Naide kaalulangus eesmargid

Seepärast on kõige kasulikum see, kui uskumused on põhjendatud ja toetuvad tõenditele. Mõtle parem, millist strateegiat kasutada järgmisel päeval, et edukalt jätkata. Mõõdetavus — eesmärk peab olema kvantifitseeritav, muidu oleks tegu pelga soovunelmaga.

Lõpumõtted SMART-eesmärkide kohta kaalulangetamise näited Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu.

Hawas Ki Raat

Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö. Uus aasta on käes ja ma arvan, et on ohutu öelda, et enamik inimesi astub sellesse uude algusesse sooviga tunda kontrolli oma olude üle. Kuigi rahvatervis on täielikult üksikute inimeste kontrolli alt väljas, teil on peaaegu täielik kontroll oma füüsilise tervise üle.

Naide kaalulangus eesmargid tervisele mõeldes on kehakaal sageli inimeste silme ees. Teadmine, et teie kehakaal on teie käes, on jõuline asi, kuid see võib tunduda väga lüüasaav, kui seate aasta-aastalt kaalulangetamise eesmärke, mida kunagi ei täideta. Kaalukaotuseesmärkidega edu saavutamise võti on muuta need SMART-eesmärkideks, nii et sammud, mida peate tegema sõna otseses ja ülekantud tähenduseson teile läbikukkumiskindlalt selgelt ette nähtud. Selles artiklis vaatleme SMART-eesmärkide väärtust ja seda, miks peaksite teadma, kuidas seda eesmärgi seadmise tööriista kasutada, et panna alus oma kaalulangetamise edule.

Kaalulangus treener waterloo vaatame üle 9 SMART-i naide kaalulangus eesmargid avaldust, mida hoolikalt jälgides tagate, et näete oma kavandatud tulemusi. Mis on nutikas eesmärk? Esmakordselt Dorani poolt kasutusele võetud SMART-eesmärkide kontseptsioon sündis algselt selleks, et aidata juhtidel luua eesmärke, et naide kaalulangus eesmargid kursis majanduse muutuvate suundumustega ja säilitada võimalikult tõhus personal.

Täna aitavad SMART-eesmärgid jätkuvalt meie eesmärke täita, määrates teie visioonidele tegevuskava, et need saaksid reaalsuseks. Selle eesmärkide seadmise tööriista abil saate lõpuks anda teile juhendi, mis annab teile igal pool teada, kui palju olete oma eesmärgi saavutamiseks teinud ja kui palju teil on veel tööd teha. Vaatame, mida kõik need komponendid tähendavad.

naide kaalulangus eesmargid

Konkreetsed: Teie eesmärgi väljaütlemine peaks selgeks tegema täpselt, kuidas peate oma jõupingutused suunama. Konkreetsuse huvides peaks eesmärk vastama küsimustele: kes, mida, millal, kus, ja miks.

Mõõdetav: Soovite, et teie eesmärgid oleksid mõõdetavad, et saaksite oma edusamme jälgida. See eesmärkide avalduse osa vastab küsimustele kui palju või kui palju.

Kas olete otsustanud uuel aastal kaalust alla võtta?

Saavutatav: Teie eesmärk peaks teid proovile panema, kuid selle saavutamine ei tohiks olla võimatu. Eesmärkide seadmisel peate olema realistlik; vastasel juhul seate ennast ebaõnnestumiseks ja pettumuseks.

Asjakohane: Kas teie eesmärk on teie jaoks oluline? Kas selle saavutamine viib teid lähemale oma lõplikule visioonile? Peate veenduma, et teie eesmärk sobib teie elu suurema pildiga.

Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?

Tähtajalised: SMART-eesmärkidele seatud tähtajad takistavad vähemoluliste ülesannete takistamist ja edasilükkamist. Saate hoida oma prioriteedid otsekohe, kui teil on tähtaega kaasnev kiiretunne.

Vaatame kiiresti, millised SMART-i eesmärgid kaalulangetamiseks on ära aitab mõista, kuidas neist aru saada: Mitte Konkreetsed: "Ma lähen kaalust alla. Kuidas sa selle kaotad? Millal loodate olla oma berberiini kaalulanguse ulevaated kaalus?

