Kaalulangus verstaposti kleebised

Iga patsient saab leida endale sobivaima variandi.. Väikelapse magamamineku rutiini kõige olulisemad asjad on järjepidevus ja ülestimulatsiooni vältimine. Alates teisest päevast tehke vajalikud muudatused. Olen nende grillroogadega paljusid veggie-vihkajaid teisendanud. Kui kavatsete päevikut paberil teha, on hea otsida tavalistest toitudest kalorite tabel.

Kaasavõtmine Kas teie väikelapse magamisharjumused kannavad teid välja? Paljud vanemad on olnud teie kingades ja teavad täpselt, kuidas te end tunnete. Ärge muretsege, ka see möödub.

Kuid miljoni dollari küsimus on, millal? Isegi kui teie laps oli imikuna hea magaja, võite avastada, et kui laps saabub väikelapõlve, on uni viimane asi, mida ta silmas peab. Kaalulangus verstaposti kleebised sellele muudatusele pole lihtsat seletust, on mitu meetodit, mis aitavad teie väikelapsel magada. Unekoolituse meetodid väikelastele Kujutage ette, kui lihtne oleks unetreening, kui iga lapse jaoks töötaks üks universaalne meetod. Kuid loomulikult ei ela me täiuslikus maailmas.

Nii et kui soovite, et teie väikelaps magaks, peate võib-olla katsetama erinevate meetoditega, kuni leiate ühe, mis sobib teie lapsele ja teie perele. Fading meetod Kui teil on väikelaps, kes on harjunud magama jääma või kiigutatud, võiksite kaaluda unekoolituse jaoks kõige paremini sobivat hääbumismeetodit, mis sarnaneb unekoolituse kiirendamise ja mahapanemise meetodiga ning sobib kõige paremini beebidele.

Kuidas magada väikelaps treenima

Lapi magamisasemelt magamisasemele üleminek võib olla oluline üleminek, nii et lapse kallaletungi magamiseks kasutatavad öised öösel kalkuni kaltsunäod võiksid teie lapse magama jäämiseks olla rohkem, kui nad suudavad.

Allpool kirjeldatav pleekimismeetod on mõned variatsioonid annab teie lapsele vajalikud kaisud ja kallistused, võimaldades samal ajal järk-järgult kohaneda uinumisega. Pange oma laps ärkamisse, kuid uimasesse oma võrevoodi slimming wy voodisse ja väljuge ruumist, sulgedes ukse enda taga.

Kui teie väikelaps askeldab, ärge sisenege kohe tuppa. Oodake umbes viis minutit ja sisestage ainult siis, kui nutt jätkub. Kui teil on kaalulangus meega uuesti siseneda, rahustage väikelast, hõõrudes selga, kuni nad maha rahunevad - ja lahkuge siis ruumist. Kui teie väikelaps nutab uuesti, korrake toimingut.

Kuidas toidupäevikut koostada

Jätkake seda meetodit, kuni teie laps magab. Kui teie väikelaps magab juba voodis ja kui sisenete tuppa, et teda voodist välja leida, peate nad tagasi toppimiseks üles võtma.

50 АВТОТОВАРОВ ИЗ КИТАЯ, КОТОРЫЕ ТЫ ЗАХОЧЕШЬ КУПИТЬ - ЛУЧШИЕ АВТОТОВАРЫ С ALIEXPRESS + КОНКУРС

Kiire kallistamine ja kaisus teie kätes võib anda neile kindlustunde nad vajavad, kuid lõpetage nende rahustamine voodis pikali heites. Seejärel tehke graatsiline väljapääs. Nüüd võib see jätkuda mõni öö, kuid ärge andke alla. Tuhmumismeetod õpetab mudilast, kuidas end ise rahustada, ja nad magavad lõpuks vähese vaevaga või ilma. Tõsiselt, kes soovib kuulda, kuidas nende laps karjub ja nutab tund või kauem?

