Kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal, 1. Dehüdratsioon (kehavee kadu)

Andke meile 30 päeva ja me juhatame teid sinna! Samuti võib süüa maitsestamata kohupiima või jogurtit, millele on näiteks lisatud marju. Valida väikese energiasisaldusega, kuid kiudainerikas leib, katteks väherasvane toorjuust, õhuke kerge singiviil, väherasvane juust või makra, lisaks rohkesti lehtsalatit, tomatit, kurki, maitserohelist. Minu kogemus on see, et aasta tagasi alustades tabas mind hull paranoia, et ei paneks mööda ja olin endaga ikka väga range sest eesmärk saada kaalunumber kahekohaliseks oli ikka tugev!

Tervis päevane kõhulihaste väljakutse tugevdab teie tuuma tõsiselt Ka polek tore 30 päeva pärat tugevamak kõhulihaeid aada? Te mitte ainult ei näe ashlee holmes kaalulangus ja tunnete end Sisu: Liituge meiega Abs Challenge'il Kas poleks tore 30 päeva pärast tugevamaks kõhulihaseid saada?

Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end hämmastavalt, vaid tugevdate ka oma tuuma, mis vähendab teie seljavalu võimalust muude muljetavaldavate eeliste hulgas.

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Mis kõige parem, saate seda teha iga päev vaid mõne minutiga, ilma igasuguse varustuseta - vaid mõned lihtsad harjutused ja mõned treeningvideod, mida saate jälgida peaaegu kõikjal. Ja kuna personaaltreener PJ Striet seadis meeste ja naiste põhitugevuse mõõdupuuks kaheminutilise plangu, võite kihla vedada, et plankimist jätkub.

Kuid ärge muretsege, kui te ei saa veel kaheminutilist planku või isegi sekundilist planku teha.

35 kõige lihtsamat dieediga seotud väljakutset selle kaalu langetamiseks

Andke meile kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal päeva ja me juhatame teid sinna! Siin on, kuidas abs väljakutse töötab Nagu näete allpool, on päevane kalender, mida saate jälgida iga väljakutse päevaga.

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Alustame oma järgmist seanssi esmaspäeval, 1. Enamikul päevadel sooritate teatud aja või korduste arvu jaoks nelja erinevat ab-harjutust - kõrge plank, paadi poos, käärikeerud ja ühe jalaga tõsted.

Kategooriateta 35 kõige lihtsamat dieediga seotud väljakutset selle kaalu langetamiseks Ärge leiutage ratast, mis paneb kaalulanguse edasi liikuma.

Näiteks esimesel päeval teete sekundilise plangu, sekundilise paadi poosi, 20 käärikeeret ja 10 ühe jalaga tõstet. Iga harjutuse õige vormi leiate allolevast videost.

Valige alkohoolsed joogid

Kuid saate väljakutse üles tõsta, tehes topelt kordusi. Sirgendage oma jalgu nii, et toetate kehakaalu kätele ja jalgadele. Teie keha peaks olema ühes sirgjoones peast puusadeni ja kontsadeni. Kaasake oma kõhulihased, neljakordsed ja tuharalihased, mis aitavad teil hoida vormis õigust.

  • Kui palju ewyn kaalulangus maksab
  • Uus grupp alustab
  • Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi!
  • Fat burner top 10

Näpunäide Kui peate modifitseerima, võite langeda põlvili, veendudes siiski, et keha on peast puusade ja põlvedega joondatud. Kui selgroog on pikk ja rindkere lahti, tõstke jalad põrandalt ja kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal jalad lae poole.

Eesmärk on viia jalad põrandast kraadise nurga alla.

This FREE Bot Makes You $700 a Day! (Make Money Online)

Tõstke käed otse välja, nii et need oleksid põrandaga paralleelsed. Joonista oma kõhunupp selgroo külge ja hoia seda poosi hoides kael lõdvestunud. Näpunäide Muutmiseks painutage põlvi nii, et sääred oleksid põrandaga paralleelsed.

Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi. Kui aga järgida täpseid soovitusi ning organism hoolikalt ette valmistada, on paastumisel tervisele mitmeid kasutegureid. Paastumine tähendab osalist või täielikku toidust loobumist vähemalt 16 tunniks.

Veelgi enam muutmiseks hoidke oma varbaid maas. Kolimine 3: Kääride keerdumine Lama selili sirutatuna välja sirutatud jalgadega, seejärel tõsta pea, kael ja õlad maast lahti, et kõhulihased kinni haarata.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada?

Tõstke oma jalad nii, et need oleksid maaga risti. Käed koos ja sirutades jalgade poole, keerake vasakule jalale maa poole laskudes paremale küljele.

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Teie jalg peaks hõljuma maapinnast, kuid minge ainult nii kaugele kui võimalik, hoides seljaosa maas. Lülitage käed ja jalad nii, et keerate vasakule küljele ja lasete parema jala maapinna poole. Jätkake kaela pingutamata edasi-tagasi keerutamist.

Siin on, kuidas abs väljakutse töötab

Näpunäide Tehke liikumist natuke kergemaks, painutades põlvi, kui tõmbate jalga rinda. Püüdke oma reie väliskülge veelgi suurema toe saamiseks. Tõstke mõlemad jalad põrandast paar tolli maha.

Kinnitades alaselja põrandale, tõsta parem jalg üles risti, varvas osutab otse lakke.

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Paremat jalga alla lastes lülitage oma vasak jalg ülespoole üles. Näpunäide Muutmiseks vahetage oma jalad ülaosas.

Anett räägib, kuidas paari kuuga 17 kilo alla võtta 10fit.

Nii alustate sellest, et mõlemad jalad on otse õhus ülespoole suunatud, seejärel laske üks jalg korraga maa poole. Mõni päev kuu jooksul lisate ab treeningvideo, mida juhib joogaõpetaja Elise Joan.

Räägi mulle endast

Kõik need leiate allpool. Enne jahtumist korrake skeemi 2—3 korda. Ärge unustage jahtumist! Mõnel õnnistatud päeval väljakutse ajal igal seitsmendal päeval on teil puhkepäev!

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Kasutage neid kindlasti ära, tehes midagi aktiivset, kuid madala intensiivsusega nagu kõndimine, matkamine, jooga või ujumine. Liituge meiega Abs Challenge'il 1.

Rõõm tutvuda!

Jagage allolevat väljakutsekalendrit oma sõpradega Pinterestis, Facebookis ja Twitteris. Võite selle ka välja printida ja hoida kusagil, kus seda iga päev näete, või salvestada telefoni, et see oleks alati käepärane. Järgige iga päev väljakutset ja postitage oma edusammud Facebooki gruppi.

Me juurdume teie eest!

kaalulangus 24 paeva valjakutse ajal

Väljakutse kalendri printerisõbraliku versiooni vaatamiseks klõpsake siin!