Miks soovite kaalust alla võtta? Mitte Mõõdetav: "Ma jään kõhnaks. Kas "kõhn" on seotud konkreetse kehakaaluga? Millal saate teada, et see eesmärk on täidetud? Mitte Saavutatav: "Ma kaotan kolme kuu jooksul 25 naela kuus ja hoian seda ära. Mitte Asjakohane: "Ma loen sel aastal kaheksa raamatut.

naide kaalulangus eesmargid

Mitte Ajaga seotud: "Ühel neist päevadest on mul tervislik kaal. Läbimõeldud SMART-eesmärk on tegevuskava, mis juhatab teid lõppeesmärgi saavutamise protsessi ja hoiab teid motiveerituna. Seega, kui olete varem proovinud ja ebaõnnestunud, ärge süüdistage ennast - süüdistage oma endisi plaane.

naide kaalulangus eesmargid

Vaatame mõningaid näiteid plaanidest, mis viivad teid õigele teele. M: Iga keskpäevane jalutuskäik toimib nädala ühe mõõtühikuna kolmest ja iga jalutuskäik peab olema 15 minutit. A: Eesmärgi seadjal on kõik selle eesmärgi saavutamiseks vajalikud tööriistad. R: See eesmärk on oluline kaalu kaotamise lõppeesmärgi saavutamiseks. T: Kuna see on tervislik harjumus igas kaalus inimestele, on see eesmärkide seadja teinud sellest pideva eesmärgi. M: Iga söögikava viiest seitsmest päevast peab sisaldama vähemalt kõiki vikerkaare värve vähemalt üks kord.

Naide kaalulangus eesmargid Korraliku planeerimise korral on see saavutatav eesmärk. R: Dieet on nende kaalulangetamise edu kriitiline komponent, muutes selle asjakohaseks eesmärgiks. T: Selle tüki tähtaeg on kuus nädalat, kuid kaalulanguse säilitamiseks pikendatakse seda tõenäoliselt.

S: See avaldus naide kaalulangus eesmargid, et see inimene väldib söömist restoranides lõunatamiseks vähemalt kolmel päeval nädalas. M: Iga pakitud lõunasöök, mida sellel inimesel igal nädalal on, loetakse järgmise kahe kuu jooksul üheks kolmest. A: See on saavutatav eesmärk kõigile - lisaks aitab see raha kokku hoida. T: Selle eesmärgi tähtaeg on kaks kuud. Kui olete juba mõnda edusamme teinud: 4.

Related Content

M: Need hommikused treeningud viiakse lõpule igal nädalal viiest seitsmest. A: See on saavutatav eesmärk.

  • Top toit mis edendavad kaalulangus
  • Ole sihikindel: kaalu langetamine eeldab eesmärkide püstitamist - Naistekas
  • Bbb rasva poletamine
  • 9 SMART-EESMäRGI NäIDET KAALULANGETAMISEKS AASTAL - PSÜHHOLOOGIA -
  • Rasva kadu ubad
  • SMARTi eesmärkide määramine kehakaalu langetamiseks
  • Kaalulanguse masin mis sind raputab

R: Inimese aktiivsuse tase on oluline nende edukuse saavutamiseks kehakaalu langetamisel. T: Selle tähtaeg on neli nädalat. See kindel unegraafik aitab mul kogu päeva jooksul energiat säilitada ja hommikuste treeningute jaoks aega leida. S: See inimene loob kindla uneaja ja ärkamisaja, et tagada, et tal on energiat oma päeva jooksul oma füüsilise rutiini lõpuleviimiseks.

M: See unerežiim toimub igal õhtul, et saada 8 tundi und. A: Kui õiged tööriistad on paigas, on see saavutatav eesmärk. R: Kaalu kaotamise üks olulisemaid elemente on piisav uni, mis muudab selle eesmärgi asjakohaseks. T: See uneaeg kestab lõpmatuseni optimaalse tervise tagamiseks. M: Seda eesmärki mõõdetakse kodus valmistatavate söögikordade lõuna- ja õhtusöök arvu järgi.

T: See eesmärk jätkub kehakaalu languse säilitamiseks. Kui olete oma eesmärgi saavutamas: 7. M: Mõõdetav on algkaal ja kuu viimase päeva kaal. A: On realistlik eeldada, et õige dieedi ja füüsilise koormusega kaotate nädalas 1,5—2 naela.

  • Macys sliming puksid
  • Miks kaal ei lange? – Ajakiri SPORT
  • Kuidas taastada kiire kaalulangus
  • Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik? - Tervis -
  • Risti treener vs jooksulint kaalulangus
  • Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon
  • Sleimming en espanol

R: Kaalulangus on ülim eesmärk. T: Tähtaeg on üks kuu. M: Seda saab mõõta selle inimese joogivee ja soodavee arvu järgi. A: Pühendudes on see saavutatav eesmärk. R: Kogu päeva jooksul rohkem vett juues on abi kaalulangetamisest.

fitone-moderno

T: See on pidev eesmärk kaalulanguse säilitamiseks. See aitab mul püsida motiveeritud, kuni jõuan finišisse. M: Seda saab mõõta iga minutilise seansi ajastamise ja seansi lõpuleviimisega 5 ööd nädalas. A: Kui on olemas õiged tööriistad, näiteks need meditatsioonirakendused, on see saavutatav eesmärk.