See on suurepärane alternatiiv hääbumismeetodile, mis ei pruugi kindla lapse jaoks töötada. Lapse tuppa tulemine neile kallistuste ja kindlustunde saamiseks võib olla kogu tähelepanu, mida nad kogu öö askeldamiseks vajavad.

Kuidas kodus ülemist silmalaugu pingutada

Sest lõpuks teavad nad, et kavatsete tuppa tulla. Cry it out meetodi abil ei sisene te ruumi b12 shots pluss rasvapoleti, ükskõik kui palju nad nutavad. Selle asemel hüppate pea ainult ukseavale, et öelda: "Teil on kõik korras, ma armastan sind. Puudub suhkrukate, kui kare on nende nuttu kuulmine, kuid see töötab tõenäoliselt kaalulangus verstaposti kleebised kui pleegib.

Tõde on see, et kõige unekindlamad väikelapsed võivad tundide kaupa nutta või karjuda. Kuid sellise lähenemisviisi jaoks ei saa te järele anda, muidu saavad nad teada, kaalulangus verstaposti kleebised kauem ja raskem on nutmine, kuidas saada seda, mida nad tahavad.

Laagris välja meetod Kas peate väikelapse oma voodist üle viima omaenda voodisse? Üks võimalus on panna laps oma voodisse ja telkida mõneks ööks oma toas õhkmadratsil. Kui teie väikelapsel on voodis mõnus olla, minge üle voodisse tooli istumisele ja lahkuge siis magama jäädes ruumist.

Istuge paar ööd toolil ja kolmandal õhtul pange laps voodisse ja lahkuge toast. Kui teie laps askeldab, oodake viis minutit, et näha, kas nad magavad, enne kui hüppate oma peaga tuppa ja annate kindlustunnet tuhmumise elemendid laenata ja kriitikameetodeid kasutada. Kuidas siirdada väikelaps võrevoodist voodisse? Võib-olla olete põnevil, kui soovite oma väikelapse suure lapse voodisse viia, kuid kas see on nii?

Tõsi, selle ülemineku jaoks pole võlukunsti. Märgid, et on käes aeg, kui teie laps õpib oma võrevoodist välja ronima või kui teie väikelaps on täielikult pöörane väljaõppinud ja vajab juurdepääsu vannituppa.

Lihtsalt teadke, et on olemas võimalus, et teie laps ei püsi kogu öö oma voodis. Nad võivad leida tee teie tuppa, katkestades teie une või sattudes maja keskel, kes teab, mis tüüpi pahandustesse. Siin on mõned näpunäited, mis hõlbustavad üleminekut mõlemal: Hoidke tuttavat, mugavat ümbrust.

Paigutage väikelapse voodi võrevoodiga samasse kohta ja võitlege tungivusega ruumi ümber kujundada. Ärge pange oma lapsele liiga palju muutusi korraga.

Kui teie laps on pöörane treeningutega, alustab koolieelset koolitust või ootab uut õde-venda, lükake üleminek edasi ja laske neil läbida üks verstapost korraga. Kasutage positiivset tugevdust.

Et mitte kaalulangus verstaposti kleebised ajada altkäemaksuga, võite luua autasustamise süsteemi, et julgustada oma väikelast oma voodis püsima. Auhinnaks võib olla odav mänguasi, kleebised või isegi küpsis.

Pidage meeles, et kui teie laps on väikelapse voodis, võivad nad olla valveta oma toas või ülejäänud kodus.

kaalulangus verstaposti kleebised rasva kadumise nadala rutiinne

Kaalulangus verstaposti kleebised silmas pidades on hea mõte kontrollida oma beebikindlust. Näiteks kui olete kaalulangus verstaposti kleebised raamaturiiulite, kummutide ja muude asjade kruvimist, mida teie lapsel võib kiusata ronida, siis on nüüd hea aeg need ülesanded oma ülesandeloendisse tõsta. Koostage magamamineku rutiin, mis aitab väikelastel magada Teie väikelaps on harjumuspärane olend. Ja samamoodi, kaalulangus verstaposti kleebised klammerduvad täiskasvanud rutiini, teevad seda ka lapsed.

