Kuidas poletada rasva ule abs, Kuidas kiiresti saada kuus pakki

Hingake uuesti sisse, kui langetate puusad tagasi põrandale, kuid hoidke põlvi puusadest kõrgemal. Selle söögikorra eesmärk on umbes 20 grammi valku ja mõned süsivesikud - treeningujärgne puuvilja ja piimaga valmistatud vadakuvalgu smuuti on toitev variant. Ringtreening võib kombineerida mitut kardioliigutust jõutegevusega.

Filosoofia Ja Religioon Kuidas kiiresti saada kuus pakki Kõikjal, kes pöördub, lubab keegi järgmist saladust 6 paki abs. Kuigi 6-pakendit pole võimalik üleöö saada, võivad regulaarsed treeningud ja tervislik toitumine aidata teil kiiret rada saavutada.

Arendage ab-treeningu rutiin koos mitmesuguste harjutustega, nagu krõbinad ja plangud. Teie lihased vajavad kütust ja teil võib olla vaja põletada rasva tulemuste nägemiseks pidage kindlasti kinni tervislikust ja tasakaalustatud toitumisest.

Sammud Osa üks 4-st: Crunchi variatsioonide tegemine üks Tehke 4 komplekti 12 põhilist krõbistab.

Account Options

Alustage lamades selili, põlved kõverdatud ja jalad põrandal lamedad. Asetage sõrmeotsad pea taha, hingake sisse ja hingake siis, kui tõstate seljaosa ülalt põrandalt.

Tõstke oma keha umbes 2 sekundiks, seejärel hingake õrnalt, kui lasete end tagasi põrandale. Ärge tõmmake oma pead kätega ülespoole.

  • 5 tavalist müüti ja väheseid fakte teie abs
  • Kuidas poletada madalamaid ab rasva
  • Valtige saggy naha kaalulangusest
  • Kõhna, rasva ja mahukat - halva planeerimise, ebajärjekindluse ja kannatamatuse kohutavat vastulööki - saab kõiki vältida õige toitumise, jõutreeningu ja südame abil.

Hoidke oma pead, kaela ja selga joondatuna ning vältige torso tõstmisel alaselja kaardumist. Korrake samme 12 krõpsu komplekti lõpuleviimiseks. Tõstke oma keha just nii palju, et õlaribad maast üles tõsta.

Fresh articles

Prõks võib teie kõhulihaseid ohutult haarata, kuid täielik istumine või enda tõstmine kuni põlvedeni võib alaselja pingutada. Raskuste suurendamiseks proovige krõmpsutades raskust oma ülakeha kohal hoida. Vigastuste vältimiseks alustage kergelt, näiteks 5—10 naela 2,3—4,5 kg plaadiga. Personaaltreener Michele Dolan soovitab: 'Jalatõsted lõuatõmmatavast baarist ja plangust kuidas poletada rasva ule abs kaks parimat ja ohutumat harjutust kõhulihaste ülesehitamiseks.

See on toitumises

Alustuseks lamage selili, põlved kõverdatud ja jalad lamedad põrandal. Hoidke oma käsi külgedel peopesad allapoole. Hingake välja ja kinnitage kõhulihased, kui tõstate põlvi üle puusade. Hoidke põlved kõverdatud kraadise nurga all, hoides neid otse üle puusade.

Hingake sisse, seejärel hingake, kui tõstate puusad ja langetate selja põrandalt sujuva, kontrollitud liikumisega. Hingake uuesti sisse, kui langetate puusad tagasi põrandale, kuid hoidke põlvi puusadest kõrgemal. Korrake samme 12 tagasikäigu komplekti lõpuleviimiseks.

uus rasvapoleti lihaste ehitaja

Pärast viimast kordust langetage jalad põrandale tagasi. Lama selili, põlved kõverdatud ja sõrmeotsad puudutavad pead.

Kuidas kiiresti saada Six Pack Abs (piltidega) - Kõhulihaste Harjutused

Hingake sisse, siis hingake välja, kui tõstate jalgu põrandalt. Tehke pedaaliliikumine, juhtides vasaku põlve keha poole ja sirutades teise sirgeks. Pedaalides tõstke õlaribad põrandalt maha ja pöörake oma keha, et viia parem küünarnukk painutatud vasaku põlve poole. Seejärel sirutage oma vasak jalg sirgeks, kui tõstate parema põlve kere poole. Samal ajal pöörake oma keha, et tuua vasak küünarnukk parema põlve poole.

