Kaalulangus pikaajaline uuring.

Baziani analüüs. Paljud inimesed söövad siiski liiga sageli ja söövad ikka kolm suurt söögikorda päevas. Küsimused jäävad ikka veel vahelduva paastumise kohta, eriti kas kõik meetodid näiteks sõdalaste toitumine, kus süüakse õhtul ainult ühte suurt sööki on sama tõhusad. Teine, ajakirja 22 uuringu analüüs Toitumise ülevaated leiti, et 14 grammi suurenemine toidukiud päevas puu- ja köögiviljadest oli seotud keskmise kehakaalu langusega 4,2 naela nelja kuu jooksul. Vitamiinide pikaajaline asendusravi peale bypass operatsiooni on kindlasti vajalik ja see ei saa piirduda vaid paari operatsioonijärgse aastaga.

Nüüd ei räägi me nendest viimastest tüütutest kilodest, mis takistavad teil suvistest bikiinidest rõõmu tunda. Selles loendis käsitletakse kliinilist rasvumist ja seda, kuidas need eksiarvamused ebaõigesti kujundavad meie avaliku korra ja rahvatervisega seotud soovitusi.

Siin on suurimad ülekaalulisuse müüdid, mida peate uuesti läbi vaatama. Müüt nr 1: väikesed muutused kalorite tarbimises või kulutamises põhjustavad suuri pikaajalisi kaalumuutusi See reegel "kaloreid ei arvestata kaloreid" on aegunud mentaliteet.

adam havitab koik kaalulangus vorgus

Poole sajandi vanune teadusuuring võrdsustas naela kaalu kaloriga, mis tähendab, et ühe kilo kaotamiseks nädalas pidid sööma selle nädala jooksul vähem kaloreid või põletama veel kalorit. Selle reegli kohaldamine väikeste ja jätkusuutlike muudatuste korral rikub aga algset eeldust: see toimib ainult lühiajaliselt.

Vana uuringut ise testiti ainult väga energiasisaldusega dieediga meestel vähem kui kalorit päevas. Tõde: hiljutised uuringud on näidanud, et individuaalne varieeruvus mõjutab keha koostise muutusi ja pikaajalised eesmärgid võivad võtta isegi kauem aega, sõltuvalt teie tarbitavate kalorite kvaliteedist. Mõelge sellele: kalorit nädalas müügiautomaatide suupisteid näeb teie keha palju erinev kui kalorit värskeid puuvilju ja köögivilju.

Müüt nr 2: ülbete ja ebareaalsete kaalukaotuse eesmärkide seadmine on vastupidine, kuna muutute pettunud ja kaotate vähem kaalu Ehkki realistlike ja saavutatavate eesmärkide seadmine on mõistlik hüpotees, tuletab see uuring meile meelde, et tehniliselt puuduvad empiirilised uuringud, mis osutaksid negatiivsele seosele ambitsioonikate eesmärkide ja tegeliku kaalukaotuse vahel.

uurige rasva kadu korstna pdf

Kaks uuringut näitasid sekkumisi, mille eesmärk oli parandada kaalukaotuse tulemusi, muutes ebareaalseid eesmärke, mille tulemuseks olid realistlikumad ootused, kuid mitte tingimata paremad või erinevad tulemused. Tõde: kohandage oma eesmärgid sellele, kuidas teie isiklikult kõige paremini töötate.

Kui soovite lähitulevikus kuupäeva valida ja töötada lühikeste või keskmise tähtajaga eesmärkide nimel väikeste muudatuste nimel, siis otsige seda!

Kui teate, et teil on kaotada rohkem kui paar kilo ja te ei karda koguarvu, on see ka okei! Hoidke pea maas ja püsige keskendununa, teades, et edasiminek võib olla aeglane, kuid lõpuks on see seda väärt. SEOTUD: 5 tõestatud viisi Yo-Yo dieedi peatamiseks Müüt nr 3: kiire kaalulangus tähendab, et peaksite kaalust kiirelt tagasi saama, selle asemel, et kaalust alla võtta aeglasemalt Kaalukaotuse uuringud viivad tavaliselt pikaajalise järelkontrolli läbi üks või enam aastat pärast esialgset kaalukaotust.