Osa järjepidevusest on etteaimatav öine rutiin, mis algab umbes 30—60 minutit enne magamaminekut. Kui te pole juba beebieas veel magamamineku rutiini seadnud, võiksite siin tuua mõned toimingud, mida võiksite nüüd oma väikelapse magamamineku rutiini lisada: Võtke öine vann.

Soe vesi võib teie väikelast rahustada ja lõõgastuda, valmistades ta vaimu ja keha uneks. Pärast vanni võtmist pange nad pidžaama ja pese hambaid.

Kui teil on pöörane treening või kui neil pole mähkmeid, laske ka neil vannituppa minna. Vaikne aeg. Ümberringi jooksmine võib teie mudilasi stimuleerida, muutes selle magamajäämise raskemaks.

Kehtestage enne voodit likvideerimise periood ilma televiisori või elektrooniliste seadmeteta. Mõelge selle asemel koos pusle tegemisele, raamatute lugemisele, beebinukkude või topiste voodisse laskmisele või mõnele muule vaiksele tegevusele.

Tuhmustage tuled, et stimuleerida melatoniini tootmist. Kaaluge taustal valge müra lisamist, näiteks krõpsude, vihma või juga kaalulangus verstaposti kleebised, kui see tundub teie lapsele aitavat. Looge mugav magamiskeskkond. Sulgege kardinad ja hoidke ruumi mugaval temperatuuril. Fat burning machinecom magamamineku rutiini kõige olulisemad asjad on järjepidevus ja ülestimulatsiooni vältimine.

Napi une treenimise näpunäited Teate, mis juhtub väikelastega, kui nad ei maga piisavalt - väledus, kõhnused, sillid ja kõik vahepealne.

kaalulangus verstaposti kleebised skechers kujundab ups kaalulangus

Uinakud võivad säilitada teie mõlemat meelerahu, kuid kui teie väikelaps ei armasta öösel magada, võivad need olla vastupidavad ka päevasel ajal magamisele. Ülaltoodud meetodid ja rutiinid võivad töötada igal ajal päeval, kuid siin on mõned boonusnõuanded teie lapse edestamiseks: Planeerige mõni hetk enne uinakut energiline tegevus. Teie laps on nii väsinud, et kaob pärast lõunat sööma.

Hoidke seda rutiini ja pärast lõunat jääv uinak muutub teist laadi. Planeerige uinakute aeg iga päev samal kellaajal.

Õhtusöögi näpunäited kiirete nädalate söögikordade jaoks

Jällegi on see kõik seotud järjepidevuse ja ennustatava ajakavaga. Kui teie väikelaps uinub nädala jooksul päevahoones või koolieelses koolis, proovige hoida neid nädalavahetustel kodus sama uinakugraafiku järgi. Planeerige naps varem pärastlõunal. Kui teie väikelaps uinub hilisel pärastlõunal, ei pruugi nad magamamineku ajal unised olla.

Kui teie laps hakkab öösel magama 11—12 tundi jah, see on nii on kui võimalikei pruugi nad enam uinakut vajada. Päeva keskpaiga vaheajast loobumine võib olla raske, kuid tasu võib olla õhtune magamaminek. Samuti võite ninaaja vaiksemale ajale nihutada, mis kaalulangus verstaposti kleebised teie väikelapsel ja teie end uuesti laadida.

kaalulangus verstaposti kleebised rasva poletavad vanni soolad

Väikelaste magamisprobleemide tõrkeotsing Kas ikkagi ei saa teie väikelaps magama jääda? Mõelge vastupanu võimalikele põhjustele.

Mõnel juhul võib see olla nii lihtne kui oma väikelapsega vestelda, et teada saada, mis neil meeles on. Kas nad võivad pimedat karta? Sel juhul võib lahendus olla koridori valguse käes hoidmine või öövalguse kasutamine. Ehkki enamikul kuni 2-aastastel lastel puudub keeleoskus varjude kartmise väljendamiseks, võite paluda vanemal väikelapsel ruumis välja tuua midagi, mis neid häirib.