoomia pole ajaloo jooksul siiski palju muutunud.

Selleks, et üleliigsetest kilodest vabaneda, tuleb lisaks toitumisele ja liikumisele pöörata tähelepanu ka unele. Üldjoontes võiks öelda, et kehakaal sõltub toitumisharjumustest ja eluviisist, ent tegelikult on nüansse tunduvalt rohkem ning need kõik mõjutavad seda, millises vormis inimene on.

Kui võtate oma vanavanemate tööeetika omaks ja rakendate seda oma igapäevaelus, saavutate oma parimad tulemused.