Jätkake pedaalimist ja pöörake oma keha, et teha 12 kordust ühel küljel. Lama selili, põlved kõverdatud ja jalad lamedad põrandal. Sirutage käed pea kohal peopesad ülespoole.

Enim Küsimusi

Teie käed peaksid ikkagi põrandat puudutama ja biitseps õlavarred peaks olema kõrvade lähedal. Hoidke käed pea kohal sirutatuna, tõstke oma keha nii, nagu teeksite tavapärast krõmpsutamist. Ärge unustage, et pea, kael ja selg oleks joondatud ning ärge kaarige alaselga. Nagu tavaliste krõmpsude puhul, võite ka vastupanu lisamiseks oma käes hoida kerget plaati.

Reklaam Osa 2 4-st: Lauaharjutuste valdamine üks Plank koos õige tehnikaga, et vältida vigastusi.

Arvustused

Alustage lamades kõhuli, pea allapoole, käsivarred põrandal ja peopesad lamedad põrandal. Hinga sisse ja seejärel välja, kui tõstad keha põrandalt, nii et käsivarred ja varbad kannaksid kaalu.

Hoidke küünarnukid kraadise nurga all painutatud otse õlgade all. Kaasake oma südamelihased, nii et teie pea, kael ja selg moodustaksid sirgjoone. Hoidke pea kogu plangu all, nii et näeksite pidevalt põrandat.

Proovige planku hoida sekundit. Hoidke asendit hoides edasi. Kui 10—15 sekundi pikkune plankimine pole keeruline, proovige pikendada aega 30—45 sekundini. Alustage lamades paremal küljel ja parem küünarnukk otse õla alla painutatud.

Vasak jalg tuleks alicia kaalulangus otse üle parema jala. Sisse hingake, seejärel hingake välja, kui haarate oma südamelihaseid ja sirutate küünarnuki kraadise nurga alla.

Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -

Hoidke küünarnukit painutatud otse õla alla. Teie pea, kael ja selgroog peaksid moodustama sirge joone. Jätkake hingamist külgplaanist kinni hoides. Proovige seda hoida 10—15 sekundit või 30—45 sekundit, kui lühem kestus pole keeruline.

Laske end aeglaselt tagasi algasendisse ja korrake siis vasakul küljel olevaid samme. Raskuste suurendamiseks tõstke külgplaanist kinni hoides säär säärelt. Alustage kõhuga, nagu teeksite tavalist planku. Sirutage käed pea kohal, kui peopesad puudutavad põrandat. Keha põrandalt tõstmiseks kasutage oma südamikku, kui kasutate sõrmeotsi ja varbaid.

Hoidke oma pead neutraalses asendis, nii et kogu plank oleks põrandale suunatud. Proovige planku hoida 15 sekundit.

  • KUIDAS SAADA RäSITUD KõHULIHASEID JA SAADA LIHASMASSI - TERVIS -
  • Taimetoitlane kogu toidu kaalulangus
  • Kaalulangus beaver county pa
  • Trossipuu hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud.

Jätkake hingamist, kui hoiate asendit, seejärel laske end aeglaselt tagasi põrandale. Kui te ei saa pikendatud plangu ajal oma selga sirgena hoida, siis pidage kinni tavalistest plankudest.

KUI TIHTI PEAKSITE TEGEMA KõHULIHASEID? - TERVIS -

Reklaam Osa 3 4-st: Ohutu ja tõhusa rutiini väljatöötamine üks Soojendage ja jahutage 5—10 minutit. Minge oma treeningute alguses kiirele jalutuskäigule või sörkjooksule, tehke hüppeid, joostke kohale või hüppenöör. Mõõdukas aeroobne treening suurendab teie lihaste kuidas poletada rasva ule abs, mis vähendab teie vigastamise ohtu.

Kui olete trenni teinud, jahutage 5—10 minutit, et aidata lihastel taastuda. Selle asemel, et proovida lihtsalt krõmpsutamist, peaksid treeningud koosnema erinevatest harjutustest. Hea rutiin võiks olla: 5—minutiline sörkjooks 3 komplekti, igaüks 12 kordust: tavalised krõksud, õhuliinid, tagasilöögid 3 komplekti 12 kordust ühel küljel: jalgratta krõbinad 2 komplekti 30 sekundit: tavalised plangud, pikendatud plangud 2 komplekti 30 sekundit küljel: külgplangud 3 Tehke oma abitreeninguid 3—4 korda nädalas.

