Hupata tross parim rasvapoletaja, Onkoloogilised haigused

Alustuseks ei lase eelmisel päeval söödud burger paraku pöördumatult kaugetesse maadesse isegi temale seal ostetud piletiga Köie hüppamise esimese kolme minuti jooksul suureneb teie pulss mitu korda ja keha hakkab töötama anaeroobses režiimis koos hapnikupuudusega , kuna esimesest minutist alates on teie treeningu intensiivsus sama jooksuga võrreldes piisavalt kõrge sörkimine. Nädalal, kui puhkeaeg on kuni 20 sekundit või vähem, on teie eesmärk lihtsalt teha kordust. Sümptomiteks on jala tagakülje valulik turse. Hoolimata suurest ravimeetodite arvust, tasub keskenduda neile, mis võimaldavad teil kõrvaldada haiguse algpõhjus..

See raputatud keha, mida te kunagi lõputute kardioseansside kaudu saavutada ei suuda, on teie käes varsti.

Kui meil oleks dollar iga heatahtliku inimese jaoks, kes on keskendunud oma rasvapõletuse pingutustele madala kuni mõõduka intensiivsusega kardioseansside ümber, võiksime Fort Knoxi oma suvise taganemise teha. See "üritan kaalust alla võtta, nii et teen lihtsalt kardioharjumusi" on muutunud epideemiaks, kuna inimesed raiskavad elliptilistele, jooksulintidele ja statsionaarsetele jalgratastele loendamatuid tunde, selle näitamiseks on väga vähe.

Mõnikord valutab kanna süsteemsete haiguste mõjul kõndides. Üks näide on reumatoidartriit.

Muidugi on nende tulemuseks pesulaua abs ja üldine kehaehitus, mis on kõige hupata tross parim rasvapoletaja saavutada suure intensiivsusega tõstmisel märgatavatel helitugevustel. Püsige dieedi puhtuse huvides järgmistel treeningutel terve kuue nädala vältel.

hupata tross parim rasvapoletaja

Kardioosist rääkides on HIIT kindlasti parim viis keharasva eemaldamiseks, kui sõna otseses mõttes pole põhjust hüpata jooksulindil ja joosta ühtlases tempos 30 või enam minutit, kui te pole vastupidavusalade sportlane.

Ja kui loete seda ajakirja, siis ei pruugi te maratonisti füüsist ihaldada. HIIT-i töötasid algselt välja treenerid, et treenida jooksjaid, kuid see on jõudnud raskuspõletuse eeliste tõttu teaduseuuringutes korduvalt kinnitust leidnud võimekuse saavutamiseni vt "HIITi leiud". Neist paljudest uuringutest selgus, et HIIT-raviga patsiendid põletasid keharasva märkimisväärselt rohkem ja vähem aega kui need, kes tegid püsiseisundi kardioprogramme.

Vihje 1: Kuidas saavutada täiuslik näitaja

Peamine põhjus, miks HIIT toimib nii hästi keharasva langetamiseks, on tingitud suuremast kalorikogusest või EPOC-st - treeningujärgsest liigsest hapniku tarbimisestmis säilib pärast treeningut. Teisisõnu, kui põlete mitte midagi tehes, põletate rohkem kaloreid ja rohkem keharasva. Lisaks puhkeoleku metabolismi suurenemisele suurendab HIIT tõhusalt lihasrakkude mehhanisme, mis soodustavad rasvapõletust ja nüri rasva ladustamist.

Lõppude lõpuks on jõutreening iseenesest HIITi vorm - teete kogu pingutusega komplekti, puhake, siis teete veel ühe komplekti, puhake ja korrake. Kaks kuni kolm minutit puhkepausi vahel on aga liiga pikk aeg, et treeningut saaks pidada HIIT-i tõhusaks vormiks.

Kuid peate vaid lühendama puhkeaegu ja kuidas slim alla 60 paeva sellist HIIT-i, mis põletab rasva.

GVT-ga, teise nimega 10x10, teete hupata tross parim rasvapoletaja harjutusel 10 komplekti 10 kordust. Nagu nimigi viitab, hõlmab sadu kordsete komplektide tegemist. Sajaga saate teha 10 komplekti 10 kordust ühe treeningu kohta iga lihasrühma kohta. Kõlab samamoodi nagu GVT, eks? Mitte just.

HIIT integreeritakse puhkeperioodide kaudu nende 10 komplekti vahel. Programmi alguses alustate komplektide vahel vaid 60 sekundiga ja lükake puhkeaega kuue nädala jooksul järk-järgult 10 sekundi võrra, kuni teil pole puhkamist ja teete kordust otse. Need kaks treenimisvormi on tehniliselt erinevad, kuid HIIT s programmis on hilja, kui puhkate klassiliste komplektide vahel vaid 10 või 20 sekundit, nende eristamiseks kehast kulutatava teemaksu osas on vähe.

hupata tross parim rasvapoletaja

Meetodi hullus Järgmisi treeninguid on lihtne järgida, lihtsalt pole neid väga kerge teha. Pärast esimese treeningu HIIT s protokolli järgimist teete iga suurema lihasrühma jaoks veel kolm komplekti sama harjutuse ebaõnnestumiseks, kasutades maksimaalset rep 10RM. Muidugi, pärast 10 komplekti 10 kordust te ei saa enam oma 10RM-iga 10 täielikku kordust teha - tõenäoliselt rohkem kui kordust.

