Kaalulangus ulemise kate

Neile, kes ei soovi oma lemmiktoitude äravõtmisega, füüsilise aktiivsusega vaeva näha või kellel lihtsalt pole piisavalt vaba aega, on olemas võimalus petta ja saavutada sama efekt pikka aega. Harjutused keeruline jooga vajadusel oma ülemise käega. Niisiis, pole vastust küsimusele nagu: "Milliseid harjutusi soovitaksite nii, et jalad kaalust alla võtaksid?

Kuidas kaotada kaalu tüdruku ülakehas

Peamine on siin harjutused ise, mille kaalulangus ulemise kate on oluline jälgida õiget tehnikat ja koormust. Spetsialistid selgitavad välja 15 populaarset ja tõhusat tehnikat, mida teostatakse: koos kangi, hantlitega, plokisimulaatoris või oma raskusega. Pingipress Selline triitsepsi simulaator, nagu baar, suudab määratletud lihase täielikult välja arendada. Näiteks on selle spordivarustuse ajakirjandus suurepärane võimalus lihasmassi saamiseks. Harjutus viiakse läbi istudes või seistes, treenides kõiki lihase piirkondi, tavaliselt pliiatsiga, näiteks EZ.

Kui seda pole, sobib ka tavaline analoog. Triitsepside rõhu tugevdamiseks on vaja kasutada keskmist või tihedat haardumist. Liiga kitsas ei tohiks simulaatorit võtta, kuna küünarnukid on märkimisväärselt koormatud. Kui õppetundi ei saa lõpule viia ilma küünarnukke külgedele sirutamata, tuleks koormust vähendada. Käte sirutamine EZ-sõrmelaua abil Seda harjutust peetakse üheks kõige lihtsamaks võimaluseks, mille eesmärk on jõu ja lihase suurendamine.

kaalulangus ulemise kate

Tund annab võimaluse treenida triitsepsi kõiki osi, eriti ülemist sektsiooni. Pikendamise eripära arvestades on vaja koormust ja seadmeid jälgida, kuna küünarnukite konkreetne asend koos liigse koormusega võib põhjustada vigastusi.

kaalulangus ulemise kate

Kui käte küünarnukis ilmneb valu, tuleb õlad asetada mitte risti, vaid keha suhtes nurga all. Lisaks ei tohiks tunni ajal küünarnukki külgedele sirutada. Nende liigeste väikesed liikumised on normaalsed.

Kuidas pumbata press tüdruk jõusaalis. Harjutused ülemise ajakirjanduse kohta

Kitsas haare Lisaks nendele manipulatsioonidele on latt ka triitsepsi treenimissimulaator, mis asub kitsa haardega. See harjutus on kõnealuse lihaste arengu seisukohast üks võtmeid. Kaasates selle treeningkompleksi, tuleb meeles pidada, et aktiivselt osaleb ka rindkere piirkond. Mida kitsam haare, seda rohkem läheb koormus triitsepsile ja vähem rinnale. Kui valitud asend on ebamugav, saab haardumist muuta.

Harjutused oma käte või ülemise keha salendamiseks

Riba hoidmist peetakse normaalseks, kui käed on juba õlgade laiusega. Hantli harjutused Relvade triitsepsipikendus simulaatoris on hõlpsasti asendatav hantlitega sarnase toiminguga. See õppetund on seotud lihtsate ja tõhusate harjutustega, mida on kõige parem teha väikese tööraskusega. Sel juhul töötatakse välja kõik lihase lõigud. Nagu enamiku riistvaraga seotud toimingute puhul, on oluline tegur ka täitmistehnika kaalulangus ulemise kate.

Kas saate kõndimise ajal relvade tooni

Jäsemete spetsiifilise asendi tõttu võib tõsine hantli mass ja käe ebaõige paigutus põhjustada vigastusi. Kuna käte sirutamine hantlitega kuulub lihaste kuju väljaõppimise kategooriasse, tuleks seda teha aeglase tempoga võimalikult täpse liikumisulatusega. Selle harjutuse eeliseks võrreldes sama tegevusega koos barbellidega on asjaolu, et käed töötavad üksteisest sõltumatult.

