Kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul

Nooruspõlve toitumine võib kaasa tuua tulevasi arenguprobleeme, näiteks väsimatu kasvu, puberteedi hilinenud tekkimist või isegi muid pikaajalisi püsimishäireid nagu osteoporoos. Isegi koolide arv vähenes eelarveliste kärbete tõttu. Nüüd, kuidas kasutada, see on lihtne tänapäeval! Saate seda teha aeglaselt või kiiresti. Lõunasöök, võileibu, tomatisupp või salat asemel. Mõned aastased peavad suupisteid siiski tooma.

  • Kuidas eemaldada koik keha rasva
  • Olen aastane ja kaal , kuidas saate kaalust alla võtta? - Harjutus
  • Kaalulanguse rutiin mees
  • Kui palju kaotatakse aastane tüdruk nelja päeva jooksul On väga halb mõte kiirendada kehakaalu alandamiseks.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta? Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu. Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse.

Kuidas sa kaotad 8 naela ühe kuu jooksul jõusaalis või dieedisse minnes?

Kui teil on mugav ühe või kahe nädala pärastalustage kiiret kõndimist või kiiret kõndimist minutit iga päev. Saate suurendada aega 60 minutini slimming banoffee pie. Kõndimise tempo ja aja suurendamine annab kehale aega ja jõudu uue harjumuse ja eluviisiga kohanemiseks.

Te vajate oma keha tuge ja vastupidi.

kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul

Intervallkõndimine tähendab, et peate iga minuti järel oma kõndimise tempot muutma. Alustage keskmise tempoga kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul 45 sekundit kõndides.

Seejärel kiirendage ja kõndige üks minut. Jällegi võtke tempo maha ja kõndige üks minut. Jätkake seda nii kaua kui soovite.

Lame kõht ilma dieedita, üks tass pühib vatsa täielikult ja tulemuseks on valendiku eemaldamine

Mulle meeldib intervallkõndimine, kuna see annab kehale aega kiireks kõndimiseks valmistumiseks ja aitab ka lõõgastuda pärast tempokas kõndimise lõpetamist. See hoidis ka mu aju töös, see tähendab, et mul polnud kõndides igav.

See hoidis mind erksana ja naeratas ning tegelikult leidsin endale palju sõpru, kes hakkasid seda kõndimisstrateegiat järgima. Söö päevas vähemalt kahte sorti puuvilju. Kui võimalik, sööge puuvilju, mitte mahla.

Köögivilju saab süüa toorelt, keedetult, küpsetatult või grillitult.

Video: You Bet Your Life: Secret Word - Door / Paper / Fire 2021, Mai

Võite teha ka smuuti ja juua seda kohe pärast jalutuskäiku. Teie keha vajab ka igapäevaseid valke. Saate süüa kala, kalkunit, kanarinda, mune, läätsesid, ube, idusid, soja ja seeni. Võite valida ka lahjad punase liha jaotustükid, kuid veenduge, et te ei sööks liiga palju.

Piim on hea kaltsiumiallikas, mis tugevdab teie luid.

kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul

Praegu võiksite vältida juustu ja maitsestatud jogurtit. Turul on palju madala kalorsusega maitsestamata jogurte.

Põletage kaalulanguse kaloreid

Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju. Igasugune tee, mis valmistatakse ilma suhkrut või piima lisamata, on teile väga kasulik. See ei pea tingimata olema roheline tee. Võite valida ka musta tee, kuid kindlasti ostke hea kvaliteediga teed.

Video: Breaking2 | Documentary Special 2021, Mai

Toksiinide loputamiseks jooge igal hommikul ja õhtul teed. Vähem toksiine kehas annab teile jõudu ja suurendab immuunsust. Lihaste toonimine on oluline, kuna kehakaalu langetamine võib muuta naha lõtvaks. Liigutage käsi ükshaaval ringjate liigutustega viis korda päripäeva ja viis korda vastupäeva.

# 1 Minu 600-naelane elu - enne ja pärast

Seisa, käed lahti. Võtke käed kokku ja ühendage peopesad. Minge tagasi oma vanasse asendisse, kus on laiali sirutatud käed. Tundub, nagu te lehvitaksite käsi. Saate seda teha aeglaselt või kiiresti. Hingake sisse, kui te oma käed avate, ja hingake välja, kui need kokku viite. Kükitamine on hämmastav harjutus alakeha toniseerimisel. Liigutage oma jalgu umbes kahe jala kaugusel. Aeglaselt painutage põlvi ja tulge istumisasendisse.

Kui palju kaotatakse 14-aastane tüdruk nelja päeva jooksul

Hoidke asendit umbes sekundit. Vabastage aeglaselt asend ja pöörduge tagasi oma esialgse asendi juurde. Õhurattasõit on veel üks hea harjutus reie toniseerimiseks. Heitke selili, tõstke jalad üles ja liigutage jalgu nii, nagu sõidaksite jalgrattaga.

14 viisi päevas naela kaotamiseks

Tehke seda nii minuti jooksul edasi kui ka tagasi. Korrake seda viis minutit.

Ma lihtsalt ei saa seda kaalu kaotada. Kui te paluksite kahekümne viieaastasel minul ennustada, kuidas mu neljakümnendad välja näevad, oleksin nende kirjeldamiseks kasutanud vaid ühte sõna: paks. Kuidas see ei võiks olla?

Istmed tõstavad teie kõhtu. Võite proovida ka Kapalbhati pranayamat. Minge jõuharjutustele.

Kuidas kaotada 10 naela. kuu jooksulindi kasutamisel

Kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul, raskuste tõstmine, krõmpsud jne tugevdavad teie keha lihaseid. Uni aitab teil keha ja vaimu taaskäivitada.

Niisiis, järgmisel päeval jalutama minnes ei tunne te end eriti väsinuna ega unisena.

kaalulangus 20 naela 40 paeva jooksul

Mõni päev peate alkoholi vältima. Alkohol jaguneb suhkruks, mis lõpuks ladustatakse rasvana. Mitu kalorit saate põletada? Sõltuvalt teie kehakaalust, kõndimistempost ja aja kestusest võite 20 nädala jooksul kaotada kuni naela.

Selle saavutamiseks peaksite iga päev käima vilkalt umbes 30—40 minutit.

Olen 14-aastane ja kaal 159, kuidas saate kaalust alla võtta?

Kui aga soovite kaalust alla võtta aeglaselt, võite kõndida tavapärases tempos ja põletada 4—8 kalorit minutis, sõltuvalt teie kehakaalust. Kui kaalute — naela, võite põletada kalorit minutis; kui kaalute — naela, võite põletada 6—7 kalorit minutis ja kui kaalute või rohkem naela, võite põletada 8—9 kalorit minutis. Ükskõik, kas soovite tulemusi varem või hiljem, peaksite tegema keha toniseerivaid harjutusi ja tasuta käte harjutusi.