Parim viis rinna ja kohurasva poletamiseks

Peaasi on tõsine suhtumine ja soov muutuda.. Fakt on see, et suu kaudu hingates neelame õhku, mis muutub puhituse põhjuseks.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.

top 5 parimad rasva poletavad toidud

Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama.

Mõista oma kõhurasva

Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku. Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku. Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale.

Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole.

25 parimat harjutust, et kodus kiiresti kõhtu / kõhurasva kaotada - Kõht

Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist. Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved alla.

poletage rasva 60 ° c juures

Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale. Sirutage käed ja lükake tagasi üles.

SööGIPLAAN KõHURASVA KAOTAMISEKS - TERVIS -

Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega. Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi. Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks.

hp lg body slim

Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga. Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga.

Meeste ja naiste kõhurasva kaotuse harjutused:

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre.

kaalulangus spring hill tn

Seda nimetatakse ka delfiinilauaks. Hoidke vähemalt 30 sekundit.

Parimad viisid kõndimise lisamiseks kõhurasva vähendamiseks - Kõht

Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale.

Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused.

Parimad toidud kõhu kaotamiseks Tervisliku toitumise söömine aitab eemaldada kõhtu ja kubemeid ning parima tulemuse saavutamiseks soovitatakse dieedile lisada toidud, mis soodustavad kaalulangust. Muidugi, ainult need ei aita teil kaalust alla võtta, kui samal ajal sööte mägedes maiustusi ja ei tegele spordiga, kuid kaasates need oma tasakaalustatud toitumisse ja asendades need ebatervislike suupistetega, saate kiiresti soovitud tulemusi saavutada. Mõelge parimate kõhutoodete nimekirjale. Kala ja kalaõli Kala on kaalukaotuse jaoks hädavajalik mitmel põhjusel. Esiteks on see väärtuslik valguallikas.

See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid. Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

hea rasvapoleti raputab

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja spartan fat burner siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral.

Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud. Tõstke oma puusad üles, kuni amish mary kaalulangus sirgjoone põlvedest õlgadeni.

  • Dieet kõhurasva põletamiseks ja kehakaalu tõhusaks kaotamiseks - Analüüsib - May
  • Kõht Parimad viisid kõndimise lisamiseks kõhurasva vähendamiseks Kõigist treeningrežiimidest on kõndimine kõige ökonoomsem, kuid samas tõhus lahendus paljude terviseprobleemide lahendamiseks.
  • Asetage oma käed pea taha.
  • 12 nadala kaalulangus valjakutse pdf
  • Elustiil Emotsionaalne seisund Mõni neist asjadest, nagu teie geneetiline koostis ja vajalikud ravimid, ei ole muutmiseks teie kontrolli all.
  • Kaalulangus palavik vasimus
  • Kaalulanguse omatehtud napunaited

Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut. Seejärel tehke vastassuunalise jalaga.

30 paeva tervisliku kaalulanguse valjakutse

Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid parim viis rinna ja kohurasva poletamiseks. Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses.

Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi. Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad.

Meeste ja naiste kõhupiirkonna kaotuse treeningud:

Tehke vähemalt 20 kordust. Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks.

১৪ দিনের লকডাউন -- তারছেরা ভাদাইমা -- 14 Diner Lockdown -- হাঁসির কৌতুক -- Bangla Comedy 2021

Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga. Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama.

Rasvapõletuse toitumine kõhu jaoks

Hoidke oma selja tasane. Tõuse üles ja tee 20 kordust. Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele. Kuidas seda teha: Nüüd lükake tagumik vasakule küljele ja langetage see põranda poole, painutades vasakut põlve.

Toitumine on edu võti! Kuidas süüa, et kõhust ja külgedest lahti saada

Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust. Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega.

Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku. Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks. Parim viis rinna ja kohurasva poletamiseks kordust.