Käte sirutamine kogu kehas Sellised lihtsad triitsepsi simulaatorid nagu hantlid pakuvad selle lihase treenimiseks palju võimalusi. Veel üks lihtne harjutus on käe sirutamine hantlitega üle kogu keha. Kõige parem on seda teha väikese raskusega, töötades välja kõik triitsepsirühmad, eriti selle ülemine osa.

Tundide läbiviimisel peaksite jälgima käte koormust ja korrektset paigutust. Nende punktide eiramine on vigastatud. Pikendamist tuleks teha aeglaselt, suurendades liikumise amplituuti. Käed vahetuvad vaheldumisi, mitte liikudes üles ja alla, vaid kogu keha ulatuses.

Ühele jäsemele keskendumine võimaldab lihaseid treenida võimalikult sügavalt, pöörates suuremat tähelepanu tehnoloogiale.

Pannes oma käed tagasi Jätkame kaalumist hantlitega triitsepsi välja töötamiseks. Järgmine harjutus on käe tagasi rasva poletamine b12. See arendab iga jäseme ülemist lihast.

Käte kaalulangus ulemise kate pea taga Sel juhul kasutatakse hantlit ka triitsepsite töösimulaatorina. Toimingul on kaks varianti: iga käega kordamööda väikese raskusega või korraga kaks hantlil on kaks korda raskem.

Käte sirutamine pea tagant on tricepsi lihasmassi saamiseks põhiline harjutus. Õppetund toimub istudes või seistes. See valik töötab kõigi lihaste osade suhtes. Kui te ei suuda küünarnukki sirgena hoida, vähendage töökaalu. Tricepsi harjutused plokk-tüüpi simulaatoril Esimene harjutus on kaalulangus ulemise kate pikendamine ülemises blokis. See on suunatud massikasvule, mida teostatakse erineva konfiguratsiooniga raisakotkadega, mis kinnitatakse blokeerimisseadme kaablile.

Otsese aluse valimisel rakendatakse lihase välisele osale suurt koormust valitakse kõige kitsam haare.

Tasub meeles pidada, et treeningu ajal võivad tekkida valu käsivarredes või randmetes. Sellisel juhul tuleb haare muuta laiemaks. Määratud simulaatoril saab harjutust läbi viia V-kujulise konfiguratsiooni allkirja templiga.

Selline konstruktsioon võimaldab küünarnukid panna asendisse, kus käsivarte ja randmete koormus väheneb. Rapid kaalulangus vanadus ploki kasutamine köiega Veel üks efektiivne harjutus massi arendamiseks on sirutada trossiga käed plokisimulaatoril.

Selline tegevus võimaldab teil aktiveerida märkimisväärse arvu stabiliseerivaid lihaseid. See on tingitud asjaolust, et sportlane peab treenimise ajal kontrollima köie liikumist.

Kontrollida käte salenemist

Samuti saab seda toimingut teha käte sirutamisega külgedele, kasutades harjutuse alumist faasi. Võite ka oma jäsemed tagasi võtta. Viimasel juhul on triitsepsi külgmised osad kaasatud progressiivsemalt kui standardsete pikenduste tegemisel.

Õla pikendamine ülemisel plokil See harjutus toimub vastupidise haardeploki simulaatoril.

kaalulangus ulemise kate

See toiming on õlavarre tavalise pikendamise variatsioon ülaosas. On tähelepanuväärne, et selle harjutuse eesmärk on lihasjõu, kuju ja vastupidavuse arendamine. Kõik sõltub dünaamikast ja korduste ulatusest. Uuring viiakse läbi ühe käega, lisaks triitsepsile aktiveeritakse ka käsivarre lihased. Tulenevalt asjaolust, et iga jäseme töötatakse välja individuaalselt, elimineeritakse lihaste ebaühtlane areng kõigil neist.

Tricepsi harjutused simulaatoritel

Baarid See triitsepsi jaoks mõeldud isetegemise treenimismasin ei valmista erilisi probleeme. Selleks kulub neli nagi ja paar risttala.

Ebaühtlastel vardadel olevad surumised annavad võimaluse treenida nii triitsepsit kui ka rinnalihaseid.