Kaalulangus vahelduva paastumisega

Sel ajal kui tädi Anne oli ahvatlev, haarasin hoopis porgandi-rantšo minekupaki. See eeldab aga võimalikult intensiivset ja rasket treeningut. Ageing Res Rev. Rasvunud patsientidele ainult kontrollitud keskkonnas ja meditsiinilise järelvalve all. Samuti võib tunda nõrkust ja aju ei tööta nii hästi kui tavaliselt. Söömise ajal insuliini tase meie kehas tõuseb, mis aitab üleliigset energiat hoiustada kahel järgneval moel: Süsivesikud lõhustatakse kehas eraldiseisvateks glükoosi suhkru üksusteks, mis seejärel ladustatakse nii maksa kui ka lihastesse.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks. See on tõesti nii lihtne. Loe edasi, et teada saada, kuidas vahelduv paast kaalulangetamisel toimib, kuidas seda teha, dieeditabel, kalorite tarbimine ja näpunäited.

co kuni jest rasva poletamine

Kerige alla! Kuidas vahelduv paast aitab kaalulangus vahelduva paastumisega Vahelduv paast on tõhus viis kiiresti kaalust alla võtta. Söömise ja paastu vahelduvad tsüklid petavad keha funktsioone ja kalorite tarbimist.

puhas soomise kaalulangus valjakutse

Siin on 10 tõestatud viisi, kuidas vahelduv paast aitab kaalulangetada: Vähendab kaloraaži Aeg-ajalt paastumine aitab vähendada kalorite tarbimist. Suurendab ainevahetust Vahelduv paast on metaboolse sündroomi ja rasvumisega inimestele äärmiselt hea.

Alternatiivne päev modifitseeritud tühja kõhuga ja piiratud kalorite tarbimine aitab suurendada ainevahetust ja mobiliseerida rasva 2.

Uuringud näitavad, et vahelduv tühja kõhuga dieet aitab vähendada kehamassiindeksit, mis näitab, kas inimene on tervislikus kehakaalus või ülekaaluline või rasvunud 3. Pidev kõrge veresuhkru või vere glükoosisisaldus võib põhjustada II tüüpi diabeedi. Vahelduv paast on efektiivne toitumisstrateegia veresuhkru taseme reguleerimiseks ja 2.

Selle tulemuseks on kõrge veresuhkur.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Uuringud on näidanud, et kalorite piiramine ja tühja kõhuga saab parandada insuliinitundlikkust 56. See vähendab diabeedi ja diabeediga seotud tervisekomplikatsioonide riski.

instant oat ja kaalulangus

Kasutab rasva kütusena Kui olete tühja kõhuga teil pole olnud toitu vähemalt 6—8 tundimuutub teie keha rasvade põletamiseks lihtsamaks, olenemata sellest, mida olete söönud. Kui valguvaru on täielikult ära kasutatud, kasutatakse rasva kütuseallikana. Säilitab kõhna lihase Lahja lihase säilitamine on oluline, kuna lihased on seal, kus on rohkem mitokondreid.

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud. Ka Piiblis mainitud paastumise juhtumid ei ületa oluliselt 40 päeva. Kuid pikim teadaolev dokumenteeritud paast kestis tervelt päeva.

Mitokondrid on raku organellid, milles suhkur muundatakse kasutatavaks energiaks ATP. Mida rohkem on mitokondrite arv, seda parem on ainevahetuse kiirus. Kaalulangus vahelduva paastumisega näitas, et vahelduv paast oli lahja lihase säilitamisel efektiivsem kui igapäevane kalorite piiramine 7.

kuidas ma pean oma reied slim

Detoksifitseerib keha Söömisest või paastumisest puhkamine aitab keha detoksifitseerida. Autofaagia on rakujäätmete kõrvaldamise loomulik protsess.

Vale autofaagia põhjustab toksiinide kogunemist, mis pärsib ainevahetust.

kaalulangus pdfs

Vahelduv paast annab teie kehale aega korraliku autofaagia või võõrutusravi reguleerimiseks. See omakorda suurendab ainevahetust ja vähendab metaboolse sündroomi riski 8. Suurendab häid soolebaktereid Vahelduv paast suurendab ka soolestiku mikroobide arvu ja mitmekesisust, mis aitab korralikult seedida 9.

Vahelduv paast - Intermittent Fasting Artikli koostas Triin Terasmaa Paljud uuringud näitavad, et sellel võib olla tugev mõju kehale ja ajule ning see võib aidata kauem elada 1; 2; 3 Uuringutes on välja toodud paastumise tervisekasud: - vähendavad oksüdatiivseid kahjustusi ja põletikku, - optimeerivad energia metabolismi, - soodustab osaliselt pikaealisust, programmeerides ümber metaboolse ja stressiresistentsuse rajad, - närilistel kaitseb vahelduv või perioodiline paastumine diabeedi, vähkkasvajate, südamehaiguste ja neurodegeneratsiooni eest, - inimestel aitab vähendada rasvumist, hüpertensiooni, astmat ja reumatoidartriiti. Seega on paastumisega võimalus vananemist edasi lükata ning see aitab haigusi ennetada ja leevendada, minimeerides samal ajal eridieetidest põhjustatud kõrvaltoimeid 3. Vahepeal paastud 16 tundi. Variante on erinevaid.

Samuti aitab see vähendada põletikku ja põletikust tingitud kaalutõusu Kasvuhormoonide põhjustatud rasvade kadu Teadlased on leidnud, et paastumine kutsub esile kasvuhormooni sekretsiooni, mis omakorda aitab kaasa rasva kadumisele 11 Vähendab põletikku Vahelduv paast vähendab põletikku, mis aitab parandada vere lipiidide profiili ja vähendab vere glükoosisisaldust Krooniline põletik kahjustab keha metaboolset funktsiooni ja põhjustab põletikust põhjustatud rasvumist Kui otsite dieedirežiimi kehakaalu langetamiseks, minge vahelduva paastumisega.

Esiteks on siin 6 viisi, kuidas saate kaalulanguse jaoks vaheldumisi paastuda.

Vahelduv paast - Intermittent Fasting

Kes saab teha vahelduvat paastu? Vahelduv paast on kaalulangetamiseks hea ja tõhus. Kuid see ei pruugi kõigile sobida. Vahelduv paast võib toimida, kui: Teil on toiduga tervislikud suhted.

parim rasva poletusvoond

Ärge tavaliselt hommikul näljane. Saage aru rasva kadumise ja toitumise põhialustest.