Võrreldes uuringuid, mis soodustasid väga madala energiatarbimisega dieetide kiiret kaalukaotust, võrreldes aeglasema kaalukaotusega uuringutega, ei ilmnenud pikaajalises järelkontrollis statistiliselt olulist erinevust nende kahe vahel. Tõde: kui olete rasvunud, võite näha suuremat esialgset kaalukaotust kui teised. On ebaselge, miks mõned rasvunud inimesed kaalulangus pikaajaline uuring teisiti kui teised.

Pikaajaline kaalulangus, mille määrab esialgne kaalukaotuse edukus

Kui kuulute loomulikult kiire kaalulanguse kategooriasse, võib see tegelikult pikaajalist kaalukaotust aeglustada, kui proovite häirida oma keha loomulikku reageerimist.

See reegel ei kehti nende kohta, kes soovivad enne rannaretke raisata viis kiiret kilo, sest dramaatiline paastumine põhjustab tõestatud sisemisi kahjustusi. Kuid kui kaalulangus on suurem kui 40 naela, pidage seda müüti meeles. Müüt nr 4: Kehakaalu alandamise ravi alustamiseks on oluline hinnata muutuse staadiumit või valmisolekut.

Faktid ja müüdid rasvumisest

Muutuste mudeli etappe kasutatakse skaalana, et hinnata seda, kus inimene hindab ennast muutusteks valmisoleku mõttes. Võib-olla olete mõelnud muudatuse tegemisele, muudatuse ettevalmistamisele või täielikult valmis muutust tegema juba täna. Uuringute kohaselt ei ennusta valmisolek kaalulangusravi ulatust ega tõhusust.

Tõde: selgitus, miks puuduvad teaduslikud tõendid, võib olla lihtne - inimesed, kes valivad vabatahtlikult kaalulangusprogrammi, on oma olemuselt valmis muutusi alustama. Samuti võib olla keeruline tõestada vaimse ja emotsionaalse käitumise ning füüsilise reageerimise vahelist seost.

  1. Pikaajaline kaalulangus, mille määrab esialgne kaalukaotuse edukus 6 parimat näpunäidet kaalu säilitamiseks Pikaajaline kaalulangus, mille määrab esialgne kaalukaotuse edukus Kõik tahavad need viis viimast naela kaotada.
  2. Kiire kaalulangus vahelejatmise teel
  3. Madala süsivesikusisaldusega dieet võib suurendada pikaajalist kaalulangust - Healths -
  4. 61 kg kaalulangus
  5. Keskmine paevakaalu vahenemise paastumine
  6. Faktid Ja Müüdid Rasvumisest | Kaalukaotus

Ootame, kuni teadus meile südamele järele jõuab, ja ärge kirjutage seda mõtet veel päris lahti. Tehke muudatus, kui olete selleks valmis. Müüt nr 5: kehalise kasvatuse tunnid mängivad praegusel kujul olulist rolli laste rasvumise vähendamisel või ennetamisel Kehaline kasvatus kaalulangus pikaajaline uuring vähenda ega takista rasvumist, nagu tavaliselt tänapäeval pakutakse.

Kolm erinevat uurimistööd leidsid, et isegi kui suurendada laste tundides käimise päevade arvu, oli sooliste ja vanuserühmade vahel endiselt ebaühtlane mõju kehamassiindeksile KMI. Tõde: Kindlasti on olemas teatud tase füüsiline aktiivsus, mis hõlmab kindlaksmääratud sagedust, intensiivsust ja kestust, mis oleks tõhusad rasvumise vähendamisel või ennetamisel.

Maagilise suhte avastamiseks on õigustatud kliinilised uuringud, kuna tavakoolides pole seda veel õieti. SEOTUD: kui tegemist on treeningutega, on kõik parem kui mitte midagi Müüt nr 6: Imetamine kaitseb rasvumise eest Maailma Terviseorganisatsioon WHO teatas, et imikutena rinnapiimatoidul olevad inimesed on hilisemas elus vähem rasvunud, kuid tunnistas, et need järeldused on tehtud eelarvamuste või segavate uuringute põhjal. Põhjalikum uurimus ei sisalda mingeid kaalukaid tõendeid selle seose kohta rinnaga toitmise ja rasvumise vahel.