10 tõhusat rasvapõletust kaalulangetamiseks kodus

Kolm komplekti veel üks või kaks harjutust ja teiega tehakse terve päev see lihasgrupp. Pärast HIIT s treeningut võib puhata kõigi komplektide vahel ühe minutiga, et maksimeerida rasvapõletust. HIIT de komplektidel 1. Nädala jooksul, kui puhkeaeg on 30 sekundit või rohkem, teostage kolm esimest st komplekti võimalikult kiiresti ja plahvatusohtlikult.

Virnas: teie täiendava annustamise ja ajakava juhend!

See aitab luua rohkem lihasjõudu ja -jõudu, hoolimata sellise kerge massi kasutamisest. Komplektidel 4—6 hoidke liikumist aeglaselt ja kontrollitud, keskendudes kokkutõmbumisele ja pigistades iga repliiki ülaosas ühe kuni kahe sekundi jooksul.

hupata tross parim rasvapoletaja

See aitab luua tugeva meele-lihaste ühenduse, mis on oluline lihaste suuruse, kuju ja eraldumise jaoks. Nädalal, kui puhkeaeg on kuni 20 sekundit või vähem, on teie eesmärk lihtsalt teha kordust.

Ärge muretsege repressi kiiruse ega juhtimise pärast; tehke lihtsalt kordusmängud parimal võimalikul kujul, kui lihased põlevad. Ärge muretsege liiga raskete raskuste pärast. Kui te ei suuda kõiki 10 kordust enne kaheksandat komplekti täita, siis langetage kaal naela.

hupata tross parim rasvapoletaja

Kui te ei saa kaheksanda komplekti ajal või pärast seda 10 kordust lõpule viia, lõpetage kõik 10 komplekti, tehes iga kord võimalikult palju kordusi. Järgmisel lihasegrupi treenimisel vähendage algkaalu naela võrra.

Kuue nädala pikkune hakkimine: taskulambi rasv koos HIIT 100-ga

Kui mõni HIIT s harjutus on teile uus, peate kulutama aega, et välja mõelda, kui palju kaalu saate teha 10 korduse jaoks.

Nädal enne programmi HIIT s alustamist pange need harjutused oma treeningutele, et saada mõõdikud sobivatele raskustele.

hupata tross parim rasvapoletaja

Näiteks kui te ei tea, milline on teie pingutusrõhk 10RM, siis tehke esimese treeninguna rinnatreeningul pinginaadet, mille eesmärk on kaal, mis võimaldab teil teha täpselt 10 kordust, ja järgige siis oma tüüpilist rinnarutiini. Sajad eelised Kuigi selle programmi peamine eelis on kiire rasva kadu, on erisoodustused sama muljetavaldavad. Isegi kui teie kasutatavad raskused peavad olema kerged, saavad teie lihased ikkagi signaali kasvamiseks. HIIT d muudavad väga kerge kaalu liikumise brutaalselt raskeks.

See viib lihaste väsimuse uuele tasemele, mis stimuleerib lihaseid arendavate hormoonide vabanemist.

LostMai Paindlik, toonitud, sportlik keha ilma grammi liigse rasvata - saavutamatu ideaal või realistlik soov? Kuidas saavutada täiuslikkust?

Isegi kui te pole sportlane, kõlab see hupata tross parim rasvapoletaja teie treeningutes valjusti ja selgelt. Kui naasete tavapärase režiimi juurde, kus puhkate paar minutit komplektide vahel, siis on teie lihaste taastumine kiirem, võimaldades teil järjestikuste komplektide korral sama kaaluga rohkem kordusi teha ja suurema stimulatsiooni anda.

Kui te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkehetkega, ärge vähendage iga ülejäänud osa nädalas. Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduse jaoks. Seejärel alustage järgmisel nädalal puhkeaja lühendamist. Kui te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkeajaga, ärge vähendage iga nädal ülejäänud osa Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduseks.

Kui te ei saa ühe minuti puhkeajaga teha 10 komplekti 10 kordust, ärge vähendage puhkamist igal nädalal.

Valu põhjused kanna piirkonnas kõndimisel, pärast magamist, puhkeolekus, haigused ja nende ravi

Selle asemel pidage kinni minutist, kuni saate teha kõik 10 komplekti 10 korduseks. Kui te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkeajaga, ärge vähendage iga nädal ülejäänud osa. Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduseks.