Pikaajalised kaalulangus eesmargid. Motivatsioon nr 1 - kaalu kaotamine tervise nimel

Kõrvaldage kiirtoidus leiduvad transrasvad. Mõned uuringud on näidanud, et kõrgema valgusisaldusega dieedid aitavad kaalust alla võtta veidi kiiremini ja aitavad seda pikaajaliselt eemal hoida. Eesmärk peab olema lihtne, sinu jaoks oluline ja piisavalt põnev, et teeksid kõik endast oleneva selle saavutamiseks. Kui läheduses on toetav inimene, muutub kaalu langetamine lihtsamaks ja lihtsamaks protsessiks. Määrake endale hüved. Hinnake oma kava igal kuul ümber.

Eesmärkide seadmine Eesmärkide seadmine Eesmärkide seadmine on motivatsiooni kõige olulisem samm. Pealegi ei oma see tähtsust millegi - mõne töö või kaalu kaotamise - motivatsioonis.

Related Content

Heidame pilgu mõnele põhieesmärgile. Seadke konkreetsed eesmärgid Ole täpne. Mitu naela soovite kaotada? Mis kuupäev?

  1. Hirve pargi kaalulangus
  2. Nõuanded ja nipid järeldused Sageli peitub saladus pinnal: inimestel, kes soovivad kaalust alla võtta, puudub lihtsalt motivatsioon kaalu langetada.
  3. Kaalulangu on paljude inimete jaok populaarne eemärk.
  4. Kiire rasva poletamise napunaited
  5. Järk-järguline kaalulangus pole parem kui pikaajalised dieedid Järk-järguline kaalulangus pole parem kui pikaajalised dieedid Uus uuring näitab, et inimesed, kes kaotavad kaalu aeglaselt ja stabiilselt, ei pea seda pikaajaliselt enam tõenäoliseks kui need, kes valivad joogidieetilise toitumise - kuid mõne eksperdi sõnul peaksid arstid suutma soovitada toitumisharjumusi, kuna isegi lühiajaline kaalukaotus parandab rasvunud inimeste tervist Uue uuringu kohaselt on ekslik vana oletus, et aeglaselt ja kindlalt dieediga tegelevad inimesed hoiavad pikaajaliselt kaalu maha, samal ajal kui kraadidiabetid selle uuesti sisse panevad.

Kui palju rasva soovite kaotada? Kui palju soovite kaaluda?

Video Juhiseid: "Tundmatu sõdur" kinodes alates 5.juunist 2018 (Mai 2021).

Milliseid köiteid soovite omada? Mis suurusega riideid soovite kanda? Peate teadma mitte seda, kui palju te kaalute, vaid seda, kui palju rasva on teie kehas. Rasva määramise meetodid on erinevad.

tervislik toitumis- ja kaalulangus treener

Keha skaneerimine rasvakontrolli keskustes peetakse parimaks, kuid selleks on head ka regulaarsed rasvaanalüsaatori skaalad. Lisaks saate jälgida keha mahtude mõõtmisi. Kaal võib küll seista, kuid mahud kaovad kindlasti ära, kui teete kõik õigesti.

Võibolla olete võitlemas kaalulangusprogrammiga, mis tundub olevat lohistades. Olenemata sellest, kas olete määranud lühiajalised kehakaalu langetamise eesmärgid või olete pikaajalise heaolu saavutanud, on teie dieedi paremaks toimimiseks võimalusi.

Seadke eesmärgid kõrgele Realistid ei saavuta ülbeid eesmärke. Paljud inimesed kardavad kõrgeid eesmärke nii palju, et küsivad seda, mida nad saavad, mitte seda, mida nad tegelikult tahavad.

Enne seda, kui asud kaalu langetama, tuleb kindlaks määrata eesmärgid. Neid võiks seejuures olla kaks: 1. Esialgne eesmärk lühiajaline 2. Pikaajaline eesmärk umbes ühe aasta peale Mõlemad eesmärgid peaksid olema realistlikud ja praktiliselt saavutatavad. Inimesele, kes kaalub kilo, tähendaks see 10 kilo langetamist.

See on viga, sest alandlik "päris" eesmärk ei motiveeri sind. Siit saate teada, mis teid motiveerib.

Mai 27, "Selgete, kirjalike eesmärkidega inimesed saavutavad lühema aja jooksul palju rohkem, kui ilma nendeta inimesed poleks kunagi osanud ette kujutada. Oluline on välja töötada konkreetne kaalu kaotamise kava, mis annab teile täpsed juhised ja juhised, mis aitavad teil saavutada oma kaalukaotuse eesmärke. Eesmärgid võivad aidata teil õige toitumisega rajal püsida ja motiveerida treenima.

Kui teie eesmärk hirmutab teid natuke, siis on see okei. Tegelikult, kui eesmärk sind ei hirmuta ega sega verd, siis on eesmärk liiga madal. Määrake konkreetsed, kuid mõistlikud tähtajad "Kaotada 30 päevaga 15 kg!!!

Aga kas see on tõeline? Kas saate tõesti nii kiiresti kaalu kaotada?

Järk-järguline Kaalulangus Pole Parem Kui Pikaajalised Dieedid - Tervis

Kuid seda tehes teete vea, ajades segamini kaalulanguse ja rasva kadu. Lihase kaotamine on lihtne!

keha poletab rasva oosel

Rasva kaotamine pole lihtne … Iga traditsiooniline dieet dehüdreerib teie keha, tõmmates lihaseid kiire ja märgatava efekti saavutamiseks. Kui soovite nädala jooksul kaotada 5 kg, lõpetage lihtsalt vee joomine me ei soovita seda teha, kuna see kahjustab teie tervist korvamatult.

voo slimming food

Rasvakaotus peaks olema teie eesmärk, mitte kaalulangus. Pikaajalised kaalulangus eesmargid on rasva kadu määr?

toit soomine slim alla

Ameerika spordimeditsiini instituut, mis on suurim ja austatum spordi- ja meditsiinivaldkonnas tegutsev organisatsioon, on kehtestanud keskmise ohutu rasvakadu 0,5—1 kg nädalas. Nädalas on võimalik kaotada rohkem kui 1 kg, kuid kui te seda teete, on kõik üle 1 kg tõenäoliselt lihased ja vesi.

Ärge kartke seada pikaajalised kaalulangus eesmargid kõrgele, vaid määrake realistlikud tähtajad nende saavutamiseks.

  • Näpunäited Muud jaotised Kaalu kaotamine on paljude inimeste ühine eesmärk.
  • 3 VIISI KAALULANGETAMISE EESMäRKIDE SEADMISEKS - KNOWLEDGES -

Ole kannatlik. Rasva ohutuks kaotamiseks on 8 nadala kaalulanguse valjakutse vorgus teatavad ohutusraamistikud.

kaalulangus spring hill

Seadke lühi- ja pikaajalised eesmärgid Kui olete hakanud mõtlema, mida konkreetselt soovite, ärge kirjutage ainult ühte eesmärki, tehke terve nimekiri. Teie eesmärkide loend peaks sisaldama nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi eesmärke.

slimme ideed ja napunaited

Siin on 6 sellist eesmärki: Teie peamine pikaajaline plaan.