Rasva poletamine plyometrics, PLYOMEETRIAS PõLETATUD KALORID - MEDITSIINI- -

Täiendavate raskuste jaoks võite oma käed kokku plaksutada, kuid see on valikuline. Lükake edasi ja asetage käed õla kõrguselt ja laiade laiusega. See hoiab vere ringlust kogu treeningu vältel.

PHA koolitus rasva ja kalorite põletamiseks

Tulemused Kõik harjutused, mis teie lihaseid kiiresti ja korduvalt venitavad, koormavad ja kokku tõmbavad, on plyomeetriline. Näiteks kui hüppate üles ja alla nii kõrgele kui võimalik või teete kiireid push-upe, kui nende vahel on käsi plaksutatud, siis teete plyomeetriat.

Ära võtma Plyometric plyo pushups on arenenud harjutus, mis töötab teie rinnal, triitsepsil, kõhulihastel ja õlgadel. Plyo pushups võib aidata rasva põletada ja lihaseid kasvatada. Paljud sportlased sooritavad neid oma sportliku soorituse parandamiseks, suurendades jõudu, vastupidavust ja kiirust.

Teie eesmärk on suurendada lihasjõudu. Sport fitnessi nõustaja sõnul põletab plüomeetriline intensiivsus kiiresti suures koguses kaloreid.

Plüomeetriline intensiivsus Kui treenimine 1. Võite alustada 30 sekundiga igast harjutusest, lisada iga liigutusega kiirust ja plahvatuslikkust ning suurendada oma kestust, kuni treening tõstab teie pulsi vähemalt 85 protsendini teie maksimaalsest prognoositavast määrast. Sel hetkel, kui teie rutiin ületab 20—30 minutit, töötab teie füsioloogia aeroobselt ja põletab kaloreid, mis on saadud teie keha rasvast, mitte ainult veres ringlevast suhkrust ajal, mil te oma rutiini alustasite, vahendab Sport Fitness Advisor.

Arvustused

Ärge unustage seeriate vahel puhata. Kui teie treeningvõimalused 1. Plüomeetrilised sordid Võite oma plyometricat kohandada alakeha või ülakeha valikuliseks toonimiseks ja ehitamiseks, kuid New Mexico ülikooli treeningfüsioloogide sõnul põletavad kõik treeningud kogu keha kaloreid ja rasva, mitte ainult lihaseid, millega tegelete. Seetõttu aitab iga plyomeetriline treening kaasa teie üldisele kaloripõletuse edule.

1. Alusta väikselt

Alakeha plyomeetrilised näitajad sobivad korvpalliks, kergejõustikuks, jalgpalliks, jalgpalliks, hokiks ja kõigiks spordialadeks, mis nõuavad sprinti, hüppamist või rasva poletamine plyometrics.

Ülakeha plyomeetria on kasulik korvpallis, võrkpallis, tennises ja viskesündmustes. Enamikus ülakeha plyomeetrikas kasutatakse ravimipalli.

Iga kulutatud kalori kohta, mis ületab söödud söögi, olenemata sellest, millise lihasgrupi kallal te töötate, põletate ühe naela keharasva, mis on võetud kõikjalt teie kehalt. Võite oma plyometricat kohandada alakeha või ülakeha valikuliseks toonimiseks ja ehitamiseks, kuid New Mexico ülikooli treeningfüsioloogide sõnul põletavad kõik treeningud kogu keha kaloreid ja rasva, mitte ainult lihaseid, millega tegelete.

Kalorite põletamine Kuna teie kehamass on osa kehakaalust, millega te treenite, põletavad suuremad inimesed rohkem kaloreid kui väiksemad sama treeninguga inimesed.

  1. V7 plus slimming
  2. Kaalulangus coach omaha ne
  3. Poletada heita rasva
  4. Isiklik Sobivus | Mai
  5. Slimming soob uhe poti krevette pasta
  6. Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  7. Этого робота я доставил сюда из Лиса в надежде, что Центральный Компьютер сможет разрушить блокировку, наложенную на его память человеком, известным под именем Учитель.

Näiteks kui kaalute naela, põletab üks tund 5 mph sörkimist kalorit. Üks tund elliptilisel kujul põletab vastavalt ja kalorit ning köis hüppab vastavalt ja kalorit. Seevastu vähem plyomeetriline spordiala nagu golf, koti kandmine ja rohelistega ringi liikumine, põletab ainult ja kalorit, mis illustreerib plyomeetrilise treeningu paremust kalorite põletamisel.

Räägi Oma Sõpradele

Kuna teie kehamass on osa kehakaalust, millega te treenite, põletavad rasva poletamine plyometrics inimesed rohkem kaloreid kui väiksemad sama treeninguga inimesed. Tulemused Plomeetriliste näitajatega kalorite põletamise eelis on rohkem kui kaalulangus ja madalam keharasv.

  • Kaalulangus savage mn
  • Slimming liitumine tasuta
  • Rasva poletid piibel pdf
  • Ei saa teha HIIT?
  • miks on plyometrics treeningud kiirem ja tõhusam viis rasvapõletuseks - lihased ja fitness
  • Ära viima Plyomeetrilised plyo pushups on edasijõudnute treening, mis treenivad rindkere, triitsepsi, abs ja õlad.

Samuti saate juurde lihasmassi, tugevust ja jõudu, mis moodustavad hästi vormitud keha. Pliomeetrilistele harjutustele omane intensiivsus ja plahvatuslik kiirus kasvatavad ka vastupidavust ja südame vormisolekut.