Tõde: rinnaga toitmisel on imikule ja emale palju eluliselt olulisi ja üliolulisi eeliseid, mis paneb seda käitumist endiselt väga julgustama. Teadlased usuvad endiselt, et nad ei pea veel imetamise kõiki kaitsvaid ja positiivseid mõjusid tõestama ning loodavad kiiresti kinnitada rasvumist kaitsva kvaliteedi loendisse.

kaalulangus salsa

Müüt nr 7: kaalusõit st Yo-Yo dieediga on seotud suurenenud surelikkusega Vaatlusuuringud näitavad, et kaalusõit on seotud suurenenud suremusega, kuid tõenäoliselt leitakse, et need tulemused on segane tervislik seisund. Tõde: teadus ei suuda tõestada, et yo-yo dieediga suremust suurendatakse, kuid see võib siiski tõestada, kui karm see teie kehale on ja kui kahjulik võib see olla ka teie emotsionaalsele ja vaimsele tervisele. Hoidke oma enesekindlus kõrgel, õppige armastama ükskõik millist kuju olete ja leidke eluviis, mis ei propageeri sügavama otsa hüppamist, kui see muutub liiga ohtlikuks või jätkusuutmatuks.

Meil kõigil on petupäevad, kuid ärge pange oma süsteemi liiga mitu korda läbi kõlama.

Vahelduv paastumine ei ole parem kui tavaline dieediga kaalulangus, uus uuring leiab

See on lihtsalt ohtlik. Müüt nr 8: rohkemate puu- ja köögiviljade söömine põhjustab kehakaalu langust, hoolimata muudest käitumise või keskkonna muutustest On ütlematagi selge, et värskete, tervete toitude söömisel on imeline kasu tervisele. Kui aga muid kaasnevaid muutusi pole, võib kaalutõus siiski aset leida.

Tõde: sööge ikka rohkem puuvilju ja köögivilju! Kui see kasvab maapinnast looduslikult, on teil tavaliselt õigus vabalt süüa, kui palju teil on lubatud süüa boonuspunktid, kui see on leht- ja roheline.

Dietoloogi 6 parimat veggiehäkki kaalulanguse jaoks

Kuid ärge lootke, et see on teie tulevaste kõhnate teksade hõbekuul. Tehke täiendavaid muudatusi, nagu näiteks jalgrattasõit tööle, joomine vähem soodat ja rohkem puhkust. Nii näete tulemusi kindlasti. See on OK! Lõbusad treeningud suurendavad kaalulangust Müüt nr 9: suupistete söömine aitab kaasa kehakaalu suurenemisele ja rasvumisele Juhuslikud, kontrollitud uuringud seda eeldust ei toeta.

Järk-järguline kaalulangus pole parem kui pikaajalised dieedid

Isegi vaatlusuuringud ei ole näidanud järjepidevat seost suupistete ja suurenenud KMI vahel. Tõde: iga keha on erinev. Mõni inimene saab mõne päeva jooksul väikese söögikorraga suurepäraselt kaalulangus pikaajaline uuring väidetavalt stabiliseerib see veresuhkrut kaalulangus pikaajaline uuring hoiab energiat üleval, eriti kui olete väga aktiivne.

Paljud inimesed söövad siiski liiga sageli ja söövad ikka kolm suurt söögikorda päevas. Proovige kinni pidada kolmest tasakaalustatud söögikorrast ja minimeerida suupistete vahepeal. Need paar tundi söögikordade vahel on näidanud, et see taastab teie seedesüsteemi nii, et kaalulangus pikaajaline uuring soodustab tulevaste söögikordade efektiivsemat metabolismi ülejäänud päeval.

  • Haridus Vahelduv paastumine ei ole parem kui tavaline dieediga kaalulangus, uus uuring leiab Ülemaailmse dieetitööstusega, mille väärtus on95 miljardit USA dollarit, on selge, et maailm on kaalulangus.
  • Poletage rasva maha magama
  • Kaalulangus protsess
  • Kategooriateta Dietoloogi 6 parimat veggiehäkki kaalulanguse jaoks Meil on uskumatult kasulikke näpunäiteid, mis aitavad teil oma suulae ja taldriku hõlpsamini avada maitsvamatele köögiviljadele, et saaksite kaalust alla võtta kiiremini.
  • Apex fat burn 1
  • Slimming alla posed