Nii palju kui soovite kõhulihaseid kiiresti, võib end liiga tugevalt suruda vigastada. Vältige kõhulihaste või mõne muu lihasgrupi treenimist selja taga. Kõigi keha on ainulaadne, kuid võite näha tulemusi mõne nädala jooksul. Ära ole enda vastu raske, kui see võtab kauem aega. Püüdke keskenduda võimalikult tervislikule seisundile, selle asemel, et ennast suruda ja riskida vigastustega.

Filosoofia Ja Religioon Kuidas kiiresti saada kuus pakki Kõikjal, kes pöördub, lubab keegi järgmist saladust 6 paki abs. Kuigi 6-pakendit pole võimalik üleöö saada, võivad regulaarsed treeningud ja tervislik toitumine aidata teil kiiret rada saavutada. Arendage ab-treeningu rutiin koos mitmesuguste harjutustega, nagu krõbinad ja plangud.

Lisaks, kui te alles alustate, on mõistlik võtta see aeglaselt. Proovige alustada iga harjutuse 2 komplekti 10 kordusega, seejärel liikuge järk-järgult kuni 3 komplekti 12 kordust. Vältige treenimist ega venitamist, kui teie lihased on valusad.

Kui teil on lihaskoormus, muudab treenimine asja hullemaks. Raske töö tulemuste nägemiseks peate põletama rasvaladestusi, mis katavad kõhulihaseid.

Hea südametreeningu jaoks sörkige 5—10 minutit, spurtige 10 minutit ja seejärel veel 5—10 minutit. Sörkimine, sprintimine, siis jälle sörkimine on intervalltreeningu vorm.

poks slimming

Seda tüüpi kardiotreeningud on suurepärane võimalus rasvade põletamiseks. Lisaks jooksmisele sai ujuda ringe, sõita rattaga, teha tungrauad ja hüpata köit. Reklaam Osa 4 4-st: Rasvapõletava dieedi järgimine üks Pakkige oma dieeti palju valguallikaid.

tundumine tummy ja kaalulangus

Valk aitab lihaseid kasvatada, kuid oluline on valida suurema rasvasisaldusega variandid. Need kodulinnud, kala, kaunviljad, pähklid, munad ja rasvased piimatooted. Töödeldud liha, näiteks peekoni asemel kasutage neid. Õige valgu kogus päevas sõltub teie vanusest, soost ja aktiivsuse tasemest.

Näiteks võta lõunasöögiks salati kõrvale 4 untsi g grillitud kana ja õhtusöögiks kuidas poletada rasva ule abs untsi 85 g lõhet. Kui olete väga aktiivne, võite vajada veelgi rohkem igapäevaseid valke. Puuviljad ja köögiviljad on täis olulisi toitaineid ja need võivad teid täis laadida ilma lisakaloreid lisamata. Teie nõutav summa sõltub teie vanusest, soost ja aktiivsuse tasemest. Üldiselt tehke päevas umbes 2 c ml puuvilju ja 3 c ml köögivilju. Kui olete söögikordade vahel näljane, haarake tervislik suupiste, näiteks banaani- õuna- või porgandipulgad.

Lailal on võistlusalase kergejõustiku võimlemine, jõutõstmine ja tennispersonaaltreeningute, distantsijooksu ja olümpiatõstmise alased teadmised.

Teie abs treeningu sagedus

Laila Ajani Fitnessi treener Meie ekspert nõustub: Piiratud kalorsusega dieedil hoidmine aitab teil rasva kaotada, nii et teie kuus pakki kuvatakse. Tegelikult võiks enamik inimesi kuue paki saada lihtsalt oma dieedi kaudu, kuid võite ka selle all oleva lihase üles ehitada, mis aitab teil kuue pakki veelgi kiiremini saada. Terad sisaldavad palju kiudaineid ja toidavad teie lihaseid, nii et kasutage pruuni riisi, kinoa ja täisteraleiba, erinevaid pastaid ja teravilja.

Proovige päevas tarbida umbes 6—8 untsi — g teravilja; pool sellest kogusest peaks olema täistera. Võib-olla olete kuulnud, et kehakaalu langetamiseks peate vähendama süsivesikuid.